kheb gisteren de eerste Shockers CD maar weer eens opgezocht in mn cd archief en dat was een perfecte combi. Techo en wazige hardtrance en hardhouse. Nummers van der dritte raum, blechentrommel enz. Die combi wil ik best terug op Shockers en weet zeker dat de Technoërs hier dat echt wel willen en zullen pruimen. Hardstyle is vergeleken met hardhouse en hardtrance gewoon geen ruk aan en veel te eentonig. Het moet gvd wzig zijn en niet voorspelbaar. Maar goed ik zal nu wel weer de nodige reacties krijgen op mn uitspraken maar over smaak valt helaas niet te twisten.....
Maar goed ik zal nu wel weer de nodige reacties krijgen op mn uitspraken
Ik vind het goede uitspraken
kheb gisteren de eerste Shockers CD maar weer eens opgezocht in mn cd archief
Blijft een lekker cd'tje, heb hem toevallig afgelopen weekend nog gedraait
laatste aanpassing
Shockers moet absoluut weer terug.
De editie van 2001 (de eerste in de RAI) is echt nog steeds 1 van mn beste feesten ooit. Da Goose die heerlijke openende (Man Of Steel
). Carl Cox die zwaar aan het knallen was, Miss Djax die haar beste set ooit heeft gedraaid die avond (ze heeft haarzelf nooit meer overtroffen helaas), Ken Ishii voor het eerst gehoord toen... Meesterlijke set.
*zucht*
De editie van 2001 (de eerste in de RAI) is echt nog steeds 1 van mn beste feesten ooit. Da Goose die heerlijke openende (Man Of Steel
*zucht*
Shockers terug!!! .....

yippieeeee!!!
Uitspraak van actief op zaterdag 13 augustus 2005 om 12:43:Moet dit feest weer terug? ik ben sterk voor
huh?... ooohhwww
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zaterdag 13 augustus 2005 om 14:22:GVD wat een lul
ons beetje blij maken met een dooie mus
dus dat...
maar ben zekersss voor
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 12:09:Ook ja... Maar voornamelijk gewoon door de hele Rai heen..
Hardstyle bij de techno = slechte sfeer...
Vind het onzin, juist die combi maakte shockers uniek
Uitspraak van actief op vrijdag 19 augustus 2005 om 16:17:Vind het onzin, juist die combi maakte shockers uniek
Dat mag...
Ik denk dat je van 99 van de 100 mensen zal horen dat Shockers het leukst was toen de hardstyle nog niet was toegevoegd... Of uitgevonden