Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 453085x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 18:09:
vertel wel hoe je het vond!
ben ik benieuwd naar haha

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 18:33:
en hoeveel drop je er nou?

heb er in totaal 4 op (zo'n 20 mg GOK ik) en wat een SUPER lekker gevoel zeg :O wouw! enigste nadeel is dat ik nog steeds niet geslapen heb, en zo eigenlijk moet werken, wat dus denk ik niet door gaat.. Denk trouwens dat ik toch maar ga werken, aangezien ik nog steeds niet moe ben :/ hopen dat ik kan slapen als ik terug kom :lol:,

maar het feit dat ik nog nooit zoiets lekkers op heb gehad is er gewoon (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op zaterdag 21 maart 2009 om 08:52:
heb er in totaal 4 op (zo'n 20 mg GOK ik)

hoe bedoel je dat? 20 mg in totaal of 4 x 20 mg?
en had je capsules of zo?

wel leuk hoor! nou wil ik het ook uitproberen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 maart 2009 om 01:57:
Vanavond maar eens voor het eerst genomen en wat een weird stuff. Geweldig gevoel (icm met 2ml GHB)!

vertel vertel!
wat heb je op?! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 maart 2009 om 09:52:
hoe bedoel je dat? 20 mg in totaal of 4 x 20 mg?
en had je capsules of zo?

iets verder terug lezen?:P
De pillen waren 5 mg ps.
Ik ga er zo mee beginnen:D Mooi weer, lekker zonnetje, dus gaat helemaal goed komen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marc39 op zaterdag 21 maart 2009 om 01:57:
Vanavond maar eens voor het eerst genomen en wat een weird stuff. Geweldig gevoel (icm met 2ml GHB)!

wel leuk hoor! nou wil ik het ook uitproberen

ik hoooooop het vanavond ook eens uit te proberen!! als het me lukt om het vandaag te regelen..... ik laat het jullie weten!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 maart 2009 om 10:02:
iets verder terug lezen?
De pillen waren 5 mg ps.
Ik ga er zo mee beginnen Mooi weer, lekker zonnetje, dus gaat helemaal goed komen

oja nou zie ik het :S
het is nog vroeg he... haha
Waarschuw beheerder
wel leuk hoor! nou wil ik het ook uitproberen!

volgende week hihi?.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 maart 2009 om 09:53:
vertel vertel!
wat heb je op?!

Maatje van me had er een paar. Geen idee hoezwaar maar hij neemt ze zelf dus ik dacht het is nu of nooit. 2ml GHB erbij genomen. Wat een lekker gevoel zeg. Hele lijf een grote tinteling en heb hier een partij zitten spacen. Het is geen MDMA rush, maar eigenlijk nog veel lekkerder. Zelfs toen ik in bed lag ging het door. Het bed leek wel een km groot en mijn voeten voelden alsof ze 100m verderop lagen. Ieder geluid wordt 100 keer versterkt en ik zag straatlantaarns aan voor schijnwerpers, miljoenen sterren aan de hemel en de meest bizarre dingen. Kan het gevoel eigenlijk niet beschrijven. Je zou het gewoon moeten proberen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op zaterdag 21 maart 2009 om 10:39:
volgende week hihi?.

dan pas ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 maart 2009 om 11:12:
Maatje van me had er een paar. Geen idee hoezwaar maar hij neemt ze zelf dus ik dacht het is nu of nooit. 2ml GHB erbij genomen. Wat een lekker gevoel zeg. Hele lijf een grote tinteling en heb hier een partij zitten spacen. Het is geen MDMA rush, maar eigenlijk nog veel lekkerder. Zelfs toen ik in bed lag ging het door. Het bed leek wel een km groot en mijn voeten voelden alsof ze 100m verderop lagen. Ieder geluid wordt 100 keer versterkt en ik zag straatlantaarns aan voor schijnwerpers, miljoenen sterren aan de hemel en de meest bizarre dingen. Kan het gevoel eigenlijk niet beschrijven. Je zou het gewoon moeten proberen..

nou kom maar op :P haha
hoe heet het eigenlijk dan wat je op had?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 maart 2009 om 11:12:
dan pas

NU . METEEN . per direct

Waarschuw beheerder
Uitspraak van infected op zaterdag 21 maart 2009 om 11:31:
NU . METEEN . per direct

:cheer:
Waarschuw beheerder
Vanavond maar eens 30 MG droppen, in totale duisternis met mijn koptelefoon en MP3-speler.

