Partyflock

Forumonderwerp · 801021
22319x bekeken
Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met het gebruik van anabolen? Ik wil het graag een keer proberen maar wil eerst ervaringen van mensen hebben. Heeft iemand er slechte ervaringen mee? Of juist hele goeie. En aan de meiden hier op pf vraag ik wat vinden jullie van jongens die anabolen gebruiken???

PS een bericht van iemand die eraan kan komen is altijd welkom:)
Waarschuw beheerder
Ik vind het stom als je troep moet gebruiken om er beter van te worden :P:P

ZOu zorgen da tje zonder die troep ook jezelf goed voelt en blij bent met jezelf..

Tip: doe het dus niet..haal ergens anders je goede gevoel, lichaam of wa dan ook vandaan.
Waarschuw beheerder
donateur
Anabolen is voor trieste apen vind ik :)
Als je wilt kom je overal ook zonder troep, gewoon hard trainen en goed eten!

Tenzij je lieve je verdere leven een slappe hebt 8)
Waarschuw beheerder
hmz veel mensen die erop tegen zijn. Is te begrijpen. En hard trainen kom je overal???? ooit wel eens gehoord van je biologiche grens. En indd als je hard trained kom je ergens maar niet overal. Nog meer mensen die voor of tegen zijn hoor graag jullie meening. Ook als je erop tegen bent en waarom.
Waarschuw beheerder
Sorry zie dat er al veel vraag naar is geweest. Sluiten dus weet iemand hoe dat moet?
Waarschuw beheerder
donateur
hmz veel mensen die erop tegen zijn. Is te begrijpen. En hard trainen kom je overal???? ooit wel eens gehoord van je biologiche grens. En indd als je hard trained kom je ergens maar niet overal. Nog meer mensen die voor of tegen zijn hoor graag jullie meening. Ook als je erop tegen bent en waarom.

Dan ga je suplementen gebruiken maar in een biologische grens geloof ik niet, zeker niet als ik je bouw bekijk op je mindcontroller foto.

Ik was ooit ook een iel mannetje van 62kg maar door hard trainen in combinatie met een goed voedingsschema ben ik nu 2jaar later wel 10kg bij en een stuk veranderd ... waar een wil is, is een weg :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op zondag 7 augustus 2005 om 20:07:
Anabolen is voor trieste apen vind ik :)
Als je wilt kom je overal ook zonder troep, gewoon hard trainen en goed eten!

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tony Fontana op zondag 7 augustus 2005 om 20:16:
Uitspraak van OldStyler-83 B) op zondag 7 augustus 2005 om 20:14:
waar een wil is, is een weg

Uitspraak van Tony Fontana op zondag 7 augustus 2005 om 20:16:
Waar een wil is is een Bruce

Sorry maar hier moest ik ff heel hard om lachen :x
Waarschuw beheerder
Ik zeg ook zeker niet dat ik nu aan me biologiche grens zit. En ga maar van jullie aannemen om het niet te doen want merk dat er veel meer mensen op tegen zijn dan voor. Iniedergeval bedankt voor jullie tips en meningen.
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het maar lelijk.. en als je 30 bent lijkt me niet dat je dan nog elke dag naar de sportschool gaat.. Dus dan hangt alles :/
Waarschuw beheerder
donateur
als je maar blijft trainen zolang je 't gebruikt anders wordt je zo'n vol gescheten palingvel zoals mijn pa 't noemt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
maar niemand nog n goed antwoord dus?
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
nou als je op partyflock naar zoiets gaat vragen zit je niet goed denk ik, staan op internet als je zoekt genoeg dingen over anabolen dus voordat je al denkt eraan te beginnen ga eerst goed zoeken

Waarschuw beheerder
natuurlijk kun je nooit zoveel bereiken als met anabolen.
logisch ook. het is niet voor niks doping. op een gegeven moment gaat het zo weinig meer vooruit(natuurlijk) dat je al snel gaat overstappen op anabole. omdat er geen/weinig vooruitgang meer in zit. maar, zelf zou ik het nooit doen. zitten teveel nadelen aan.
Waarschuw beheerder
Op het moment dat je stopt, valt je lichaam meteen terug, tenzij je heeeeel veel gaat trainen. Doe je dat trainen niet, dan ben je binnen de kortste keren terug bij af.
Verder vind ik zelf dat mensen die anabolen gebruiken, te snel buiten hun proporties groeien, dus zeg maar TE breed zijn, al helemaal vergeleken met de rest van hun lichaam. Velen zijn geneigd zich vooral te focussen op hun bovenlichaam, waardoor ze van die dunne beentjes krijgen. En verder weet ik ook niet cker of jouw hoofd boven zo'n breed lichaam past...

ps: doe eva (van die mindcontroller foto) de groeten van René (die bolle uit leiderdorp)(ik dus)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mensen die trainen zitten idd op een gegeven moment aan hun grens, en dan groei je ook niet meer verder.
dus je kunt best een klein kuurtje nemen iets van deca met testostron ofzo het hoef niet gelijk zo dikke kuur te zijn.

en nee hoor mensen je valt niet in 1 als je niet meer sport en het is ook niet meer zo dat je geen harde meer kan krijgen.

Waarschuw beheerder
is voor mietjes:JAJA:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 00:44:
mensen die trainen zitten idd op een gegeven moment aan hun grens, en dan groei je ook niet meer verder.
dus je kunt best een klein kuurtje nemen iets van deca met testostron ofzo het hoef niet gelijk zo dikke kuur te zijn.

en nee hoor mensen je valt niet in 1 als je niet meer sport en het is ook niet meer zo dat je geen harde meer kan krijgen.

voor zover ik weet is er niet echt een grens, maar wel een drempel, waar je enkele weken/maanden kan blijven steken. Zeg maar een drempel waarbij je niet meer breder wordt, en ook niet sterker. Veel mensen geven het hier op. Als je gewoon doorsport (eventueel met supplementen), ga je uiteindelijk over die drempel heen...

En ja, als je stopt met sporten zakt je lichaam in, en al helemaal na het gebruik van anabolen. Zeker als je TE breed bent geworden (zeg maar breder dan je lichaam eigenlijk hoort te zijn), valt alles langzaam maar zeker in elkaar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [RCL7] BurnIt :bounce: [RCL7] op maandag 8 augustus 2005 om 12:17:
voor zover ik weet is er niet echt een grens, maar wel een drempel, waar je enkele weken/maanden kan blijven steken. Zeg maar een drempel waarbij je niet meer breder wordt, en ook niet sterker. Veel mensen geven het hier op. Als je gewoon doorsport (eventueel met supplementen), ga je uiteindelijk over die drempel heen...

