| Betreft: | evenement: Krank im kopf, vrijdag 28 oktober 2005 om 22:00 |
Uitspraak van h@rdc0re m@ni@c. KrankImKopf.nl op maandag 26 september 2005 om 09:24:ja das dan wel weer waar idd ga waarschijnlijk toch wel
Dehs Nice
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 15:26:ik ken iedereen van kik telt dat ook?
Daar hoor ik ook bij
Mmm.. Denk aan de andere kant van techniek.. Anders sms ff als je er bent anders sta ik daar alleen is ook weer zo iets haha.. nr. over PB bericht
haha kan ook
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 15:50:kom op man!! pogo moet je voor schamen!!
aanstellen is ook een vak
Uitspraak van inactief op woensdag 28 september 2005 om 16:53:aanstellen is ook een vak
pogo niet dat kunnen ze in artis zelfs
HAKKUUUUUUUUH , meters makuuuuuuh
ouderwets gabberuuuh maarja dat kennen die kleintjes niet wehehehe lomp stampen kunnen zelfs die gasten van de jostiband nog
!!!!
en als je pogo doe het dan goed en beuk meteen iedereen aan de grond , weleens naar een concertje geweest van obituary of napalm death of slayer??? das pas beuken , lekker van een meters hoog podium afduiken en worden opgevanguh of niet haha
maargoed hardcore is 100% HAKKUH !!!!
en als je pogo doe het dan goed en beuk meteen iedereen aan de grond , weleens naar een concertje geweest van obituary of napalm death of slayer??? das pas beuken , lekker van een meters hoog podium afduiken en worden opgevanguh of niet haha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 19:10:maargoed hardcore is 100% HAKKUH !!!!
had t niet beter kunne zegge
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 19:10:die kleintjes niet
kleintjuhs
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 september 2005 om 15:50:kom op man!! pogo moet je voor schamen!!
Ook jij ken tever gaan he
POGO uber alles..Sta ma niet in MIJN weg dan
want dan ken je verw8te dat ik je aan de kant beuk.!
Zaterdag PROJECT:HARDCORE.NL !!!!!!!!!!!!!! waaaaaaaaaaaaaaaaaHHHH...
Whaaaaaaaaaaaaaaaa....Heb der net zown zin in...
wat voor opleiding doe je dan?
Helpende welzijn.. 2e jaar..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 september 2005 om 13:06:Tahaaaaaaaaaaaa en wie ben jij om mij dat te gaan
vertelle
Organisatie
jostiband ik zit der ook stiekum bij
Waarom moet je dit nou vertellen Sabine dat wij daar bij zitten.. Mmmm

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)