Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
allemaal wazi's
Wij weten wel beter, toch?
eey hij staat met een N**** op de foto..
ja en boeiend net of dan ze wereld vergaat.. get a live
Ik sta wel met meer gekleurden op de foto
Lekker boeiend kutwazie site daar
Haha hoe krijg je dat voor elkaar ?
uhmm boeit het je dan? whahaa
hahahahah
tja vraag het dan aan hem?? of is ie zo zielig om dat niet te zeggen?
https://partyflock.nl/user/
Ik denk niet dat ze die bedoelt. Maar ik vind wel dat je dat profiel moet verwijderen want dat is hem echt niet!
Zou kunne maar v d week had ik 'ruzie' met hem op PF vandaar
Kreeg net een berichtje van iemand op PF dat ik op de site van Holland-Hardcore in dit topic moest kijken...
http://www.holland-hardcore.co ... amp;postorder=asc&start=0
Ik heb nog nooit zoveel onzin over mezelf gehoord
hij roddelt als een ouwe tante
lijkt wel of et iemand is die opgegroeid is in het bejaarde tehuis verbaasd me nix als hij elke zaterdag achter et raam zit voor de garaniums
Ja het leven van een wazi is saai dus gaan ze maar onzin uitkramen
En die is al niet bepaald slim
Hij krijgt t goeie voorbeeld van jou zeker
Je zit nu zo ongeveer wel op het zelfde niveau als dat hij zit. Hij opent een topic over jou. Jij over hem. Lekker makkelijk he zo via de comp. (Het is geen verwijt maar knok het lekker samen uit)
Je moet mensen toch gelijk behandelen
Ik heb geen topic over HEM geopend maar over dat topic zelf
Ik heb geen topic over HEM geopend maar over dat topic zelf
al met al, ik zou hem al zijn tandenuit zn bek slaan, en echt duidelijk maken dat ie geen woord meer over je moet zeggen....
iemand groeten die zo over me lult zou ik nooit over mn hart krijgen
en als je hem gewoon duiudelijk maakt dat jij de baas bent..is het snel over met zijn praatjes
Maar dat ga ik ook zeker wel tege m zegge
Je hebt het weer voor elkaar hoor
hij zou je dus naar aanleiding van iets wat je op PF gezegd zou hebben willen slaan? whahahaha wat een trieste gast.
en tja leek wel een beetje op die situatie
wat is pogo?
Gewoon een schijnheilig kutmannetje,op PF gaat ie t opeens 'goedmaken' en aardig doen tegen me en ondertussen zon topic maken op een site waar ik niet eens opzit...krijgt ie nog wel te horen als ik m zie
hahaha wat een lozers, zo heeft 'speedynick' (ook van PF) wel es op geenstijl.nl gestaan als Nazi/Wazi terwijl 't een dood normale jongen is
alleen al het feit dat dat topic al in februari is gestart...flinke dreigementen...je zal in angst hebben geleefd
Wat verstaan jullie onder het woordje ' Wazi' ???? zoals ik het nu allemaal lees op deze forum: een wazi is een nationalist..veel bezig met w/p enz....niet elke wazi is zo mensen!!! kijk ik pogo ook maar ben geen w/p' er ofzo die tijd heb ik gehad! jullie moeten niet iedereen over 1 kam scheren..dus kom op mensen niet zo overdrijven!! er zijn ergere dingen in de wereld
niet elke wazi is zo mensen!!! kijk ik pogo ook maar ben geen w/p' er ofzo die tijd heb ik gehad! jullie moeten niet iedereen over 1 kam scheren..
zulke zielige gasten t enige wat er in hun wereldje speelt is hakken, aussies, nikes... en alles wat puntschoenen etc aanheeft is fout en dan denken ze ook nog dat ze opmerkingen met inhoud maken!
Nou... hebben jullie allebij een leuk forumonderwerpje over elkaar...
Mijns inziens is dit een vorm van tweezijdig puberaal gedrag....
Hahah..... idd maar ja sommige mensen worden nooit volwassen of ze worden 't pas als ze echt inzien dat de rest van de generatie waar ze inleven het ook is........ Maar ja iedereen word ouder en wijzer op den duur
mjah zit wat in maar vind je ut ook nie een beetje achterbaks dan..zo 8er zn rug om terwijl die normaal vriendelijk de hand schut
Ik was net ff op de site van Holland Hardcore en heb me voorgedaan als Die Hakker. (hehhehh)
Kreeg ik een discussie met ene Martin:
<Martin> Ben jij 'Diehakker'?
[23:34] <Adolf_H> yep
[23:35] <Martin> Lol hahah
[23:35] <Martin> Heet jij Patrick
[23:37] <Adolf_H> ja, dat staat gewoon op mijn profiel hoor
[23:37] <Martin> Lol dan zit of zat jij bij mij op school hahahahahaha
Blijkbaar kennen ze elkaar dus ook nog
Ik zou er trots op zijn als die tyfuswazi's daar mij een kneus zouden vinden!