En ja, als je stopt met sporten zakt je lichaam in, en al helemaal na het gebruik van anabolen. Zeker als je TE breed bent geworden (zeg maar breder dan je lichaam eigenlijk hoort te zijn), valt alles langzaam maar zeker in elkaar...

sorry maar heb je er ervaring mee dan??
Waarschuw beheerder
aan je forumfoto te zien heb je niet eens anabolen nodig. zo schriel ben je togh nie?
Waarschuw beheerder
Ben blij dat er nu meer meningen zijn van mensen die er verstand van hebben. En jalla bean ik train al drie jaar en vind naar mijn idee niet veel aan me lichaam gegroeid. Ik wil indd een lichte kkur gewoon om me net even over MIJN drempel heen te komen. Dat is niet de groei drempel maar wil net iets gespierder worden dan ik nu ben. En naar mijn idee ben ik het afgelopen jaar niet meer gegroeid. Let erg op me voeding en train 4 x in de week altijd zonder smoes dus denk dat ik wel goed train, maar mijn lichaam niet snel opbouwt. Meschiejn iemand tip waar dat aan kan liggen? En als ik echt een lichte kuur wil wie zou mij daar dan aan kunne helpen? Graag hoor ik nog meer meeningen van voor en tegenstanders maar wel graag met een onderbouwde mening.
mzzl jeroen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gus Klabanus op zondag 7 augustus 2005 om 20:07:
Tenzij je lieve je verdere leven een slappe hebt

:gaap: weinig kaas van gegeten jij :yes:
ik zelf heb een jaartje geleden anabolen gebruikt een kuur van 8 weken

als je echt anabolen wilt gebruiken moet je toch al een tijdje trainen, ik zelf begon na 1,5 traine ermee, eigelijk te kort maarjah, beste is om te beginnen als je naturel niet meer verder komt, maar omdat ik vrij lang en mager was en moeijlijk vooruit ging heb ik t wat eerder gedaan. en je moet je doel weten wil je bulken of cutten ( bulken veel koolhydraden/cutten veel eiwitten}

ik zelf heb een massakuur gedaan om veel gewicht te winnen die kuur bestond uit oxymetholone, dat zijn soort stierehormonen ghehe, dit zijn tabletten die je de eerste 3/4 weken gebruikt, daarbij had ik testosteron en deca gebruikt, maar omdat dat pas na 4 weken begint te werken, heb ik die oxymetholone genomen ( testo en deca is spuiten}
ik kan je zeggen je vliegt egt vooruit na een week al 4 kilo aangekomen en je zag t al goed en als die deca en testo insloeg wahahah toen ging k egt als n kanon t shirts ware opeens veel te klein geworde haha.
was voor ik begon met trainen 75 kg ( 1,95m), toen ik begon met de kuur 85 en na de kuur ong 95 kg, is duzz 10 kg in 8 weken,daarna doe je nog een nakuur om gewicht te houde ma meestal hou je kilo tje of 8 over.

net na mn kuur en gedeelte van mn nakuur was de sportschool 2 weken dicht, en had opeens geen werk meer en dus weinig geld, kon ook geen eten meer kopen wand haalde toch wel voor 200 euro eten in de maand( 8 maaltijde per dag) wand zonder goed eten groei je niet, en ben nu duz ook gestopt met trainen motivatie is nu helemaal weg, terwijl het altijd een obsessie is geweest voor me, en dat was soms egt nie leuk vooral voor me ouders had t alleen ma over trainen en eten, en ik at zoveel en op vaste tijden ging nie na verjaardagen omdat ik moest trainen enz.

Na de kuur had ik ook erg last van puistjes bij mn neus, schouders en rug heb hier een half jaar last van gehad, en is net een beetje over, anabolen doe ik dus nooit meer weeg nu opnieuw weer 75 kg dus je bent de kilo';s zo weer kwijt dus

grtz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [RCL7] BurnIt :bounce: [RCL7] op maandag 8 augustus 2005 om 12:17:

maar daarom moet je ook niet stoppen na een kuurtje :no:
als dat de bedoeling is dan kan je dr beter niet aan beginnen

Waarschuw beheerder
vind die negativiteit over anabolen beetje vreemd ,en dat terwijl dr stacjers bij het leven geslikt worden om af te vallen :s door de vrouwen die anabolen afkeuren :d
anabolen is gewoon een opstapje naar meer
zoals al die afslank tabletten die bijv door annie schilder die op tv gepromoot worden een opstapje is naar sneller afvallen (y)
Waarschuw beheerder
oke heb het idee dat een licht kkurtje wel wat voor mij is. Als iemand eraan kan komen stuur mij dan even een pb alvast bedankt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partyanimaljeroen op maandag 8 augustus 2005 om 16:10:
oke heb het idee dat een licht kkurtje wel wat voor mij is. Als iemand eraan kan komen stuur mij dan even een pb alvast bedankt

ik zal eerst maar eens
Uitspraak van [ NL ]..... UbeRSnAcKeR .....[ NL ] op maandag 8 augustus 2005 om 16:03:
oja op bodynet vind je meer info erover grtz

en beetje opzoeken hoe je echt van nep kan onderscheiden
aangezien dr veel placebo op de markt is
een onbekend iemand kan van alles aangesmeerd worden natuurlijk.dus kijk eerst eff op internet hoe je een product van nep kan onderscheiden voordat je een hoop geld gaat uitgeven dr aan :d
jeroen: zou wel is willen weten wat voor eetschema je hebt miss eet je tog nie genoeg/goed, omdat je zei dat je moeilijk aankwam in gewicht

grtz
Waarschuw beheerder
niet zo slap lullen gewoon slikken die rotzooi nee die coke die ze elk weekend in hun lichaam stoppen maakt zeker niet uit he he he
Waarschuw beheerder
Ik heb geen eet schema. Ik let gewoon op de dingen eiwitten zoals eieren havermoud en gewoon gezond eten. En gewicht aankomen gaat heel moeilijk in het laatste jaar ben ik 1 tot 1,5 kilo aangekomen. Terwijl dit het jaar is dat ik 4 x in de week train. Zijn voedingsschema's specefiek op een persoon gericht of heb je ook algemenen schema's? alvast bedankt voor de meningen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partyanimaljeroen op maandag 8 augustus 2005 om 17:33:
Zijn voedingsschema's specefiek op een persoon gericht of heb je ook algemenen schema's? alvast bedankt voor de meningen

aangezien je 4 keer pwek traint kan je best trainer aanspreken daarzo ,of het zijn zelf voedingsdeskundigen of xze staan dr mee in contact
dan kunnen hun je helpen ,en si per persoon verschillend met welk schema wel en niet werkt :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partyanimaljeroen op zondag 7 augustus 2005 om 20:11:

Geen ervaring mee, maar inderdaad, ik zit ook aan de biologische grens. Ik ben best wel tevreden zo, maar ja, als vaak mensen ziet die nog veel verder zijn dan jij dan weet je gewoon dat ze iets gebruiken om zo ver te komen. Wel creatine gedaan, maar dat werkte niet en bovendien raakte ik ervan aan de schijterij

Waarschuw beheerder
Meldt je eens aan op:

www.dutchbodybuilding.com/forum

Daar is voldoende kennis aanwezig, maar ze zullen je in 1e instantie adviseren om zelf zoveel mogelijk kennis over de verschillende middelen te vergaren.

Beginnetje zal ik je geven:

http://www.steroid.com/drugprof.php

Succes!

Btw: Wat een reacties zeg; 3 gram speed en 10 pillen in een weekend kan wel, maar een AS kuurtje niet? :/
jeroen: je moet om goed aan te komen ong lichaamsgewicht keer 2,2 doen, dan heb jeje hoeveelheid eiwitten?(dus als je 80 kg weegt heb je ong 160/170 gram eiwitte nodig zo kunnen je spieren herstellen na je training, anders groeit de spier niet namelijk.

en weet nie hoeveel je nu precies weegt maar ik nam ongeveer 400/500 gram koolhydraden per dag

en belangrijk is dat je om de 2 uur eet ong 6 keer per dag wand je lichaam kan ma bepaalde hoevceelheid eiwitte verwerken in bepaalde tijd, daarom moet dat verdeeld worden.

eiwitte: tonijn, magere kwark, kipfilet, en kipfilet op brood,melk enz

koolhydraden: pasta is vooral goed en veel groente en vlees, rozijnen ook heel goed, brinta( ook goed voor eiwitte.

en dat moet je egt veel eten ik at bv 8 boterhammen kipfilet per dag, 500 gram kwark, ( in 1 pak van 500g 50g eiwitte duzz is aanrader), verder ook eiwit en koolhydrade shake';s, 100 gram rozijnen, paar bananen, 's avonds goed eten, 3 bakke brinta per dag en nog veel meer haha

duzz hoop dat je er wat aan heb op bodynet staan eetschema kun je zo over nemen.

grtz

Waarschuw beheerder
Ik zit standaard tijdens een kuur boven de 200 gr eiwit/dag.

Teveel KH's zet ik teveel vet door aan tijdens het kuren dus dat heb ik omlaag gebrach.
Waarschuw beheerder
ik heb het zelf nooit gedaan, maaruh vergis je nie...als je stopt ben je alles weer kwijt..althans een groot deel. als je gewoon naturel traint heb je dat een stuk minder. Ik zelf zou t nooit doen. Vind t soort valsspelen. soort fietsen met zijwieltjes;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 12:22:
sorry maar heb je er ervaring mee dan??

ikzelf niet, wil er niet mee beginnen. Maar ik heb wel een zooi vrienden die het gebruiken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Es Vive Ibiza op maandag 8 augustus 2005 om 23:39:
maaruh vergis je nie...als je stopt ben je alles weer kwijt..althans een groot deel.

das niet waar :d

Waarschuw beheerder
Mischien 1 malig als je al tijdenlang tegen je plafond aanhikt en zowel je voedseliname , schema , etc volledig goed zijn.

Maar je ziet teveel mannetje die zich maar vol laten spuiten voor een paar euro , probleem is ook dat het er ook al vrij snel goed uitziet ookal is het dan geen natuur.

Ik fitness nu 1,5 jaar, 4 tot 5 maal weeks.
En nu pas begint het een beetje te komen , deze winter weer flink eten en er hopelijk wat aan overhouden
Het is verleidelijk zon kuurtje deca of d-bol , maar Ik houd het toch op hard trainen en puur natuur

Waarschuw beheerder
niemand heeft het over het belangrijkste nadeel:

je pik krimpt ervan!

Waarschuw beheerder
De grootste bullshit die er is ,enige nadeel in dat gebied is een kans op een vergrote prostaat en als je niet goed nakuurt kun je nog wel een last krijgen met de erectie.

Niet oeverloos blaten dus

Waarschuw beheerder
Een tijdens de kuur heb je dus een stuk meer zin als normaal , maar dat lijkt me duidelijk

Waarschuw beheerder
beetje op je pik getrapt? ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb het deze zomer overwogen , maar toch maar besloten het niet te doen , mede omdat ik voor AS in tabletvorm zou gaan ,en dat best een aanslag op je lever is.

Ik heb nog genoeg te doen voordat ik niet verder kan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 03:08:
das niet waar

65 a 70^is toch vrij veel , niet?

Waarschuw beheerder
Anabolen is grote troep geloof mij. Ik heb er zeker 35 mensen ernstig mee in de problemen zien komen.
bv

jongen van 22 ooit 1 kuur anavar gebruikt en die heeft enstige gedragsstoornissen (zit bij een psych)
Jongen van 26 kreeg borstkanker van een kuur (1kuur) deca durobolin 200

Al die opgepompte popeye's op je sportschool denken allemaal dat ze er verstand van hebben omdat ze zelf veel gebruiken. Maar geloof mij maar als ik zeg dat al die gasten er spijt van hebben dat ze ooit begonnen zijn.
Vraag geen advies aan de mensen die trainen bij je sportschool maar vraag advies aan een instructeur op je sportschool die er ervaring mee heeft.

Je krijgt gewoon hormonen toegediend of je het nou in pilvorm pakt of je laat het inspuiten. Je hormoonhuishouding word helemaal in de war geschopt.
Je bent een jonge gast...volgens mij wil jij niet over 5 jaar impotent zijn ???

Waarschuw beheerder
En dat heeft niks te maken met NA-kuren zoals ik net al las.
Als je lichaam voldoende hormonen toegediend krijgt (spuit of pil) Dan stopt je lichaam met zn eigen aanmaak van testosteron. Sommige mensen krijgen er pas na 20 jaar last van en andere naar 2 maanden.
Ze laten je dan nakuren met pregnyl. (urine van zwangere vrouwen). Pregnyl zit dus boordevol het vrouwelijke hormoon oestrogeen.
Oftewel je probeert je hormoonhuishouding goed te krijgen door het inspuiten van nog meer hormonen ??????
Laat je niks wijsmaken door die impotente terminators !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 04:26:
65 a 70^is toch vrij veel , niet?

das dus bij mij niet het geval :no: licht aan je trainingsgedrag , als je na je kuur besluit maar minder te gaan trainen dan zak je in als eem pudding .maar ik ben na me kuur maar 3 kilo omlaag gegaan
van 124 naar 121 en ben van 98 naar 124 gegaan in 4 weken tijd ,dus dat percentage klopt niet zo :bier:

Waarschuw beheerder
Wacht maar op het moment dat je helemaal besluit te stoppen met trainen of je krijgt een blessure.
Dan blijf je mooi op 120 kilo....maar dan zonder spieren

Waarschuw beheerder
Dat is voor mannen met een adonis complex... Hahaha, wees toch tevreden met jezelf!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Es Vive Ibiza op maandag 8 augustus 2005 om 23:39:
Vind t soort valsspelen. soort fietsen met zijwieltjes

Hmmmm verkeerde gedachte. Iemand die naturel traint zou niet vaker als 3, maximaal 4x per week kunnen gaan trainen, omdat je spieren tussendoor te weinig tijd hebben om te herstellen.

Iemand die kuurt hesteld veel sneller (dat is de achterliggende gedachte voor de versnelde spiergroei), en die zal toch gauw minimaal 5 keer/week moeten gaan trainen om het optimale uit zn kuur te halen.

Daarnaast zal ie ook veel gedisciplineerder met zn voeding moeten opgaan.

Het is dus zeker niet de 'easy way' omdat het veel meer tijd en hard werk vereist.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 augustus 2005 om 04:10:
niemand heeft het over het belangrijkste nadeel:

je pik krimpt ervan!

Jij hebt duidelijk de bel ergens horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.

Ik zal je ff van correcte informatie voorzien;

Tijdens een kuur met zware androgenen, kan/kunnen je testikels krimpen mits men daar gevoelig voor is.

Je leuter zal er echt niet door gaan krimpen, wel kan gedurende een periode na je kuur je libido flink gedaald zijn waardoor de zin in seks afneemt en je minder snel een 'harde' krijgt.

Dit is niet vanzelfsprekend, en geldt dus zeker niet voor iedere AS gebruiker.

Ik heb er persoonlijk nooit last van gehad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 09:46:
Wacht maar op het moment dat je helemaal besluit te stoppen

das de bedoeling tog niet :d
dus zit wel goed :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 11:42:
Tijdens een kuur met zware androgenen, kan/kunnen je testikels krimpen mits men daar gevoelig voor is.

