Partyflock

Forumonderwerp · 800656
Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl:

Ook zo :kwijl: geil :kwijl:

Leef je even uit en gooi je geilhgeid neer :kwijl:

* weet het wel wazige topic maar verveel me en eve zin an :[ :-p
Waarschuw beheerder
wehehehehe denk je dat mijn voorspel duurt al een halve dag:P

Waarschuw beheerder
Als ik geil ben gedraag ik mij noooit ;)
Waarschuw beheerder
als ik geil ben ben ik lief als ik niet geil ben ook:P

Waarschuw beheerder
welke mooie dame komt mij ff vast binden op me bed en leeft zicht uit op mij :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm erg verleidelijk, maar ik denk dat appeltje er nioet me eens is..dus heb ik dit voor je;)

Uitspraak van UpskirtPippi op maandag 3 juli 2006 om 08:45:
Zon, zee, Strand

Ik doe mijn ogen open, en zie de blauwe oceaan voor mij. De ziltige lucht dringt in mijn neus, en een zachte bries streelt mijn schouder en speelt met mijn haar. De lucht is bijna felblauw en geen wolkje aan de lucht, in de lucht vliegen grote zeemeeuwen scherend door de lucht. Ik heb een wit jurkje aan met dunne bandjes over mijn schouders, mijn huid mooi gebruind en een gouden kettinkje om mijn enkel. Mijn tenen spelen met het zand. Ik voel me ontspannen en gelukkig. Zo sta ik dromerig naar het water te staren, als ik mijn naam hoor. Lachend draai ik me om. Daar sta je breed grijnzend en fonkelende ogen. heerlijk ontbloot bovenlichaam, lekker bruin. Ondertussen kom je dichterbij. om je heupen een witte broek van linnen en blote voeten.Als je vlak voor me staat leg je arm om mij heen en draaid me een halve slag zodat ik weer richting oceaan kijk. je drukt jezelf tegen mij aan. Door de dunne stof van het jurkje voel ik de warmte van je huid, je spieren,en je heupen die je tegen mijn billen drukt. Ik voel je beginnende erectie. Je haalt mijn haar uit mijn nek en je lippen kussen zachtjes mijn huid. Mijn hoofd laat ik rusten op jou schouder. Een hand strelend over mijn buik, naar beneden je rimpelt de stof van mijn jurkje omhoog tot je bij de verassing komt. Geen slipje.Je gromt en bijt in mijn nek. Zachtjes streel je mijn lipjes, ik ben helemaal kaal. Zodra je vingers mijn lippenuitmekaar duwt voel ik mijn eigen vocht van geilheid. Zachtjes voel ik een vinger in me glijden en er weer uit. het vocht wat uit me komt gebruik je om mijn klitje nog natter te maken. Ik druk mijn billen uit reactie steviger tegen je aan en voel je hard wordende pik. Je tempo versnelt en elke x voel ik een vinger in me glijden. Ik word gek en elke keer als ik denk dat ik er ben, hou je op. Je neukt m'n kutje nu met twee vingers. Ik ben al aardig aan het kreunen. Als je drie vingers in mijn natte kutje laat glijden en daarna mijn klit weer bewerkt, kom ik uit het niets met schokken en kreunend klaar. Ik sta te trillen op mijn benen en je moet me ondersteunen zodat ik niet door mijn knieen zak.
Ik draai me om en geef je een intense tongzoen. Ik laat me door mijn knieen zakken en maak je broek open. Rits naar beneden en haal je pik tevoorschijn. Stijf, groot en kloppend. Zachtjes masseer ik je ballen en ga met mijn vingertoppen over je eikel en sluit mijn hand om je pik en die begin ik zachtjes begin te bewerken, op en neergaande bewegingen. Ik wil nu ook je ballen likken dus ik trek je broek van je heupen in het zand. Ik masseer nog steeds je pik en nu kan ik je ballen likken. Je handen in mijn haar sporen mij aan om je nog meer genot te geven. Ondeugend kijk ik je aan als ik mijn lippen om je eikel sluit en mijn tong die zachtjes streelt. Mijn handen nog steeds met je ballen en overheerlijke pik bezig, laat ik mijn lippen over je schacht glijden en draai ik cirkels met mijn tong er omheen. Zo ben ik je aan het pijpen, op mijn knieen in het zand. Je zegt me door tegaan en ik weet genoeg. Nog heftiger zuig ik je pik en laat ik je ballen door mijn vingers glijden. Je verkrampt en spant al je spieren aan. Het vocht loopt langs mijn lippen en in mijn zuigende mond. Ik lik je schoon en hijs de broek weer om je heupen en doe hem dicht. Je helpt me overeind, veegt het zand van mijn benen en knieen. We zeggen niets...

Aangekomen in onze hotelkamer staat naast het enorme bed, een fles champagne koud in een emmer ijs. Op het bed ligt een grote schaal met aardbeien. je neemt me bij de hand en legt mij op bed, met de knieen over de rand, mijn oeten op de grond. Zachtjes en tergend langzaam streel je mijn knie en omhoog over mijn dij. ik voel de hitte tussen mijn benen, wil daar gestreeld worden. Ik kom overeind en spreid mijn benen. je knield tussen mijn benen en je hoofd verdwijnt onder mijn jurkej en ik voel mijn lipen uit elkaar geduwd worden en dan je tong die over mijn kutje glijd. Dan kom je weer te-voorschijn. Pakt de champagne, laat de kurk schieten en neemt een slok, laat mij ervan drinken en schenkt dan champagne over mijn kutje en likt die helemaal schooon. ik trek mijn jurkje uit en gooi die van mij af. Nu naakt en heerlijk gebruind door de zon en onwijs geil schuif ik verder het bed op pak een aardbei en beveel jou om je broek uit te doen. Met een serieus gezicht laat jij je broek op de grond vallen. heerlijk mannelijk naakt. de aardbei breng ik naar mijn lippen en zachtjes zuig ik hem naar binnen. Je komt bij liggen en zachtjes begint het spel van strelen, en ondertussen eten we aardbeien uit elkaars hand en drinken champagne. Zoenen. lippen op elkaar tongen die met elkaar spelen, zachtjes bijten. De hitte van lichamen, elkaar willen, voelen. Handen overal. Ik spreid mijn benen en jou hand vind al snel zijn weg daar naar toe. haastig mijn opening vinden. Een vinger in mijn kutje, twee, drie. Je bent zo geil en zo hard dat je op je knieen gaat zitten, mijn heupen vast pakt en mij over je paal schuift. Ik kreun van genot als ik jou in mij voel glijden en sla mijn benen stevig om je middel en voel je in en uit me stoten. Zwetend, hijgend van genot, kreunend. Je stopt.
Legt me op mijn buik. Zachte en zuigende lippen in mijn nek. Een hand masseerd stevig mijn billen, drukt mijn benen van elkaar, Streelt mijn lippen. Dan voel ik je eikel glijden, vochtig maken en dan stoot je hard naar binnen. Vingers op mijn klitjewat nat is van geil.Je sabbelt op mijn oorlel en blaast in mijn oor. Je bent in mij, stotend, draaiend met je heupen, mij nog steviger tegen het matras drukkend. ik zeg je dat je niet moet stoppen en jij zegt dat je dat ook niet van plan was. Door alle bewegingen en de dingen die je tegen mij zegt, kom ik. Ik voel mijn spieren samentrekken om je pik die in me stoot, ik heb geen controle meer over mezelf, schokkend en kreunend lig ik onder je, terwijl jij me hard verder neukt. Je kloppende pik in mijn natte samentrekkende kutje, je vingers die nog steedds bezig is met mijn klitje. Zo lig ik daar met jou pik in mij. Als ik meerendeels uitgeschreeuwd ben en wewer wat controle over mezelf heb, kom jij overeind en trek je aan mijn heupen. Mijn kont naarachter. je begint weer te stoten. Krachtig en regematig. Bij elke stoot lijkt het of mijn kutje explodeerd. mijn kontje gewillig tegen jou aan duwend. Zo half liggend strek ik mijn arm naar achter en speel met je ballen. Je tempo versnelt, je handen om mijn heupen. Je kreunt en verliesd dan de controle. Wil stotend voel ik je spieren aanspannen. je onderlichaam schokkend en stotend laat je op mij vallen. Sappen van geilheid vermengd...

...Geil genoeg?

Waarschuw beheerder
:respect: :O Adembenemend :jaja: (y)
Waarschuw beheerder
pffff moet nu wel ff bijkomen jezus wat een verhaal pippi

Waarschuw beheerder
Verhaaltje komt me bekend voor :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 09:09:
Verhaaltje komt me bekend voor

;) jij werd er ook wel geil van....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op woensdag 26 juli 2006 om 09:14:
jij werd er ook wel geil van....

:X

Ik moest gelijk rennen naar de wc

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van StuiterBunny :bounce: op zaterdag 6 augustus 2005 om 01:08:
Ook zo geil

nou zeg, glij gewoon van me stoel :/
Waarschuw beheerder
donateur
:o heb je geen slipje aan? :lol:

Waarschuw beheerder
wrom zit ik nu niet op het strand maar op me werk :(
Waarschuw beheerder
donateur
:flower: voor jou Biek
Waarschuw beheerder
(K) en :knuffel: terug
Waarschuw beheerder
donateur
Schatje ben je! Nog geil?

Waarschuw beheerder
zie poes net nie

effe nog meer bukken :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 15:26:
zie poes net nie

effe nog meer bukken

uhuh nog ff ietsies meer bukken:Kusje:

Waarschuw beheerder
ik zeg maar altijd "gebukt is genomen"

Waarschuw beheerder
super geil klasse :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op woensdag 26 juli 2006 om 15:15:
Schatje ben je! Nog geil?

lieverd als ik aan je denk word ik spontaan geil:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 15:26:
effe nog meer bukken

:lol:

Uitspraak van BIEK ! op woensdag 26 juli 2006 om 16:44:
lieverd als ik aan je denk word ik spontaan geil

:woop: :bloos: :p
Waarschuw beheerder
zo en ik heb ut helemaal nie warm nu maar ben wel tering geil:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 17:16:
hormoontjes

maar daar krijg ik het warm van hoor:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op woensdag 26 juli 2006 om 17:17:
maar daar krijg ik het warm van hoor:S

hmmm

dan weet ik het ook niet meer

of lang leve de airco :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 17:19:
lang leve de airco

Pff had ik die maar;) dan had ik niet zo last van die hormonen;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op woensdag 26 juli 2006 om 17:24:
Pff had ik die maar;) dan had ik niet zo last van die hormonen;)

ja nou daar kan ik ook niks aan doen :O

wil je vriend niet eens ff waaieren voor je? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op dinsdag 25 juli 2006 om 20:30:
Hmmm erg verleidelijk, maar ik denk dat appeltje er nioet me eens is..dus heb ik dit voor je

UpskirtPippi.... Hoera voor jou!! :D
Hahaha mooi vertelt-gefantaseert-navertelt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op woensdag 26 juli 2006 om 17:12:
Hoe is dat in vredesnaam mogelijk

gewoon aan de noordpool denken:P

maar als ik dan aan jou denk krijg ik ut wel weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel warm:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 17:24:
wil je vriend niet eens ff waaieren voor je?

Zal het even vragen;)

Uitspraak van Stefan, op woensdag 26 juli 2006 om 17:27:
UpskirtPippi.... Hoera voor jou!!
Hahaha mooi vertelt-gefantaseert-navertelt...

:flower: dankuwel!

Uitspraak van BIEK ! op woensdag 26 juli 2006 om 17:29:
maar als ik dan aan jou denk krijg ik ut wel weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel warm

:lol: nou dan maar 24/7 aan de noordpool denken;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op woensdag 26 juli 2006 om 17:50:
Zal het even vragen;)

je hebt hem ten slotte niet voor niks he :O

ff goed misbruiken b) 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 17:51:
ff goed misbruiken

:roflol: :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op woensdag 26 juli 2006 om 17:54:
:roflol: :respect:

hij zal weten dat jij zn vriendin bent 8)

maar goed :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hij doet het ook nog(6)

:respect: voor mezelf:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op woensdag 26 juli 2006 om 17:50:
nou dan maar 24/7 aan de noordpool denken

ik doe en en dan is ut precies goed:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpringDing op woensdag 26 juli 2006 om 17:56:
Hij doet het ook nog(6)

:respect: voor mezelf:P

geen dank hoor limo

voor je geweldige advies

o:)o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 18:11:
geen dank hoor limo

:kusje2:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 juli 2006 om 18:11:
voor je geweldige advies

Dat was het zeker!

Waarschuw beheerder
donateur
dit weer is echt helemaal niet goed voor de geilheid!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 26 juli 2006 om 19:49:
dit weer is echt helemaal niet goed voor de geilheid!

en zo zijn er duizenden die met jou mee denken;)

:aai:
Waarschuw beheerder
wehehehe was gister weer scoren in dusseldorf:$
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeveel heb je gescoord?