Partyflock

Forumonderwerp · 800487
60 volgers · 459256x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Amaltheus op dinsdag 12 mei 2009 om 21:35:
minimaal 1 jaar member van PF zi

ehm....ik vanaf augustus vorig jaar pas, is geen jaar :( wil wel mee hoor!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygirl73 op dinsdag 12 mei 2009 om 21:40:
om nou in hoogcatherijne rond te lopen.

Vergis je niet...die vloer is echt heeel mooi als ie begint te golven enzo :vaag::D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 12 mei 2009 om 21:43:
Hmmm, misschien is het beter om zo'n eerste meeting wat meer basic te houden.
Als het een succes wordt, komt er vast een keer een vervolg, en dan kunnen we voor die tweede meeting op zoek naar een überbrute locatie.
Je moet niet vergeten dat het psychedelica blijven, en dat je op deze manier je set en setting nogal aan het toeval overlaat.
Uiteraard zijn er heel veel ervaren psychonauten aanwezig, dus het zal niet snel fout lopen.
Maar kan geen kwaad om het vooral verstandig te houden.

point taken:p
een mooi chill natuurlandschap is idd waarschijnlijk beter voor zo'n meeting
(de eerste x dan;))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxdemon op dinsdag 12 mei 2009 om 22:04:
Vergis je niet...die vloer is echt heeel mooi als ie begint te golven enzo

We staan niet allemaal zo dicht met onze neus bij de vloer als jij hè. ;P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 mei 2009 om 21:57:
Niemand die een groot landhuis met zwembad, grote tuin, goede muziekinstallatie etc. ter beschikking heeft?

Amaltheus?
Die heeft het altijd over paarden en zo...
Vind hem ook wel het boerderijtypje. :p

Waarschuw beheerder
jaaa paardrijden lijkt me echt vet dan haha.
zonder zadel in galop!

hmm even on topic blijven :s
maar wanneer wouden jullie dat gaan doen dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
klinkt wel leuk...:d
Waarschuw beheerder
Als het maar haalbaar is met het OV dat lijkt me zowiezo wel een must. Waarschijnlijk ook het beste om samen te komen aan een station ergens, daar is meestal ook parkeerplaats voor degene die met auto komen. Parkje zal vast wel leuk zijn maar zo een plaats als de Efteling, hmm persoonlijk lijkt me dat toch wel uber vet.

[img width=400 height=550]http://weblogs3.nrc.nl/geld/wp-content/uploads/Gebouwen/efteling.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
als je dan in de fata morgana zit denk je dat die tijgers en slangen echt zijn :O haha
Waarschuw beheerder
mij lijkt het me wel supervet om hier aan mee te doen xD alleen ff kijken hoe ik vervoer regel :| en de plaats/datum of die ok is ^^

maarja vet plan iig... hier in mijn buurt kijkt iedereen me raar aan als ik het over 2c-b heb enzo en ze noemen mij ook vaker de 2c-b man :lol: maar niemand tript met me mee ooit ! denken dat het superleipe shit is ofzo :rot: maar dat lijkt me toch wel eens vet om met anderen te ervaren :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
JAAAH !!! super idee !

ik heb hier TE wijnig mensen die graag mee trippen, en het lijkt me te geniaal om er met een groote groep "geintreseerde" en leuk dagje van te maken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op dinsdag 12 mei 2009 om 23:13:
JAAAH !!! super idee !

ik heb hier TE wijnig mensen die graag mee trippen, en het lijkt me te geniaal om er met een groote groep "geintreseerde" en leuk dagje van te maken

same here
moeten we werk van maken
ff serieus:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DarkBeatz op dinsdag 12 mei 2009 om 22:32:
Als het maar haalbaar is met het OV dat lijkt me zowiezo wel een must. Waarschijnlijk ook het beste om samen te komen aan een station ergens, daar is meestal ook parkeerplaats voor degene die met auto komen. Parkje zal vast wel leuk zijn maar zo een plaats als de Efteling, hmm persoonlijk lijkt me dat toch wel uber vet.

