Partyflock

Forumonderwerp · 801742
2239x bekeken

Waarschuw beheerder
heej

sinds een paar dagen ben ik weer bezig met buikspieroefeningen...:D
k ga de draad weer oppakken die k een paar maand geleden had laten vallen :P
wie doet nog meer buikspieroefeningen ? of heeft nog wat tips?

Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel R&B dansen, lekker met je billen schudden..

Je heupen veel bewegen, achtjes draaien met je heupen..

En wat gewone buikspieren..

Een goede houding doet ook wonderen,
lees je bekken kantelen, bort vooruit, schouders laten hangen en natuurlijk je hoofd omhoog..

Waarschuw beheerder
Gijs zegt : Beter langer vasthouden als overmatig veel reps
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe sins 3 dagen ook buikspieroefeningen en ben vanplan t elke avond een paar min tedoen:)
Hoelang duurde t bij jullie voor je resultaat zag?(ja ik ben nogal ongeduldig:P)
Uitspraak van Timeless op woensdag 10 augustus 2005 om 11:21:
Ga op je rug liggen, benen bijna gestrekt naast elkaar. Doe dan je benen iets omhoog, zo'n 5 cm en houd dit 1 minuut vast. Probeer dit te verbeteren zodat je het straks zo'n 2 á 3 minuten kan volhouden.

:yes: dat vind ik wel de beste! alleen ik doe het 3x 30sec ofzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 18:05:
is onzin om van te voren te beginnen met buikspier oefeningen want ik had een hele strakke buik en heel plat, en kon eten wat ik maar wou.
sommige zijn na hun bevalling weer helemaal plat en sommige niet, en ligt ook aan of je borstvoeding hebt gegeven want daar val je ook weer sneller van af,(niet altijd),en het ligt er ook aan of je aanleg hebt om dik te worden.

Je mag officieel tot 3 maanden zwangerschap buikspieroefeningen doen, daarna niet meer. Als je strak en slank bent, wil nog niet zeggen of je buikspieren daadwerkelijk heel sterk zijn :flower:
Waarschuw beheerder
gewoon veel lachen...krijg je buikspierenvan :yes: