hier nog meer foto`s
tattoo van Arie Boomsma
mijn lievelingstante is ernstig ziek en heeft niet lang meer te leven. Als zichtbare herinnering aan haar wil ik dus die tatto
Uitspraak van Laikra op maandag 7 januari 2008 om 18:31:
mijn lievelingstante is ernstig ziek en heeft niet lang meer te leven. Als zichtbare herinnering aan haar wil ik dus die tatto
de reden is minder maar de betekenis is
dat dus weer niet gewoon normale shirtjes
een hoop mouw loze shirts denk ik!!
dat dus weer niet gewoon normale shirtjes
heb me rug bijna af heb 5 lose figuren op me rug en die worden binnekort door tribalontwerp aan mekaar gebonden ma eerst even sparen
je bent toch geen normaal-fan met een tribalkriebel op zn arm *no offense*
non taken
alleen vrienden en familie kunnen me kwetsen
en als je verder had gekeken heb ik meer kriebeltjes.
en wat ik merk bij me zelf is dat het deel uitmaakt van mijn lijf,een deel waar ik bloed,zweet,tranen(nog net niet),geld en energie in heb gestopt.
een deel waar ik zeer trots op ben!!
en iets waar je trots op ben,wil je de wereld deel genoot van maken.
toch?
dat bedoelde ik alleen.
en onbewust keek ik toch bij het kleding kopen naar mouwloze shirts.laatste aanpassing 8 januari 2008 20:23
Heeft iemand hier een aanrader in Amsterdam (tattoo shop)?
Het gaat om een hele simpele en hele kleine tattoo, ik weet exact wat en welke kleur. Belangrijkste is dus erg strak zetten .
idd tja
moest voor 5 letters vorrige keer 250 betalen
en het zijn hele simpele letters
niet eens ingekleurt
ga dat er nu never nooit meer voor betalen
nu ben ik voor 50 euro klaar
scheeld een hoop geld
moest voor 5 letters vorrige keer 250 betalen
en het zijn hele simpele letters
niet eens ingekleurt
Wie heeft er een duidelijkere foto dan de volgende van de tattoo van Arie Boomsma
Zag het pas op tv en vind het een van de weinig tattoo's waarvan ik niet zeg zonde maar wel mooi vind.
er zijn meerdere goeie in amsterdam
maar als je maar een kleintje wil
weet je zeker dat je hem dan in amsterdam wil laten zetten
tatoo shops in amsterdam zijn heel erg duur
totto peter en body cult zijn wel goeie
bij body cult is vooral mauritz erg goed
binnen 2 weken heb ik mijn 8ste tattoo
ben gebeld dat hij tijd heeft
en dit keer niet in een shop
mij te duur voor een simpele naam
Waar ga je hem nou laten zetten dan??
Bij iemand thuis
Hmm.. Dat zou ik dan weer niet zo snel doen, liever 200 euro en goed dan 50 euro en 'net niet' of ronduit 'niet'.
Waarom heb je hem niet in Indonesie laten zetten? Scheelt een hoop geld en prachtresultaat ! 2 vrienden van me kwamen terug met behoorlijke platen, super gedaan!
was een grapje hoor
ik weet dat jij meer hebt dan een kriebeltje,
Als je een goedkope tattoo heb is het lidl kwaliteit, heb je een duurdere tattoo heb je keurslager kwaliteit eh. Zo is het gewoon
He tam,er zitten genoeg goeie in amsterdam
ff google
Een kleine ster op de binnenkant van m'n pols, helemaal roze, dus geen zwarte lijnen.
Net als voor veel anderen, hoe afgezaagd het misschien ook is, met een héél speciale betekenis.
In 't kort: mijn lievelingstante is ernstig ziek en heeft niet lang meer te leven. Als zichtbare herinnering aan haar wil ik dus die tattoo