Partyflock

Forumonderwerp · 804239
628x bekeken

Waarschuw beheerder
Mijn relatie loopt niet zo lekker:no:
We lopen steeds tegen hetzelfde probleem aan.
Ben heel negatief geweest en depressief.
Daarom is het ook al 3 keer uit geweest:S
De laatste maand gaat het met mij gelukkig de goede kant op.
Maar het heeft tijd nodig.
Hij merkt dat het negatieve ook invloed heeft op hem en dat wil hij niet :no: (wat heel logisch is)
Ik ook cker niet, maar onbewust doe ik het wel.
We praten er gelukkig nu over wat ik eerst niet kon:no:
Stopte alle emoties weg.
Als het zo door gaat is het einde inzicht terwijl we wel van elkaar houden maar geen ongelukkige relatie willen.

De oplossing is heel simpel en dat is je aanpassen aan elkaar en rekening met elkaar houden, maar vanaf zijn kant is het(voor mijn gevoel) heel minimaal.
Daar praten we ook over, maar hij ziet dat anders.

Misschien zijn er mensen die in dezelfde situatie heeft gezetten en mij advies kunnen geven hoe ik het hem duidelijk kan maken en hoe wij weer verder kunnen zonder dat het verleden te veel invloed gaat hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:44:
idd daar ben ik het helemaal mee eens.
Je zult het niet altijd met elkaar eens zijn en hetzelfde over iets denken, dus dan zul je er over moeten praten en er een tussen weg in moeten zoeken.
Als je dat niet wilt dan moet je vrijgezel blijven

Inderdaad.. Life is not always rainbows and butterfly's, It's compromising moves us along :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 15:01:
Vooral als je niet praat met elkaar. Je relatie lijdt daar ook heel erg onder.
Is heel moeilijk om daar samen uit te komen.

Daarom is praten ook zo belangrijk en dat zie ik nu gelukkig ook in:D
Als het vertrouwd is om voor dingen weg te lopen dan blijf je dat doen omdat je niet anders weet.
Er moet eerst iemand zijn die je doet inzien dat er gepraat moet worden over dingen, want je doet jezelf (en je omgeving)er alleen maar tekort mee.
Dat heeft mijn vriend voor mij gedaan en daar ben ik heel blij mee en ben er ook blij mee dat hij al zolang bij mij blijft en mij steunt, maar voor hem is het ook een keer op.
Ik heb ook een mening en daar mag ik best wel voor uit komen:yes:
Maar omdat je het vertrouwde moet veranderen is het des te moeilijker, maar ik merk wel duidelijk het positieve effect en daar gaat het om en dat zet je er ook toe om door te gaan:yes:
En ik voel me er ook veel beter door:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 15:05:
Inderdaad.. Life is not always rainbows and butterfly's, It's compromising moves us along

maar als het nou alleen maar zo is...
mensen gaan vaak weer terug naar elkaar, omdat ze er niet tegen kunnen om alleen te zijn of het moeilijk vinden om het uit te maken. Maar een keer uit.. gaat meestal nooit meer goed werken.
Als jullie echt van elkaar houden komen jullie er misschien wel uit. Maar vergeet niet dat houden van niet altijd genoeg is.

Waarschuw beheerder
praten is een van de belagrijktste dingen wat er is in een relatie. Je begrijpt elkaar vaak niet goed. Juist als het slecht gaat, begrijp je elkaar slecht. Als je blijft praten, scheelt dat al zo veel.
Ik deed dat nooit, doe het nu nog slecht. Maar heb het mezelf wel met tegen zin aan geleerd, om te praten als er wat is.
Maar ik hou er nog steeds niet van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sara! op vrijdag 19 augustus 2005 om 15:11:
maar als het nou alleen maar zo is...

Dat is inderdaad ook niet goed:no:
En gelukkig is dat bij ons ook niet het geval:D
We zijn anders en dat accepteren we ook van elkaar en we laten elkaar ook vrij om dingen voor ons zelf te doen die we voor onszelf belangrijk vinden.
Het is niet dat ik niet alleen kan zijn, dat lukt heus wel, maar ik wil gewoon niet zonder hem:no:
Hij ook liever niet zonder mij, maar dan moet er wel iets veranderen:yes:
Daarom wil ik er ook alles uithalen.
Ik weet dat het wel gaat lukken als we allebei water bij de wijn doen:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maarre just me, heb je verder wel iemand waarmee je kan praten?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sara! op vrijdag 19 augustus 2005 om 15:11:
mensen gaan vaak weer terug naar elkaar, omdat ze er niet tegen kunnen om alleen te zijn of het moeilijk vinden om het uit te maken.

Dat is erg slecht om te doen, je moet niet weer bij elkaar terecht komen omdat het niet leuk is alleen te zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb soortgelijks meegemaakt...soms kan je gewoon heel veel van elkaar houden en toch niet met elkaar samen kunnen leven...Maar je moet jezelf af vragen: hoort hij juist niet, wanneer het slecht gaat met jou, er voor je te zijn, en jou niet te belasten met zijn "problemen" (tussen "" omdat ik ff niet wist hoe ik het moet formuleren)...

