per persoon toch, hoop ik?
Vrijdag verder met mn vogeltjes
Eens kijke of meneer de tattooerder mij nog lief gaat vinden want k heb me tog wat te zeuren wat ik niet goed vindt aan die van mij
Wat ie makkelijk kan veranderen maar meneer doet liever dingen zetten die hij zelf leuk vindt om te zette blabla..
Met mn rechter vogeltje ik was klaar en toen zei hij dat hij er maar huidskleur in had gelaten om de vogel meer naar voren toe te laten komen..Maar ik had dus absoluut niet gevraagd om OLDSCHOOL maar om gvd NEWSCHOOL dus geheel in gekleurd maja we zien vrijdag wel
En as alles ff mee zit gaan we morge al voor 1tje op mn pols
What goes Around Comes Around
En je tattoeerder is????
Maar ik had dus absoluut niet gevraagd om OLDSCHOOL maar om gvd NEWSCHOOL dus geheel in gekleurd maja we zien vrijdag wel
Newskool heeft niets met wel of niet ingekleurd te maken, als je ik je tattoo zo eens bekijk, dan issie zelfs zwart/wit wel degelijk newskool.
volgens mij heeft psytek gelijk.
het zijn echt wel new-scool zwaluwtjes.
al was het alleen maar om dat er in echte old school.weinig diepte zit.
Nou volgens mij beweerde je net wel degelijk dat je oldschool ipv newskool had gekregen, en daar ging ik ff op in
dit zijn oldschool zwaluwtjes
tja als ie mee dacht had ie het moeten overleggen en niet zomaar doen
daaom, maar misschien was het gewoon niet duidelijk en enkel de omlijning staat er. Inkleuren moet gewoon nog te doen zijn lijkt me. En wat ik van k of k heb gezien en gehoord is heel wat anders als jij suggereert (niet dat ik nu die mallert ga verdedigen ofzo, maar ik zie ook ergens wel een andere kant )
ontstaat er diepte en ziet je tattoo dr niet uit als en of ander slecht gezet plakplaatje.
Tja mijn idee achter die tattoo is dus wel een plakplaatje en het zal er zeker niet slecht uitzien als het geheel is ingekleurd..
Maar ze zeggen toch wel eens klant is koning nie waar??
Nou bij hem niet hij vindt zich zelf de koning
Maar sommig werk dat ie niet graag doet doet ie ook met een lang gezicht als er meiden komen met een zoveelste sterretje zet hij die liever niet of met een lang gezicht..
`Tja mijn idee achter die tattoo is dus wel een plakplaatje en het zal er zeker niet slecht uitzien als het geheel is ingekleurd..
Maar ze zeggen toch wel eens klant is koning nie waar??
Nou bij hem niet hij vindt zich zelf de koning
Is hij ook wel aardig (in mijn oldschool-liefhebbende visie )
hier dacht ik dus ook al aan. Zo'n lopende band 'ik-ben-hip-want-sterretjes-en-oldschool/newskool-zijn-nu-hip'-tattoo... Mocht ik zelf tattoeerder zijn had ik die mensen ook niet of niet graag geholpen...
Zal er waarschijnlijk niet slecht uit zien, maar technisch klopt het dan niet, persoonlijk hoef ik geen tattoo die technisch gezien niet klopt
Met mn rechter vogeltje ik was klaar en toen zei hij dat hij er maar huidskleur in had gelaten om de vogel meer naar voren toe te laten komen
Ziet er prachtig uit juist. Natuurlijk had ie 't beter vantevoren kunnen zeggen, maar hij is de kunstenaar
Als hij een ontzettend lelijk plaatje heeft gezet omdat jij dat wou, wordt hij erop aangekeken...
Ik zie het probleem niet echt Als hij zegt ik heb hem huidskleur gelaten, vind ik mooier, dan zeg jij toch, ik heb liever nog ff dat je hem inkleurt, want dat ik vind mooier
*bericht verwijderd*
Han van King of Kings is in mijn ogen 1 van de beste tattoo artiesten in mijn ogen, ZEKER wat betreft Traditional/Oldschool, dat is zijn specialiteit!
Ik heb ook alles wat ik heb door Han laten zetten, o.a. 2 Oldschool zwaluwen op me buik en nog van alles....
Nou dan.
Volgende keer gewoon gelijk zeggen.
Uitspraak van Y@KUZA op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:58:
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/19569/Vrouw_dumpt_echtgenoot_ondanks_enorme_tattoo.html
Heheh, hè wat jammer!