Partyflock

Forumonderwerp · 800487
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 4 april 2020 om 23:15:
Al iets over bekend?

Naar mijn weten ook uit dezelfde hoek als batman. Ga uit van 10 - 14 mg. Helaas testcentrum dicht idd....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 maart 2020 om 14:42:
Heb je hier al resultaat van?
Zo nee, andere mensen nog resultaten? :-)
Begrijp dat ie tussen de 9-12 netto ligt?
Dan zou 1.5 prima moeten zijn voor een normaal tripje. Mensen ervaringen met de dosering? 2 vrij flinke trip? Twijfel om ze aan te schaffen ivm onbekende stof...

Had mijne laten testen op 11 mg en een onbekende stof. Vind ze persoonlijk wel erg fijn. Wij pakken altijd 2 voor leuke trip ;p
Mij zijn de gele Batman ook verkocht als 17mg. Helaas is op dit moment het TC hier ook dicht. Ik zie overal inderdaad een dosering van +- 10mg voorbij komen. Als dat zo is, en daar lijkt het wel op, dan is 2 tabletten inderdaad een prima dosis voor een goede trip.
Grappig, kwam nog 3 beige vlinders tegen :D
Iemand een resultaat van de groene mojojojo? staat me bij dat ze 16mg waren, wil er eigenlijk altijd nog eentje wegbrengen.
Mooi streven als de testcentra's weer open gaan :yes:
Ik krijg komend weekend paarse Mojo jojo's, heeft iemand daar test resultaten van en daarmee de vraag wat is een goede beginnershoeveelheid?

Wilde ze eigelijk zelf wegbrengen maar dat gaat nu helaas niet.

*aanvullende vraag. Heeft het zin om bij te pakken? Als het wat heftiger mag bv?
laatste aanpassing
Uitspraak van :banana: M!tZz op woensdag 15 april 2020 om 20:36:
Ik krijg komend weekend paarse Mojo jojo's, heeft iemand daar test resultaten van en daarmee de vraag wat is een goede beginnershoeveelheid?

Wilde ze eigelijk zelf wegbrengen maar dat gaat nu helaas niet.

*aanvullende vraag. Heeft het zin om bij te pakken? Als het wat heftiger mag bv?

De Mojo's die ik had zaten rond de 10 milligram (zoals eigenlijk 99% van de 2C-B pillen ongeacht wat dealers je vertellen). Er zat ook nog een extra stof bij die ze niet kenden en gebruik werd afgeraden maar dat zit bijna in elke 2C-B pil. Zal wel een bijsynthese product zijn.

Bij psychedelica treedt extreem snel tolerantie op waardoor bijnemen eigenlijk geen zin heeft en het alleen zal verlengen. Als je echt wilt zul je hoger dan je startdosering moeten bijnemen. Gewoon direct goed beginnen dus. :D
Uitspraak van Hox op zaterdag 18 april 2020 om 17:21:
De Mojo's die ik had zaten rond de 10 milligram (zoals eigenlijk 99% van de 2C-B pillen ongeacht wat dealers je vertellen). Er zat ook nog een extra stof bij die ze niet kenden en gebruik werd afgeraden maar dat zit bijna in elke 2C-B pil. Zal wel een bijsynthese product zijn.

Nou ik moet zeggen, wij hebben nog een zootje Paul Frankie's liggen (gele). Die heb ik eens laten testen op 17mg zonder andere bij producten. De productie van 2cb ondervind geen extra productie van ongewenste werkzame stoffen. Het kan misschien zo wezen dat de machine die gebruikt word andere middelen heeft gedrukt? Waardoor er van die te on te identificeren stofjes opduiken...
laatste aanpassing
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 4 april 2020 om 23:15:
Al iets over bekend?

maybach paars 2cb werkte prima voor me
Uitspraak van Tsjuk op maandag 20 april 2020 om 12:59:
Nou ik moet zeggen, wij hebben nog een zootje Paul Frankie's liggen (gele). Die heb ik eens laten testen op 17mg zonder andere bij producten. De productie van 2cb ondervind geen extra productie van ongewenste werkzame stoffen. Het kan misschien zo wezen dat de machine die gebruikt word andere middelen heeft gedrukt? Waardoor er van die te on te identificeren stofjes opduiken...

Nette druk dan, zie je niet vaak. Er zijn waarschijnlijk niet zo heel veel lui in de wereld die rauwe 2C-B poeder produceren en als er dan een batch van een kilo of wat "verkeerd gaat" wordt het blijkbaar niet gedumpt en toch pillen van gedraaid.
Uitspraak van Hox op dinsdag 21 april 2020 om 17:31:
Nette druk dan, zie je niet vaak. Er zijn waarschijnlijk niet zo heel veel lui in de wereld die rauwe 2C-B poeder produceren en als er dan een batch van een kilo of wat "verkeerd gaat" wordt het blijkbaar niet gedumpt en toch pillen van gedraaid.

Als het fout gaat heb je geen 2cb ;)
Uitspraak van Tsjuk op maandag 20 april 2020 om 12:59:

Bij zo ongeveer elke synthese kunnen bijproducten ontstaan. Het verhaal van een machine die ook voor andere stoffen gebruikt is gaat niet op, de MS zou die stofjes dan zeker herkennen.

Hi! Iemand bekend met de lichtroze/lichtrode Maybachs? Zou 2cb 15mg moeten zijn. Dat was testresultaat, maar ben benieuwd naar andere ervaringen/resultaten. Is nog maar net op de markt volgens mij, dus vrij onbekend!
Zie foto.
https://ibb.co/T0gWNsj

Uitspraak van Luckypants op maandag 20 april 2020 om 18:46:
maybach paars 2cb werkte prima voor me

Zijn dat degene die ik hier gepost heb? (Zie vorige post)
Uitspraak van Hox op zaterdag 18 april 2020 om 17:21:

Ik heb deze gisteren binnen gekregen. Meteen maar starten met (minstens) 2 :-)
Iemand bekend met paarse maybach 2cb? Willen het vanavond doen? Hoeveel raden jullie aan om mee te beginnen?
Deze worden ook in xtc gedrukt, maar is zwz 2cb want de pilletjes zijn klein zoals elke 2cb pil dat is
Ik had die batman ook genomen en van 1 merkte ik niet echt veel, het moest me heel erg denken aan e Trip
Groene MOJO laten testen, was 8mg....
Uitspraak van Tsjuk op zaterdag 11 juli 2020 om 15:04:
Groene MOJO laten testen, was 8mg....

Hier zat trouwens een onbekende stof bij!
Uitspraak van Tsjuk op maandag 20 juli 2020 om 13:27:
Hier zat trouwens een onbekende stof bij!

element X?
Welke 2cb snoepjes zijn op dit moment sterk?

Lees steeds vaker dat men er bijna niks van merkt .
Paarse maybach zijn wel ok
roze Nespresso's, Why nut?
Iemand bekend met groene hartjes ?
Blijft toch een schaars product blij met me voorraadje paarse maybach
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 30 juli 2020 om 17:27:

Beige 2cB opdruk, iemand ervaring?
Zouden rond de 20mg zijn, ipv de meeste rond de 10 zegt de persoon van wie ik deze heb. Ben benieuwd!
Iemand ervaring?

Bleek 13mg 2cb
En ook 2 mg mdma
+ een niet te kwantificeren stof (zoals in alle 2cb pillen tegenwoordig)
laatste aanpassing door een beheerder
Iemand bekend met deze jongens?
Zou 26mg in moeten zitten.
Ik heb deze gele batman al n tijdje liggen, helaas door drukte op de unie en tijdelijke sluiting van tc nog altijd niet aan toe gekomen om te laten testen.
[albumelement=84803450]{element is niet toegankelijk}

Op saferparty is de gemiddelde uitslag 11.5, nou heb ik er al een beste tijd niks meer mee gedaan dus weet niet zeker of zij de .HBr vorm of de vrije base rapporteren op dit moment. Iemand die dit weet?
Denk dat ik ze op basis van deze resultaten niet meer laat testen.
Waarom is m'n post met een testuitslag verwijderd?
Uitspraak van buell x1 op zaterdag 12 september 2020 om 15:32:
Iemand bekend met groene hartjes ?

Groen hartje laten testen.
10mg 2cb en een onbekende stof.

Mij werd afgeraden deze hartjes te gebruiken .

Had ze al eens gebruikt voor ik ze had laten testen omdat een kennis van mij er goede ervaringen mee had.
mijn ervaring was de reden om te laten testen.
Bijna geen 2cb effect en soms een raar gevoel in mijn maag ( na 2 hartjes verdeeld over 5 uur ) .
Hoe zit het momenteel met de 2c soorten die op de opium lijst komen/staan?
Waarom is mijn post verwijderd?
Uitspraak van Tsjuk op donderdag 5 november 2020 om 21:15:
Hoe zit het momenteel met de 2c soorten die op de opium lijst komen/staan?

Als je het over de analogenwet hebt die er aan zat te komen. Daar is nog geen nieuws over, vermoedelijk uitgesteld door corona.
Momenteel kan je 2C-C, 2C-D, 2C-E (zal niet lang duren voor het op is en wordt niet gerestocked as far I know), 2C-B-FLY, bH-2C-B (BOHB), bk-2C-B, 25e-NBOMe (vraag me af of dit echt NBOMe is aangezien shady vendor) en 25e-NBOH.

Indien die wet doorgaat zullen zij allemaal onder de analogen wet vallen. 25e-NBOMe en 25e-NBOH kunnen misschien de dans ontspringen, dat zijn strucuur-wise wat aparte compounds.
laatste aanpassing
Mega veel post worden voor niets verwijderd.
Thnx voor je uitleg Hox (y) zal waarschijnlijk omtrent corona vertraging opgelopen hebben, je hoort er vrij weinig meer over iig.
Is iemand bekend met beige oreo's? Zouden 2-cb moeten bevatten.
laatste aanpassing
Ook deze heb ik toevallig, marquis test zegt dat het 2cb is
Uitspraak van CherryCoke op vrijdag 18 december 2020 om 21:32:
Ook deze heb ik toevallig, marquis test zegt dat het 2cb is

Dat is in ieder geval fijn :-)

Weet je toevallig ook hoe veel ze bevatten?
Werden verkocht als 25mg, maar ik ben geen laboratorium
Uitspraak van :bounce:»WesseL™«:bounce: op zaterdag 19 december 2020 om 08:31:
Dat is in ieder geval fijn :-)

Weet je toevallig ook hoe veel ze bevatten?

10 - 14 mg