Ik heb het altijd in de lente of zomer gebruikt op klaarlichte dag, ik ben benieuwd wat dit op zal leveren. :)
Waarschuw beheerder
leuk weertje voor 2c-b vandaag :D

wat een vet relaxte dag zo... met 20mg op :D lekker buiten wandelingetje maken paar pilsjes in t zonnetje... damn :P life is good ! :D
Waarschuw beheerder
ik wil ook wel 2cb maar kan er niet aan komen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 maart 2009 om 21:23:
wat ik me afvraag is of ik wel wat voel van 2cb...
aangezien ik niet veel meer voel van mdma omdat ik anti depressiva slik

Op zich heeft dat bij de 2C'tjes niet zo heel veel invloed op het effect.
Tegenwoordig zijn de antidepressiva namelijk best wel specifiek voor bepaalde plekken in je hersenen, en de 2C'tjes grijpen grotendeels ergens anders aan.
Afhankelijk van hoe lang je aan de antidepressiva zit, zou het zelfs kunnen dat je er wat meer van merkt. :D
Met MDMA is een ander verhaal, omdat dat precies op hetzelfde plekje wil gaan zitten als de meeste antidepressiva.

Eventueel zou je nog kunnen laten weten welk antidepressivum je slikt (de naam van de werkzame stof bij voorkeur), dan kan ik het wel even voor je nazoeken.
Maarrrr da's eigenlijk niet nodig, want zoals ik al zei: Je zult er vrij weinig van merken in gevoeligheid voor de 2C'tjes. :)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 20 maart 2009 om 21:56:
misschien wel T7 btw

Volgens mij zei ik 2C-I, en volgens mij was dat geen vrijblijvend advies maar een bevel! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 21 maart 2009 om 19:00:
Eventueel zou je nog kunnen laten weten welk antidepressivum je slikt (de naam van de werkzame stof bij voorkeur), dan kan ik het wel even voor je nazoeken.
Maarrrr da's eigenlijk niet nodig, want zoals ik al zei: Je zult er vrij weinig van merken in gevoeligheid voor de 2C'tjes

hoe bedoel je dat dan? voel ik er nou ook weinig van bedoel je of juist wel?

en ik slik sertraline (zoloft) 150 mg per dag, dat zijn ssri's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 maart 2009 om 19:24:
hoe bedoel je dat dan?

Dat je niet minder gevoelig bent voor 2C'tjes, dus dat je geen duidelijk verschil merkt vergeleken met andere mensen die het pakken.

Ik zal van de week ff kijken voor sertraline. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 21 maart 2009 om 20:02:
Dat je niet minder gevoelig bent voor 2C'tjes, dus dat je geen duidelijk verschil merkt vergeleken met andere mensen die het pakken.

dus voor de duidelijkheid... ik voel het wel?
ja wil het even zeker weten vandaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 maart 2009 om 20:17:
dus voor de duidelijkheid... ik voel het wel?

je zou het moetten voelen ja
Waarschuw beheerder
helaaassss nie gelukt voor vanavond om het te proberen..... volg. keer beter die gaat er zeker komen!!
Waarschuw beheerder
oh man, krijg steeds meer zin in dit goedje (stille hint..) :yes:. Vroeger, in de tijd dat je dit nog in een smart-shop kon krijgen, ook wel eens geprobeerd. Was inderdaad heel erg grappig, heel veel kleurvervormingen en zag overal x-tjes...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kon ik maar wat droppen ^^

2cbeeeeeeeee wat moet je ermeeeeeeeeeeee spoel het door de pleeeeeee weg ermeeeeeeeeeeeeeee

HELL NOT!
donateur
Uitspraak van Mindkontroller op zondag 22 maart 2009 om 00:39:
zojuist 30 mg gedropt :d

nice dose :9
gisteren methylone en een uurtje later daar één cappie met 25mg B en 16mg I bij :9 dik spacen :P
af en toe een ballon erbij, dikke pret :yes:

Uitspraak van Kontra-indication op zaterdag 21 maart 2009 om 20:02:

Ik zal van de week ff kijken voor sertraline. :)

DEnk dat je wel in de buurt zit ja, wat ik tot nu toe heb gevonden:

FTK:
Sertraline remt CYP2D6 dosis-afhankelijk, waardoor interacties kunnen optreden met door CYP2D6 gemetaboliseerde geneesmiddelen.

En een studie:
methods: The isoenzyme-dependency of the metabolism of the following substances was
studied: 2C-B, 2C-D, 2C-E, 2C-I, 2C-T-2, and 2C-T-7. (:9) For this purpose, initial screening studies with
0 pmol/ml CyP1A2, CyP2A6, CyP2B6, CyP2C8, CyP2C9, CyP2C19, CyP2D6, CyP2E1, CyP3A4, 0.2
mg/ml MAO-A, or 0.2 mg/ml MAO-B were performed.

results: Among the 11 MAO and CyP enzymes tested for possible formation of aldehydes
from the respective parent compounds, MAO-A and MAO-B were the main enzymes capable
of catalyzing these reactions in all tested drugs
. For some compounds, CyP2D6 also catalyzed
this reaction but only to a very minor extent.
CyP2D6 catalyzed also the O-demethylation
and hydroxylation. Apparent MAO-A and B Km and vmax values of the deamination step are
presented for each substrate.
Conclusions: The results of this study showed that MAO-A, MAO-B and CyP2D6 are the
major phase I enzymes involved in the metabolism of the studied 2C compounds. The 2C’s
might therefore be susceptible for CyP2D6 polymorphisms and for drug-drug interactions
with MAO and CyP2D6 inhibitors.

Keywords: 2C-series, MAO, CYP, Isoenzymes, Designer drugs, Metabolism, GC-MS

Het lijkt er dus aan de hand van deze gegevens op dat het versterkende effect met MAO-remmers iig veel sterker zal zijn als het effect dat tot stand komt door CYP2D^inhibitie (wat sertraline doet)

Dus inderdaad mogelijk dat emilie het iets sterker voelt, dus begin met een milde dosis, wat sowieso aan te raden is voor de eerste keer, maar verder zal het mijnsinziens niet "gevaarlijk" zijn. :)

Al zie ik wel een opmerkelijk iets, kijken wie het nog meer ziet ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha nee toch ^^

heb hier genoeg liggen hoor :P

alleen ik mot morgen fris en fruitig zijn.

Dusssssssssssssssssssssssssssssssssssss

volgende week Ghosttown me 1e hardcore feesie met 2cbeeeeeeeeeee wat moet je ermeeeeeeeeee

fijne avond Yoooooooooo

Waarschuw beheerder
jezus christus!!
als je dacht dat 2cb hard was, wacht maar totdat je 2ci hebt geprobeerd whahahaha
ik ben er nu aan, maar er ook echt zwaar aan, lijkt wel alsof ik op een boot zit alles gaat heen en weer en ik lig echt in een deuk:P
wat een kleurenfestijn is dit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
al sinds een uur of 12 bezig, en nu nog steeds vervormingen :O spul blijft lang hangen

Waarschuw beheerder
blauwe paddestoelen 2-cb.... pfff wat zijn die dingen lekker...
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 maart 2009 om 05:25:
al sinds een uur of 12 bezig, en nu nog steeds vervormingen :O spul blijft lang hangen

5,5 uur is niet zo gek hoor ;) wanneer was het afgelopen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 22 maart 2009 om 13:08:
5,5 uur is niet zo gek hoor ;) wanneer was het afgelopen?

ong 30-40 minuten na mn laatste post. dr was nog wel iets visueels bezig, maar het was te verwaarlozen.
net als bij MDMA, heb ik de volgende ochtend nog steeds grote pupillen, hoop dat dat straks wegzakt want mn ma komt zo thuis :lol:
Waarschuw beheerder
wat voor dosering nemen jullie op een feestje
ik heb het 1 x gedaan, en toen had ik volgens mij 25 mg
en tripte ik em redelijk hard, iig te hard om op een uitverkocht feestje te zijn

maar zit te overwegen omdat toch maar eens te gaan proberen op een feestje
wats een beetje goede dosering voor een niet ervaren gebruiker? (voor op een feest, geen rustige omgeving dus)
donateur
Zeker wel ong 35mg (niet gewogen, maar wel zakje van 100mg mee en verwaarloosbare hoeveelheid mee terug, met z'n 2en, beetje gemorst denk ik wel..) gedaan op een feestje..best heftig:P Verder paar keer 23 en 25mg (wel gewogen) :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 maart 2009 om 14:09:
ong 30-40 minuten na mn laatste post.

Dus werkte een uurtje of 6 denk je?

Hier meestal uurtje of 7-7,5 :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 22 maart 2009 om 00:51:
gisteren methylone en een uurtje later daar één cappie met 25mg B en 16mg I bij :9 dik spacen :P

Ja, dat snap ik. Zeker wanneer je middelen gaat combineren. :p Was het wel goed te doen, dus niet te zwaar? Ik heb verleden nacht ong 30 mg +/- gedropt en toen tijdens de trip nog eens 2 natte vingers in het zakje. Ik ging eigenlijk gewoon té hard. Het was alsof de wereld uit elkaar schudde. De omgeving was op een gegeven moment zo onherkenbaar dat ik me af ging vragen waar ik precies was. Ik heb toen het licht maar uitgedaan en op bed gaan liggen (zoals gepland) en de muziek die ik luisterde klonk heerlijk. Zo heb ik het zelfs op een paddotrip nooit ervaren. Maar het kan ook zijn dat dit komt omdat het bijna volledig donker was en dus visueel weinig geprikkeld word.
donateur
Uitspraak van Mindkontroller op zondag 22 maart 2009 om 15:23:
Was het wel goed te doen, dus niet te zwaar?

Was goed te doen en niet te zwaar :)
Soms moet je gewoon even de situatie qua licht veranderen om even een nieuwe kijk of 'dimensie' als het ware te creeëren. Als je het licht uitdoet blijft er met open ogen niet veel over nee :P
Waarschuw beheerder
Wat ik bedoelde was dat met het licht aan de visuals zo hevig waren dat het gewoon niet prettig was en dat ik dáárom het licht uitdeed. Om rust te krijgen. :) Bovendien voelde het erg synthetisch aan (wat ook logisch is), maar ik vind paddo's en truffels fijner.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 22 maart 2009 om 14:59:
Dus werkte een uurtje of 6 denk je?

Hier meestal uurtje of 7-7,5

Gister rond 23:00 23 mg 2C-I gedropt.
Begon rond 00:00 op te komen, denk dat het tot een uurtje of 08:00 doorging.
Zeer goed te handelen, wel weinig visuele bijzonderheden met open eyes.
Heel even met gesloten ogen gestaan, dat was wel lekker, maar voor visuele hoogtepunten geef ik toch de voorkeur aan LSD. :)
Waarschuw beheerder
15mg 2CB + halve maya + in het zonnetje in de natuurliggen = heerlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 maart 2009 om 23:33:
en dat is...

Emiel kennende zal hij wel geïntrigeerd zijn door het bestaan van subenzym CYP2B6... :/
Zelf vind ik het opmerkelijk dat ze testen met enzymconcentraties van 0 pmol/mL, maar dat zal wel een knip&plak foutje zijn gok ik...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 23 maart 2009 om 08:48:
Emiel kennende zal hij wel geïntrigeerd zijn door het bestaan van subenzym CYP2B6...
Zelf vind ik het opmerkelijk dat ze testen met enzymconcentraties van 0 pmol/mL, maar dat zal wel een knip&plak foutje zijn gok ik...

zo ver rijkt mijn interesse in drugs niet haha en al die scheikundige termen en formules snap ik ook niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 maart 2009 om 11:52:
scheikundige termen en formules snap ik ook niet

Haha, gelukkig voor jou dat het net zo goed werkt bij mensen die niet precies weten hoe het allemaal werkt. ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 maart 2009 om 00:44:
Kon ik maar wat droppen ^^

2cbeeeeeeeee wat moet je ermeeeeeeeeeeee spoel het door de pleeeeeee weg ermeeeeeeeeeeeeeee

HELL NOT!

Haha ja helemaal mee eens (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op maandag 23 maart 2009 om 12:09:
Haha, gelukkig voor jou dat het net zo goed werkt bij mensen die niet precies weten hoe het allemaal werkt.

ja inderdaad
Waarschuw beheerder
o:) toch wel benieuwd naar

Waarschuw beheerder
Zaterdag witte 2cb'tjes geprobeerd.
En moet zeggen bevalt me prima !(Y)
Lekkere dingetjes en heb me een partij lopen spacen!
Allemaal visuals en zeker een lekker gevoel:P