Partyflock

Forumonderwerp · 802810
Waarschuw beheerder
na een geslaagd ffwd had ik en een maat van me het briljante idee om thuis ff om te kleden en verfrissen voor een heerlijk avondje now en wow.
we hadden allebei onze mooiste strakke nette zwarte overhempje aan (alleen een detail ik had een verticale witte streep op de linker kant zitten). komt hij er gewoon niet in :S hij moest maar naar huis om een fleurige shirt aan te trekken 2 weken eerder was hij in het zelfde kloffie wel binnen en ik met alleen een zielige wit streep op mijn shirt wordt wel goedgekeurd :s

uiteindelijk zijn we maar naar loudness gegaan en daar uiteraard geen problemen en een heerlijke nacht gehad:yes: :bounce:
maar ik moest hier toch ff mijn gal spugen. ik kom er vaak genoeg en nooit problemen gehad maar je gaat je nu toch echt afvragen wat the fuck is wrong with this bitch!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 23:10:
Dan staat je uiterlijk hun gewoon niet aan of je stijl. Misschien zag je er te ordinair uit

Ja, ik heb ook nooit problemen gehad bij Now & Wow :nee:.

Waarschuw beheerder
Yep. die vrouw bij de deur, staat bekend om dat ze altijd zo selectief is. Gelukkig heb ik nog geen problemen gehad. :)

Tip: neem mooie vrouwen mee naar NoW&WoW... kom je altijd binnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 00:48:
Tip: neem mooie vrouwen mee naar NoW&WoW... kom je altijd binnen.laatste aanpassing 17 augustus 2005 00:54

Daarom ga je altijd met ons mee John.Jij smiecht :9.

Waarschuw beheerder
Misschien zag je er te ordinair uit

Dan mag onze doorbitch zichzelf soms ook wel eens gaan verkleden:x
Waarschuw beheerder
Dan staat je uiterlijk hun gewoon niet aan of je stijl. Misschien zag je er te ordinair uit

heb jij wel goed gelezen...:S

ik ben vooralle duidelijkheid nog nooit bij n & w geweigerd om mijn kleding, gedrag ,leeftijd of wat dan ook!

heb alleen de pech dat mijn maatjes niet altijd worden toegelaten hierboven was vb 1. ik heb nog een maatje (zie hem als een broer) en die heeft een kale kop... nee hij is geen gabber en ook nog nooit geweest hij is zelfs een hip hop, rap liefhebber :yes: en hij wordt bijna in elke tent geweigerd. om dat hij een kale kop heeft, dus gabber is, dus wazi is etc. en hij doet nooit geen mens kwaad is een hartstikke gezellig persoon om mee te stappen maar wordt gewoon nergens binnengelaten.

en dit kan je nooit verdedigen met ja dan zal hij wel ordinair zijn of niet in het n&w publiek passen want haar of een gekleurde shirt zegt niets over de persoon.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >DT< op woensdag 17 augustus 2005 om 19:35:
en dit kan je nooit verdedigen met ja dan zal hij wel ordinair zijn of niet in het n&w publiek passen want haar of een gekleurde shirt zegt niets over de persoon.laatste aanpassing 17 augustus 2005 19:36

Idd het gaat gewoon nergens over!!
Net zo erg als discrimineren!

Waarschuw beheerder
Lekker vaag.
Wij kwamen met onze normale kleding en merendeel mannen na ffwd zonder problemen binnen. Terwijl iedereen om ons heen terug moest.
Ze keek wel een beetje afkeurend, maar verder niet.

Waarschuw beheerder
heb k echt nog nooit mee gemaakt:S afgewezen worden. lijkt me echt zwaar klote!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 11:04:
als je iedereen naar binnen zou laten zou het hollywood nummer 2 worden..

dit is t al vind ik, vroeger ging ik heel vaak, naar speedfreax enzow dat waren nog eens tijden..maar ik vind er nu echt te veel foute mensen rondlopen, van die wannabe hippe mensen met palestijnen sjalen echt triest gewoon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op maandag 15 augustus 2005 om 18:37:
het punt is dat zij een avond willen creeren dat als je binnen ben,dat je mooie "hippe mensen" ziet die anders willen zijn dan de gevestigde orde...en die mensen zijn echt geen kuddedieren.

Zo zeg wat belachelijk , dus als je een beetje uit de boot valt kwa uiterlijk kom je niet binnen.

Wat een discriminatie zeg :/

Waarschuw beheerder
de laatste keer dat ik in now & wow was werden de mensen voor mij en achter mij ook geweigerd en ik kon niet helemaal begrijpen waarom want op zich hadden ze een goede kledingstijl. het ligt er idd aan hoe druk het is wie ze binnenlaten ja of nee... het gaat die doorbitch erom dat je sowieso je eigen stijl hebt en er daarbij redelijk "van deze tijd" zeg maar ;)
maar idd... af en toe kan ze een beetje doorslaan :P
Waarschuw beheerder
je moet idd eruit stralen tussen de menigte

dus dat als je bijv. allemaal op een rijtje staat dat jij er gewoon uitspringt door kledingstijl,charisma,uiterlijk

bedoel als er in een groepje 10x een positief charisma heerst zal dat positief blijven

zit er van de 10 er 1 in die afwijkend negatief charisma heeft kan dat beinvloed worden teen nadele van het positieve charisma

en denk dat ook wel een beetje de insteek is bij N&W

Waarschuw beheerder
precies wat je zegt :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op zaterdag 20 augustus 2005 om 13:56:
bedoel als er in een groepje 10x een positief charisma heerst zal dat positief blijven

zit er van de 10 er 1 in die afwijkend negatief charisma heeft kan dat beinvloed worden teen nadele van het positieve charisma

en denk dat ook wel een beetje de insteek is bij N&W

Volgens mij ben jij niet helemaal lekker met je charisma:vaag:

Waarschuw beheerder
hahah :P

Waarschuw beheerder
Ik weet niet wat voor drescode daar is maar in Tilburg kom ik bijna nergens binnen met goude sieraden aan :S alleen in zino en een andere discotheek
Artiest Jay
Waarschuw beheerder
Ik heb ook al vaak mensen geweigerd zien worden bij n&w...
Of was het om de kleding of om omdat ze met alleen jongens waren, etc.
Ik zelf vind n&w echt n kicke tent! Ben nog nooit geweigerd, niet dat het er toe doet.
Ik vind dat deze dingen de tent n&w iets extra's geeft, hierdoor onderscheid n&w zich van de andere tenten.
Het "mooie" of verzorgde mensen gehalte is nergens zo hoog als bij n&w! De verhouding mannen-vrouwen ligt rond 50/50.
Dit zie je ook eigenlijk nergens! Mannen zijn altijd wel in de meerderheid! Dit vind ik zker een belangrijke en leuke bijkomstigheid :D
Maar goed tis niet leuk om geweigerd te worden. Je zult waarschijnlijk ok niet terug willen...
Maar n&w is n&w en daarom heb ik altijd maar weer een superavond!!!
Ik vind dat ze niets moeten veranderen aan deurbeleid, al vond ik truustrendy wel aantrekkelijk dan wie er nu staat ;)
Vind die platen wie er hangen met, antipatser beleid, anti blokhakken, etc ook echt (Y)
Waarschuw beheerder
mode :gaap:

doe eens anders zijn al zoveel dezelfde :yes:

Waarschuw beheerder
het gaat niet om mode... het gaat erom dat je je eigen stijl hebt... daar letten ze op...
ik ga trouwens nu slapen... ben net thuis en mn voeten willen naar bed :P