Partyflock
 
Forumonderwerp · 803376
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
zat een beetje te surfen en kwam dit ineens tegen, er zitten dit jaar weer een paar mooie namen tussen

Jaja I love techno komt er weer aan!!!

Datum: 12 November 2005
Plaats: Flanders Expo Gent

Bijzonderheid: 10 jaar I love techno

Mario Ranieri
Amok
Dj Rush
Umek
Ogi
Carl Cox
O.B.I

Dj Preach
Dj Xenex
Dj ViperXXL
Chris Liebing
Inigo Kennedy

Hardcell
Jeff Mills
James Ruskin
Jay Denham
Adam Beyer
Ben Sims
HardtraX

Sven Wittekind
Marco Bailey
Oscar Mullero

Tomash Gee
Technasia Live!
Cristian Varela

Paul Oakenfold
Tiesto
Paul Van Dyke
Armin Van Buuren
Dj Dean


DAT WORDT WEER KNALLEN
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:57:
Dat Tiesto een technoset komt neerzetten is wel waar

is niet helemaal zeker... hoorde op sms ook dat het misschien zo was.. maar tiesto zelf zei dat ie van niks wist.. daarnaast zou ie op sms ook een techno set neerzetten en dat was et bij lange na niet.. gewoon standaart trance!

line-up bovenaan in het topic klopt niet.. hoop (denk) zoiezo persoonlijk niet dat er zo hard gebeukt gaat worden!
 
WOWOW nice line-up :woepwoep: MISS KITTIN, RUSH :respect: alleen wa moet TRIESTO daar?
laatste aanpassing
 
Ik ken alleen maar 1 ding zeggen. ik vind ergens een lijstje met namen en dan zie ik dat daar zo lekker over gediscuseerd word. Ik ga sowiezo en wil daar gewoon knallen met die doffe techno bassen en dan maakt t mij allemaal nie uit wie r voor me met zen platen loopt te spelen
 
heb er zeker al vet veel zin in :yes:
ach veel gezeik van veel mensen maar goed zoek lekker plekkie in de zaal en housen maar :D
Artiest {SHOWLIST artist 33439, 63304}
Wanneer maken ze de Line up bekend??
een deel is al bekend! :yes:
Vitalic

Maar als Underworld komt ben ik weer vroeg in die zaal, die wil ik nu eindelijk wel eens zien.
gekke line-up zeker aanwezig
Hoor altijd zoveel namen van te voren.

kan het beste gewoon van de ILT-site uitgaan.
namen die daar genoemd zijn zijn sowieso zeker
 
complete line-up bekend...www.ilovetechno.be
had er meer van verwacht....
laatste aanpassing
 
Ik vind hem puik!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 19:05:
complete line-up bekend...www.ilovetechno.be
had er meer van verwacht

Ik ook wel eigenlijk!
Maar ben toch wel aanwezig! Staan een aantal zeer fijne namen tussen! (Y)
hmmm line up valt me ietwat tegen....ik zie geen harde zaal :D
maar mis gewoon n paar namen die je wel bij een 10e editie mag verwachten...maar goed de hotelkamers zijn gereserveerd dus we maken er een te gek feestje van :bounce:

ORANGE-BODY TO BODY
19.00 uur DJ Naughty
21.00 uur T-Raumschmiere
22.00 uur The Glimmers
00.00 uur Super Discount 2
01.00 uur Tiga
03.00 uur Vitalic
04.00 uur Dr.Lektroluv

RED-COCOON
20.30 uur Andre Galluzzi
22.30 uur Tony Rohr
23.15 uur Miss Kittin
01.15 uur Nathan Fake
02.00 uur Sven Vath
04.30 uur Tobi Neumann

BLUE-M-NUS
21.00 uur Pierre
22.00 uur Troy Pierce
23.00 uur Magda
01.00 uur Matthew Dear
02.00 uur Richie Hawtin
04.00 uur Adam Beyer

GREEN-HOSTED BY DAVE CLARKE
20.00 uur Deg
21.15 uur DJ Bone
22.45 uur Derrick May
00.45 uur Fixmer/McCarthy
01.30 uur Dave Clarke
04.30 uur Robert Hood

YELLOW
20.00 uur Christian Smith
21.30 uur Tom Hades
22.30 uur Marco Bailey
00.00 uur Underworld
02.00 uur Collabs Featuring Chris Liebing&Speedy J
laatste aanpassing
Niet echt een heel bijzondere line-up, mja wordt wel weer lachen.

