Partyflock

Forumonderwerp · 801937

Waarschuw beheerder
Mn planten staan al sinds eind mei buiten , maar waneer gaat ie bloeien???
Want hij word echt groot nu!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 oktober 2005 om 03:40:
errug vet en heel proffesioneel zo wordt het bij mij ook zeker wel ooit eens maar om het dan op het world wide web te plaatsen ga ik toch maar niet doen, oom agent heb ook internet hoor!! maarre veel succes met je plantjes en die verrekes mooie kleine van je!

GrTnZ ivar

oom agent is allang blij dak hier mee bezig ben en niet met andere dingen

Waarschuw beheerder
ik hoop het voor je want een uitkeringkie alleen is niet zo dik he!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 20:45:
maar waneer gaat ie bloeien???

als ie zin heeft8)

Waarschuw beheerder
nu, anders is ie te laat ben ik bang van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 03:34:
ik hoop het voor je want een uitkeringkie alleen is niet zo dik he!laatste aanpassing 10 oktober 2005 03:35

DAT KLOPT MAAR IK RED ME WEL HOOR

Waarschuw beheerder
ooh haha dan is t goed!! :D succes :smoke:
Waarschuw beheerder
ik zou maar niet te lang meer wachten met oogsten want als er nachtvorst komt vriest je plantje hardstikke dood :(
Waarschuw beheerder
ik lees een boel onzin hier.... apotheker die heeft dr tenminste nog wat verstand van :yes:

behalve over voeding...het is niet zo dat wanneer je voeding geeft hij uitbundiger gaat ofzo... je moet pas voeden als de plant extra voeding nodig heeft... wanneer bladeren gelig worden tijdens de groei (in de bloei is dit zowiezo normaal dus dan geen groeivoeding meer meegeven...vanaf week 2 bloei rustig aan pk13/14 opbouwen (voorzichtig want overvoeden=kut) en minimaal 1 week voor de oogst stoppen en alleen water geven.. bij tekenen van voorbloei kun je bloeistimulator meegeven om de bloeibereidheid te verhogen, stop hiermee zodra er echt topvorming komt..

met voeding nooit teveel geven, want meer is niet altijd beter! voor je et weet is je plant verbrand

edit: trouwens...de meeste soorten bloeien vanaf half augustus tot half oktober (8 week)
vroege soorten een maandje eerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 oktober 2005 om 20:42:
ik lees een boel onzin hier.... apotheker die heeft dr tenminste nog wat verstand van

jep dat viel mij ook al op!!

Waarschuw beheerder
ik ga maar es ff een iets eerder afgeknipt takje NLxBB oproken...

Waarschuw beheerder
want je kan het toch niet over mij hebben ik heb oa een appartement in belgie. en had daar op het balkon 3 planten staan die door goed toppen niet echt hoger dan 100 cm mochten worden (ze steken dan net boven balkon uit)anders kwam de gendarme ze kaalplukken voor mij!! :p

Dit is goed gelukt vind ik want ik heb in 2x knippen rond de 75 gram droge weed van de elke plant gehaald!!
dus 225 gram in totaal:D
(en dan nog de 3 planten die schuin voor mijn raam stonden!! wel iets mindere kwaliteit maar ook rookbaar!)

en dit is niet slecht als je berekend dat van die 100 cm nog de emmers vanaf gehaald moesten worden!!

dus dat waren zeg maar bonzaihennepplanten
maar perfect te roken!! :smoke:

Waarschuw beheerder
welk soortje was dat?

vorig jaar had ik dik 100 gram per plant van purple tops, plant was ongeveer 1.40... zit in de bloeiperiode nogal ongunstig, veel schaduw :(

Waarschuw beheerder
ik heb mijn planten geknipt en tog zijn er nog veel toppen die gaan schimmelen rotten weet iemand iets wat ik hier tegen kan doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 00:42:
zo'n toppen als dit zul je nooit meer eraan krijgen!

das boerenkool joh..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 15:18:
ik heb mijn planten geknipt en tog zijn er nog veel toppen die gaan schimmelen rotten weet iemand iets wat ik hier tegen kan doen

schimmelplekken eruit knippen en zorgen dat je de plaats waar je het droogt goed ventileerd..ook moet de LV niet te hoog zijn