Partyflock

Forumonderwerp · 803170

Waarschuw beheerder
donateur
drugs of geen drugs op een feest ik vind dat ze het zelf moeten weten :p ;)
Waarschuw beheerder
waarom heb je drugs nodig om je te kunnen vermaken op een feest? ik bedoel ga dan eens na of je wel leuke vrienden hebt ofzo waar het aan kan liggen!en dan al die mensen die afgevoerd worden omdat ze aan het trippen zijn.. hoe verknal je het voor de rest tog?? zonde van het feest!

Waarschuw beheerder
jah joh!! gewoon lekker veel drugs nemen is goed voor jullie!! hahahahah lolool

Waarschuw beheerder
:yes: :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NL_Esman_NL op zondag 12 maart 2006 om 04:36:
waarom heb je drugs nodig om je te kunnen vermaken op een feest? ik bedoel ga dan eens na of je wel leuke vrienden hebt ofzo waar het aan kan liggen!en dan al die mensen die afgevoerd worden omdat ze aan het trippen zijn.. hoe verknal je het voor de rest tog?? zonde van het feest!

Ik ga meestal met maten die niet gebruiken.. Je hebt een voorordeel namelijk dat mensen die drugs gebruiken op feesten dat doen omdat mensen om hen heen het gebruiken ofomdat ze niet lekker in hun vel zitten. Er zijn gelukkig mensen die drugs niet om deze waardeloze redenen gebuiken maar slecht omdat ze zich nog even iets lekkerder willen voelen en houden van het geestverruimende aspect :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat anderen dat niet nodig hebben ok maar heb ook respect voor andere die niet dezelfde keuze maken als jou!

Waarschuw beheerder
DRUGS:respect: :lijn: