Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 september 2005 om 15:09:kep (bijna)altijd witte.. soms beetje geelachtig.. maar dan krijg je naderhand een beetje het gevoel asof je batterije heb lope vrete, zit meer kankerzooi in die je niet wil hebbe eigelijk
de kleuren geel en roze verwijzen elks naar het fabricatieproces (dacht het wasgedeelte) en het komt er op neer dat die speed een te hoge zuurtegraad heeft en daardoor verbrand. Vandaar dat batterijgevoel, heb op dit forum het al beter uitgelegd gezien maar pep boeit me niet echt dus ik weet de details niet meer.
Je kan misschien de zoekfunctie gebruiken , heb het hier een paar geleden nog gelezen dacht ik.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 augustus 2005 om 16:18:1 mazzel heb je...
t kost maar 5euro per pakkie dus weg gooien moet geen moeite kosten
heroine zeker in de uitverkoop dan?
laatste aanpassing
als speed nat is geworden van water ofzo als k rege heb gehad word ut altijd btje geel alst opdroogt
of als ik speed krijg dat nog niet goed gedroogt is droog ik ut zelf onder hete lamp maar keertje was k vergete die lamp uit te zette en werd ut bruin.. verbrand dus toen rook mn hele kamer naar pep en de pep zelf rook bijna nergens meer naar... wel ergens naar maar cker geen pep! beetje marsmelow achtig ofzo.. vet vaag! maar twerkte nog wel prima!
of als ik speed krijg dat nog niet goed gedroogt is droog ik ut zelf onder hete lamp maar keertje was k vergete die lamp uit te zette en werd ut bruin.. verbrand dus toen rook mn hele kamer naar pep en de pep zelf rook bijna nergens meer naar... wel ergens naar maar cker geen pep! beetje marsmelow achtig ofzo.. vet vaag! maar twerkte nog wel prima!
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 18:35:Kent iemand de appeltjes nog van vroeger nooit zulke goede weer gehad
Yep ken het nog, als ik een appel at en die geur dan rook , moest ik altijd meteen aan pep denken.
Maar voor mij wint nog altijd "dynamite" het, dat was een beetje geel/oranje........en daar hadden de meeste mensen toch echt aan een half pakkie genoeg aan.
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 18:35:Kent iemand de appeltjes nog van vroeger nooit zulke goede weer gehad
Jonagold
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 september 2005 om 22:37:Die rose is inderdaad of je n blik verf leeg bent t lurken....
nog nooit een verf bus leeg gelurkt dus geen id hoe het dan moet proeven,smaken
Nee, helaas niet meer te vinden
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 september 2005 om 14:38:Uitspraak van Cute and Psycho !!!! op maandag 8 augustus 2005 om 18:35:
Kent iemand de appeltjes nog van vroeger nooit zulke goede weer gehad
Nee, helaas niet meer te vinden
Uitspraak van Nachtraafje op zaterdag 24 september 2005 om 14:37:drna dachten ze dat t mss wel rattengif kon zijn
snuif je dat nie dan? daar ga ik als een speer op!