Verder moet je je afvragen: wil je ALLES voor hem en voor je relatie doen om je relatie te behouden en te verbeteren...

sterkte...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 15:38:
Verder moet je je afvragen: wil je ALLES voor hem en voor je relatie doen om je relatie te behouden en te verbeteren...

Ik ben meer van mening dat je jezelf moet afvragen of je jezelf wel behoud. Het klinkt heel egoïstisch, maar ik denk dat je toch uiteindelijk voor jezelf moet kiezen en niet voor een ander.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 15:41:
Ik ben meer van mening dat je jezelf moet afvragen of je jezelf wel behoud. Het klinkt heel egoïstisch, maar ik denk dat je toch uiteindelijk voor jezelf moet kiezen en niet voor een ander.

klopt wel.
Als je gaat vragen hou ik genoeg van hem.. zal je eigelijk altijd wel ja zeggen. Houden van is alleen niet zo genoeg om verder te gaan. Soms is er te veel gebeurd en zal het gewoon niet meer werken.
maar ja wie weet, komt vast wel goed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 15:25:
maarre just me, heb je verder wel iemand waarmee je kan praten?

ja cker wel:yes:
Heb bij een psychiater gelopen en doe nu ook een cursus:d
Verder praat ik heel veel met mijn zusje en mijn moeder.
Zij vinden ook dat hij te weinig rekening met mij houdt.
Ik geef veel maar krijg er te weinig voor terug.
Hij vindt zijn vrijheid erg belangrijk en die geef ik hem ook.
Hij gaat graag stappen en daar heb ik wat minder behoefte aan, dus dan gaat hij ook wel is alleen.
Maar dan verwacht ik er ook iets voor terug en dat lijkt me heel normaal:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind wel dat je je in een relatie aan elkaar moet aanpassen.. Tis geven en nemen.. En als het nie werkt moet je goed praten.. En elkaar eerlijk vertelle hoe je het wilt doen en wrm? Ik heb nu ook een btje problemen nog steeds met mijn meisie.. Zei wou dat ik stopte met blowen 4x al.. En toen ging het op gegeven moment uit.. Toen ging er bij een lichie branden.. En ben dus ook gestopt.. Maar zei denkt nog steeds dat ik het doe.. Kijk ik weet dat het moeilijk is.. Maar je kan me dan ook steunen en laten blijken dat je me wilt geloven en niet het omgekeerde.. Je moet elkaar complimentjes geven om de dingen die je doet om het anders te doen in een realtie..

Kijk en daar moet jij ook gewoon om vragen.. Vragen of je het goed doet? En als hij dat merkt komt ie vanzelf wel.. Van je bent goed bezig ofzo? Ik merk ook aan mezelf dat het een stuk prettiger is.. Om complimentjes te krijgen.. Helpt een stuk meer.. Maarja iedereen is anders daarin..

Sucses

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 16:14:
ja cker wel
Heb bij een psychiater gelopen en doe nu ook een cursus
Verder praat ik heel veel met mijn zusje en mijn moeder.
Zij vinden ook dat hij te weinig rekening met mij houdt.
Ik geef veel maar krijg er te weinig voor terug.
Hij vindt zijn vrijheid erg belangrijk en die geef ik hem ook.
Hij gaat graag stappen en daar heb ik wat minder behoefte aan, dus dan gaat hij ook wel is alleen.
Maar dan verwacht ik er ook iets voor terug en dat lijkt me heel normaallaatste

oww dat scheelt al een hoop.
Anders wordt je helemaal gek als je het nie kwijt kan.
Waarschuw beheerder
Dat vinden wij dus ook, want we passen gewoon heel goed bij elkaar, maar doordat ik niet kon praten werd het voor hem heel moeilijk.
Dat gaat gelukkig beter nu stapje voor stapje dat heeft gewoon tijd nodig.
Moet wel de mogelijkheid krijgen om te bewijzen dat het anders kan.
Als we allebei water bij de wijn doen is het zo goed als opgelost

nou in dat geval zou ik zeggen KNOK ERVOOR.... uitmaken is zon makkelijke weg en ik denk dat 50% die dat hier heel hard blert nooit een echte relatie heeft gehad of zon sterke passie voor iemand heeft gevoeld!

Waarschuw beheerder
twee weken geleden heb ik het uitgemaakt met mijn (ex)vriend... Ook wij waren op dat moment nog wel gek op elkaar maar hadden steeds dezelfde discussie! Hij houdt niet van dagjes uit en heeft geen behoefte aan vakantie... terwijl ik dat juist heel belangrijk vind! en hij zich hier ook niet aan wil toegeven.
Daarom heb ik het uitgemaakt omdat we toch elke keer weer dezelfde discussie hadden... Er is gewoon geen toekomst

Ben wel opgelucht nu, maar het is nog wel heel erg moeilijk! Mis hem toch wel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 17:01:
Hij houdt niet van dagjes uit en heeft geen behoefte aan vakantie... terwijl ik dat juist heel belangrijk vind! en hij zich hier ook niet aan wil toegeven

Dat vindt ik dus erg egoistisch van hem.
Je moet nu eenmaal dingen voor elkaar over hebben in een relatie:yes:
Jij hebt vast ook wel dingen voor hem gedaan die jij niet leuk vondt.
In zo'n geval zou ik het ook uitmaken.
Zo is het gelukkig bij mij niet:no: