gordon
Uitspraak van Dedicated By Blood op donderdag 28 februari 2008 om 14:27:
inimini onderrugtattoo
Uitspraak van Dedicated By Blood op donderdag 28 februari 2008 om 14:27:
ook gasten trouwens
Yakuza > Hoe staat het trouwens met je 2e sleeve?
als ik de tattoeëerder in kwestie was had ik haar al lang de shop uit laten zetten
film stereotypes
bij ons groeien de euros ook nog steeds niet aan de boom helaas )
Nou hebben we 2 weken geleden ook nog een appartement gekocht dus wat betreft dat rustig aan doen komt dat wel goed uit eigenlijk
(bij ons groeien de euros ook nog steeds niet aan de boom helaas)
Gordon, Gerard, klinkt allemaal hetzelfde
gefeli!
of namen!
Half maart de 2e afspraak staan, mezelf voorgenomen het dit keer eens wat rustiger aan te doen omdat mn andere stukken vrij snel af waren.
Aan de ene kant dat jammer dat het snel af is, aan de andere kant kan je er dan mooi mee pronken
Maar het zien 'groeien' van zo'n groot stuk vind ik persoonlijk ook altijd wel iets hebben + zodra 'n project af is begint het altijd weer vrij snel te kriebelen voor iets nieuws
Ga zo even naar Rinto met mijn vriendin, die wil een oud "sterrenbeeld-vlekje" laten 'coveren'.... misschien meteen maar een afspraak maken om van mijn mouw een 3/4 te maken
Ik heb ook een naam, neuken?
om van mijn mouw een 3/4 te maken
Heb echt spijt van me tattoo
![[img width=700 height=525]http://85.17.225.61/193650001-193700000/193653901-193654000/193653975_6_nOHu.jpeg[/img]](http://85.17.225.61/193650001-193700000/193653901-193654000/193653975_6_nOHu.jpeg)
Tattoo's bij mannen vind ik echt hOt, zolang het niet teveel zijn
kan je beter in de winter laten doen
Rond de zomer wil ik een mooie op mijn vOet
ja nu ben ik hip,, yeaaaahhhhh , volgend jaar ist wat anders dan ben ik mischien weer hipp, yeahhh ik loop voor op de hype
Je hebt groot gelijk man...als je daar toch bent kun je idd even een afspraak maken voor jezelf
daar ben ik 27 maart aan de beurt
in maart komen er 3 amerikanen, waarvan er 1 bij mijn vriendin de tattoo gaat coveren met oldskool rozen + blaadjes. En komen er bij mij op beide kuiten (achterop) een mexicaanse skull, plus 28augustus maori sleeve uitbreiden van boven de elleboog naar 3/4.
Heb echt spijt van me tattoo
zolang het niet teveel zijn
zondag had ik het zo naar me zin
Doe liever een ster op je onderarm of buik...
Vind je het niet lomp om te zien dat elk snolletje maar voettatts en sterretjes neemt en elke kneus maar paupere tribals en nu weer laugh now, cry later in is?!?
Nou tis gelukt, 3 afspraken gemaakt
oldskool rozen + blaadjes
maori sleeve uitbreiden van boven de elleboog naar 3/4
Nou tis gelukt, 3 afspraken gemaakt
in maart komen er 3 amerikanen, waarvan er 1 bij mijn vriendin de tattoo gaat coveren met oldskool rozen + blaadjes. En komen er bij mij op beide kuiten (achterop) een mexicaanse skull, plus 28augustus maori sleeve uitbreiden van boven de elleboog naar 3/4.