tis niet zo dak als k nu een joint aangebode zou krijgen dak m af zou slaan integendeel haha .. maar toch.. op dat moment benk er zo van "geschrokken" en met meerdere redenen dak gewoon ben gaan minderen... heh heh
Zou niks voor mij zijn, krijg het vaker aangeboden op een dag dan dat Hazes biertjes dronk
film memento gezien gisteraaf?? die kerl had korte termijngeheugen, ging alle aanwijzingen van zijn vermoorde vrouw op zijn lichaam tattoeren!! ideetje??!!
zkkr wel 6 sept dag van me leven whehe kheb kaartje zelf ingelijst serieus whahaha
kut!! en khad geen kaartje was al uitverkocht.. 2e keer dak ut misloopt.. een vriend van me (nu niet meer trouwens) had wel kaartjes gekocht 2 stuks, en hij wist gdvd dak er onwijs fan van ben en dak er super graag heen wou, het die klootzak gewoon doorverkocht.. "ja achteraf gezien wel een naaistreek" zegt ie ook nog doodleuk.. mijn god, wat was ik kwaad op die gek jongen!!
film memento gezien gisteraaf?? die kerl had korte termijngeheugen, ging alle aanwijzingen van zijn vermoorde vrouw op zijn lichaam tattoeren!! ideetje??!!
Haha, dan ben ik binnen een paar weken een en al tatoo
heej: da sanniej van wie ben je fan dan van Em of die andere die komen maar op internet zijn nog kaarte te koop ietsje duurder vaak wel mah tog proberen (A)
jah, hehe zak ook al aan te denken, maar wie zegt dat die kaartjes echt zijn??!! dalijk hebt je het hetzelfde gedoe als met Defqon...
anders hak ut allang gedaan haha
ieg bedankt
wat was er met defqon dan ?? en vraag anders naar aankoop bewijs weet ik veel als ze niej hebbe probeergoedkoper ja tog