Partyflock

Forumonderwerp · 802638

Waarom Is Iedereen Zow Bang Voor Ghb, En Wat Is Et Fijne Daarvan :S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 20:55:
Vind ik niet zo vreemde vragen. Het beleid wat gevoerd word is belachelijk. Als iemand op een feest een pilletje wil slikken en daarmee absoluut niemand tot last is en het met mate houd, dan vind ik dat hij dat moet kunnen doen. Iedereen is baas in eigen lichaam en eigen hersens.

Ten eerste we zijn in Duitsland.... die hebben hun regels net als jij je regels thuis heb.......

Als jou dat niet zint dan moet je niet naar een houseparty gaan. Iedereen vergeet vaak dat de housecultuur, en de bijbehordende housepartys en party-drugs onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Geloof mij dat er zonder partydrugs, nooit zulke partys bestonden zoals nu.

Enne ik heb op een feesie evenveel plezier als iemand die zo strak staat als honderdduzend man....... Enne kheb even op je forumonderwerpen zitten kijken ;)
En daar zeg je zelf al dat je korte termijn geheugen je al eens in de steek laat..... GHB en speed bijv. zijn zo slopend voor je lichaam (bewijzen zijn er) is het dan verstandig om zo te praten over die teringzooi??????????
Sorry maar kijk hiero dan eens naar de antwoorden ken je alleen goede sex hebben met GHB. Ik nie, ken je alleen feesten met GHB/XTC/speed enz. Ik nie. Sloopt het je lichaam JA.

Verstandig gebruiken bestaat nie.

GHB en speed bijv. zijn zo slopend voor je lichaam (bewijzen zijn er)

van speed weet ik 't, nu nog ff de bewijzen van GHB laten zien AUB

(knap als je ze kent vinden (Y) )

G :lief:

Doseren is het key-word :jaja:

En je kan er best een biertje bij drinken, maar iedereen reageert anders op G, dus je moet het zelf ondervinden :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 23:20:
Enne kheb even op je forumonderwerpen zitten kijken
En daar zeg je zelf al dat je korte termijn geheugen je al eens in de steek laat..... GHB en speed bijv. zijn zo slopend voor je lichaam (bewijzen zijn er) is het dan verstandig om zo te praten over die teringzooi??????????

Dan heb je het toch verkeerd begrepen. Dat korte termijngeheugen is heel duidelijk terug te brengen naar blowen. (en daar ben ik mijzelf gelukkig heel bewust van) Als je stoned bent, en je dan iets moet onthouden, lukt je dat niet goed. Dát bedoelde ik ermee. Aangezien ik hele dagen blow, er letterlijk en figuurlijk van leef, is dát de duidelijk aanwijsbare reden.
Speed is de aller grootste rotzooi die er is. Daar is geen twijfel over mogelijk en hoeven geen woorden meer aan vuil gemaakt te worden. Dat wist ik op mijn 14e al en heb dat na 1 of 2 keer destijd ook never nooit meer aangeraakt. Voor coke geldt hetzelfde al heb ik dat wel wat langer gedaan. Daarnaast vind ik GHB echt GEEN partydrug. Daarvoor vertrouw ik het niet. Aangezien ik zelf wel ees flink in slaap gevallen ben (wel thuis op de bank).
Maar dat het slopend is voor je lichaam? Dat betwijfel ik. Want als je de goede dosis pakt, heb je nog 10x minder dan dat artsen tot een paar jaar terug zonder twijfel in je aders spoten…
(Dat het een dierenverdoving is, is het grootste onzinverhaal wat ooit in de wereld is gebracht. Dat is nl ketamine, ghb is gewoon voor mensen ontwikkeld)
Maar even alles bij elkaar genomen, ik wil drugs en alles eromheen ab-so-luut niet goedpraten. En zal het ook never nooit iemand aanbevelen of aanbieden.
Maar vind wel dat iedereen baas is in eigen brain.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 23:20:
ken je alleen goede sex hebben met GHB?

Nee, maar dan heb je nét even de verkeerde persoon hahaha, want als ik wat op heb, wat dan ook, dan moet het eerst uitgewerkt zijn voordat ik uberhaupt aan sex kan denken.....
laatste aanpassing