Partyflock

Forumonderwerp · 801140
Waarschuw beheerder
donateur
Het is aanstaande zondag weer tijd om overdag ook te dansen! :cheer:

In Club LA organiseert de Hardhouse! aanstaande zondag 14 augustus inmiddels alweer de vierde editie van Sundays at School- Worldtrip in LA in de Kerkstraat in Amsterdam vlakbij het Leidseplein.

Deze zondag zullen er een tal van nationale en internationale dj's draaien: niemand minder dan Kenny L (uit Australië), Nazzz (uit Nederland), Sam Fury (uit Zuid Afrika), Shaun M (uit de UK), Sinclair (uit Nederland) en Tjeerdo (uit Nederland).

Allemaal stuk voor stuk namen die staan voor het beste uit de Harddance, deze line up belooft de creme de la creme van de Hardhouse en Hardtrance.

Entree is als je per e-mail je kaartje besteld slechts 7.50 EUR en aan de deur ook maar 9 EUR, het begint om 15:00 en zal doorgaan tot 23:00, dus als je nog niet uitgedanst bent van het weekend en nog lekker een dagje door wilt feesten, dan kan dat plus dat je weer ruimschoots op tijd in je bed kan liggen voor je werk de volgende dag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Idd jammer. Volgende editie ben je er wel gewoon bij ;)
Waarschuw beheerder
Heerlijk feestje! :yes:
Wat kan die Kenny L scratchen zeg...:respect:
Sam Fury en Shaun M ook Top! Blij dat ik hun niet gemist heb!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sta er zowaar weer eens op. trouwens weer een :vaag: foto.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ga maar eens kijken in mijn profiel. Alleen die foto van Dancevalley winteredition is normaal geloof ik.. :(
donateur
Ik vind er wel meerdere leuk hoor :yes:

Maar ja, volgens mij heb je zelf altijd een ander beeld van wat je leuk aan jezelf op een foto vindt
Ik heb het ook bij die ene van Sundays die van mij alleen, vind hem verschrikkelijk, maar dan zeggen andere mensen weer dat ze het wel een leuke foto vinden, maar ja misschien willen ze dan alleen maar aardig tegen me zijn ;p;p;p
Waarschuw beheerder
donateur
er zijn wel leuke foto's van mij hoor o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben iig niet iemand die op de foto gaat alleen om maar op PF te komen. Als het gebeurd, dan gebeurd het. Vaak niet altijd de mooiste momenten.. maar goed.. Ik kan er wel om lachen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het ging bij my per ongeluk:bloos: Op HQ gewoon leuk met miech op de foto, bijna de hele bende van de HHA-trip van de week ervoor stond in de oude zaal omdat daar de Frantic's dj's aan het draaien waren:D

En de tweede keer omdat ik per ongeluk op een meeting was beland van pf:p
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe kun je nu per ongeluk op een meeting belanden...:S
Waarschuw beheerder
donateur
Bij Budha gebeurt volgens mij alles per ongeluk. En als je met hem op een meeting zou afspreken, dan is ie daar waarschijnlijk niet omdat ie per ongeluk ergens anders is beland.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou een beetje teveel van het goede zijn voor mij.. Maar het lijkt me een leuk idee. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op dinsdag 16 augustus 2005 om 12:15:
Hoe kun je nu per ongeluk op een meeting belanden...

Simpel, ik dacht lekker rustig plekje hier buiten:D liep het ineens helemaal met mensen. de wel gestelde vraag: Zit jij ook op pf? hoorde ik om me heen. vluchten had geen zin.

Uitspraak van X-Field op dinsdag 16 augustus 2005 om 12:19:
En als je met hem op een meeting zou afspreken, dan is ie daar waarschijnlijk niet omdat ie per ongeluk ergens anders is beland.

Ja, dat klop. vraag me niet hoe:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 16 augustus 2005 om 12:45:
qua portemonnee of conditie wel.

Dat bedoelde ik eigenlijk ook ;)