Dit heeft helemaal niks met gevoeligheid te maken. Ieder lichaam reageert anders op bepaalde steroiden. Een overvloed van hormonen zorgt ervoor dat het lichaam deze omzet naar vrouwelijk hormoon oestrogeen. (dit kan o.a. zorgen voor borstvorming bij mannen)
De ene kan 10 weken kuren met stromba (zwaar androgeen) zonder bijwerkingen...terwijl hij met een lichte kuur als deca wel bijwerkingen kan hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 14:53:
Uitspraak van -mich- op woensdag 10 augustus 2005 om 09:46:
Wacht maar op het moment dat je helemaal besluit te stoppen

das de bedoeling tog niet
dus zit wel goed

ooit heb je er genoeg van..of het over 5 jaar is of met je vijftigste (als je dat al haalt)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 15:01:
ooit heb je er genoeg van..of het over 5 jaar is of met je vijftigste (als je dat al haalt)

ik ken de nadelen van wat ik gebruik. ook al staat t in t grieks op de bijsluiter :d
maar weet wat ik gebruik en wat t kan doen ,ik ben oud en wijs genoeg om mijn keuze te maken ,jij komt dan wel met normale stellingen .maar zijn dan zoveel mensen die dr zo op tegen zijn en gelijk vreemd reageren . terwijl de helft van de vrouwen in nederland wel eens iniamine forte heeft gebruik ,wat de grootste kk zooi is wat in afslankpillen voorkomt . maar goed ieder beslist over zichzelf wat die in ze reet spuit of naar binnen slikt
Waarschuw beheerder
Kijk dit is nog eens een discussie. Hier heb ik wat aan. Mensen die het gebruiken en hun ervaringen delen. Dat is de info die ik nodig heb. Zo kunnen mensen een keuze maken van wat ze zelf willen. Niet omdat 80% zegt nee niet doen en dan zoiets hebben oke ik doe het niet omdat de m,eerderheid het zegt. Ik ben iemand die van ervaringen uit gaan en niet van horen zeggen. Ben blij dat er mensen zijn die een goeie mening kunne geven en die kunnen onderbouwen. Ik denk dat niet alleen ik hievan leer maar ook de mensen die er zo op tegen zijn. Ook die mensen lezen nu dat het niet zo slecht is als de meeste denken. En dat de bijwerkingen niet altijd optreden of in mindere maten optreden.

Waarschuw beheerder
wil ook wel wat ana :yes: ....... ?

majah ...... tips by gebruik ?

op spuit na ....

Waarschuw beheerder
Ik weet dat veel mensen bijna omtollen bij het zien van een spuit.

Maar wat een onomstotelijk feit is, is dat orale steroiden vele malen schadelijker zijn voor de lever als injecteerbare steroiden.

Orale steroiden zijn chemisch dusdanig aangepast dat ze de lever kunnen passeren zonder direct inactief te worden gemaakt. Juist deze chemische aanpassing (het toevoegen van een c-17 alfa alkyl-groep), is dat wat orale steroiden erg giftig maakt.

Dit in tegenstelling tot injecteerbare steroiden die vanuit het spuitdepot in de spier rechtstreeks worden afgegeven aan de bloedbaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van partyanimaljeroen op woensdag 10 augustus 2005 om 17:04:
et niet zo slecht is als de meeste denken. En dat de bijwerkingen niet altijd optreden of in mindere maten optreden.

kom je maar op 1 manier achter :d en alsdr wel ernstige bijwerkingen optreden ,dan gewoon niet meer doen :no:
wat voorganger al vertelde is dat je prblemen kan hebben met krimpende ballen en klaarkomen ,ik zelf heb dr nog nooit last van gehad ,aleen dat me penis ineens was verdubbeld van grootte maar was na de kuur weer over ,wel heb ik altijd last van stemmingswisselingen tijdens een kuur of heel agressief afgewisseld dooremotioneel :d en ben de gehele kuur door zo geil as boter :d
ook neemt je kracht in ernstige mate toe ,dat is even wennen in het begin ,met bijv een glas beetpakken enzo .
maar ik ga geen advies geven ofzo je zou het egt beter met je trainer of iemand die jou kent het dr over moeten hebben
succes dr mee in ieder geval (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 17:15:
Dit in tegenstelling tot injecteerbare steroiden die vanuit het spuitdepot in de spier rechtstreeks worden afgegeven aan de bloedbaan.

klopt tabletten zijn gevaarlijker ,bijv naprosim etc . maar een spuit moet je ook wel weten te hanteren en niet zo in wilde weg spuiten :d daar zit ook een gevaar in .bijv een cocktail leegspuiten op 1 bepaalde plek ,kan ophoping ontstaan ,en dat kan weer lijden tot ontstekingen en gezwellen
aan the butt :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 14:59:
De ene kan 10 weken kuren met stromba (zwaar androgeen) zonder bijwerkingen...terwijl hij met een lichte kuur als deca wel bijwerkingen kan hebben.

10 weken kuren met een 17-AA middel als stromba valt ten zeerste af te raden. Maar ik neem aan dat je dit slechts als vb aanhaalt.

Deca is een mild androgeen en zwaar anabool middel, maar heeft desondanks de effectiviteit toch de reputatie je eigen test. productie langer te onderdrukken. Met als mogelijk gevolg; verminderd libido (decadick), en gekrompen testes.

Ondanks deze reputatie heb ik meerdere malen met vrij hoge doseringen deca gekuurd, en van bovenstaande nooit last gehad.

Verschilt dus idd sterk van persoon tot persoon.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 17:18:
Deca is een mild androgeen en zwaar anabool middel

ik doe altijd deca susta en nandro
in samenwerking met naprosim , werkt bij mij t beste en behaal dr t beste resultaat mee ,met de minste bijwerkingen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 17:17:
maar een spuit moet je ook wel weten te hanteren en niet zo in wilde weg spuiten daar zit ook een gevaar in .bijv een cocktail leegspuiten op 1 bepaalde plek ,kan ophoping ontstaan ,en dat kan weer lijden tot ontstekingen en gezwellen
aan the butt

Ontstekingen/abcessen kunnen alleen ontstaan indien men niet steriel werkt, of indien de injectievloeistof niet steriel is.

Tips voor veilig en pijnloos injecteren:

-Gebruik 2 verschillende naalden. 1 om de vloeistof mee op te zuigen, en de andere om de vloeistof mee te injecteren.

Tijdens het doorboren van de rubber (op de vial) met de naald, raakt deze stomp. Daardoor zal het doorboren van de huid pijnlijker worden dan het hoeft te zijn.

- Ongeacht of men nu 1 of 4 verschillende middelen in 1 spuit doet. Verwarm de spuit voor het injecteren ff onder de hete kraan zodat de olie warm is.

Te koude olie kan voor een pijnlijke ophoping in het spuitdepot zorgen. Warme olie verspreidt zich meer gelijkmatiger.

- Injecteer zeeeer rustig. Neem er de tijd voor en knal niet meteen 2-4 ml je been in.

Uiteraard ontsmet je de huid voor het injecteren met wat alcohol. Ikzelf gebruik altijd alcoholpads (isopropylalcohol)

Na de injectie houdt ik zo'n alcoholpad ook ff op de spuitplek.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 17:24:
in samenwerking met naprosim

Deca = Nandrolone decanoate :D

Combinatie is verder prima! Succes gegarandeerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 17:31:
Deca = Nandrolone decanoate

herstel :d mischien ook een bijwerking hersenloosheid
deca ,primobolan en sustanon :d
en dat in samenwerking met naprosim
:bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 17:34:
herstel mischien ook een bijwerking hersenloosheid

Ik loop tijdens een kuur bijna 24/7 met een erectie dankzij het hoge testosteron niveau in mn bloed.

Daardoor gaat het denken dan idd wat bemoeilijkt worden omdat er te weinig bloed over blijft voor de rest van van mn lichaam. :P

Waarschuw beheerder
hmmmm.....

majha ....

als ik train ist meestal 3/4 uur achtereen

tot ik geen halter meer omhoog kryg :/ dus...

en doe dat zn" 1/2x de maand rest train ik opt werk hier en daar ..... O:)
of thuis :kwijl: ...:x

maar na zn"keur ..... als je stop zit der geen nadeelen aan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 17:29:
Ontstekingen/abcessen kunnen alleen ontstaan indien men niet steriel werkt, of indien de injectievloeistof niet steriel is.

dat bedoel ik :d vriend van mij dacht dr makkelijk over , die gebruikte de naald waar die mee de vloeistof opzoog ook :s
flinke bult op ze reet :d kon nie meer zitten :d
dus die jongen kan beter info winnen bij een bekend iemand die dr mee bekend is en ook met injecteren zodat die kan zien hoe en wat ,dat die t later op verantwoorde manier zelf kan doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 17:38:
Daardoor gaat het denken dan idd wat bemoeilijkt worden omdat er te weinig bloed over blijft voor de rest van van mn lichaam. :P

:respect: lol

Waarschuw beheerder
Leviathian, ik dacht dat jij hier permanent vertrokken was. ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 17:24:
in samenwerking met naprosim , werkt bij mij t beste en behaal dr t beste resultaat mee ,met de minste bijwerkingen

Dit is wel echt een waardeloze combi..Hier is wel echt heel erg fout advies in gegeven. Als je weet dat sustanon al een mix is van verschillende soorten testosteron is het echt totaal overbodig hier nog iets bij te pakken.
De hoeveelheden die jij hanteert hebben gewoon een te hoge hormoonsamenstelling. Bijwerkingen kun je op wachten.
Profs van ibbf gaan al nooit op deze samenstellingen vanwege het vasthouden van teveel vocht. Vanaf dit punt stappen ze over op groeihormonen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:34:
Dit is wel echt een waardeloze combi..Hier is wel echt heel erg fout advies in gegeven. Als je weet dat sustanon al een mix is van verschillende soorten testosteron is het echt totaal overbodig hier nog iets bij te pakken.
De hoeveelheden die jij hanteert hebben gewoon een te hoge hormoonsamenstelling. Bijwerkingen kun je op wachten.
Profs van ibbf gaan al nooit op deze samenstellingen vanwege het vasthouden van teveel vocht. Vanaf dit punt stappen ze over op groeihormonen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 17:34:
herstel :d mischien ook een bijwerking hersenloosheid
deca ,primobolan en sustanon :d
en dat in samenwerking met naprosim
:bloos:

:bier:

Waarschuw beheerder
oke !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 19:34:
Profs van ibbf gaan al nooit op deze samenstellingen vanwege het vasthouden van teveel vocht.

Jouw adviezen zijn IMO ook gebaseerd op onvoldoende kennis....no offence.

Sustanon is idd een blend van 4 verschillende testosteron esters. Maar testosteron blijft testosteron. Of het nu een lange ester heeft of een korte. De werking blijft nagenoeg hetzelfde.

De ester wordt door de lever afgebroken van de testosteronbase, en de hierbij vrijgekomen testosteronbase kan zn werk doen.

Ik zie het verschil niet, of je nu 250mg bestaande uit diverse testosteron esters neemt, of je neem 250mg van een enkel testosteron ester.

Wat ik er wel aan toe wil voegen is dat ik persoonlijk voorstander ben van 1 enkel testosteron ester + 1 of meerdere andere middelen.

Sustanon zorgt vanwege de 4 esters met alle 4 verschillende halfwaardetijden voor minder stabiele bloedwaardes als bv enanthaat of cypionaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 18:17:
Leviathian, ik dacht dat jij hier permanent vertrokken was

Je weet toch inmiddels wel dat threads als deze op dopeforums als PF direct mn aandacht trekken :D

Ik weet voor het aanklikken van zo'n thread al wat voor reacties ik allemaal kan verwachten.

Waarschuw beheerder
Gyneacomastie oftewel bitch-tits, ander GROOT nadeel van steroiden :D

Steroids :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PPT] C@NDYMAN :speed: op donderdag 11 augustus 2005 om 03:23:
beetje popie jopie eruit wille zien en dan nog fake ook

Dus de energie die jij opwekt met die andere PPT'ERS is wel echt? :\ :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 03:28:
Gyneacomastie oftewel bitch-tits, ander GROOT nadeel van steroiden

dat gebeurt wanneer je je reet vol spuit en niet traint .dus heb je zelf in de hand.

ag jah of je stopt je neus vol om je goed te voelen :) (y)

Waarschuw beheerder
anabolen

Beetje popiejopie om een Pep Promotie Team te hebben, vindt je ook niet? :/

Waarschuw beheerder

[img width=554 height=554]http://www2.bc.edu/%7Elenzen/Junky.jpg[/img]
of !!!!!!!!!!!!

[img width=272 height=400]http://www.magiclight.com/2004Magic/stockgallery/bodybuilders/images/MFV_Bodybuilder3.jpg[/img]

kan je jaloezie wel plaatsen :d

Waarschuw beheerder
Whahahahaha :respect:

Prima voorbeeld. Ik ben zelf ook niet vies van een pilletje op snuifje op zn tijd, maar die zooi vreet je spiermassa gewoon waar je bijstaat.

2 daagjes in de warrie, waarvan dus 1 nacht zonder slaap kost je makkelijk een kilo of 2-3.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 15:47:
Prima voorbeeld. Ik ben zelf ook niet vies van een pilletje op snuifje op zn tijd, maar die zooi vreet je spiermassa gewoon waar je bijstaat.

ik ben dr ook nie vies van :d maar alles met mate :d vind mijn uiterlijk belangrijker dan zoveel mogelijk kk zooi door me neus gieren ,en kost je inderdaad een paar kilo zon weekendje doorgaan :yes:
maar dit was meer een reactie op zijn plaatsing :d beetje oordelen terwijl die zelf ze mik voldouwt met kk zooi :d prachtig :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 augustus 2005 om 22:55:
Jouw adviezen zijn IMO ook gebaseerd op onvoldoende kennis....no offence.

Sustanon is idd een blend van 4 verschillende testosteron esters. Maar testosteron blijft testosteron. Of het nu een lange ester heeft of een korte. De werking blijft nagenoeg hetzelfde.

3,5 jaar begeleiden (sport, voeding, en doping) van 4 profs lijkt mij voldoende kennis....

Als je aan deze combis gaat dan draait het je niet meer om pure droge spiermassa. Iedereen kan in 5 weken tijd zn lichaam opblazen met de juiste zooi.
Vocht vasthouden is geen spiermassa opbouwen. Je ziet er wel leuk uit....als je je kleren alles laat bedekken.
Sustanon is een anabool die heel goed verkoopt bij de echte huis tuin en keuken fitnesser
Een prof gaat nooit van zn leven aan de sustanon.
Kwaliteit gaat het om ! Geen vocht !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 14:45:
Uitspraak van Huug Spuug op donderdag 11 augustus 2005 om 03:28:
Gyneacomastie oftewel bitch-tits, ander GROOT nadeel van steroiden

dat gebeurt wanneer je je reet vol spuit en niet traint .dus heb je zelf in de hand.

Dit is dus echt klinklare onzin. Bitch tits onstaan doordat je lichaam hormonen omzet naar oestrogenen.
Dit staat helemaal los van je training !

Waarschuw beheerder
Ik zou graag nog verder discussieren met jullie allemaal...maar ik ga over 3 uur op vakantie.
Dus als ik niet meer reageer..dan weet je waarom.
Veel plezier nog !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 16:37:
Een prof gaat nooit van zn leven aan de sustanon.

ben ook een huis tuin en keuken hobbyist :d

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 16:39:
Dit is dus echt klinklare onzin. Bitch tits onstaan doordat je lichaam hormonen omzet naar oestrogenen.
Dit staat helemaal los van je training !

wat mij werd verteld is dat onvoldoende training dat veroorzaakt ,omdat je dan niks doet met de hulpmiddelen die je naar binnenspuit of slikt.

fijne vakantie (y) :bier:
Waarschuw beheerder
Ga jij maar lekker aan de Anabolen Steroiden !

Beter gewoon lekker trainen zonder rotzooi en wil je tog wat dan raad ik je eerder Creatine aan...:yes:

Kijk hier maar ff www.bodyshop.nl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dier :D op donderdag 11 augustus 2005 om 20:05:
Creatine

creatine is ook persoons gebonden ,werkt niet goed bij iedreen en werkt laxerend :d
Waarschuw beheerder
trieste zooi die anabolen!! echt iets voor mensen die een minderwaardigheidscomplex hebben! ga gewoon trainen zonder al die k*tzooi.. met een beetje goed trainen kan je ook een goed lichaam "kweken"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op donderdag 11 augustus 2005 om 21:50:
echt iets voor mensen die een minderwaardigheidscomplex hebben!

ken jij mij ?
oordeel dan niet zo vreemd :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op donderdag 11 augustus 2005 om 21:50:
trieste zooi die anabolen!! echt iets voor mensen die een minderwaardigheidscomplex hebben!

Grappig dat jij denkt over zoveel mensenkennis te beschikken om een dergelijk vooroordeel te uiten.

Dat is pas triest!!

Het is dat ik niet kortzichtig ben, anders zou ik gaan stellen dat mensen die drugs gebruiken, dat doen omdat ze over te weinig zelfvertrouwen beschikken en onder invloed zich nog een beetje 'the man' voelen.

Waarschuw beheerder
Als je aan deze combis gaat dan draait het je niet meer om pure droge spiermassa. Iedereen kan in 5 weken tijd zn lichaam opblazen met de juiste zooi.
Vocht vasthouden is geen spiermassa opbouwen. Je ziet er wel leuk uit....als je je kleren alles laat bedekken.

Test. enanthaat zorgt ook voor waterretentie, heeft niks met het middel sustanon op zich te maken. Deca,dbol, oxy, noem maar op, zorgen allemaal voor waterretentie.

Maar idd, iedereen kan in 5wkn tijd zn lichaam opblazen met een kuurtje dbol of oxy.

Ik kuur meestal met massaroids als testo en deca, maar neem er dan 0.5- 1 mg arimidex/dag bij, om de vochtretentie tegen te gaan. Zodat je na je kuur niet teveel kilo's (vocht) verliest.

Dan moet je gaan kiezen voor middelen als winstrol, anavar, turinabol of bv trenbolone. Dan pak je weinig kilo's over 6 weken tijd, maar wat je pakt is spiermassa.

(niet betweterig bedoelt, maar ik maak van de gelegenheid gebruik om meteen ook maar wat adviezen voor potentiele kuurders in mn antwoord in te bouwen.)

Fijne vakantie, ik ben vanaf morgen ook 3-4 dgn weg naar het buitenland, dus ik laat deze discussie ff voor wat het is tot volgende week.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toch jammer dat deze thread, die naar mijn mening vol staat met interessante informatie, wordt verpest door mensen die niet verder kijken dan de openings post :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [RCL7] BurnIt :bounce: [RCL7] op vrijdag 12 augustus 2005 om 02:22:
och jammer dat deze thread, die naar mijn mening vol staat met interessante informatie, wordt verpest door mensen die niet verder kijken dan de openings post :S

single minded people :yes:

Waarschuw beheerder
Nou had ik ook ffe een vraag..?
Ik zie het nergens staan dus:

Hoe weet je waar je de anabolen moet inspuiten...?
Ja bij je billetjes maar waar...?
Alvast bedankt....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:53:
Alvast bedankt....

je heb een denkbeeldige driehoek ,gebruiken ze ook in t ziekenhuis ,kan het niet uitleggen zeg maar
vandaar dat je beter eerst door een ervaren pers kan laten inspuiten in het begin .ik ga eff googlen voor je :d

Waarschuw beheerder
heb er zelf over zitten denken, maar hoor en lees meer negatieve dingen dan positieve dingen, denk dus dat dit niet aan mij is besteed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:58:
heb er zelf over zitten denken, maar hoor en lees meer negatieve dingen dan positieve dingen, denk dus dat dit niet aan mij is besteed.

ieder voor zich natuurlijk :d g ahet niet lopen aansmeren ,maar kijk is op een bijsluiter van ibroprufen <--- weet niet of het goed gespeld is :d kan je kopen bij elke drogist als pijnstiller ,je schrik je eigen de tandjes als je die bijwerkingen leest .

Waarschuw beheerder

Alvast bedankt....

http://www.ergogenics.org/injecteren.html
Waarschuw beheerder
niet doen, creatine glutamine, begin daar is mee, eiwit shakes.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:11:
Uitspraak van [PTT] :[ TripkiP_TerroR :[ [PTT] op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:53:

Alvast bedankt....

Zou eens bij een van je vrienden gaan vragen...
Ik weet wel dat je niej in je aderen moet zitten :P
Waarschuw beheerder
niet doen, creatine glutamine, begin daar is mee, ­eiwit shakes.
===================================­=================
Dit wel in Combinatie met een v­oedingsschema neem ik aan...?
elke keer 1 shake v­oor je training bereik je ook niet egt veel mee...­. (lijkt mij)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op vrijdag 12 augustus 2005 om 17:08:
Zou eens bij een van je vrienden gaan vragen...
Ik weet wel dat je niej in je aderen moet zitten

nee moet nie nee :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [RCL7] BurnIt :bounce: [RCL7] op vrijdag 12 augustus 2005 om 18:43:
je doelt toch niet op jou ex-vriendje/ex-sex-partner hè???

Neej helemaal niej :P
Waarschuw beheerder
troep man die anabolen 8 weken lang 2 keer per week een spuit in je reet en 130 pillen vreten yeuh. Kans dat je geen kinderen meer kan krijgen 96% kans op hartinfarct 80% kans op leveraandoeningen 40% ook kans dat je vrouwentieten krijg die moeten dan operatief verwijderd worden. Je wordt er gek in je hoofd van... Kan je beter gewoon creatine nemen verneuk je je lichaam tenminste niet zo hard mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 augustus 2005 om 15:38:
kan je jaloezie wel plaatsen

kan eerlijk gezegd niet kiezen welke foto gruwelijker is . En ze hebben alletwee op het moment van opname evenveel voedingsstoffen in hun lijf .
De 1 door niet te eten door de drugs , de ander door zen dieet dat er op gericht staat zoveel mogelijk vet en vocht uit zen lichaam te halen .
Beide zijn ziek ongezond en lelijk imo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ioH op zaterdag 13 augustus 2005 om 15:31:
troep man die anabolen 8 weken lang 2 keer per week een spuit in je reet en 130 pillen vreten yeuh. Kans dat je geen kinderen meer kan krijgen 96% kans op hartinfarct 80% kans op leveraandoeningen 40% ook kans dat je vrouwentieten krijg die moeten dan operatief verwijderd worden. Je wordt er gek in je hoofd van...

ben kerngezond , mijn zoon kan ieder moment geboren worden .doe t al een aantal jaar . het licht dr gewoon aan hoe je het gebruikt ...zijn altijd mensen die t onverantwoord gebruiken en dr kapot aan gaan ,die mensen hebben nooit genoeg en gaan tot t uiterste ...waardoor ze dr hart verzieken e dr lever ,en kans hebben op onvruchtbaarheid .
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 16:08:
kan eerlijk gezegd niet kiezen welke foto gruwelijker is

dat is jouw mening ,zijn ook mensen die dat mooi vinden
e ander door zen dieet dat er op gericht staat zoveel mogelijk vet en vocht uit zen lichaam te halen .

maar wel zijn nodige vitaminen en ijzer etc binnen te krijgen door middel van supplementen
Beide zijn ziek ongezond en lelijk imo...

en inderdaad bij een wedstrijd zien die bb ers er heel sterk uit maar zijn o zo zwak van binnen ,en zijn kapot naar een paar keer spieren spannen . maar daar zijn ze na een dag weer bovenop of 2 .

Waarschuw beheerder
Mensen moeten zelf weten wat ze gebruiken... maar vindt het wel een beetje jammer. Je hebt toch wel genoeg zelfvertrouwen om op eigen kracht en in combinatie met regelmatig trainen en gezonde voeding sterker te worden? Dan duurt het wel langer, maar je hebt het wel allemaal zelf gedaan, toch?

Waarschuw beheerder
Goed is het idd niet!

Maar wat is tegenwoordig nog wel goed dan?
Alles met mate lijkt me:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 19:29:
Je hebt toch wel genoeg zelfvertrouwen om op eigen kracht en in combinatie met regelmatig trainen en gezonde voeding sterker te worden?

bergrijp wat je bedoeld :d maar als je prikt en slikt en je traint niet dan heb t ook geen zin . dus je moet wel degelijk zelf dr aan werken ,het is een hulp middel ,versnelt t procces .net als bijv afslanktabletten .ook een hulpmiddel dat versnelt het afslankingsprocces .t is nie zo dat je anabolen gebruikt en dr dan weinig voor hoeft te doen ,integendeel juist
:bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 21:42:
bergrijp wat je bedoeld maar als je prikt en slikt en je traint niet dan heb t ook geen zin . dus je moet wel degelijk zelf dr aan werken ,het is een hulp middel ,versnelt t procces .net als bijv afslanktabletten .ook een hulpmiddel dat versnelt het afslankingsprocces .t is nie zo dat je anabolen gebruikt en dr dan weinig voor hoeft te doen ,integendeel juist

Ja oke, maar waarom chemische hulpmiddelen als het ook op natuurlijke basis kan? En met anabolen moet je toch constant blijven trainen anders zakt alles toch in? Dan zijn natuurlijke hulpmiddelen toch beter en die hebben weinig tot geen bijwerkingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dier :D op vrijdag 12 augustus 2005 om 17:58:
niet doen, creatine glutamine, begin daar is mee, ­eiwit shakes.
===================================­=================
Dit wel in Combinatie met een v­oedingsschema neem ik aan...?
elke keer 1 shake v­oor je training bereik je ook niet egt veel mee...­. (lijkt m

Ja een beetje opletten wat je eet wel, maar het alle belangrijkst is je trainingsschema. Dat houdt in minimaal 3 x per week. Liefst 3 x per week alles trainen, dus volledig rondje, of 4 x per week en dan iig 2 x een groep. Dan schiet t lekker op en dan pas hebben zulke supplementen nut. Je mot r wat voor over hebben dus, anders is t zonde van je geld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KK from B op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:45:
niet doen, creatine glutamine, begin daar is mee, eiwit shakes.

Dit adviseer ik mensen die nog niet het optimale uit hun groei, zonder steroiden, hebben gehaald ook.

Ga eerst eens n jaartje of 4 a 5 lekker flink trainen met een goed voedingsschema, en begin dan eens aan evt steroidengebruik te denken, mocht je nog iets verder willen in je groei.

Waarschuw beheerder
Alvast bedankt....

Je kunt op meerdere plaatsen prima injecteren. Ikzelf kan bv niet in spiegelbeeld werken, dus is in mn bil geen optie.

Ik injecteer meestal in mn bovenbenen, maar heb mn schouders gehad, mn borstspieren.

Op onderstaande site staan alle plekken op met duidelijke instructies en foto's:

http://www.spotinjections.com/index3.htm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KK from B op maandag 15 augustus 2005 om 11:06:
dus volledig rondje,

mij is verteld dat wneer je een spier traint en de aansluitende spier ook ,dat dat minder effect heeft ,dus bijv je schouder trainen en dan vervolgens je borstspier
die sluiten aan op elkaar ,dat dat dan weer minder effect heeft ,en het meer effect heeft wneer je de omliggende spieren van de getrainde spier met rust laat ,zodat je beter resultaat boekt dan voledige workout ,volededige workouts zijn ook blessure gevoelig .

Waarschuw beheerder
Om het beste resultaat te krijgen train ik mn schouders en borst nooit op dezelfde dag.

Ma: Schouders en biceps (of triceps)
Woe: Borst en triceps (of biceps)
Vrij: Rug
Za: Borst
Zo: Rug

Rug doe ik 8 a 9 oefeningen voor, alleen dus verdeeld over 2 trainingsdagen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 00:04:
Om het beste resultaat te krijgen train ik mn schouders en borst nooit op dezelfde dag.

Ma: Schouders en biceps (of triceps)
Woe: Borst en triceps (of biceps)
Vrij: Rug
Za: Borst
Zo: Rug

Rug doe ik 8 a 9 oefeningen voor, alleen dus verdeeld over 2 trainingsdagen.

jij ging vakantie vieren tog :d
en heb ik wel gelijk in tog over die aaneensluitende spiergroepen ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 00:11:
jij ging vakantie vieren tog
en heb ik wel gelijk in tog over die aaneensluitende spiergroepen ?

Ben maar paar daagjes weggeweest.

Enigste reden waarom ik geen aanluitende spiergroepen train is vanwege de kracht.

Als je bv eerst je schouders gaat trainen, en daarna nog je borst, dan ben je al zoveel kracht kwijt dat je bij lange na niet het optimale uit je borsttraining kunt halen.

Waarschuw beheerder
Komende maand neem ik 4 weken lang creatine en eind volgende maand begin ik met een deca kuurtje van 6 weken :D is me eerste kuur dus ik weet niet wat ik moet verwachten als ik vol gas ga geven. Ik zal genoeg eten en neem genoeg rust. En na kuren met nolvadex 4 weken tegelijk met weer 4 weken creatine.

Wie heeft hier al goede resultaten mee gehaalt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En heeft er iemand nog tips voor me zodat ik echt et maximale uit me kuur kan halen...

Waarschuw beheerder
Ja! Niet kuren! Gast, als ik naar je foto's kijk, ben je er nog lang niet aan toe. Ga eerst eens deftig vreten en trainen en kom over een paar jaar maar weer terug wanneer je een goede basis hebt opgebouwd!

Waarschuw beheerder
hehe die foto's zijn oud. Ik zit nu aan de 85 kilo 7% bodyfat heb heel veel getraint

Waarschuw beheerder
Ben zelf 1.93

Waarschuw beheerder
IMO geen goede basis!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb 3 maanden lang liggen eten eten en nog is eten en flink trainen. Heb een heel groot trainingsschema en neem genoeg rust en blijf aankomen.

Waarschuw beheerder
blijf dan maar nog even zo doorgaan! en wees niet eigenwijs..

Waarschuw beheerder
Ik neem gewoon de spuit ik kan dat aan dat is heel zeker ik ben niet zo iemand die zegt dat die stopt met trainen na het kuren nee ik blijf gewoon doorrammen tot ik dood ben

Waarschuw beheerder
Ik zal er is met me instructeur over hebben die huur ik 2x per maand in hij doet et ook die zal me meer kunne vertellen.

Waarschuw beheerder
wat jij wilt....

Je moet niet voor je 23ste kuren, omdat je hormoonhuishouding nog niet volgroeit is... Met kuren op jonge leeftijd nemen de risico's op latere leeftijd meer toe (met name dalend libido en onvruchtbaarheid).

Natural massa pakken zonder goede basis na een kuur (of meerdere), stagneerd groei.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 13:35:
k zal er is met me instructeur over hebben die huur ik 2x per maand in hij doet et ook die zal me meer kunne vertellen.

die gaat jou vertellen dat je dr klaar voor bent :d dan heb die dr weer een nieuwe klant bij .mar je kanbeter gaan doen als je op het randje zit van je kunnen ,daar heb rude violence gelijk in .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 14:57:
Je moet niet voor je 23ste kuren, omdat je hormoonhuishouding nog niet volgroeit is... Met kuren op jonge leeftijd nemen de risico's op latere leeftijd meer toe (met name dalend libido en onvruchtbaarheid

Nee dat snap ik maar ik neem et risico toch heb er een goed gevoel over :) ik weet dat er risico's zijn maar dat is met alles hier wel extreem mee maar ik probeer et in ieder geval. Met je 23 kan het ook nog fout gaan et kan altijd fout gaan. Ik ben gewoon niet tevreden met mezelf (reden: ben gepest vroeger) en na 6 weken is dit helemaal weg dit is voor mij de enigste weg om er zo snel mogelijk vanaf te zijn. Praten bij de dokter heb ik al gedaan et blijft toch altijdi n je hoofd rond hangen...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 15:01:
die gaat jou vertellen dat je dr klaar voor bent dan heb die dr weer een nieuwe klant bij .mar je kanbeter gaan doen als je op het randje zit van je kunnen ,daar heb rude violence gelijk in .

Dat snap ik maar ik haal et niet bij hem ik doe het via een hele goede kennis van me hij heeft al meerdere kuren gehad hij heeft et me ook niet aangedrongen ik wil het zelf namelijk heel graag en dan hou ik het bij 1 kuur in de aankomende jaren :yes: de rest doe ik om de 4 weken creatine

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 14:57:
wat jij wilt....

Je moet niet voor je 23ste kuren, omdat je hormoonhuishouding nog niet volgroeit is... Met kuren op jonge leeftijd nemen de risico's op latere leeftijd meer toe (met name dalend libido en onvruchtbaarheid).

Heeey ouwe kale, jij hier? (y)

@ Daddy: Neem dit advies ten harte, ik ben bijna 26 nu, en ben pas begonnen te kuren toen ik 24 was.

Ik train sinds 1999, met een tussenstop van iets meer als een jaar ivm werk en studiedrukte.

Al met al had ik ongeveer 4 jr trainingservaring voor ik mn eerste kuurtje nam.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik las op dutchbodybuilding forum nog iets anders dat je nam voor de rust maar ik weetn iet zeker of jij et was. Et was in ieder geval dezelfde naam. Neem jij heroine voor de rust soms? Was zon gast met diezelfde naam waar ik et van las :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 15:31:
Ik las op dutchbodybuilding forum nog iets anders dat je nam voor de rust maar ik weetn iet zeker of jij et was. Et was in ieder geval dezelfde naam. Neem jij heroine voor de rust soms? Was zon gast met diezelfde naam waar ik et van las

Who me???

Nee heroine ben ik mee gekapt. Ik kreeg een ontstoken poeperd van al dat gerag in mn aarsje achter Amsterdam Centraal om die verslaving te bekostigen.

Ff on the serious note; GHB denk ik dat je bedoelt, maar dat is mede vanuit BB aspect.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partyanimaljeroen op zondag 7 augustus 2005 om 20:11:
hmz veel mensen die erop tegen zijn. Is te begrijpen. En hard trainen kom je overal???? ooit wel eens gehoord van je biologiche grens.

die grens heeft een nut.
toch :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 17 augustus 2005 om 15:37:
die grens heeft een nut.
toch

Jeps, grenzen zijn er IMO om overschreden te worden (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 15:11:
Nee dat snap ik maar ik neem et risico toch heb er een goed gevoel over

dat wil toch helemaal niets zeggen??? Wil je zeker kinderen later, wacht dan nog een paar jaartjes. Je moet dan het risico gewoon niet nemen.
Artiest {SHOWLIST artist 43489, 59272, 35235}
Waarschuw beheerder
yep ga maar lekker gebruiken! haal je de 50 jaar zoiezo niet! :)

Waarschuw beheerder
das ook weer onzin natuurlijk :s

Waarschuw beheerder
mensen willen altijd alleen de nadelen zien van iets :yes: en zemoesten eens weten wat ze naar binnewerken allemaal zonder dat ze het door hebben .

Waarschuw beheerder
mjah.. ik had eigenlijk geen zin om op deze topic te reageren.. toch trap ik er elke keer weer in :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 16:24:
ik had eigenlijk geen zin om op deze topic te reageren.. toch trap ik er elke keer weer in

ik ken t :d ieder moet weten wat die doet met ze eigen lichaam en vind het jammer dat meeste tog eigenwijs zijn en niets aannemen van ervarender mensen ,ik ben ook nog nie zo bekend dr mee :no: maar ik neem meestal wel iets aan van mensen die weten waar ze het over hebben :d op je gevoel afgaan is meestal niet voldoende ,bij verkeerd gebruik kan het erg fout gaan :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 16:24:
mjah.. ik had eigenlijk geen zin om op deze topic te reageren.. toch trap ik er elke keer weer in

Sorry Kale, probeer maar eens aan gasten die op wekelijkse basis enkele grammen speed en andere chemicalien naarbinnen werken uit te leggen, dat steroiden lang zo gevaarlijk en schadelijk niet zijn als veel mensen denken.

(Mits men er verstandig mee omgaat uiteraard.)
Waarschuw beheerder
Sorry geen ervaring met die zooi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Witte Prins op woensdag 17 augustus 2005 om 20:18:
Sorry geen ervaring met die zooi

kan je ook niet zeggen dat het zooi is :bier: