Partyflock

Forumonderwerp · 803995
Waarschuw beheerder
STOCKHOLM - Een gepensioneerde Zweed heeft tijdens een etentje met vrienden een serveerster een Porsche als fooi gegeven. Dat berichtte het dagblad Aftonbladet donderdag. De man vroeg de 19-jarige Josefin Justin naar haar leeftijd, en beloofde haar de sportwagen als zij antwoord zou geven. Hoewel ze aannam dat de man een grapje maakte, gaf Justin antwoord, waarop ze zijn telefoonnummer kreeg.

Toen het meisje de volgende dag belde, mocht ze de auto direct komen ophalen. Het bleek een Porsche 924 uit 1979 ter waarde van ruim 3200 euro te zijn. "Er moet wel wat aan gebeuren, bijvoorbeeld een likje verf, maar verder doet alles het prima", aldus Justin.

"Ik keek in haar ogen en zag een engel, en ik dacht: die Porsche moet zij hebben", verklaarde de vrijgevige Zweed zijn ruime fooi.

Bron www.nu.nl

Of hij spoort niet, of hij is gewoon héél aardig :vaag::P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gepensioneerde Zweed, meisje van 19? tja waar dacht die vent eigenlijk aan??

Waarschuw beheerder
Die kerel was waarschijnlijk toch meer geld kwijt om dat ding naar de sloop te brengen.. Weggeven is een goede optie..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:57:
hoef ook geen porsche..... doe mij maar een Aston Martin Vanquish

En das nie posh? Hahaha...

Ik houd het toch bij mn nieuwe beetle. Offeh, een grote Amerikaanse Buick pickup, in geroest bruin lijkt me geweeeeeeldig! Een monstertruch... Een ijscowagen (incl ijsjes). Als we dan toch gaan spenden, doe me dan een heli!

Waarschuw beheerder
Damn ...had toch een ander beroep moeten kiezen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 14:39:
Gepensioneerde Zweed, meisje van 19? tja waar dacht die vent eigenlijk aan??

Aan : Voor wat, Hoort wat.. :)