Partyflock

Forumonderwerp · 800487
60 volgers · 459703x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marilyn op donderdag 14 mei 2009 om 12:10:
Lekker naar de klote ja haha maar hoort dr bij he

Ik ben ondertussen meer naar de klote van een avondje flocken als van een avondje party'en. :lol:

Mijn ontbijt smaakt wel fantastisch trouwens. (L)
Heb ik normaal altijd na een geslaagde trip...
Zou ik dan toch te veel hebben geknoeid op mijn bureau, dat ik het op een of andere manier binnen heb gekregen en gisteren wel keihard heb zitten trippen... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygirl73 op donderdag 14 mei 2009 om 12:15:
jij bent dan ook al weer vroeg wakker, dacht dat je kon uitslapen ik stond er om 645 uur weer naast hoor.... pfff ben aardig moe, vanavond maar op tijd naar bedje toe!

Ja kon ik ook, tot ik wakkeer werd gebeld en niet meer kon slapen :P
Kon je dr wel uitkomen vanochtend? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op donderdag 14 mei 2009 om 11:24:
ik heb btw nog een mix online gegooid die ik vaak luister tijdens het trippen;
http://www.megaupload.com/?d=B2Q1WLMO

ik heb zelf soms van die momenten als ik hard trip
dat minimal/goa/psytrance etc me een beetje teveel word
dat ik het niet echt meer kan volgen
en dat ik gewoon rustige zweef muziek wil
en dan zet ik die mix altijd aan
is een verzameling van uh tja lounge (denk ik:P?)
is van cafe del mar, het is iig een erge chille mix imo o:)

haha, die cd's heb ik ook. Lekkere muziek ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op donderdag 14 mei 2009 om 11:11:
Het was trouwens mijn verjaardag gisteren

gefeliciteerd man !

ik heb gister met je mee gedaan onder het motto: "het is maar 1 keer woendag in een week" terwijl ik aan het kijken was naar die kerel die met die stam ging trippen zelf 2 kleine snuifjes 2cb genomen.
wat een ruk gevoel in je neus, hoofd en keel blijft het toch.

na dat programma ging de tv uit en ben ik met mn in-ear koptelefon mueziek gaan luisteren, totaal afgesloten met mn ogen dicht achter mn laptopje helemaal opgaan in de muziek.
heerlijk ongeveer 3,5 uur getript en rond 1 in slaap gevallen. perfect tripje!
Waarschuw beheerder
stage... ULG!

neeeeed space!
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo,

Ik heb binnenkort een rits 2ctjes binnen.
2CB, 2C-I, 2C-E, 2C-T-2 en 2C-T-7

Ik heb al één lichte ervaring met 2CB (na X)
Nu wil ik die stofjes eens proberen, hebben jullie een advies in volgorde van nemen?
Ook graag de aanbevolen dosis.

En welke setting is het beste?

Alvast bedankt voor jullie tips
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op donderdag 14 mei 2009 om 13:35:
tips

Niet al te veel informatie in het topic vragen, beter paar mensen waar je een vertrouwd gevoel bij hebt PB'tje sturen.
Want in het topic verschilt de mening over een goede dosis (en het niveau aan kennis over deze stofjes) best wel.
Je maakt het jezelf dan alleen maar lastig, omdat je tegenstrijdige adviezen kunt krijgen en dan moet je alsnog zelf bepalen hoeveel je pakt.

In het kort mijn advies over de doseringen...
2C-B 15 mg, 2C-I 10-14 mg, 2C-E 10-12 mg, T-2 15-20 mg, T-7 is een lastige, 10-15 mg zou ik zeggen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeeJee45 op donderdag 14 mei 2009 om 13:35:
En welke setting is het beste?

