Partyflock

Forumonderwerp · 800783
Waarschuw beheerder
donateur
CAIRO - Een Egyptisch jongetje van drie jaar is op tragische wijze omgekomen in de wasmachine van zijn moeder. Dat heeft een Egyptische krant zaterdag gemeld.

Toen de vrouw even de deur uit was, wist het jongetje bovenop de machine te klimmen en het bovendeksel te openen. De kleuter viel in de draaiende trommel en overleefde het avontuur niet.

De temperatuur in de machine liep op tot 70 graden. Omdat uit onderzoek niet is gebleken hoe het kind het deksel heeft kunnen openen, is besloten de moeder niet strafrechtelijk te vervolgen.

bron: www.nu.nl

:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cipres (L) Noosphere op woensdag 10 augustus 2005 om 12:13:
Koop nooit een bovenlader !! die krengen kunnen nl. tijdens het draaien gewoon OPEN !
Een voorlader heeft die mogelijkheid niet.

Mijn bovenlader niet hoor!! :-)
Waarschuw beheerder
Trieste reacties hier... Maarja dat ken je ook verwachten denk ik...
Waarschuw beheerder
ricardo80 citeer 10 augustus 2005 14:31
Trieste reacties hier... Maarja dat ken je ook verwachten denk ik...

Moet eerlijk zeggen dat t nu nog meevalt, er zijn topics waar echt de meest misselijke ***opmerkingen worden gemaakt.
Maar ben t met je eens dat niet alles hier even serieus genomen wordt...

Aan de andere kant denk ik ook dat je niet alle reacties die geplaatst worden, even serieus dient te nemen....

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cipres (L) Noosphere op donderdag 11 augustus 2005 om 12:51:
Aan de andere kant denk ik ook dat je niet alle reacties die geplaatst worden, even serieus dient te nemen....

Doe ik ook zeker niet...... maarre mensen moeten is een keer die hersentjes van hun gebruiken...