Partyflock

Forumonderwerp · 801458
27546x bekeken
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 19 november 2005 om 21:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Viper moet gewoon komen:D . uit :P

Waarschuw beheerder
B & B Al zo vroeg..?!

Waarschuw beheerder
B&B idd erg vroeg vanaf 3uur draaien ze in outland:S
waarom denken julie dat er een special actmkomt staat nergens.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 09:59:
waarom denken julie dat er een special actmkomt staat nergens.....

staat in de ID&T Release ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zin zin zin!!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gast op vrijdag 18 november 2005 om 09:13:
Damn, deze dag gaat echt lang duren vrees ik..

Niet meer dan 24 uur hoor. Is sinds een aantal eeuwen redelijk standaard :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 10:31:
Niet meer dan 24 uur hoor. Is sinds een aantal eeuwen redelijk standaard

:respect: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op 19 november zal van 21:00 uur tot 07:00 uur Gelredome Arnhem het toneel zijn van Qlimax.

LAATSTE NIEUWS:

Wees op tijd binnen!
Vóór 21:00 uur gaan de deuren al open, om niets van de bijzondere show te missen raden wij je aan er dan al te zijn...

Timetable
Normaliter maken wij de woensdag voor een evenement de timetable bekend. Voor Qlimax is dit niet het geval, omdat Qlimax één hal is en je niets hoeft te missen.. Bij de ingang krijg je wel een plattegrondje uitgedeeld waar wel de volgorde staat van de DJ's.

Qlimax DVD
Wij krijgen ongelofelijk veel vragen over DVD's, mensen willen een evenement graag nogmaals beleven. Qlimax 2005 zal weer het toneel zijn van een vette registratie. Met een tiental camera's en trailers vol apparatuur registreren wij dit audio & visuele spektakel.

De DVD is in pre-order vast te leggen op Qlimax in de Q-dance stand.
De DVD komt NIET in de winkels te liggen en is in gelimiteerde oplage beschikbaar, zorg dus dat je op tijd je bestelling maakt of wees zeker en bestel de DVD op Qlimax zelf. De DVD kun je nu nog niet via Q-dance bestellen.

bron: www.q-dance.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 10:31:
Niet meer dan 24 uur hoor. Is sinds een aantal eeuwen redelijk standaard

Toch jammer he, zou echt gaaf zijn als je kon bepalen dat vandaag maar even duurde :P

Waarschuw beheerder
en toch denk ik dat Deepack ons nog even komt laten horen wat nou precies "The Prphecy Of The Harder Styles" inhoud.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 11:55:
Toch jammer he, zou echt gaaf zijn als je kon bepalen dat vandaag maar even duurde

Inderdaad, dan zou een werkweek heel wat korter zijn en een weekend heel wat langer :D
Waarschuw beheerder
Wat staat er dan precies in de Release over die special act?

Waarschuw beheerder
heb er zin in

:bounce::bounce::bounce::bounce:­:bounce::bounce::bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
22:00 - 23:00 Beholder & Balistic
thuis maar ff op tijd vertrekken dan.. :jaja:

heb er zin in B)

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker gister nog een hotel geboekt :bounce: hoeven we dat kl#te end niet terug te rijden 's morgens :p

Heb dr zin in :d

Waarschuw beheerder
donateur
mazzelaar!
Waarschuw beheerder
Ach, met zn allen 1,5 uur brakjes in de trein hoort er ook een beetje bij :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bloody B op vrijdag 18 november 2005 om 14:28:
Ach, met zn allen 1,5 uur brakjes in de trein hoort er ook een beetje bij

I hate it :s

Lekker tot 5 uur op de hotelkamer en lekker naar huis karren (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardElement op donderdag 17 november 2005 om 19:55:
nog maar 2 dagen

Uitspraak van HardstyleJunk op donderdag 17 november 2005 om 19:56:
49 uurtjes nog !!!!!!!!!!!!!!

Uitspraak van Antonvg1980 op donderdag 17 november 2005 om 20:25:
precies 48 uur

Uitspraak van Li-z op donderdag 17 november 2005 om 20:35:
nog 2 nachtjes!

Uitspraak van Niekeeps op donderdag 17 november 2005 om 22:11:
Minder dan 48 uur

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 23:27:
gvd 2 dagen

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 04:13:
wisten jullie dat qlimax morgen al plaatsvind ??

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 07:48:
nog 1 dagje werken

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 23:27:
gvd 2 dagen

Lijkt het nationale Q-aftel-forum wel
Waarschuw beheerder
Gelukkig hebben we daar een oplossing voor. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Duurt nog veelste lang :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloody B op vrijdag 18 november 2005 om 13:46:

der staat: naast bovengenoemde line-up is er nog een zeer bijzondere act, waar wij nog niet veel over kunnen prijsgeven.. aslt.
Waarschuw beheerder
Hmm, als ik dat zo lees is het dus niet een DJ die extra komt draaien. Dan verwacht ik eerder een bekende drummer of iets dergelijks... Of een bekende act voor de show...
Waarschuw beheerder
Ja prc. of een DJ die normaal nooit op feesten is, of haast nie. b.v. sisma DJ :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
of haast nie ik sisma DJ

Wat? :S

Edit: snap hem al, leestekens zijn best handig hoor... ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe inderdaat een beetje krom :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mondelleon op vrijdag 18 november 2005 om 14:20:
22:00 - 23:00 Beholder & Balistic
thuis maar ff op tijd vertrekken dan..

heb er zin in

Als je van jump houd wel, want dat zullen ze wel draaien deden ze op decibel ook.
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 22:53:
ben benieuwd wat alpha2 doen, als ze goed draaien ga ik ook naar ultrashock in december in eindhovuuuuh
ofnie mark?

ja zeker wel :P

alleen gaak nie meer zo dicht bij de boxen staan pff veel te hard daar

Zo vandaag lekker niks doen, morgen hele dag slapen en dan rond n uur of 3 deruit, btje filmpje kijken en dan goed eten en dan op weg naar t gelredome :D

yes yes here we go!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ->jeffrey<- op vrijdag 18 november 2005 om 15:22:
Als je van jump houd wel, want dat zullen ze wel draaien deden ze op decibel ook.

Jeeej Jumpstyle... dat vind k altijd wel lekker in t begin :D:D
en om 21.00 uur ben k toch binnen dat weet k wel :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 140BPM op vrijdag 18 november 2005 om 15:58:
Jeeej Jumpstyle... dat vind k altijd wel lekker in t begin
en om 21.00 uur ben k toch binnen dat weet k wel

Zo hoort het! en jump.. tis idd best lekker int begin, maar niet TE lang hoor :P

Waarschuw beheerder
WOrrdddddttttttttt gekkenhuis

1 daggie nog :cheer:

Waarschuw beheerder
ik verwacht morgen al rond deze tijd te vertrekken :) (ja, tis een eind reizen vanaf hier..)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:27:
ik verwacht morgen al rond deze tijd te vertrekken (ja, tis een eind reizen vanaf hier..)

:o serious

Hoe laat begint qlimax eigenlijk?

Waarschuw beheerder
nog 1 dag en dan: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce: :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
begint om 22:00 deuren gaan open om 21:00

wij zijn er ook op tijd
moeten tenslotte de auto kwijt hahaha
Waarschuw beheerder

wij zijn er ook op tijd

Als je antwoord moet je ook wel het antwoord weten: Het begint om 21:00 en de deuren gaan eerder open. Hoe laat heeft Q niet gemeld...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloody B op vrijdag 18 november 2005 om 16:38:
Als je antwoord moet je ook wel het antwoord weten: Het begint om 21:00 en de deuren gaan eerder open. Hoe laat heeft Q niet gemeld...

:yes: prc.

Waarschuw beheerder
whatever
:gaap:

morge lekker :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:31:
serious

Jepz.. ik wil er gewoon rond 9 uur meteen zijn. En vanuit Zeeuws Vlaanderen is dat best ff reizen. Als het goed is rijden we met de auto tot Bergen op Zoom eerst, dat scheelt weer wat tijd..

Waarschuw beheerder
ik ga denk ik om een uurtje of 21.00 22.00 uur van huis weg.. Ik zie het wel (Y)

Parttyyyyyyyyyyyyyyy

Artiest {SHOWLIST artist 46110, 21129}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinu5!! op vrijdag 18 november 2005 om 14:41:

der staat: naast bovengenoemde line-up is er nog een zeer bijzondere act, waar wij nog niet veel over kunnen prijsgeven.. aslt.

ik heb t ook gelezen maar t valt me ook op dat the prophet niet in release genoemd word maar wel in de line-up staat.

zal the prophet iets in peto hebben voor ons??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloody B op vrijdag 18 november 2005 om 16:38:
Het begint om 21:00 en de deuren gaan eerder open. Hoe laat heeft Q niet gemeld...

volgs mij dacht ik ergens te lezen dat de deuren n kwartier eerder op gaan om dan maar niets te missen van de spectaculaire show...

maar wij zijn r toch pas rond 12 u zoiets :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 16:35:

wij zijn er ook op tijd

Auto kwijt? Is dat dan niet een beetje flex geregeld?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Antonvg1980 op vrijdag 18 november 2005 om 16:58:
Is dat dan niet een beetje flex geregeld

Is wel goed geregeld. Alle voor gaande jaren wel.

Waarschuw beheerder
nou ik vind het best het is om de hoek
whahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen die over de Rijnbrug komen en dan richting Gelredome gaan moeten rekening houden met wegopbrekingen bij t gelredome.. Levert dus wat vertraging op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 17:28:
Mensen die over de Rijnbrug komen en dan richting Gelredome gaan moeten rekening houden met wegopbrekingen bij t gelredome.. Levert dus wat vertraging op

Het is met qlimax altijd zo druk met auto's daar dat het toch wel druk is je komt hoe dan ook in de file te staan. Dat heb ik nu alle keren nog mee gemaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bart L op vrijdag 18 november 2005 om 17:31:
Het is met qlimax altijd zo druk met auto's daar dat het toch wel druk is je komt hoe dan ook in de file te staan. Dat heb ik nu alle keren nog mee gemaakt

Ja zoiezo voor de ingang maar nu ook al als je van Rijnbrug komt..
Waarschuw beheerder
Trein en bus (L)