Wat is btw een goed hotel voor een redelijke prijs daarzo in de buurt?
wij zitten in het Formule1 hotel...hebben inmiddels al 4 kamers gereserveerd dus wordt n dolle bende. Als je met 3 personen op een kamer slaapt en je huurt die voor 2 nachten vanaf zaterdag (kun je zondag de hele dag blijven liggen (y) ) betaal je slechts 22 euro per persoon
Ah ok, ik zal eens rond gaan neuzen.
Uitspraak van COÑO op woensdag 14 september 2005 om 21:41:
wij zitten in het Formule1 hotel...hebben inmiddels al 4 kamers gereserveerd dus wordt n dolle bende. Als je met 3 personen op een kamer slaapt en je huurt die voor 2 nachten vanaf zaterdag (kun je zondag de hele dag blijven liggen ) betaal je slechts 22 euro per persoon

Hmmm ook eens informeren dan!! Vorig jaat met de treain was wel lachen, maar duurde wel erg lang! En vooral als je dan ook nog eens de trein gaat missen! :D
http://www.hotelformule1.com/formule1/fichehotel/gb/for/2613/fiche_hotel.shtml

Hier de site voor het hotel...
Bussen rijden vanaf het hotel naar de Expo (y)
 
ze kunnen het beter I love minimal of I love electro noemen :s
Line up valt me beetje tegen.
Kan hem vrij standaard noemen.

Maar...
Underworld staat op ILT!!!!
Geweldig.

Rest boeit me niet. :p
Kvind het eigenlijk gewoon een kut line up:S waar zijn alle helden gebleven? kijk dr zitten wel een paar leuke dj's tussen maar op hard techno gebied is er gewoon helemaal niks :[ Waar zijn alle helden zoals Rush, Pet Duo enz enz gebleven? Nee ik twijfel nog even of ik hiervoor het hele pleuris eind voor af wil leggen, en tel er nog maar eens een klote organisatie bij op :no:
 
Uitspraak van Pipo op woensdag 14 september 2005 om 21:52:
Hmmm ook eens informeren dan!! Vorig jaat met de treain was wel lachen, maar duurde wel erg lang! En vooral als je dan ook nog eens de trein gaat missen!

so..was een klote eind he!.....was jij trouwens met die grote groep mensen uit boekel??
laatste aanpassing
iedereen zeikt over die line up maar zo waardeloos is ie toch niet,ok ik geef toe een deel standaard namen zoals Beyer,Clarke,Vath en Bailey bijv,deze mannen hebben mij toch zelden teleur gesteld

noem mij 1 nederlands indoor event met zo'n line up:x
Zal denk ik voor de green room gaan en op het laatst nog speedy j en liebing meepakken!!
ach op het ILT forum zeikt ook iedereen over de line-up en dat ze t beter I love electro/minimal kunnen gaan noemen maar check die green room eens dat zijn toch wel de echte helden die op ILT MOETEN staan en dat er geen harde techno zaal is vind ik alleen maar beter....ik denk dat deze editie eens n keer niet helemaal 'volzet' gaat worden....
nope.. geen ilt voor mij... had toch wel een paar beukers verwacht... maar goed..!
dat er geen schranzzz is vind ik niet erg hoor maarja had toch wel graag wat meer stevige techno gehad zoals: the advent, technasia, hertz, hardcell, steve rachmad, umek, ben sims, cristian verela, marco carola etc. etc.

Minimal vind ik echt wel chil maar lang niet de hele nacht en vind dan toch dat er iets te weinig keus is om iets anders te zien dan speedy j ... die vaak saai en monotoon draait
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 31835, 37783}
Ik weet het wel hoor...
ff magda doen. Voor de live sjit Nathan Fake, daarna lekker een uurtje knallen op sven vath... Nog ff keihard spacen op Richie hawtin! en vervolgens lekker funken op Adam beyer!

TOP PARTY!!!
Als Adam Beyer uberhaupt gaat funken in die zaal aangezien Adam ook de minimal kant heeft ontdekt
Uitspraak van COÑO op donderdag 15 september 2005 om 12:20:
Als Adam Beyer uberhaupt gaat funken in die zaal aangezien Adam ook de minimal kant heeft ontdekt

zoals zijn cd Fabric 22 :respect:
 
Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Uitspraak van Joren! op donderdag 15 september 2005 om 11:08:
Minimal vind ik echt wel chil maar lang niet de hele nacht en vind dan toch dat er iets te weinig keus is om iets anders te zien dan speedy j ... die vaak saai en monotoon draait

Of je moet je eens wat meer verdiepen in de namen die er daadwerkelijk komen...
Ruige techno genoeg ouwe (Y)

Tom Hades, Bone etc etc
je zal vast gelijk hebben.. die namen ken ik eigenlijk nog helemaal niet. Ik zal er is wat van proberen te downloaden van. Maar toch moet je toegeven dat er veel minder is in vergelijking met vorig jaar.. Niet dat het altijd hetzelfde moet zijn. Maarja ik vind dat die minimal hype nu wel echt over de top is hoor. Vind het echt wel chille muziek maar op gegeven moment is een stevig potje funky tribal house niet verkeerd :)
laatste aanpassing
 
Er zitten redelijk wat namen bij die mij weinig zeggen, maar dat was voor mij vorig jaar niet anders en toen vond ik het ook erg vet.
Oke misschien is er dit jaar wat minder harde techno, maarja fuck it.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 12:35:
Of je moet je eens wat meer verdiepen in de namen die er daadwerkelijk komen...

Hoe bedoel je..?? Dat ik t dan ineens wel een goede line-up vindt....??

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 12:35:
Ruige techno genoeg ouwe

Tom Hades, Bone etc etc

Is nou niet bepaald wat ik ruig noem Daan! ;)
ik vind die line up perfect!!!

hij klopt precies.

Bone, Derrick May, Matthew Dear, Richie Hawtin en Rob Hood allemaal achter elkaar.

word een avondje Dee-Troit :D
Is dit serieus de volledige officiële line-up? Damn! Vind hem echt zwaar tegenvallen!

Idd, veel standaardnamen.. En geen mooie uitschieters..
dit is um helemaal ja!! :( wilde dit jaar gaan... Maar ik hou toch meer van het harde werk.. zit er niet echt tussen dus helaaas!
 
tip: Vanaf vanavond 24:00 uur kun je als eerste je combitickets online bestellen op www.partynight.com!
YES :D
Het wordt dit jaar echt niet volzet nu ze een bepaalde zaal afgeschaft hebben :respect:

Er is genoeg harde techno aanwezig deze editie maar niet in de vorm van Rush, AmoQ, Qvitta en consorten......

Laat je toch gewoon verrassen man....ik ken de helft ook niet maar weet wel dat die green room een HELDEN ZAAL is :respect:
Uitspraak van COÑO op vrijdag 16 september 2005 om 11:35:
Er is genoeg harde techno aanwezig deze editie

Ik weet niet wat jij verstaat onder harde techno... :S Chris liebing en Speedy J is het hardste wat er tussen staat...

Uitspraak van COÑO op vrijdag 16 september 2005 om 11:35:
AmoQ, Qvitta

En dit is trouwens echt bullshit! (N)
Robert hood kan ook aardig gassen hoor :yes:

Maar goed je hebt hard en hard ;)
Artiest Dacato
Line up is bekend en whooooo!
Underworld
Richie
Vath...shit...te veel om op te noemen :kwijl:
 
te veel shit om op te noemen ja :s
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 16:11:
te veel shit om op te noemen ja :s

Wat is er zo shit aan dan???? vertel t dan eens :s

Namen die je niet kent???
Geen harde techno room???
hmm, vind de line-up wel wat tegenvallen.. Underworld is alleen wel supervet :D T-Raumschmiere had ik liever wat later gezien, lijkt me ook leuk om te zien :)
waar ik ga afsluiten is ook nog n puzzelstuk....
Dr Lektroluv is supervet, Beyer is leuk en ben benieuwd wat die in de m_nus zaal gaat doen en liebing/Speedy J is ook heftig en Robert hood ook :s :s :s
denk dat ik dit jaar vooral in de yellow te vinden ben trouwens
 
Uitspraak van COÑO op vrijdag 16 september 2005 om 16:55:
Wat is er zo shit aan dan???? vertel t dan eens :s

Namen die je niet kent???
Geen harde techno room???

Mij teveel electro/minimal.. en het is gewoon belachelijk dat ze geen harde techno hebben! het was niet voor nix volzet vorig jaar! ze hebben een stijl eruit gegooid omdat die te populair is :s hadden ze beter een grote zaal van kunnen maken, of 2 zalen..
Artiest Jay
Tis idd veel minimal en electro, mare daar hou ik net zoveel van als techno! Dus voor mij is het een line-up om van te smullen :D
En zijn toch zker paar namen waar ik erg benieuwd naar ben....Nathan Fake, Miss Kittin, Vitalic :jaja: