Dacht al zoiets.. Vind het wel lullig als iemand jouw idee afpakt.. Maar aan de andere kant is het ook wel weer een compliment.. Zou het zelf trouwens niet tof vinden als ze van mij iets na zouden doen..
zijn leuke hartjes, maar ik laat de artiest wel toveren
Nee klopt, ik vind het ook niet tof, maarja.. ik had slechts nee kunnen zegge, het is niet van mij..
Ghehehe.. Eigenwijsjes zijn de 'leukste' meiden..
maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden![]()
hoi hoi tijd ben ik er niet moet je nu zien
wat is ie mooi geworden dan!!! echt waar meis super
vette tattoo flesh
Woensdag moet ik gaan...dit warme weer is super kut dan
ja ik moet daarna nog 2 keer terug komen. zet er wel een foto op als ie helemaal klaar en genezen is.
dinsdag 20 september (over 2 weken is de volgende afspraak)
Altijd al hardcore op me buik gewild, misschien een beetje standaard maar toch, ik luister al meer dan de helft van me leven naar deze muziek.
Gna gna gna..eerst sterren en nu wil ieder1 hartjes
Altijd al hardcore op me buik gewild, misschien een beetje standaard maar toch, ik luister al meer dan de helft van me leven naar deze muziek.
maar meissie jou kerel is ook al wat ouder daar zit het verschil in meschien...hahahahaha
een tattoo van hardcore vind ik persoonlijk goedkoop en kiddy.... maarja ieder zn eigen ding he.
Whaha..dus jij luisterde toen je 9 was naar die muziek?
Dacht t niet
Toen k zn profiel bekeek trok ik me terug, want t is Floris, en die luistert wel al heel lang naar die muziek
Dacht t niet
Ik heb alweer zin in de naald
Me 2 me 2 me 2!!!
Kreeg n mail van me nichtje net..als alles goed is zyn de ontwerpen volgende week klaar
Schat ik luisterde zelfs al op me 10e/11e hc party animals en paul elstak dan wel t verstaan maar t is nog steeds hc
Maar ga ook nie iets van hc op me lijf zetten mischien wil k t over 2 jaar al nie eens meer
heeft ie dr zelf ook?
Ah zo zien we t beter flesh![]()
Brrr begint weer te kriebelen hier![]()
Denk dat de hartjes er wel snel opstaan![]()
Alleen een glans erover heen, maarja dat heb je he als ie net klaar is he..
Ghehehe.. Erg he als je het bij andere ziet..?? Heb ik ook altijd..
Dacht t niet
En lekker weer jeuk over n paar dagendat vond ik t ergste
maar ik blijf trots op 'mijn' muziek.
Nee, zn broer wel 1 maar hij wil het zelf helemaal niet..bij mij vind ie t wel passen en vind t mooi bij me duschh..
M'n elf is 1,5 week geleden al gezet en die jeukt nu, niet normaal.. Hoort er nou eenmaal bij.. Maar hij is wel super snel genezen, sneller als m'n rug..
Gejat van mij Ik kwam t eerste met t idee..
jeuk ff terug wil je !!!
Hier een betere foto van m'n arm zoals beloofd..
Hahaha wat is dit voor uitspraak dan .... ken je me dan?...
[edit]ow chantal ben jij het[/edit]
Deze is mooi!!
Nog steeds super
zoiets laat ik ook zetten denk ik
Wel mooi, maar die plek zou ik noooooooooooooit willen
Flesh is the fever: thanxx zal het wel nodig hebben, ken geen ein freundinnetje mee!!!
M'n elf is 1,5 week geleden al gezet en die jeukt nu, niet normaal.. Hoort er nou eenmaal bij.. Maar hij is wel super snel genezen, sneller als m'n rug..
die heb ik gemaakt lol