Tering, deze grap was echt te schraal, ff aanpassen die handel. :P

Maar welke setting het beste is, dat hangt van jouzelf af.
Over het algemeen is thuis het beste, lekker muziekje erbij, filmpje klaarleggen, zorg dat je wat lekkers te eten in huis hebt.
Zelf ga ik meestal voor fruit en paprika's of zo, niet te veel synthetisch eten want dat proef je vaak heel goed tijdens het trippen.
Maar overdag in een rustig park kan ook heel erg chill zijn.
Als je maar lekker met de flow meegaat en zorgt dat je overal het positieve van inziet. (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 13 mei 2009 om 22:27:
Daar staan honden, so what?
9 v/d 10 honden zijn gewoon van die politiehonden, die staan er alleen preventief en natuurlijk voor het geval er gevochten wordt.
Die echte drugshonden zijn absurd duur en gebruiken ze eigenlijk alleen op Schiphol en in de haven van R'dam en zo.
En heel sporadisch op echt grote feesten.

helaas waren het gewoon drugshonden vorige jaar, vriend van mij werd voor mijn neus uitgepikt, de hond was toen gelukkig afgeleid en kon ik zo langs, maar ik heb echt 10 mensen in minder dan 5 minuten zien gepakt worden. Als je niet met een grote groep langs die honden komt lopen, en je hebt een zak wiet heb je aardig grote kans eruit gepikt te worden. Zo genaamde dog-proof bags van de smartshop kunnen wel helpen, alleen goed afnemen met een alcohol doekje van tevoren(y)
laatste aanpassing

Artiest Electroflux
Waarschuw beheerder
Een meeting lijkt mij leuk, beetje afhankelijk van wanneer en waar.
Utrechtse Heuvelrug lijkt mij wel wat.

Afhankelijk van de hoeveelheid, wil ik wel kijken of ik dan ook een 'silent disco' systeem kan lenen...
Ergens in de middle of a forest, met koptelefoontjes op naar vage muziek luisteren...

Kan daar echter zeker nog geen harde toezeggingen doen, maar kreeg hiervoor een lead, en lijkt mij fantastisch dat eens in de praktijk te brengen :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 mei 2009 om 15:05:
Utrechtse Heuvelrug lijkt mij wel wat.

Het wordt waarschijnlijk dat park bij Apeldoorn, maar ik zou zeggen:
Meld je aan door een PB'tje naar mij te sturen met je e-mailadres.
Als je je hebt aangemeld, heb je sowieso inspraak in de datum en locatie.
Natuurlijk alles op democratische wijze, maar als je je niet aanmeldt tsja...dan houd het op natuurlijk. ;)

Silent disco zou supervet zijn.
Maar wel iets waar we heel zuinig op moeten zijn, en daarom misschien toch niet geschikt.
Komt allemaal tegen die tijd wel, eerst maar eens een datumpje uitzoeken. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 14 mei 2009 om 13:56:
2C-B 15 mg, 2C-I 10-14 mg, 2C-E 10-12 mg, T-2 15-20 mg, T-7 is een lastige, 10-15 mg zou ik zeggen.

Wat me wel leuk lijkt om te weten in wat voor mate je een dosis van 2c-xjes dient aan te passen aan lichaamsgewicht. Ik ben wat zwaarder en neem altijd een behoorlijk hoge dosis maar dat gaat perfect en ik trip er echt gigantisch hard op (lijkt wel elke keer harder zelfs :p)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op donderdag 14 mei 2009 om 16:15:

Wat me wel leuk lijkt om te weten in wat voor mate je een dosis van 2c-xjes dient aan te passen aan lichaamsgewicht. Ik ben wat zwaarder en neem altijd een behoorlijk hoge dosis maar dat gaat perfect en ik trip er echt gigantisch hard op (lijkt wel elke keer harder zelfs )

neem aan dat hij bedoeld dat dit een dosis is voor als je het de eerste keer probeerd, dan maakt lichaamsgewicht niet echt uit. iedereen reageerd anders op een stof en beginnen met wijnig is dus altijd verstandig. of je nou zwaar bent of licht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op donderdag 14 mei 2009 om 13:27:
k heb gister met je mee gedaan onder het motto: "het is maar 1 keer woendag in een week" terwijl ik aan het kijken was naar die kerel die met die stam ging trippen zelf 2 kleine snuifjes 2cb genomen.
wat een ruk gevoel in je neus, hoofd en keel blijft het toch.

na dat programma ging de tv uit en ben ik met mn in-ear koptelefon mueziek gaan luisteren, totaal afgesloten met mn ogen dicht achter mn laptopje helemaal opgaan in de muziek.
heerlijk ongeveer 3,5 uur getript en rond 1 in slaap gevallen. perfect tripje!

