Partyflock

Forumonderwerp · 803293

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen uit delft welkom! en ook mensen uit andere plaatsen die misschien naar ons stadje willen komen ook welkom.

Als je iets wilt weten qua feesten en andere dingen ontremt Delft ken je hier terecht..ook voor een gezellige Babbel natuurlijk ;)

[img width=481 height=639 cacheid=0009e506001c719070d47dbc1a00eab817]http://www.happybeagle.com/images/europe/netherlands/delft-city-hall.jpg[/img] ons stadhuis.

[img width=678 height=453]http://picturesfrommemory.com/Slides/Water/Delft%20canal%202.jpg[/img]
ook een leuk kiekje.

Feest lokaties van Delft
Fledderus
Koornbeurs
Lorre
Luikie
Luniz
Partycentrum Onder Ons
Club Selected
Speakers
Verderop
Buurthuis de Wending
Partycentrum Wesseling

Om dit topic wat meer inhoud te geven heb ik even de feestlocatie's van delft erbij gezet. Je kan erop klikken om te zien welke feesten hier nog komen.
Zelf ken ik niet al die locaties ik hoor graag jullie mening als je hier bent geweest.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 20:46:
mc pat ik ben klaar met jou egt waar ik heb nog nooit zoon imbeciel meegemaakt als jouw!

Zit je zeker net op pf ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC op zaterdag 20 augustus 2005 om 20:39:
poes heeft een bijzondere status, ach wat weet jij nou van een status af

arrrrrrrrrrgg weer zo'n meeloper :s
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 20:46:
mc pat ik ben klaar met jou egt waar ik heb nog nooit zoon imbeciel meegemaakt als jouw!

oefffffff dat was een harde :s

Waarschuw beheerder
nee nie net op pf maar jij slaat egt alles zo dom als dat je ben!! je denkt teveel egt waar
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
De gezelligheid straalt er vanaf.
Ik vind het mooi geweest (f)