Ja dat hij hem zet is natuurlijk opzich al een betekenis.
Maar als je na gaat hoeveel "love" tattoo's er al zijn.. dat maakt het echt niet meer leuk om er een te nemen, hoe speciaal de betekenis ook is
Ik zit ook nog steeds met het chinese sterrenbeeld "slang" in mn hoofd, ik en mn (half)zusje zijn het allebei en als mn pa hem zet is het ook gelijk iets van ons 3en

Dus als ik niks anders weet te verzinnen wordt dat hem denk ik wel bijna helemaal zeker te weten.
Ik zou ook graag de naam of iets anders van mn zusje willen zetten, maar je weet maar nooit hoe de toekomst loopt.. Wie weet komt er ooit een ruzie of gebeurt er iets waardoor je elkaar niet meer spreekt en daar zit je dan met die naam.. Dat chinese teken blijft altijd nog gewoon mijn sterrenbeeld

Al is een chinees teken ook niet meer echt origineel, maar dit teken kom je tenminste niet zo vaak tegen als het "love" teken ofzo
Ik wil ook nog een tattoo van een rat, heb al jaren ratten en ben echt gek van ze. Maar daar wil ik dan wel een mooi soort portret van laten zetten, dus dat is weer iets voor de volgende keer