waarschijnlijk zijn die jongens
niet gevoelloos maar willen ze
hun ware gevoel niet echt tone
en dan maken ze van die gevoelloze
opmerkingen
ik snap het niet he....
waarom kunnen jongens zo gevoelloos reageren??
vreemde wezens zijn het....
Als ik dat doe dan heeft ze het igg verdiend
bedoel daarmee "in ieder geval" of "echt wel" mee
waarschijnlijk zijn die jongens
niet gevoelloos maar willen ze
hun ware gevoel niet echt tone
en dan maken ze van die gevoelloze
opmerkingen
Net alsof vrouwen dat niet doen?
Maar goed back ontopic: niemand is gevoelloos, harteloos o.i.d. externe factoren maken voor een groot deel uit hoe je ergens op reageert. Ligt aan zoveel factoren dat je soms te snel je oordeel, reactie etc, klaar hebt liggen.
En als iedereen zo'n topic zou openen als deze als hij of zij gedumpt/gekwetst werd dan werd dit forum een nog grotere puinhoop dan dat het nu al is.
Kennkerrrrrrr
De spreekwoordelijke rapen natuurlijk hé.
Uitspraak vanHaagse Talluk op vrijdag 12 augustus 2005 om 01:29:
k bemoei me met jou
wat moet je dan mongool?
je weet tog metromannen met een vinger in dr reet naat ? levende bewijs denk ik
waarom moet je die jongen gelijk zo afkraken
en dat meisje heeft jou niks gedaan
ik kan ook jou foto erop tiefen maar ben al geschrokken toen ik keek
wil niet steeds jouw kop zien als ik dit topic open
kiezelsteentjes of van die stoeptegels?
Ze hebben zelfmoord neigingen en springen zo voor je schoen
zijn die japanse slakken ,overgekomen naar nederland met de ladingen graanrijst uit japan zo de havens van rotterdam in zijn de zogenaamde kamikazeslakken ,wat helpt is voor je uit pissen ,en met zout strooien
Mjah eigenlijk moeten we een stichting oprichten..de " Red de slak van z'n ondergang!"
Straks is het ook een uitgestorven diersoort
gevoelloos? is wel een erg groot woord, niemand is compleet gevoelloos
shit he wat een gezeik
als dr een muis of spin in huis is wil je toch ook niet dat je mannetje naast je staat te gille op de bank ?
nee dan moet dat arme beestje geelimineerd worden..
en dat is dan wel goed..
ik ga niet voor andere spreken want ik ken alleen mezelf..
ik vind dat het tonen van emotie's een soort van zwakte is en je legt ook tegelijkertijd je zwakte's bloot en dat ken gewoon niet als ventje.. geen emotie's geen gevoelens, diep weg stoppen en zelden over praten
mijn mening, laat die vrouwtjes maar huilen en wartaal uitslaan als ze hunzelf niet in de hand hebben
Silence is Golden....laatste aanpassing 13 augustus 2005 15:30
Maar helaas zijn heel veel jongens ongevoelloos
tja omdat sommige vrouwen een beetje dom zijn en zulke dingen gaan lopen verkondigen..
Is idd n btje simpel.. Niet iedereen is t zelfde (gelukkig) Tenminste.. De meeste vrouwen hierzo lijken wel allemaal anti man te zijn Dan wordt je toch lekker pot Als we niks goed kunnen doen
Net zoals vrouwen die ook gevoelloos kunnen zijn.
mannen laten het gewoon niet merken die moet zich stoer houden maar als ze alleen zijn dan gaan er wel andere dingen door hun hoofd heen {denk ik}