haha ja, hoe gruwelijk zou het zijn om zwaar trippend in de droomvlucht te gaan
of de fata morgana
of in dat railroad dingetje door dat lava (ofzo iets) dorp te cruisen
haha dat zou echt geniaal zijn XD
maar beter eerst een xtje op een natuurlandschap
hebben we ook de tijd om elkaar een beetje te leren kennen enzo
tenminste ik weet niet of veel van jullie elkaar ook in het echt kennen
maar ik iig niet:P
en dan deel 2, op een unieke vette locatie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KETA-MOLE !!! op dinsdag 12 mei 2009 om 23:13:
JAAAH !!! super idee !

ik heb hier TE wijnig mensen die graag mee trippen, en het lijkt me te geniaal om er met een groote groep "geintreseerde" en leuk dagje van te maken :D

Jaaa Met KETA-MOLE erbij kan de dag niet meer stuk!
Neem je dan ook daadwerkelijk je Keta molen mee?(H)

Waarschuw beheerder
Hehe nu weer rustig aan het neerkomen van een lekker tripje met die witte 2cb'tjes.
donateur
Lijkt me ook wel chill hoor..dierenpark is idd prima, lekker passief en kijken maar. Efteling is dan ook wel te doen, veel te zien. Zuiver pretpark waar je vooral in dingen moet gaan lijkt me minder geschikt. Ik kan best in en tegen draaidingen, maar ik vind ze gewoon niet superchill ofzo.
Dikke achtbaan is natuurlijk wel pret :D of wildwaterbaan oid, die dingen blijf ik toch wel altijd fan van :)
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 12 mei 2009 om 22:12:
We staan niet allemaal zo dicht met onze neus bij de vloer als jij hè. ;P

Vloeren kunnen best interessant zijn onder invloed, of het nou onder 2C-X is of bij paddo's :lol:
Uitspraak van partygirl73 op dinsdag 12 mei 2009 om 21:40:
om nou in hoogcatherijne rond te lopen... hehehehe

dat ís toch juist een dierentuin?
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 12 mei 2009 om 21:39:
Maar meestal is een te lage bloeddruk en hartslag een stuk minder om je zorgen over te maken dan te hoog. (Y)

Indeed, niet al te veel reden tot zorgen :) (Y)
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 12 mei 2009 om 21:43:
:rot: Drie posts onder elkaar :rot:

quotes joh, pas op he, achter veel meer heb ik een ©® staan :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 mei 2009 om 21:29:
we met z'n allen 2-cb droppen alsof ons leven ervan af hangt:D

geen 2cb hoor, maar 't zal er op lijken ;)
Uitspraak van partygirl73 op dinsdag 12 mei 2009 om 21:19:
is een pretpark niet eerder voor p'tjes ipv 2cb/cvarianten??

combineren :cheer: B)

Waarschuw beheerder
lama weten waneer er een datum is.... lijkt me wel gaaf om een x tedoen :D

Waarschuw beheerder
klinkt leuk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 12 mei 2009 om 23:35:
Lijkt me ook wel chill hoor..dierenpark is idd prima, lekker passief en kijken maar. Efteling is dan ook wel te doen, veel te zien. Zuiver pretpark waar je vooral in dingen moet gaan lijkt me minder geschikt. Ik kan best in en tegen draaidingen, maar ik vind ze gewoon niet superchill ofzo.
Dikke achtbaan is natuurlijk wel pret of wildwaterbaan oid, die dingen blijf ik toch wel altijd fan van

ik denk wel dat de efteling het meest geschikt is
daar heb je een beetje van alles
en uiteindelijk ga ik denk ik toch liever trippend de droomvlucht of fata morgana in dan bijv de goliath ofzo:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 11 mei 2009 om 17:24:
LSOF of FSOL?

