Partyflock

Forumonderwerp · 804425

Waarschuw beheerder
+7-2
donateur
Nou dames en heren van het goede leven.. Vorige is gesloten om werkelijk niks.. Dan hier maar weer verder.. :p

Ohw ja.. Voor de mensen die niet op de vorige zijn geweest.. Als je zegt, de mijne is het mooiste, plaats dan ook ff een foto erbij.. :jaja:

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook op zoek naar een plaatje van een buddha.
Want die moet aan de binnenkant van mn arm, bij het Japanse stuk wat ik al heb.
Maar t valt niet mee een plaatje te vinden :/

Okee edit: Heb plaatjes gevonden :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die buddah:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 oktober 2007 om 23:03:
die buddah

donderdag ga ik er mee beginnen op me boven arm
en ik vin m ook :lief: je wil niet weten na hoe lang zoeken ik hem pas gevonden heb
en staat nu bovenaan als je zoekt via google
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mn plaatje gevonden op Deviantart :D

Waarschuw beheerder
Buddha doet het wel goed zie ik... Eerst iedereen sterren, dan iedereen buddha?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:03:
Buddha doet het wel goed zie ik... Eerst iedereen sterren, dan iedereen buddha?

een buddha epidemie :O

Waarschuw beheerder
OMG They are taking over the world :O

Waarschuw beheerder
Zullen we een partij beginnen en 1,5ton in een jaar verdienen met het angst inboezemen voor de buddhisering? B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:29:
1,5ton in een jaar

per persoon toch, hoop ik? o:)
Waarschuw beheerder
en oja, we noemen het dan verbuddhisering he... klinkt enger

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:32:
per persoon toch, hoop ik?

Tuurlijk, voor minder zit een kamer-lid niet hoor (L)
De helft van de week in Den Haag rondsjokken, zakenlunches, veel hapjes en borrels en veel op tv (L) En de staat betaald je body guards als je wordt aangevallen door aso's die buddha op hun lichaam hebben laten zetten en hierdoor meer inkomstenbelasting moeten betalen! (L) Is toch het leven of niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 09:54:
borrels

:k

Waarschuw beheerder
Vrijdag verder met mn vogeltjes:9
Eens kijke of meneer de tattooerder mij nog lief gaat vinden want k heb me tog wat te zeuren wat ik niet goed vindt aan die van mij:P
Wat ie makkelijk kan veranderen maar meneer doet liever dingen zetten die hij zelf leuk vindt om te zette blabla..
Met mn rechter vogeltje ik was klaar en toen zei hij dat hij er maar huidskleur in had gelaten om de vogel meer naar voren toe te laten komen..Maar ik had dus absoluut niet gevraagd om OLDSCHOOL maar om gvd NEWSCHOOL dus geheel in gekleurd maja we zien vrijdag wel:9
En as alles ff mee zit gaan we morge al voor 1tje op mn pols:cheer:

What goes Around Comes Around

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:16:
Vrijdag verder met mn vogeltjes
Eens kijke of meneer de tattooerder mij nog lief gaat vinden want k heb me tog wat te zeuren wat ik niet goed vindt aan die van mij
Wat ie makkelijk kan veranderen maar meneer doet liever dingen zetten die hij zelf leuk vindt om te zette blabla..
Met mn rechter vogeltje ik was klaar en toen zei hij dat hij er maar huidskleur in had gelaten om de vogel meer naar voren toe te laten komen..Maar ik had dus absoluut niet gevraagd om OLDSCHOOL maar om gvd NEWSCHOOL dus geheel in gekleurd maja we zien vrijdag wel
En as alles ff mee zit gaan we morge al voor 1tje op mn pols
What goes Around Comes Around

En je tattoeerder is????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:26:
En je tattoeerder is????

Iemand die zich KING OF KINGS noemt:9
Han...
Kijk hij zet superstrak je tattoo maar naar zijn zin..
Heeft ie bij mn vriend ook gedaan en we zijn beide met een eigen tekening aan gekomen zo willen wij het en kregen beide wat anders en kregen dat te horen toen ie klaar was overlegde niets:S

Maar voor die op mn pols gaan we naar Tattoo Richard..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar ik had dus absoluut niet gevraagd om OLDSCHOOL maar om gvd NEWSCHOOL dus geheel in gekleurd maja we zien vrijdag wel

Newskool heeft niets met wel of niet ingekleurd te maken, als je ik je tattoo zo eens bekijk, dan issie zelfs zwart/wit wel degelijk newskool.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:47:
Newskool heeft niets met wel of niet ingekleurd te maken, als je ik je tattoo zo eens bekijk, dan issie zelfs zwart/wit wel degelijk newskool.

Ik wilde ook newschool en geen oldschool hoe ie het een beetje heeft gedaan door die plekken open te laten..
Of begrijp k het nu weer verkeerd:/
Ik wil hem gewoon geheel ingekleurd zeg maar zonder die openingen die er nu in zitten..
Het is zeker een newschool plaatje dus wil hem ook graag hebben zoals ik met de tekening aankwam en niet hoe meneer het het mooiste vindt ja toch:/??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgens mij heeft psytek gelijk.
het zijn echt wel new-scool zwaluwtjes.
al was het alleen maar om dat er in echte old school.weinig diepte zit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:47:

:yes: zal wel gewoon meedenken geweest zijn ipv 'doen wat hij zelf mooi vind'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:55:
volgens mij heeft psytek gelijk.
het zijn echt wel new-scool zwaluwtjes.
al was het alleen maar om dat er in echte old school.weinig diepte zit.

Ja k zeg toch dat het new skool zwaluwtjes zijn:9
Maar hoe mijn plaatje het liet zien is het niet..En ik wil hoe ik het wil en niet hoe hij het wilt..
Kijk mee denken mag ie maar dan overleg met mij en niet als ik klaar ben zeggen van ik heb dat open gelaten om er meer diepte in te laten vindt ik echt bullshit..
En ik was gewoon kapot die dag dus om dat op dat moment te gaan zeggen had ik ook geen zin in vooral omdat k vol met agressie na buiten toe ging:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:55:
zal wel gewoon meedenken geweest zijn ipv 'doen wat hij zelf mooi vind'

:S tja als ie mee dacht had ie het moeten overleggen en niet zomaar doen:S
Waarschuw beheerder
Nou volgens mij beweerde je net wel degelijk dat je oldschool ipv newskool had gekregen, en daar ging ik ff op in ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:00:
Nou volgens mij beweerde je net wel degelijk dat je oldschool ipv newskool had gekregen, en daar ging ik ff op in

Nee, daarmee bedoelde k misschien niet fatsoenlijk uitgelegd ofzo..
Hij zei mij door die plaatsen open te late je er meer diepte in krijgt..
En dat hoort bij mijn weten toch bij oldschool en niet bij new..
Is het..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:00:
dit zijn oldschool zwaluwtjes

I know

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:59:
tja als ie mee dacht had ie het moeten overleggen en niet zomaar doen

daaom, maar misschien was het gewoon niet duidelijk en enkel de omlijning staat er. Inkleuren moet gewoon nog te doen zijn lijkt me. En wat ik van k of k heb gezien en gehoord is heel wat anders als jij suggereert (niet dat ik nu die mallert ga verdedigen ofzo, maar ik zie ook ergens wel een andere kant :O )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:03:
daaom, maar misschien was het gewoon niet duidelijk en enkel de omlijning staat er. Inkleuren moet gewoon nog te doen zijn lijkt me. En wat ik van k of k heb gezien en gehoord is heel wat anders als jij suggereert (niet dat ik nu die mallert ga verdedigen ofzo, maar ik zie ook ergens wel een andere kant )

Inkleuren moet zeker nog kennen hoor..Maar had niet nog eens gehoeven als hij gewoon had overlegd..
Ik zie zeker ook een andere kant van hem hij maakt prachtig werk zolang het zijn geliefde oldschool maar is..
Hij zet perfecte strakke lijnen enz..
Maar sommig werk dat ie niet graag doet doet ie ook met een lang gezicht als er meiden komen met een zoveelste sterretje zet hij die liever niet of met een lang gezicht..
Vrienden van ons die er al jaren gingen zijn er nu ook weg..
En die hebben bijna hun hele lijf er vol..
1tje heeft een soort maria op der been..En moest een huidskleur worden..Dus hij begon de kleuren te mengen en dat werd bruin:S dus ook weer zoiets waar hij zijn zin bij door drijfde dat slaat niet zo donker uit blabla terwijl zijn mede tattooerder die hem het liefste zn kont aflikt die zei zelfs nog dat wordt te donker:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 11:52:
door die plekken open te laten..

ontstaat er diepte en ziet je tattoo dr niet uit als en of ander slecht gezet plakplaatje.

Waarschuw beheerder
rock&roll plaatjes, kersjes enzo:kwijl:

Maar ik ga over een maandje voor de sterren:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:10:
ontstaat er diepte en ziet je tattoo dr niet uit als en of ander slecht gezet plakplaatje.

`Tja mijn idee achter die tattoo is dus wel een plakplaatje en het zal er zeker niet slecht uitzien als het geheel is ingekleurd..
Maar ze zeggen toch wel eens klant is koning nie waar??
Nou bij hem niet hij vindt zich zelf de koning:S:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:13:
Tja mijn idee achter die tattoo is dus wel een plakplaatje en het zal er zeker niet slecht uitzien als het geheel is ingekleurd..
Nou bij hem niet hij vindt zich zelf de koning

Is hij ook wel aardig (in mijn oldschool-liefhebbende visie :lol: )
Maar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:08:
Maar sommig werk dat ie niet graag doet doet ie ook met een lang gezicht als er meiden komen met een zoveelste sterretje zet hij die liever niet of met een lang gezicht..

hier dacht ik dus ook al aan. Zo'n lopende band 'ik-ben-hip-want-sterretjes-en-oldschool/newskool-zijn-nu-hip'-tattoo... Mocht ik zelf tattoeerder zijn had ik die mensen ook niet of niet graag geholpen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:13:
`Tja mijn idee achter die tattoo is dus wel een plakplaatje en het zal er zeker niet slecht uitzien als het geheel is ingekleurd..
Nou bij hem niet hij vindt zich zelf de koning

Zal er waarschijnlijk niet slecht uit zien, maar technisch klopt het dan niet, persoonlijk hoef ik geen tattoo die technisch gezien niet klopt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:19:
Is hij ook wel aardig (in mijn oldschool-liefhebbende visie )

Zekers in oldschool is hij ook gewoon goed klaar..
Maar tja iemand die zich koning of konings gaat noeme hmnz to much:9:/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:19:
hier dacht ik dus ook al aan. Zo'n lopende band 'ik-ben-hip-want-sterretjes-en-oldschool/newskool-zijn-nu-hip'-tattoo... Mocht ik zelf tattoeerder zijn had ik die mensen ook niet of niet graag geholpen...

Ja dat begrijp ik ook wel in mijn opzich al ik ergens goed in was en het was in en dan zn dingentje komen zou ik ook minder vinden maar je hoeft ze daarom niet te weigeren omdat je het hoog in de bol hebt na mijn mening..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:21:
Zal er waarschijnlijk niet slecht uit zien, maar technisch klopt het dan niet, persoonlijk hoef ik geen tattoo die technisch gezien niet klopt

Nee dat is ieder zn eigen maar mijn bedoeling was het er wel achter en niet alleen van wege het plaatje maar ook door de achtergrond dat ik het wil..
Als hij het technisch niet vindt kloppen sorry dan..Kan wel zo zijn en moet k je ook wel gelijk in geven om het realistisch te laten blijken maar mijn opzet was het niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:28:
Maar tja iemand die zich koning of konings gaat noeme hmnz to much

Had je naar Lowest of the low moeten gaan ;)

Eetse!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:29:
Had je naar Lowest of the low moeten gaan

:lol: :9
Waarschuw beheerder
Met mn rechter vogeltje ik was klaar en toen zei hij dat hij er maar huidskleur in had gelaten om de vogel meer naar voren toe te laten komen

Ziet er prachtig uit juist. Natuurlijk had ie 't beter vantevoren kunnen zeggen, maar hij is de kunstenaar ;)
Als hij een ontzettend lelijk plaatje heeft gezet omdat jij dat wou, wordt hij erop aangekeken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:46:
Ziet er prachtig uit juist. Natuurlijk had ie 't beter vantevoren kunnen zeggen, maar hij is de kunstenaar

Hij kan dan wel de kunstenaar zijn maar het is mijn lijf ik moet er nog tig jaren mee rond lopen..
Dus wil ik hoe ik het wil en niet hoe hij dat wilt..
Lekker eigenwijs:P:9

Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:46:
Als hij een ontzettend lelijk plaatje heeft gezet omdat jij dat wou, wordt hij erop aangekeken...

Tja, k wil het ook hoe ik het wil en als het in ander mans ogen lelijk is heb k schijt aan mij lichaam ik wil wat ik IK wil whaha:lol:
Klaar en niet anders:9
Waarschuw beheerder
Ik zie het probleem niet echt :gaap: Als hij zegt ik heb hem huidskleur gelaten, vind ik mooier, dan zeg jij toch, ik heb liever nog ff dat je hem inkleurt, want dat ik vind mooier :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:51:
Ik zie het probleem niet echt Als hij zegt ik heb hem huidskleur gelaten, vind ik mooier, dan zeg jij toch, ik heb liever nog ff dat je hem inkleurt, want dat ik vind mooier

Ga k ook doen hoor..
Maar dan zal meneer tog wa te zeveren hebben dus:lol:
Heb der egt wel zin in:D:D
Waarschuw beheerder
*bericht verwijderd*
Han van King of Kings is in mijn ogen 1 van de beste tattoo artiesten in mijn ogen, ZEKER wat betreft Traditional/Oldschool, dat is zijn specialiteit!

Ik heb ook alles wat ik heb door Han laten zetten, o.a. 2 Oldschool zwaluwen op me buik en nog van alles....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:54:
Ga k ook doen hoor..

Nou dan. :D

Volgende keer gewoon gelijk zeggen. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van A. op dinsdag 9 oktober 2007 om 13:00:
*bericht verwijderd*
Han van King of Kings is in mijn ogen 1 van de beste tattoo artiesten in mijn ogen, ZEKER wat betreft Traditional/Oldschool, dat is zijn specialiteit!

Ik heb ook alles wat ik heb door Han laten zetten, o.a. 2 Oldschool zwaluwen op me buik en nog van alles....

hallo beetje rustig aan he..Je hoeft me niet zo aan te vallen..
Weet niet of mijn vorige antwoord erbij komt want partyflock deed opeens raar maar k zal het nog eens doen..

Heb je mij ergens horen zeggen dat Han helemaal niet goed is??Nee heb ik niet gedaan..
Ik ben het helemaal met je eens dat hij fantastisch werk leverd als hij er zelf plezier in heeft en het maar oldschool is kom je met iets anders dan is het al snel anders..
Als je hem vraagt voor schaduwwerk kan ie niet portretten ook best bagger..Kijk eens na Greg Dragontattoo's wat die kerel heeft gemaakt daar heb ik pas respect voor die zou zich king of kings mogen noemen hij kan dus ook werkelijk alles van free hand tot oldschool..
Kijk eens na die megatattoo bij Han op de rug ook gezet door Greg die skinheads zo geweldig mooi he maar Han zou zoiets nooit klaar spelen...
Heb je mij ergens zien schrijven dat ik Han flut vindt dat hij niet kan tattoeren NEE k zeg alleen dingen die minder goed aan hem zijn en vertel ook de goede kanten..
Mijn eigen zwaluwen komen ook van hem af dus..
Hij is super strak gezet..K kijk misschien soms te kritsch dat kan maar in de sterretjes van mij lopen nie allemaal spits..
Jammer dan daar is niets aan te doen maar dat hij niet overlegd met mij over iets wat Ik op mn lichaam hebt dan ben je bij mij verkeerd..
Wardeer het als je mee denkt niets mis mee dat mag ieder zn mening klaar..
Maar als je dat niet doet dan tja:S
*bericht verwijderd*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 9 oktober 2007 om 13:03:
Nou dan.

Volgende keer gewoon gelijk zeggen.

Nou als ik niet in zn staat was geweest had ik het ook wel direct gezegt hoor;)
Was veels te agressief ik moest wel weg..
Maar vrijdag gaan we gewoon verder:D hopelijk:D als hij niet te moeilijk gaat doen want anders ben k er zo weg en laat ik het iemand anders wel afmaken sorry dan..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
*reactie op verwijderd bericht*

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 oktober 2007 om 12:58:
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/19569/Vrouw_du­mpt_echtgenoot_ondanks_enorme_tattoo.html

Heheh, hè wat jammer! :lol:
Waarschuw beheerder
ik wil die papegaai wel is ff zien voordat ik ga oordelen

maar je neemt toch geen newskool dat is zoooooooooo 2006