:o

ouwe roesjunk!

:woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op donderdag 14 mei 2009 om 16:15:
Wat me wel leuk lijkt om te weten in wat voor mate je een dosis van 2c-xjes dient aan te passen aan lichaamsgewicht.

Heb er ff over zitten denken, en geloof niet dat het op een dusdanige manier moet dat je er rekening mee moet houden bij afwegen.
Kijk, het is wel een verschil tussen een meisje van 50 kg en een kerel van 90.
Maar vetpercentage heeft er vrij weinig invloed op, en dat is vaak de grotere 'boosdoener' bij geneesmiddeldoseringen.
Sommige geneesmiddelen zijn namelijk heel erg vetoplosbaar, waardoor het uit je bloed in je vet gaat zitten en je bloedconcentratie (die in 99% van de gevallen het effect bepaald) lager wordt.
2C'tjes zijn allemaal stofjes die in je hersenen terecht komen, en als regel zijn zulke stofjes bijna nooit heel erg vetoplosbaar.
Er zit namelijk een membraan tussen je hersenen en je bloedvaten, en dit membraan is een dubbele laag van een soort zeepmoleculen. (Om het even totaal wetenschappelijk onverantwoord uit te drukken)
Daarin blijven vetoplosbare moleculen vaak hangen, zodat stoffen die bij de hersenen kunnen komen per definitie niet echt vetoplosbaar zullen zijn. :)

Verder wat keta-mole al zei:
Wat ik als voorbeeld noemde waren inderdaad eerste doseringen.
Daarin moet je sowieso niet gaan corrigeren voor lichaamsgewicht etc, tenzij je een arts bent en weet waar je mee bezig bent.
Er zijn namelijk ook individuele verschillen in gevoeligheid etc, dus wie weet ben jij erg gevoelig, pas je het aan omdat je een paar kilo extra weegt, en bammmmm dan wordt het wel erg heftig plotseling. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 14 mei 2009 om 11:40:
ok voor jou geldt: Meld jezelf even aan via PM, dan kun je invloed uitoefenen op de datum.

Gefixed :D

Wordt lachen mensen :lol:

:yes:
Waarschuw beheerder
wie hebben zich al eigenlijk allemaal aangemeld?

tosca
kontra
1/2 kaas
emiel
liekss
ketamole

wie nog meer?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van thisismypf op donderdag 14 mei 2009 om 19:16:
tosca

Het is Tosca Jose voor jou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marilyn op donderdag 14 mei 2009 om 12:23:
Kon je dr wel uitkomen vanochtend?

ehm nou vanmorgen was geen probleem hoor, druk bezig geweest daarna en toen kwam de middag toen stortte ik ff in. dochterlief is ook ziek geworden vandaag dus heb heerlijk met haar in bed gelegen van 1530-1815 :) maar vanavond gewoon wel op tijd naar bedje toe!

ikke ook :)
Waarschuw beheerder
hihi ok meneer Tosca Jose
Waarschuw beheerder

tosca
kontra
1/2 kaas
emiel
liekss
ketamole

wie nog meer?

Space marine Jimz, reporting for duty
Waarschuw beheerder
donateur
Zal een aardige space meeting worden.
Is ground control wel op de hoogte??

Zou graag mee doen, maar Zeeuws Vlaanderen en een gezin is qua logistiek ietwat moeilijk.
Neemt er iemand foto's video's??
Zou kicken zijn...
Waarschuw beheerder
ik neem zoiezo mn spiegel reflex mee :D maar of ik ook zin heb om foto's te maken weet je maar nooit.

een foto legt niet vast wat ik zie op zo'n moment dus zijn foto's achgteraf eigenlijk altijd een tegenvaller :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1/2 kaas

En het is ½jeKaaS :9

Uitspraak van partygirl73 op donderdag 14 mei 2009 om 19:31:
dochterlief

Ik heb een zoontje, super tof :lief:

Uitspraak van PeeJee45 op donderdag 14 mei 2009 om 19:49:
Zeeuws Vlaanderen en een gezin is qua logistiek ietwat moeilijk

Gewoon je vrouw lief aankijken, dan komt 't helemaal goed :D Moet ik ook doen namelijk :lol:

Zelf ga ik meestal voor fruit en paprika's of zo

Pudding broodjes doen het ook goed :yes: Afgelopen weekend aardbeien midden in de nacht tijdens de trip gegeten. Smaakte echt goddelijk (y)

Bier, drop en synthetische rommel proef je inderdaad heel sterk. Gewoon niet lekker op zo'n moment.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 14 mei 2009 om 19:53:
is een goeie insteek tijdens het trippen

Hoe positiever hoe mooier het is, voor mij in ieder geval :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op donderdag 14 mei 2009 om 19:52:
een foto legt niet vast wat ik zie op zo'n moment dus zijn foto's achgteraf eigenlijk altijd een tegenvaller

Is juist mooi man, heb je foto's met een verhaal.
'En deze kkschrale foto daar zag ik zes planeten tussen de bomen zweven, met kleine elfjes die erop stonden te dansen. Maar nu ik nuchter ben blijkt het gewoon een kadaver van een melkkoe te zijn...'

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 14 mei 2009 om 19:53:
je weet dat ik wat anders zou zeggen?

Precies, en daarom is het beter om doseringsadviezen via PB'tje te vragen. :)
Jouw advies kan net zo goed zijn als het mijne, maar ze zijn wel tegenstrijdig en dat leidt alleen maar tot onzekerheid.
En als je bij het innemen al een beetje zit te twijfelen of je niet te veel of te weinig pakt, tsja.
Als het dan ff flink heftig is bij de coming up, ben je gelijk helemaal bang dat je toch wat minder had moeten pakken...

Uitspraak van PeeJee45 op donderdag 14 mei 2009 om 19:49:
Neemt er iemand foto's video's??

Vast wel, ik heb ook al een aanmelding van iemand die volgend jaar een opleiding gaat doen met artistiek foto's maken.
Kan me voorstellen dat diegene echt heel tof vindt om foto's te maken van die leipe kunstwerken, met of zonder spacende PF'ers op de achter- of voorgrond. :P

We hebben ondertussen volgens mij 17 aanmeldingen.
Ik ga denk ik contributie vragen, kan ik ook keertje leuk op vakantie. :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 14 mei 2009 om 19:58:
Is juist mooi man, heb je foto's met een verhaal.

zit ook wel weer wat in idd :P

Hey lekker een afwas van een week :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op donderdag 14 mei 2009 om 20:09:
Hey lekker een afwas van een week

Haha, dat had ik maandag dus.
Echt serieus sick shit.
15 lepels, 12 vorken, 17 messen, 3 vleesmessen, 13 dinerborden, 11 ontbijtborden, 8 toetjesbakjes, 6 koffiemokken, 11 drinkglazen.
Ook nog 2 bekers van eiwitshake die al hele weekend in de zon hadden gestaan, waren weer een paar nieuwe stammen MRSA-bacteriën bijgekweekt die nu het riool onveilig maken met hun etterende wonden veroorzakende vriendjes. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op donderdag 14 mei 2009 om 20:09:
Hey lekker een afwas van een week

Dat is balen, ben je zeker 2 uur mee bezig :9

Ik kan het weten zo was ik toen ik net uit huis was ook ;)
Waarschuw beheerder
Voor mensen die zich afvragen waarom ik mijn afwas ga tellen: Het was een nieuw record. B)
Mijn ouders worden altijd superpissed als ze zoiets horen van m'n nichtje die hier ook woont.
Dus maak ik er maar een record van, en dan kunnen ze er ineens heel hard om lachen.

Rare figuren, die ouders van me. :rot: ;P (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 14 mei 2009 om 20:13:
Haha, dat had ik maandag dus.
Echt serieus sick shit.
15 lepels, 12 vorken, 17 messen, 3 vleesmessen, 13 dinerborden, 11 ontbijtborden, 8 toetjesbakjes, 6 koffiemokken, 11 drinkglazen.
Ook nog 2 bekers van eiwitshake die al hele weekend in de zon hadden gestaan, waren weer een paar nieuwe stammen MRSA-bacteriën bijgekweekt die nu het riool onveilig maken met hun etterende wonden veroorzakende vriendjes.

doe je aan krachttraining?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op donderdag 14 mei 2009 om 20:28:
doe je aan krachttrainig?

Ik probeer het. B)
Vier keer per week is het streven, maar vaak blijft het bij 2 of 3 keertjes.
Zit helaas nog steeds niet op het niveau van vóór de Zomervakantie, dankzij Nature One... :lol:

Jij ook, omdat je het zo vraagt...? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 14 mei 2009 om 20:33:
Ik probeer het.
Vier keer per week is het streven, maar vaak blijft het bij 2 of 3 keertjes.
Zit helaas nog steeds niet op het niveau van vóór de Zomervakantie, dankzij Nature One...

Jij ook, omdat je het zo vraagt...?

ghehe yup
ook 4 x in de week
zit ook aan de eiwitshakes haha:P
ben aan het bulken nou, mag ook wel met mijn 65 kilo:p
ben heel droog gespierd, het aankomen gaat heel erg moeilijk (ectomorf van de bovenste plank:P)
ben nu toevallig mijn voedingschema een beetje aan het perfectioneren
vanaf volgende week kan ik weer gaan knallen, heb een paar weekjes met een slijmbeursonsteking aan me schouder rond gelopen :/

eiwitshakes van xxlnutricion toevallig?
hele goede kwaliteit voor weinig geld:)
ben alleen de laatste x de smaak vergeten in te vullen
kreeg ik banaan thuis gestuurd, man die is echt niet te drinken
maar goed ben er bijna doorheen, nog ff bikkelen haha:p
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 14 mei 2009 om 20:35:
Zelf afwassen is 10 keer relaxter dan bij je ouwe wonen met vaatwasser. :P

Maar als ik op mezelf ga komt er direct een vaatwasser :) Je hebt een punt, maar zelf afdrogen blijft 37x arelaxter dan thuis wonen ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op donderdag 14 mei 2009 om 20:39:
eiwitshakes van xxlnutricion toevallig?

Neuh, ik heb die shakes via PowerSupplements.nl
Wel relaxte site, verkopen alleen maar supplementen met wetenschappelijke onderbouwing dus niet al die gehypte shit.
Maar ik moet het sowieso meer van de kwark hebben, haha.
Gaat een kilootje of 10 per week doorheen, shakes gebruik ik alleen voor tijdens de work-out eigenlijk. :)
Ik heb nu chocola, had eerst vanille.
Eigenlijk is het allemaal vrij hard smerig na een shakeje of 10.
Maar ja, had zo'n aanbieding van 7,5 kilo voor een mooi prijsje, dus zit er nog wel ff mee te kijken... :D

slijmbeursonsteking aan me schouder

Aiiii, bitse sessie man!
Maar had je wel mooi flink benen kunnen pompen natuurlijk... :P

Ach joh, ectomorf zit gewoon in je hoofd.
Vriend van me zei eerst ook altijd dat ik ectomorf was.
Nu zegt ie ineens dat ik aanleg heb om breed te worden.
Ik geloof het allebei niet zo, haha, maar ja.
Zit nu rond 95 kilo volgens mij, hoop voor jou dat je een centimeter of 20 kleiner bent dus... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 14 mei 2009 om 20:40:
zelf afdrogen

Afdruiprekje...n00b! :P
Afdrogen is echt fucking onhygiënisch en zo...
Gewoon alles goed afspoelen zodat er geen zeep aan blijft zitten, en dan lekker laten drogen aan de lucht.

Duidelijk skills @ Niels, duidelijk!! B)
donateur
Dat wat met de hand gaat (dingen met hout bij ons) laat ik meestal gewoon drogen zo ja.. doen niet aan afdruiprekjes :P geen plaats voor :lol:
heb een paar weekjes met een slijmbeursonsteking aan me schouder rond gelopen :/

ahhh toe mag ik er wat cortico's inspuiten? (6) :D
Waarschuw beheerder
ah meer fitness mensen onder ons B) hehe ben nu ook al tijdje bezig... maar ik doe geen shakes ofzo :rot: moet eerst nog wat afvallen ghehe :) 93.5 kilo nu ( eerst 105 :lol:)
3x per week sowieso en als het kan ook nog 2x cardio :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op donderdag 14 mei 2009 om 20:54:
ah meer fitness mensen onder ons

Toch maar een fitness meeting van maken dan? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 mei 2009 om 14:08:
Zo genaamde dog-proof bags van de smartshop kunnen wel helpen, alleen goed afnemen met een alcohol doekje van tevoren

Weinig kans dat dit helpt hoor...
Waarschuw beheerder
ah meer fitness mensen onder ons hehe

goh wat een sportievelingen allemaal onder ons zeg!! goed hoor! ik ben aan het hardlopen op het moment met begeleid fysiofitness. ook ik loop te klooien met mijn schouder. gewrichten niet helemaal ok daardoor teveel spierspanning en dat doet pijn!! loop bij de kraker ook nog!! pfff\
maar goed, leuke combi hoor en sporters en snoepliefhebbers!! hahaha
Waarschuw beheerder
stukje hardlopen ( woon 30 meter van het bos af ) is ook zeker niet verkeerd inderdaad... alleen beetje van het weer afhankelijk! en moet iemand hebben die meerent anders vind ik t saai !

maargoed back on topic B) haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 14 mei 2009 om 20:45:
Aiiii, bitse sessie man!
Maar had je wel mooi flink benen kunnen pompen natuurlijk...

Ach joh, ectomorf zit gewoon in je hoofd.
Vriend van me zei eerst ook altijd dat ik ectomorf was.
Nu zegt ie ineens dat ik aanleg heb om breed te worden.
Ik geloof het allebei niet zo, haha, maar ja.
Zit nu rond 95 kilo volgens mij, hoop voor jou dat je een centimeter of 20 kleiner bent dus...

mja zit niet alleen tussen me oren hoor

ik neem sochtends cornflakes (wel cornflakes met zelfde voedingswaarde als bijv. brinta) + banaan + multivitamnine + visolie capsule
2 uurtjes daarna bruin brood met kipfilet
dan smiddags 4 boterhammen met 3 eiereen
dan voro training banaan of iets, dan na training nog eiwitshake + dextrojuice + creatine + nog banaan
en uh tja avond eten, + nog heel wat verschillende noten verspreid over de dag
en dan savonds 500 gram magere kwark
en dan nog gaat het aankomen heel langzaam bij mij:p
maar ben nu me voedingschema beetje aan het aanpassen
hopelijk met eenbeetje resultaat ghehe:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op donderdag 14 mei 2009 om 15:26:
Het wordt waarschijnlijk dat park bij Apeldoorn

ow cool :)
ik wil misschien wel komen.. stuur je wel ff een berichtje :)
Waarschuw beheerder
ah meer fitness mensen onder ons hehe ben nu ook al tijdje bezig... maar ik doe geen shakes ofzo moet eerst nog wat afvallen ghehe 93.5 kilo nu ( eerst 105 )

hey, klinkt bekend in de oren whahahha.

Uitspraak van partygirl73 op donderdag 14 mei 2009 om 21:15:
ook ik loop te klooien met mijn schouder. gewrichten niet helemaal ok daardoor teveel spierspanning

heb een paar weekjes met een slijmbeursonsteking aan me schouder rond gelopen

Zo te horen zitten er bij meer mensen wel een paar schroefjes en boutjes los.. Ken er hier thuis ook twee heheheh...