Partyflock

Forumonderwerp · 803106
498x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Brand in woning Zwijndrecht
Bij een brand in een flat aan het Ooievaarsplein in Zwijndrecht is maandagmiddag mogelijk één persoon gewond geraakt.

De brand brak uit in de keuken. In het pand waren ook drie honden aanwezig en een parkiet. De huisdieren konden worden gered.

Het vuur zou inmiddels geblust zijn
uitgegeven: 13:08 15-08-2005

Bron: www.rijnmond.nl

Ik was bij een vriendin en die woond er boven. Als mijn batterijen weer opgeladen zijn plaats ik de foto's.

Traume heli was ingeschakeld. Man werd zwart geblakeerd uit het huis gehaald :S

En ipv drie honden zijn het er 2 die beiden gelukkig nog leven. Of de man het red is onzeker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marly op maandag 15 augustus 2005 om 15:34:
Das waar, maar geloof me dat die buurman geen Inet heeft.. En zekers niet op Pf komt!

Zijn familie dus wel.

Het zou je vader maar wezen...
Waarschuw beheerder
over helikopters jullie zeggen vier maar in lwd steigen ze ook op trauma helikopters :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabazius op donderdag 18 augustus 2005 om 22:50:
over helikopters jullie zeggen vier maar in lwd steigen ze ook op trauma helikopters

Dat is geen traumaheli, maar een SAR heli (Search and Rescue).

Traumaheli's zijn bedoeld om eem MMT zo snel mogelijk ter plaatse te brengen.
SAR heli's hebben als hoofdtaak het opsporen en redden van militaire piloten (oa.F-16) die ten noorden van de Waddenzee te water zijn geraakt.
De tweede taak is het fungeren als "luchtambulance" voor patienten die vanaf de Waddeneilanden naar het vaste land moeten worden getransporteerd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op donderdag 18 augustus 2005 om 09:10:
Op verzoek van de familie hebben wij de foto's verwijderd. Het slachtoffer maakt het op dit moment niet zo goed en de plaatsing van de beelden werd niet op prijs gesteld op deze manier. Wij hebben hier uiteraard respect voor en wensen het slachtoffer en familie veel sterkte toe

:vaag:

Vriendin die er woont heeft de familie nog gesproken en hebben niet verteld dat ze de foto's weg wilden hebben.

Uitspraak van Het Beest op donderdag 18 augustus 2005 om 19:02:
Zijn familie dus wel.

Excuses als het verkeerd over kwam...

Maar ja, zoals ik al eerder vermelde, is het enkel maar nieuws en we zien wel ergere dingen.. Maar goed..

Excuses (F)
laatste aanpassing