Partyflock

Forumonderwerp · 801713
393x bekeken
Waarschuw beheerder
Ik was wel benieuwd of er op PF nog meer mensen zaten die als hobby/sport de schietkunst beoefenen ?
welke schietvereniging ga je ?
wat voor wapens heb je of zou je willen hebben ?
spui het hier. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dopatha op woensdag 10 augustus 2005 om 19:54:
enigste wat daar kan gebeuren is een hete lege huls in je shirt

zo die kreeg ik een keer in mijn oog!!! :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:57:
zo die kreeg ik een keer in mijn oog!!!

hahaha niet leuk :s, je weet het brilletje op he. niet dat ik dat doet hoor :) maar mischien als ik ook een keer een huls in me oog heb gehad of een stukje lood wat terugspringt dat ik dan een bril opdoet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dopatha op woensdag 10 augustus 2005 om 17:32:
Moet je een keertje meegaan naar Frankrijk, daar hebie buitenbanen enzo kan je sniper rifle en 308 schieten, heel erg vet. wat daar mag mag hier niet en vice versa. daar kan je rompschieten e.d is leuke afwisseling. pre is wel een paspoort voor je wapens dat je ze mee mag nemen overal in Europa.

die lange baan heb je hier ook 200 meter,geloof bij bleiswijk en hier vlakbij wassenaar op de waalsdorpervlakte,maar je blijft met hetzelfde kaartje zitten dus ben ik daar na een jaar ook op uitgekeken

ga wel lekker paintballen,want daar ken je tenminste op levende en bewegende doelen schieten:D
Waarschuw beheerder
met de mag knallen is nog het bruutste lekkere ratelen met lichtspoor tussendoor te bruut gewoon

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dhhakkuh op donderdag 11 augustus 2005 om 07:21:
a wel lekker paintballen,want daar ken je tenminste op levende en bewegende doelen schieten

dat heb ik ook gedaan met mijn werk. das pas lache, en een goede oefening voor de praktijk!! :D