liefde
het is toch ook je vindt? of niet
?
Uitspraak van Killer princessO:) op woensdag 17 augustus 2005 om 18:41:het is toch ook je vindt? of niet?
je vindt is juist ja
maar het is zonder t als je : vind je schrijft
nou ja, dierensex en al da gekots enzo is idd goor
ow oke

Uitspraak van Killer princessO:) op woensdag 17 augustus 2005 om 18:41:het is toch ook je vindt? of niet?
Nee
Alleen wel als je zegt: Jij vindt.. Want: Jij loopt...
Wat loop jij raar?
Wat loopt jij raar?
Wat vind jij?
Wat vindt jij?
Kijk maar
laatste aanpassing
owww....kijkT maar
heheO:)
Uitspraak van magik musik op donderdag 18 augustus 2005 om 18:15:je eigen ma pakken
je eigen pa pakken
je zelf laten pijpen terwijl je in een kliko zit en het 30x is.
lekker bezig zijn op een afcalverwerkingsbedrijf
een vrouw in de reet pakken terwijl ze aan het schijten is
JEZUS WAT EEN K*T TOPIC
Ghehehehe
Haar aars likken lijkt me goor
Poep en plassex is ook extreem goor
En als ze kuthaar heeft zal ik haar niet eens neuken oksel haar trouwens ook nie gewoon alles kaal.
TRIO da jij en een ander wijf en da een andere vent haar ook neukt lijkt me smerig als die lul tegen je balzak aanschiet of dat je klaarkomt en je kijkt hem recht in zijn ogen aan. Gewoon om nachtmerries van te krijgen.
Da was et wel zon beetje
Poep en plassex is ook extreem goor
En als ze kuthaar heeft zal ik haar niet eens neuken oksel haar trouwens ook nie gewoon alles kaal.
TRIO da jij en een ander wijf en da een andere vent haar ook neukt lijkt me smerig als die lul tegen je balzak aanschiet of dat je klaarkomt en je kijkt hem recht in zijn ogen aan. Gewoon om nachtmerries van te krijgen.
Da was et wel zon beetje
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 18:04:sperma slikken
Dan beffen wij mannen jullie ook niet meer door al dat vocht van jullie dat wij binnen krijgen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 18:31:poepsex, dierensex, heeeel veel spelletjes die die japanners verzinnen zoals over iemands hoofd heen kotsen en dan raden wat diegene gegeten heeft..
Kben het helemaal met jou eens dat is gewoon te ranig voor woorden
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 17:59:Haar aars likken lijkt me goor
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 18:04:sperma slikken
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 19:19:rimmen roeleert man
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 17:34:Een vrouw die haar benen wijd doet en dat je een kaas-fondu ziet ...jakkes
ken je die cheese-dippers dan nog niet? lekker hoor!
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 19:29:Heb me best vermaakt afgelopen weekend
dus een hoop geneukt en weinig gedaan
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 18:15:Dan beffen wij mannen jullie ook niet meer door al dat vocht van jullie dat wij binnen krijgen
nou ik vind niet echt dat je dat kan vergelijken