Een mooi innerlijk is het belangrijkst, maar een goed verzorgt uiterlijk vind ik persoonlijk ook best belangrijk.
Een mooi innerlijk is het belangrijkst, maar een goed verzorgt uiterlijk vind ik persoonlijk ook best belangrijk.
Idd....iemand hoeft geen super model te zijn, maar hygiene, verzorging, gezellig koppie met haar
Uiterlijk zegt me weinig.
Beter iemand met minder mooi kopje maar wel met een hart van goud en goed karakter dan zo'n eigenwijs model die denkt dat ze alles is....
jah dat klopt wel..maar je kijkt toch al meestal eerst na uiterlijk voor dat je iemand leert kennen...ja maaar je kunt ook omgekeerd doen.. ik heb liever een lekkerding met een goed van hart en een goed karakter dan de andere
Van een mooi bord kun je niet eten
van een mooi bord kun je prima eten!!!
Innerlijk zeker wel
hahahahahaha ben het met je eens maar toch kiezen we allemaal op uiterlijk, beetje tegenstrijdig
Nou nee, ik hoef echt geen fotomodel hoor als vriend, ook al istie zo lief, geef mij maar lekker een normaal uitziende jongen die niet TE knap is
Innerlijk of uiterlijk? »
nee want jij daagde mij uit net
nee want jij daagde mij uit net
nee jij niee nee
vanaf nu ben ik lief voor je tot zo je weet waar ik ben
Haha Gelukkig... Mooie koppie zal wel een lief innerlijk bij zitten !!
Gek, we hebben t er net over da uiterlijk niks over innerlijk zegt
snap je nie
Ik zei gewoon dat je een Mooi koppie had (wat ik ook daadwerkelijk meen) maar zei er voor de Gein bij dat moet wel een lief innnerlijk bij zitten omdat iedereen hier een beetje een meningsverschil heeft en dat men zegt dat Uiterlijk niks over het innerlijk zegt !
ohhhh zooo
jaa dan snap ik jee
want wou al zeggen,,!!
eerst speelt uiterlijk natuurlijk een rol (misschien geen grote maja wees eerlijk als iemand totaal niet aantrekkelijk is ga je er geen gezellig praatje mee houden als er mooiere mensen om je heen staan) anders leer je het innerlijk nooit kenne.. of je moet aan dat vage internet-daten doen.. maar dan is het innerlijk meestal nog gelogen ook togh?!
Ik vind innerlijk belangrijker dan uiterlijk.
Maar natuurlijk zie je eerst het uiterlijk en je moet je toch wel een beetje aangetrokken voelen tot die persoon (hoeft de persoon niet eens knap te zijn), maar daarna leer je het innerlijk kennen en dat vind ik toch wel het belangrijkste.
bij mij moet het de 1ste keer elkaar zien al BWAM***zijn, anders weet k al bij voorbaat dat t niet gaat werken...
Beiden, maar ik hoef echt geen topmodel!
wel mooi meegenomen natuurlijk
maar het innerlijk vind ik veel belangrijker!!!
Ik kijk tegenwoordig aleen maar naar de mensen die kwa karakter lief en grappig en zorgzamm zijn.
Je kijkt toch altijd eerst wel naar het uiterlijk, maar als het innerlijk niks is kom je daar ook snel genoeg achter... en dan mag hij nog zo mooi zijn, maar als het van binnen verrot is, maakt hem dat uit eindelijk van buiten lelijk!!!