:lol:

FSOL bedoel ik, LSOF is een unix commando die ik regelmatig gebruik :D

Uitspraak van The Bremmeh op maandag 11 mei 2009 om 17:54:
Prima combi idd

:yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 mei 2009 om 15:50:
haha misschien weten ze meer dan wij denken!

Ze staan waarschijnlijk opener vooor signalen van buitenaf.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 mei 2009 om 18:02:
ik vind katten zowiezo aparte dieren.

Katten zijn helemaal goed :) Ze vermaken mij altijd wel als ik aan het spacen ben.

Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 12 mei 2009 om 21:36:
Haha, kijk ons een moderne variant van hippies zijn met z'n allen.

Hahahahaaaa :D

Als het bevalt kunnen we er een jaarlijks terug kerend event van maken met een dikke BBQ enzo midden in de zomer :)

Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 12 mei 2009 om 21:46:
Aan 'mijn' kant van Utrecht ben je binnen 10 minuten diep in de natuur.

Utrechtse heuvelrug of ietsjes verder, de Veluwe :D

Als er maar een plee in de buurt is :lol:

Lijkt mij een mooi plan, ik ben voor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 mei 2009 om 23:55:
Jawel! andere middelen zijn uit den boze!

Als we dan toch ongeloofwaardige eisen gaan stellen... :[
James Holden, Aphex Twin en Void Settler moeten ook aanwezig zijn en een B2B2B set in elkaar schroeven!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 mei 2009 om 23:24:
Jaaa Met KETA-MOLE erbij kan de dag niet meer stuk!
Neem je dan ook daadwerkelijk je Keta molen mee?

haha ik ga zoiezo proberen om wat over te houden of verse te scooren tegen die tijd ;)

weet niet of er al mensen zijn die een datum in hun hoofd hebben.
door de week(is lekker rustig) of in een weekend, een pretpark of in de natuur?ik ben overal voor !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zolang t maar na de examens is 8)
Waarschuw beheerder
tikibad:P
of weetje wat ook vet is, maar niet geschikt voor zo'n meeting
trippen in de bioscoop, heb ik 2 x gedaan en het was echt de shit:p
ik was met 2 vrienden naar de premiere van ice age 2 (oa met caglar @ kontra haha:P)
we begonnen net goed te trippen toen de film begon
maar goed, het was de premiere (in nijmegen) dus het was uitverkocht
wij zwaar trippend in die zaal, half schreeuwend/lachend van de gekke beestjes en vanalles en nog wat..:p
(die firegod scene, jezus, echt 1 van mijn leipste tripmomenten ooit, zo niet de leipste:p)
maar stel je voor, je zit in een bioscoop, hard geluid, vet groot beeld
en het is helemaal donker. je tript em keihard en opeens is het pauze
eerste wat in me opkwam was; peuk roken
we staan alle 3 tegelijk op, het licht ging aan, en toen pas zagen we dat de hele zaal vol zat
en zo ongeveer de hele zaal keek ons aan omdat we zo 'uitbundig' de film aan het 'volgen' waren:p

man o man, we wisten niet hoe snel we weg moesten komen daar
dus wij lopen snel de zaal uit, zijn we midden op de trap gaan liggen bij de zaalingang:p
uiteindelijk was het plan om ff bij te komen op de wc
kwamen we daar binnen, bleek dat de grond de muur en het plafond allemaal precies van dezelfde tegeltjes gemaakt waren
alles was dus precies hetzelfde, zwaar vaag:p
daarna ff buiten een peukje gerookt (buiten vloog er steeds ondertiteling door de lucht:P)
en toen zijn we alsnog terug gegaan om de film af te kijken
was echt een superbrute ervaring:p
alleen hadden em wat beter moeten plannen haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit was dat firegod stukje
moet je voorstellen, je tript em hard
je zit in het donker te staren naar een zwaar groot scherm met hard geluid
en je ziet dit:p;
(vanaf 0:45 ofzo gaan ze dat gekke dansje doen)
Waarschuw beheerder
Haha wat een verhaal, klinkt helemaal geweldig :P Die film is ook zo tof :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op woensdag 13 mei 2009 om 16:17:
die firegod scene, jezus, echt 1 van mijn leipste tripmomenten ooit, zo niet de leipste)

