Partyflock

Forumonderwerp · 802347

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Ja ik weet het er is al een topic over maar dit is belangrijk dus vandaar.

Aan alle mensen die kaartjes hebben gewonnen via Q-dance, en deze nog niet binnen hebben:

Q-dance heeft een fout gemaakt waardoor niet alle kaarten optijd verstuurd konden worden. Heel erg vervelend en nu zit ID-T belgie met de problemen dat ze overspoelt worden door telefoontjes van kwade Hollanders.

Ik heb inmiddels de projectleider van tomorrowland gesproken en dit is Christophe van den Branden. Hij baalt ook vreselijk van deze actie van Q-dance, want hij mag nu alles recht gaan breien.

Er bestaat niet zoiets als een guestlist bij tomorrowland, dus is je toegezegt dat je op een guestlist komt, dan is dit NIET juist.

Wat je moet doen is het volgende:
Het mailtje waarin staat dat je de kaartjes gewonnen hebt, moet je doorsturen naar: christophe.van.den.branden@id-t.be
Hij zal je op een zogenaamde Q-dance lijst zetten en deze lijst zal bij de kassa bij de ingang van het festival aanwezig zijn. Je neemt ook je mail mee die je gekregen hebt. Bij de kassa kan je dan met je mail (en als je op de lijst staat natuurlijk) gratis een kaartje ophalen en dan zo naar binnen gaan.

Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie het beste contact opnmenen met Christophe van den branden in Belgie. Telefoonnummer is: 0032 3 2424400

GreetZZ en hopelijk tot zondag!!
Waarschuw beheerder
Mij maakt het niet. Doe ik gewoon nog eens 2 vrienden een plezier. Hoe meer zielen hoe meer vreugde
Waarschuw beheerder
Ik heb maandag mooi vrij geregelt (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Tja....al me vrienden kunnen nie, dus vandaar dak er nu 2 over heb!! Khad ze al vorige week gevraagd!! :-)

Ben elke maandag vrij, dus hoefde niets te regelen!! :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 14:53:
Ben elke maandag vrij, dus hoefde niets te regelen!!

Elke maandag vrij, dat wil ik ook :D Maandag is altijd mijn grootste baaldag :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ja vandaar dak die ook vrij heb genomen, vorig jaar was ut de vrijdag, maar dit is toch wel meer relaxter!! :-)
Waarschuw beheerder
Nog even een mededeling :D

Ik kreeg net nog een mailtje van Christophe waarin stond dat je ook je paspoort mee moest nemen. Ik neem aan dat een europese ID kaart ook voldoende is.

Vergeet dat dus niet mensen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Kheb altijd me rijbewijs bij me, maar ik hoef me nie te legitimeren daro voor me kaartjes, kheb ze al!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vorige week wel een mailtje ontvangen van Christophe dat ik een duoticket gewonnen heb.
Nog steeds geen kaartjes op de deurmat :(
Ook geen e-mailtje van Christophe, ook niet nadat ik nu tot 2 maal toe naar hem gemailed heb wat ik moet doen.
Denken jullie dat ik alsnog binnen kan geraken met die e-mail?

-edit-
Ik bel net nummer 003232424400 en krijg Christophe te pakken. Hij gaat mij per direct terug mailen.

-edit 2-
Gelukt, "Print deze mail af :D :D ... en geraakt binnen +1 :)"
Wel even paspoort meenemen.
Het is dus voor 2 personen !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lol ik krijg net weer een envelop binnen van id-t, dit maal met een routebeschrijving en VIP-parking sticker :)

Niet dat ik met me eige auto ga maargoed.. Toch aardig van die belgskes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ½jeKaaS op vrijdag 12 augustus 2005 om 15:34:
Nog even een mededeling

Ik kreeg net nog een mailtje van Christophe waarin stond dat je ook je paspoort mee moest nemen. Ik neem aan dat een europese ID kaart ook voldoende is.

Vergeet dat dus niet mensen

Ja klopt kreeg ik ook net, toch netjes dat ie ff de tijd neemt om weer die mails te replyen :)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 17:17:
Lol ik krijg net weer een envelop binnen van id-t, dit maal met een routebeschrijving en VIP-parking sticker

Niet dat ik met me eige auto ga maargoed.. Toch aardig van die belgskes

Hehehehe maffe belgen! :)

Waarschuw beheerder
Das daarom wel is n beetje kut van mezelf dat ik die mail al heb gedelet!!! GRRRRR:@

Geen Tomorrowland voor moi dus:'(

Anders neemt meneer blabla niet op...Frustrerend!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 17:34:
toch netjes dat ie ff de tijd neemt om weer die mails te replyen

Inderdaad, een :bier: voor Christophe zondag 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ½jeKaaS op vrijdag 12 augustus 2005 om 23:49:
Inderdaad, een voor Christophe zondag laatste aanpassing 12 augustus 2005 23:49

Doe maar 2 biertjes voor Christophe zondag :P
Waarschuw beheerder
Ik ga richting Antwerpen nu, CU all sunday :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Bij mij wordt er ook niet opgenomen, ik heb nog wel de mail. Kan k nu wel of niet gaan? Heb geen zin om daar voor niks te komen.

ik heb net gemaild naar info@id-t.be
Daarvan heb ik een maitje teruggekrege met de zekerheid dat k erheen kan.

Q-DANCE LEEFT EN BELGIE BEEFT!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ½jeKaaS op zaterdag 13 augustus 2005 om 13:58:
Ik ga richting Antwerpen nu

Nu al?? Neem je een hotelletje ofso daro?? Wel relaxed!! Wij vertrekken morgen tegen 11 uur.

Uitspraak van HarmStyle op zaterdag 13 augustus 2005 om 14:29:
Daarvan heb ik een maitje teruggekrege met de zekerheid dat k erheen kan.

Als je dat mailtje meeneemt en je legitimatiebewijs moet ut goed komen. Lees anders ff terug voor de ckerheid!! Suc6 :flower:

En anders heb ik nog 1 kaartje over!!

Uitspraak van ½jeKaaS op zaterdag 13 augustus 2005 om 13:58:
CU all sunday

Yeah!!!! :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:28:
Uitspraak van OldStyler-83 B) op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:26:
Ik heb ze vandaag gekregen net als 2 vriendinnen van me alles lijkt dus nog op z'n pootjes terecht te komen

En ik ben een van die vriendinnen die ze net ontvangen heeft met de post!!

En ik de ander ;p