Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:37:hahaa partyanimals das echt tegek ik heb hun cd
je zocht naar wat anders?
helpen we je.
lul je erover heen
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:30:Ik wil wel neuken een keer met een oudere iemand iemand van tegen de 24 en ouder ik wil ook wel voor betalen eventueel hoor
vrijwillig zullen ze het niet doen, en het bedrag dat iemand telt om jou te laten neuken kun je nooit van z'n leven ophoesten
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:48:ik wil keer zo'n oudere weetje
dat kun je zo oudere toch niet aan doen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:49:dat kun je zo oudere toch niet aan doen
Wil jij?
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:48:ben niet die maagd jochie ik heb genoeg geile tanga's enzo gebalt JWT
jochie nog wel.....wie denk je dat je voor je heb kneus
ga lekker aan je moeder vragen of die niet nog 1 of ander wanhopig vriendinnetje heeft waarvan dr vent al 6 jaar dood is en die ondertusse niej bter weet dat iets wat je in je kut moet stouwe n batterij heeft
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:48:ik ben niet die maagd jochie ik heb genoeg geile tanga's enzo gebalt
als je je plassertje een keer in een opblaaspop hebt gesmurfd ben je niet ontmaagd, pannekoek
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:57:je bent een pimp zonder teven
het zijn van een bitch zit diep in je genen
ik weet niet of het moest rijmen, maar dat doet het niet, ali snee
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:48:ik ben niet die maagd jochie ik heb genoeg geile tanga's enzo gebalt JWT maar ik wil keer zo'n oudere weetje
Hahahahaha
Je verveelt me.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 13:32:Net bij je moeder weg ga zo naar je oma
Niet zo stoer Jonguhh WannaBee!!!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 13:50:ga jij anders tangas op je profiel zetteng mang die je niet eens kent wannabee nep player weet zeker jij maagd tjappie
zeg, klein puistenpubertje, je begint me toch heel aardig de strot uit te hangen nu
gebruik je tijd nuttig, ga naar school en leer fatsoenlijk Nederlands
misschien als je dan een meid probeert te versieren verstaat ze wel wat je zegt en kun je eindelijk echt ontmaagd worden
Uitspraak van Techno Ðave op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:11:Maak wit brood nat ofzo en ga dat neuken!
ervaring pikkie??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 15:45:amsterdam...zijn genoeg mensen die dat wel willen denk ik...vooral in de roze buurt...gokje
Lezen moeilijk he lieverd!@!
Hoeveel zou jij willen hebbben dan?
2300?
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 16:04:Wil jij?
Neeej ze is mijn schatje al Sul
Liefie
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 16:08:denk je maar homo
Jouw een keertje tegenkomen Kerel... en dan nog een keer zeggen!!
Hebbie je eigen foto weleens gezien... Dan ister maar 1tjuhh een Homo en dat bende gij!!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 16:20:Love ya sweety ik druk zo me bongo in je puni
Dat bedoel ik.... Moeilijk he NL!!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:30:Ik wil wel neuken een keer met een oudere iemand iemand van tegen de 24 en ouder ik wil ook wel voor betalen eventueel hoor
Vraag of je oma tijd heb ?

![[terror]Neophyte](/images/user/24018_3259970.jpg)