:roflol: dat lijkt me inderdaad zwaar trippen
donateur
Er is zo'n site op internet waar je een meeting kan afspreken..nick invoeren en datums en dan kun je in een overzicht met rood en groen aangeven wie wanneer kan..vast iets als meetingplanner.nl maar ik ben nu te verdomme lui om het na te zoeken :P
Uitspraak van ½jeKaaS op woensdag 13 mei 2009 om 09:11:
LSOF is een unix commando die ik regelmatig gebruik :D

waar staat het voor of wat doet het?

Werkzaam bij Hardblast Events
Waarschuw beheerder
goed idee !

persoonelijk zou ik eeder voor een rustiger omgeving kiezen dan een pretpark.
mijn voorstel de hoge veluwen in otterlo (bij apeldoorn)

http://www.hogeveluwe.nl/page.asp?id=99&folder_id=1

kijk bij "klik hier" om een 360° overzicht te bekijken.

(voor de mensen die het niet kennen, het is dus een groot natuur gebied,
grote zandvlaktes en bos en middin in het bos saat een museum "kruller moller".
dit is appart entre te betalen, en blijven wij waarschijnelijk bij uit de buurt.

wel staat er in bos ook kunst, waar wel lekker om kunt spacen.

[img width=640 height=425 cacheid=00108abc002d8b0202881fb91a027f36d7]http://www.deschoutentjes.nl/images/KrollerMuller2006/DSC00975.jpg[/img]

[img width=384 height=288]http://home.hetnet.nl/%7Ew.greuell/pictures/Apeldoorn/beeldentuin_Kroller_Muller1.jpg[/img]

[img width=288 height=384]http://home.hetnet.nl/%7Ew.greuell/pictures/Apeldoorn/Hoog_Buurlo1.jpg[/img]

[img width=288 height=384]http://home.hetnet.nl/%7Ew.greuell/pictures/Apeldoorn/Koninginnetuin_Paleis_het_Loo.jpg[/img]

[img width=555 height=416 cacheid=00108abf002d8b0bc051e9b71a027f36d7]http://www.ardia.net/dan/photos/holland-kroller%20muller.jpg[/img]

[img width=700 height=968]http://wandelkijkenkiek.web-log.nl/photos/uncategorized/krollermuller_1_1.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://wandelkijkenkiek.web-log.nl/photos/uncategorized/hoge_veluwe_zandverstuiving_6.jpg[/img]

[img width=550 height=413 cacheid=00108ac0002d8b16c57f4aee1a027f36d7]http://chrisbooth.co.nz/pics05/echo1.jpg[/img]

[img width=181 height=180]http://surprisetickets.nl/images/reistips/original/1191227588.jpg[/img]

[img width=676 height=451 cacheid=00108ac3002d8b1f3610f1ad1a027f36d7]http://www.koppenhol.com/blog/images/veluwe_28_resize.jpg[/img]

als ik het zo bekijk, vragen ze dr om :D
Waarschuw beheerder
hahahaha net ff gekeken op die site!! gaan we dan met zijn allen een excursie doen met de natuurgids???? volgens mij rent die dan gillend weg :lol: maar wel grappig daar en belangrijk... een paar restaurants in de buurt en dus ook wc's!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partygirl73 op woensdag 13 mei 2009 om 19:27:
volgens mij rent die dan gillend weg

Ik denk eerder dat hij het juist hartstikke tof vindt.
Denk dat hij nog nooit een groep heeft meegemaakt met zoveel aandacht voor de natuur. :P
Waarschijnlijk dat de excursie dan wel 10 keer zo lang gaat duren als normaal, als ik bedenk hoe lang wij altijd over een simpel rondje park doen als we aan het trippen zijn. :lol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 mei 2009 om 19:14:
als ik het zo bekijk, vragen ze dr om

Echt hè!?
Is weer een duidelijk bewijs voor de theorie van Huxley! (Y)
Apeldoorn heeft sowieso mijn stem, ziet er fucking bruut uit!
Waarschuw beheerder
wejo
dat ziet er uit als een ultieme locatie
voor zo'n eerste meeting:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha dat is wel mooi daar! In deze situatie lijkt me dan ;) Paar keer geweest vroeger voor school.. Veel bos en kunstwerken en je kan daar ook op van die kleine fietsjes over al die heuvels in die open vlaktes.. Maar weet niet of dat trippend wel gaat werken?? :P
Waarschuw beheerder
persoonlijk vind ik fietsen altijd erg leuk als ik aan het trippen ben:p
maar goed, als je het eenmaal zat bent loop je wel met zo'n ding aan je hand
dat is niet echt praktisch
Waarschuw beheerder
Volgens mij kan je zo'n ding zo weer ergens dumpen als je het zat bent :P Kan je gewoon meenemen wanneer je daar zin in hebt.
Ik denk dat je je wel vermaakt in dat park als je aan het trippen bent :P De meest aparte kunstwerken enzo..
Dr is iig genoeg te zien!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb zo'n gevoel dat dit em moet worden:p
Waarschuw beheerder
Wel echt een relaxt idee ja :D
Waarschuw beheerder
In wat voor toestand ben je eigenlijk na een dagje trippen van de 2cb? Kan je dan gewoon normaal naar huis zonder dat iemand doorheeft dat je hebt zitten trippen? :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben er nog noooit geweest, lijkt me een aparte ervaring!
Waarschuw beheerder
en dan nu nog een datum??? pff dat zal idd lastig worden, zie veel verschillende leeftijden dus idd voor sommigen de examenperiode, vele hoor ik al over weekenddiensten dus zal erg lastig worden.....
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 13 mei 2009 om 18:39:
Kun je trouwens ook zelf ff via Wiki opzoeken, of is meneer daar ook te lui voor? ;P

Joah was ff druk met andere dingen dus dan te lui om dat op te zoeken ja :P

Jaaaa dat park is ook vet! Goed idee! Bij het Kruller Möller museum in de buurt idd! Ben daar wel 'ns geweest (met school destijds:P) ..lijkt me inderdaad een prima plek :yes:
Uitspraak van Marilyn op woensdag 13 mei 2009 om 20:47:
In wat voor toestand ben je eigenlijk na een dagje trippen van de 2cb? Kan je dan gewoon normaal naar huis zonder dat iemand doorheeft dat je hebt zitten trippen? :P

Denk dat dat wel moet lukken als de after effects ook weg zijn.. zelf eigenlijk altijd s'avonds gedaan; om daarna dus te gaan slapen (ergens s'ochtends :lol: ) maar als het uitgewerkt is moet het wel lukken :) tenminste, denk dat het bij mij niet zou opvallen :)

De zon moet wel keihard meewerken die dag, maakt het extra relax om daar rond te lopen..als 't ff teveel wordt kan je dan mooi ff ergens rustig gaan zitten. Blaadjes, plantjes en kleine beestjes bekijken :lol:

wel ff gezocht nu naar die online meeting planner, maar kan het nu zo ff niet vinden, straks nog ff beter kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 13 mei 2009 om 20:59:
online meeting planner

had al ff gegoogled het enige wat ik vond is onlinesmartmeetingplanner.nl moest je je eerst aanmelden en dan kon je verder gaan.....zou iedereen zich daar moeten aanmelden??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jimz op woensdag 13 mei 2009 om 20:41:
kheb zo'n gevoel dat dit em moet worden

Ik ook man, voel het aan mijn water. :D
Wat betreft die fietsjes: Als we nou gewoon voor elke 2 mensen 1 fietsje regelen?
Als iemand het dan zat wordt, is er vast wel weer iemand anders die ff op dat fietsje wil.
Heb tenminste niet het idee dat je snel vooruit komt op zo'n fietsje als je dik aan het trippen bent. :lol:

Uitspraak van Marilyn op woensdag 13 mei 2009 om 20:47:
In wat voor toestand ben je eigenlijk na een dagje trippen van de 2cb? Kan je dan gewoon normaal naar huis zonder dat iemand doorheeft dat je hebt zitten trippen?

Tuurlijk, als het is uitgewerkt heb je gewoon een beetje mellow gevoel en zo, maar niet zoals met XTC dat je er vet vercrackt bijzit.
Uiteraard kun je beter 2C-I pakken als het een leuk dagje moet worden, haha, maar daarbij is het hetzelfde verhaal.
Trouwens, zelfs tijdens het trippen is het niet echt aan je te zien, behalve pupillen natuurlijk.
Maar zelfs dan is het niet overduidelijk bij de gemiddelde mens, en er is ook nog zoiets als een zonnebril. ;)

Is het niet datumprikker.nl ?
Ik ga ff wat dingen proberen.
In plaats van mijn bachelor af te ronden waar ik al 4 jaar mee bezig ben... :X ;P

Çiao :bye:
Waarschuw beheerder
We kunnen ook zo even wat data opperen??

Uhmm 1e en 2e pinksterdag bijvoorbeeld?(zondag/maandag) Het is dan sowieso open zie ik op de site.. Ik weet niet of drukte uit maakt?

Ben benieuwd wat iedereen een beetje als idee heeft.. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is inderdaad datumprikker.nl
Alleen het lijkt me verstandig om het ff een beetje te coördineren voor we daarmee beginnen.
Misschien verstandig als iedereen die interesse heeft mij even een PB'tje stuurt met zijn of haar e-mailadres?
(Ook mensen waarvan ik het e-mailadres al heb AUB)

Dan maak ik zondagmiddag (dus tot dan heb je sowieso tijd om je aan te melden) die datumprikker in orde. :)

Verder nog iets qua datums, want als ik van 18 Mei tot 1 Juli (ik noem maar wat) alle datums invul dan gaat het ook niet werken.
Dus we moeten even kijken welke dagen sowieso afvallen.
Ik zou zeggen: Voorkeur voor weekenden en vrije dagen (Hemelvaart, Pinksteren).
Zelf kan ik vaak ook doordeweeks, en als er veel mensen zijn die zeggen: Ook doordeweekse dagen pakken we die ook mee.
Maar ik weet uit ervaring: Hoe meer datums je erbij neemt voor zo'n datumprikker, hoe lastiger het wordt.
Veel mensen vullen namelijk 'misschien' in, dus uiteindelijk krijg je dan 10 dagen waarop de helft 'misschien' kan.

Het bovenstaande is maar een voorstel natuurlijk, dus als iemand een beter idee heeft dan hoop ik dat diegene van zich laat horen. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marilyn op woensdag 13 mei 2009 om 21:10:
Ik weet niet of drukte uit maakt?

Wel een beetje, rustig is wel ideaal natuurlijk.
Maar als de groep groot genoeg is, maakt drukte niet zo heel erg uit.
Tenzij het echt á la Zomerfeesten Nijmegen drukte is, maar dat zal niet het geval zijn in zo'n natuurgebied denk ik. :)

Zijn er BTW veel mensen die naar technofestivals gaan hier in het topic?
Ik wil ook wel keertje meeten op een festival, en eventueel een geschikte festivalvariant uitwisselen... :9
Ga zelf sowieso naar FYM, AwakeFest, Soenda Festival (hier in Utca, aanraderrrrrr!!!), Extrema en Nature One!!!