Partyflock

Forumonderwerp · 800946
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben al een tijdje op zoek naar haarverf maar dan écht knal kleuren.

[img]http://storage.msn.com/x1pAiu4hyfyKFWVeTUM4lqHoemY1JFEEVs9jUIRgM89CkVBQ0hgqLtR0dSlqq_kftYVcC3IY7LgZxVz92ZnoqXABII2-s5kLiEkgQjw2EcxMZcnfHA5xurO_284OpGtalLktQTQc_FrNrgCIAiyvBTdoA[/img]

zulke kleurtjes :9

je kunt ze zo laten verven bij unisex maar dat is alleen maar in duitsland :( en heb niet veel zin om zo ver te reizen en aangezien als je het hier bij de kapper zo laat verven ben je veel geld kwijt :(

wie weet waar je die knal kleuren kan kopen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik heb er 1 tje in denhaag :)
Waarschuw beheerder
is doetinchem of enschede niet dichterbij maaj als je ov hebt boeit dat nie zo veel :D

ik had op die site gekeken vana unisex en kei gave kleuren combi's enz gevonden echt leuk heb nu sinds vandaag dit:
de rechtse wel beetje onduidelijke maja
[img width=400 height=600]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAAAIkVEgJ2yRjgxk2lrs1GrAISOuA2dTJH4BY*hNfaAEMdWOHhTS*AQAeMXsrfC1QnxQokUvGZE8oZvir4xhGOOSVkiAbOJHrQNgDmRR8/naamloos.jpg?dc=4675534461948151101[/img]
ik had zelf al onderkant of ja onderlaag al bruin en bovenop blond ma zag dit very nice
mn ma had zoiets van mhh nee dat doe maar niet :P
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga zeker voor roze in me haar :9 t kan me lekker nie meer verrekken :9
Waarschuw beheerder
ja als ik dat doe kan ik me haar uitplukken denk ik haha
zovel geverfd eerder is me haar kei slecht van geworden eerder had ik paars mej rood haha
Waarschuw beheerder
Wat een kapper zeg in Duitsland ! jammer dat het zon eind weg is anders had ik er zeker heen gegaan ! is hier nou nergens in nl een goede kapper die zo kan verven??
Waarschuw beheerder
donateur
zeker wel, alleen et kost je gelijk dik meer :yes::/
Waarschuw beheerder
die verf is wel relaxt heeft ook mooie kleuren maar ga er niet mee zwemmen :no: want dan wordt het water dezelfde kleur en je haar een andere kleur:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexonai op donderdag 11 augustus 2005 om 00:28:
zeker wel, alleen et kost je gelijk dik meer

nou dan wil ik weleens weten waar ! het gaat mij niet om die felle kleuren maar vind dat donkere met dat blonde erg mooi ! heb mijn onderlaag vorig jaar donker gehad en zou nu zoiets wel weer terug willen, weet alleen niet echt waar een goede kapper zit, wat het kost maakt met niet uit als ze maar goed zijn !