Weet iemand of er een reden is, behalve dat mensen 't niet mooi vinden dan, dat je eigenlijk vrijwel nooit een tattoo in een kleur ziet, zonder lijnen of whatever?
Zat me ineens te bedenken dat ik wel een tattoo wil in kleur, maar dan 1 kleur en géén zwarte lijnen. Ben heel bleek namelijk en dan vind ik zo'n donkere zo'n hoog contrast.. Én 't is origineel
Ja maar jij had 'm dan wél met zwarte dingen 'erin'. Ik bedoel écht alleen kleur en dan 1 kleur, dus geen tekening ofzo.
meestal is t omdat kleuren snel vervagen, maar begreep dat er nieuwe inkt is en dat de kleuren nu wel mooi blijven?
Mijn tat heeft geen zwarte lijnen
Zit maar een heel klein beetje zwart in
Dat is ook omdat ik best bleek ben.. en vind het zo veel mooier en fijner
Gewoon een rode vlek ofzo
Snap niet echt hoe je het bedoeld
![[img width=300 height=398]https://vip.partyflock.nl/images/user/544116_large.jpg[/img]](https://vip.partyflock.nl/images/user/544116_large.jpg)
hij is af!!!!!
ik ben er zo blij mee!!! vind hem zelf erg mooi
Heb ff gespiekt, zo'n vlinder is niet mijn ding maar vind 't wel héél mooi
Whaha nee..met tekening bedoelde ik meer dat ik als ik ga zoeken naar een tattoo in alléén kleur, ik vaak kom bij bijvoorbeeld een tekening van een bloem ofzo
Ik denk aan zoiets als hier onder (maar dan eigen ontwerp) maar dan in 1 kleur (en die kleur moet dus geen zwart zijn ).. Ik wil nog steeds graag die sterren maar wil er toch iets mee doen zodat 't niet 'gewoon de sterren' zijn
Kun je genoeg mee toch... vormpjes gewoon
mijn gunst wordt wat als dit kind ooit kinderen gaat baren
hij is af!!!!!
Ik heb ook wel eens roze sterren gezien
Ook heel gaaf
Beetje kriebelen toch zeker?
rug kon niet echt een leuk project worden omdat er al meerdere dingen staan helaas, en die mouw wilde ik altijd al, maar omdat het best opzichtig is, durfde ik nie zo goed.
maar heb nu knoop doorgehakt
Wel godverregruwel Ik wil dus ook roze Nou ja, so be it..als ik op internet ga zoeken of ga denken wat ik in 't echt gezien heb ken ik niemand die dat heeft. En daarbij wil ik dus iets om die sterren heen, niet meer alleen de sterren
Ik heb zelf ook na zitten denken over roze sterren
Wat voor iets wil je erom heen dan?
ben niet snel tevreden
i know the feeling lov
ik weet trouwens een releexe site.
http://www.joecapobianco.com/
ik ga iig nog 2 pin ups zetten..van deze kunstenaar
Het gaat dus niet zozeer erom dat ik dan dát ontwerp wil, maar dat ik ff verschillende stijlen kan zien
Weet ik, maar ik wil 't zelf doen
juist ...creatief zijn,stelen en je fantasie beter gebruiken kan geen kwaad
ja,uiteindelijk is zelf doen het leukste
creabea
Nou ik ben niet zo'n tekenwonder Maar bedenken kan ik 't wél.. En dan heb ik gelukkig een pa én een vriendje die heel goed kunnen tekenen, dus dat moet goedkomen!
Maar geen sites dus
moet ff voor je zoeken voor zo'n site
Weet ik, maar ik wil 't zelf doen
Een tattooeerder heeft zijn baan gemaakt van het maken van dergelijke ontwerpen. Ik vraag me nu ff af waar het uiteindelijk omdraait, dat je een mooie tattoo hebt (precies zoals jij hem wilde of niet) of het feit dat je kan zeggen dat "je hem zelf hebt ontworpen"?
Wie zegt dat ie niet super mooi (naar mijn smaak) wordt als ik 't doe
Hij wordt toch ook naar jouw smaak als je hem laat ontwerpen door een artiest... zoals ik al zei Als je zelf niet goed kan tekenen dan moet je hem dus altijd samen maken ....
succes met orienteren iig, ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt
Wie zegt dat ie niet super mooi (naar mijn smaak) wordt als ik 't doe
dan maak je hem toch samen met je pas of samen met je vriend
Maar ik ken je wel een beetje, dus ik weet ook dat je teringeigenwijs bent
aangezien hij elke dag zulke mensen als jou aan de deur krijgt
hij is af!!!!!
hallo,dat is wel me vriendin he??
ik hoop dat het een mooie bloem mag worden.
dit is ook wel geining
hij is af!!!!!
Dude... euuh meis, dat tekent de gemiddelde tattooeerder (en je pa, je vriend, of ik desnoods) zo uit zijn hoofd
ik wil ook niet dat de tattooeerder dat doet want ik wil 't wel eerst keuren
Inderdaad, tattoeerders hebben bovendien ook wat meer verstand van welke vorm precies bij je lichaam past.