Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 458658x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 2Crew-Blue op zondag 1 november 2015 om 12:52:
Dat klopt, komt er op neer dat je hoofdpijn krijgt doordat de vaatvernauwende functie van de 2c ineens verdwijnt, en dit kan je dus opvangen dmv caffeine. Ik zal even linkje opzoeken voor mijn bron.

edit: Hierbij de bron: https://www.reddit.com/r/DrugNerds/comments/1y65mr/lsd_and_headaches/cfhql25

Oh op die manier, had even over het woord "na" gelezen in je oorspronkelijke post. My bad.

Maar goed, terug ontopic. Ben je dan uiteindelijk niet gewoon het probleem aan het verleggen? ;) Als de cafeïne uitwerkt en de bloedvaten zich weer verwijden, zou je alsnog te maken krijgen met die hoofdpijn. Daarnaast zal het per persoon verschillen denk ik, er zijn genoeg mensen die juist door het toevoegen van cafeïne hoofdpijn krijgen omdat het de bloeddruk verhoogt.
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 1 november 2015 om 23:28:
er zijn genoeg mensen die juist door het toevoegen van cafeïne hoofdpijn krijgen omdat het de bloeddruk verhoogt.

Er zijn gewoon sowieso mensen bij wie cafeïne die uitwerking helaas heeft (zeker als het meer dan een beetje is), dus dat kan idd dat je het dan houdt.. of alsnog krijgt.
Waarschuw beheerder
Als je net als ik 2c's een beetje vies vind kan je ze met melk innemen. Maakt het een stuk aangenamer
Waarschuw beheerder
Ja, dat is nog beter. Moet ze een keer bestellen
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 2 november 2015 om 19:22:
eBay kun je ze makkelijk vinden.. dat doe ik altijd. Wat goedkoper dan de meeste webshops over het algemeen.

Langs de smartshop kan ook nog, dat lijkt mij persoonlijk minder gedoe.:p
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op maandag 2 november 2015 om 20:00:
Langs de smartshop kan ook nog, dat lijkt mij persoonlijk minder gedoe.:p

Dat lijkt misschien zo, maar je hebt, als je tenminste een account hebt (die heb ik al jaren) binnen enkele tellen afgerekend en het wordt gewoon thuis bezorgd. Ik hoef er niet op uit..dat vind ik gedoe schelen :)
Waarschuw beheerder
donateur
En in de smartshop zijn ze ook nog eens vele malen duurder, 4 euro voor 20 caps in Eindhoven.. Wel n goede oplossing als je bang bent dat je ouders/huisgenoten je post open maken;)
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van mdmazing84 op maandag 2 november 2015 om 20:15:
En in de smartshop zijn ze ook nog eens vele malen duurder, 4 euro voor 20 caps in Eindhoven.. Wel n goede oplossing als je bang bent dat je ouders/huisgenoten je post open maken;)

Idd, voor dat geld heb ik er 100 á 200. Het verschilt een beetje. En ik hoef me nergens heen te verplaatsen..wat meestal ook nog wat kost (tenzij je het kan fietsen/lopen). Dus ja..de eBay account is zo gek nog niet :)

Smartshops en webshops kan je in deze vergelijken met de Mediamarkt voor accessoires (denk aan kabeltjes enz..); daar maken ze de extra winst op. Afijn, aparte vergelijking misschien, maar gaat er om dat je snapt wat er bedoeld wordt :)

@Partyhard ofc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zondag 1 november 2015 om 23:28:
Ben je dan uiteindelijk niet gewoon het probleem aan het verleggen? ;) Als de cafeïne uitwerkt en de bloedvaten zich weer verwijden, zou je alsnog te maken krijgen met die hoofdpijn. Daarnaast zal het per persoon verschillen denk ik, er zijn genoeg mensen die juist door het toevoegen van cafeïne hoofdpijn krijgen omdat het de bloeddruk verhoogt.

Als ik het goed begrepen heb is de overgang dan wat soepeler, waardoor de erge hoofdpijn wegblijft of in ieder geval minder is. Dat laatste is inderdaad waar, het zal voor ieder persoon anders zijn uiteindelijk. Voor mij werkte het de laatste keer wel, maar dit kan ook placebo effect zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 2 november 2015 om 19:22:
eBay kun je ze makkelijk vinden.. dat doe ik altijd. Wat goedkoper dan de meeste webshops over het algemeen.

Ken hier nog een goede webwinkel voor. @mods, mag ik hier naar linken, of valt dit ook onder vendors?
Waarschuw beheerder
donateur
Smartshops ed mogen wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Crew-Blue op maandag 2 november 2015 om 21:12:
Ken hier nog een goede webwinkel voor. @mods, mag ik hier naar linken

Lijkt me wel toch..? Ligt eraan wat ze zoal verkopen, maar capsules zijn niet direct gerelateerd aan verboden middelen lijkt mij

voor sommige misschien wel :P
laatste aanpassing
donateur
Ken hier nog een goede webwinkel voor.

Wellicht handig voor een ander..ik denk niet dat ik makkelijk ga veranderen wat dat betreft ;):)

mag ik hier naar linken, of valt dit ook onder vendors?

Lijkt me als het caps etc betreft dat het wel mag. Net zoiets als dat wiet in Griekenland niet mag maar er wel overal vloetjes en tippies te koop zijn.

..en net zoiets als dat sealtjes enz ook gewoon verkocht worden..terwijl hetgeen wat er in terecht komt in de meeste gevallen wel niet zal mogen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 2 november 2015 om 20:33:
eBay

Nog steeds die Sleeping Dragons winkel? Ik heb er inmiddels al 2 of 3 keer caps besteld. Voor die prijs vind je ze in Nederland echt niet. :D

Uitspraak van 2Crew-Blue op maandag 2 november 2015 om 21:11:
Als ik het goed begrepen heb is de overgang dan wat soepeler, waardoor de erge hoofdpijn wegblijft of in ieder geval minder is. Dat laatste is inderdaad waar, het zal voor ieder persoon anders zijn uiteindelijk. Voor mij werkte het de laatste keer wel, maar dit kan ook placebo effect zijn

Het zou goed kunnen hoor. Dat is een beetje het lastige met dit soort dingen, er is niet echt onderzoek naar gedaan en je hebt per persoon ook nogal verschillende uitwerkingen. Maar goed, als het voor jou/jullie wel werkt dan is het altijd iets voor anderen om te proberen natuurlijk. :D
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 2 november 2015 om 20:03:
Dat lijkt misschien zo, maar je hebt, als je tenminste een account hebt (die heb ik al jaren) binnen enkele tellen afgerekend en het wordt gewoon thuis bezorgd. Ik hoef er niet op uit..dat vind ik gedoe schelen :)

Dat is waar, tja ik vind het altijd handig om meteen te kunnen zien wat je koopt. Ik kom sws vaak in grote steden, dus dan is het maar een kleine moeite extra.

Uitspraak van mdmazing84 op maandag 2 november 2015 om 20:15:

4 euro voor 20 caps?! Dan wordt je zwaar getild kerel, 5 euro voor 100 caps of 12,50 euro voor 1000 caps. Vind ik niet heel duur ofzo :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op dinsdag 3 november 2015 om 10:30:
4 euro voor 20 caps?! Dan wordt je zwaar getild kerel

Daarom haal ik ze daar dus ook nooit.. Zakjes zijn er dan wel weer goedkoper dan bij bijvoorbeeld wapwinkel, en ook nog betere kwaliteit:)
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Ik kom sws vaak in grote steden, dus dan is het maar een kleine moeite extra.

Ik woon in een grote stad, maar doe het toch zo. Dat is me vertrouwd geraakt en ik zie geen reden het te wijzigen. Zoveel mensen, zoveel wensen ;)

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 3 november 2015 om 00:42:
Nog steeds die Sleeping Dragons winkel? Ik heb er inmiddels al 2 of 3 keer caps besteld. Voor die prijs vind je ze in Nederland echt niet. :D

Ja die af en toe en dr thealth geloof ik dat het was:) kan ook 2 accounts van feitelijk 1 store zijn.

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 3 november 2015 om 00:42:
Dat is een beetje het lastige met dit soort dingen, er is niet echt onderzoek naar gedaanen je hebt per persoon ook nogal verschillende uitwerkingen. Maar goed, als het voor jou/jullie wel werkt dan is het altijd iets voor anderen om te proberen natuurlijk. :D

/inderdaad x 2 ja :)

tja ik vind het altijd handig om meteen te kunnen zien wat je koopt.

Ik hoef de caps niet echt te zien voor ik ze koop ofzo, het zijn maar caps tenslotte, geen bankstel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 3 november 2015 om 21:10:
Ja die af en toe en dr thealth geloof ik dat het was:) kan ook 2 accounts van feitelijk 1 store zijn.

Iets wat niet heel zeldzaam is op eBay, haha.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 3 november 2015 om 21:10:
Ik hoef de caps niet echt te zien voor ik ze koop ofzo, het zijn maar caps tenslotte, geen bankstel :)

En ik net een tweede hypotheek afsluiten om caps te kunnen kopen. :9
Waarschuw beheerder

Ik ga meestal een vragenlijst af voordat ik capsules koop, wel zo veilig^^.
Nee grapje. Alleen voor mij is het handig om te zien welke maat ze zijn, zie mezelf best vooraan dat ik verkeerde maat koop als ik het via internet zou doen :')
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op woensdag 4 november 2015 om 20:49:
lleen voor mij is het handig om te zien welke maat ze zijn, zie mezelf best vooraan dat ik verkeerde maat koop als ik het via internet zou doen :')

Snap ik. Is uiteindelijk ook een kwestie van onthouden. Ik heb het de eerste keer meen ik op de gok gedaan, voor 2C'tjes maat 4 gekocht. Groot genoeg, om een dosis in te doen, alleen in de praktijk vond ik ze te klein..want onhandig met vullen. Dus daarvoor maat 3. Voor stimulantia maat 1. Voor G maat 00 of 000. Easy :)
Waarschuw beheerder
Stimulantia maat 1?! Wow haha hoeveel drop jij wel niet dan, ik heb maat 3 en daar kan ik zo'n 200mg 4fa in kwijt, voor mij zat:p. En G in een capsule? In poedervorm dan lijkt me?
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op woensdag 4 november 2015 om 22:49:
Stimulantia maat 1?! Wow haha hoeveel drop jij wel niet dan

Er staat nergens dat ie vol moet, toch? :) Vind het makkelijker vullen in maat 1. 2 is ook..maar heb meestal 1. Verschillende stoffen hebben verschillende dichtheden, zelfs binnen 4-fa bestaat daar spreiding in..
Methylone heeft een lagere dichtheid alas; het neemt voor het zelfde gewicht meer ruimte in...dus een grotere capsule voor nodig. En dan is de dosis ook nog eens hoger..al met al reden genoeg daar dus een grotere capsule voor te hebben. 4-fa gaat er hier niet meer dan 165 mg in, dus dat is nog wel lager dan bij jou ;) :)

Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op woensdag 4 november 2015 om 22:49:
En G in een capsule? In poedervorm dan lijkt me?

Nee, gewoon vloeibaar. Meer als manier om in te nemen (de smaak!!!). Is niet geschikt om zo lang bij je te dragen want dat gaat met de tijd wel lekken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 4 november 2015 om 22:54:
4-fa gaat er hier niet meer dan 165 mg in, dus dat is nog wel lager dan bij jou ;) :)

Das gek, miss heb jij 4f met lagere dichtheid ofzo ^^.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 4 november 2015 om 22:54:
Nee, gewoon vloeibaar. Meer als manier om in te nemen (de smaak!!!). Is niet geschikt om zo lang bij je te dragen want dat gaat met de tijd wel lekken ;)

Gewone gelatine capsules lossen dan toch meteen op? In water lossen ze iig heel makkelijk op, weet niet of dit bij G ook zo is, maar dat bestaat ook uit minstens 48% uit water :p
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op donderdag 5 november 2015 om 00:10:
Das gek, miss heb jij 4f met lagere dichtheid ofzo ^^.

Oh wacht ff, dit is een formuleringfout van mij. Er gaat fysiek wel meer dan 165mg in; maar ik doe er niet meer dan 165mg in, dat bedoelde ik te zeggen (en is een ander formulering van er gaat niet meer in :P , meer een figuurlijke) .

Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op donderdag 5 november 2015 om 00:10:
Gewone gelatine capsules lossen dan toch meteen op?

Niet helemaal meteen, duurt ff..lang genoeg om het er in te doen en ze in te nemen.
Of zelfs nog mee te nemen naar een club dichtbij en dan daar voor de deur in te nemen..heeft de praktijk me geleerd. Maar afhankelijk van hoe lang je er over doet kunnen ze dan al wat gelekt hebben.. dus dit meer ter illustratie dan om nou aan te geven dat dat een heel goed idee is.
Waarschuw beheerder
donateur
Je zou n keer kunnen overwegen om calcium GHB te maken om mee te nemen. Iets moeilijker om te maken en n stukje duurder, maar voor jou denk ik wel goed te doen en de moeite waard.
@BSKGM natuurlijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met de groene leeuwtjes? Toevallig iemand naar TC gebracht?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 5 november 2015 om 14:07:
Iemand ervaring met de groene leeuwtjes? Toevallig iemand naar TC gebracht?

Groene leeuwtjes zijn 4-FA, de gele zijn 2C-B! Neem aan dat je de kleuren door elkaar haalt, of ze hebben je een verkeerde stof verkocht...

Even goed kijken welke kleur het nou is, ze worde vaak door elkaar gehaald. De gele zijn een stuk dunner
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=48757411]{element is niet toegankelijk}Groene leeuwtjes zijn 4-FA, de gele zijn 2C-B! Neem aan dat je de kleuren door elkaar haalt, of ze hebben je een verkeerde stof verkocht...

Even goed kijken welke kleur het nou is, ze worde vaak door elkaar gehaald. De gele zijn een stuk dunner[/quote

Mij werden groene leeuwtjes ook als 2C-B aangeboden, degene bij wie ik ze haal zegt ze zelf ook al op te hebben?
Meer mensen die groene leeuwtjes wel als 2C-B kennen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 5 november 2015 om 00:17:
Oh wacht ff, dit is een formuleringfout van mij. Er gaat fysiek wel meer dan 165mg in; maar ik doe er niet meer dan 165mg in, dat bedoelde ik te zeggen (en is een ander formulering van er gaat niet meer in :P , meer een figuurlijke) .

Dacht al:P My whole life was a lie leek het ff op haha.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 5 november 2015 om 00:17:
Niet helemaal meteen, duurt ff..lang genoeg om het er in te doen en ze in te nemen.
Of zelfs nog mee te nemen naar een club dichtbij en dan daar voor de deur in te nemen..heeft de praktijk me geleerd. Maar afhankelijk van hoe lang je er over doet kunnen ze dan al wat gelekt hebben.. dus dit meer ter illustratie dan om nou aan te geven dat dat een heel goed idee is.

Nooit geprobeerd, leek me niet echt handig. Achja die vieze smaak is maar goed ook, zodat je het niet te vaak doet. :').
donateur
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op donderdag 5 november 2015 om 19:58:
Achja die vieze smaak is maar goed ook, zodat je het niet te vaak doet. :').

Klopt :) Is ook weer meer voor m'n vriendin, die kan de smaak echt NIET aan...maar wil het wel heel af en toe doen.
Soms doe ik het voor mezelf ook..andere keren denk ik (voor mezelf)..fuck it..face it..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TERROR op donderdag 5 november 2015 om 18:59:
Groene leeuwtjes zijn 4-FA, de gele zijn 2C-B! Neem aan dat je de kleuren door elkaar haalt, of ze hebben je een verkeerde stof verkocht...

Even goed kijken welke kleur het nou is, ze worde vaak door elkaar gehaald. De gele zijn een stuk dunner

Ja werd verteld fluogroen maar bij aankomst zag die er ook wel meer geel uit en ultr dun. Ik vertrouw de bron.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 5 november 2015 om 20:11:
Klopt :) Is ook weer meer voor m'n vriendin, die kan de smaak echt NIET aan...maar wil het wel heel af en toe doen.
Soms doe ik het voor mezelf ook..andere keren denk ik (voor mezelf)..fuck it..face it..

Fuck this shit, we can do it! :').

Uitspraak van EuforieAddicted op donderdag 5 november 2015 om 20:58:
Ja werd verteld fluogroen maar bij aankomst zag die er ook wel meer geel uit en ultr dun. Ik vertrouw de bron.

Weet je ook hoeveel mg getest?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op donderdag 5 november 2015 om 21:03:
Weet je ook hoeveel mg getest?

Dat zou moeten liggen op 18 a 20 mg maar zelf nog niet binnengebracht en denk niet dat ik voor nieuwjaar daar nog tijd voor vind...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :xtc: P4RTYH4RD :lijn: op donderdag 5 november 2015 om 21:37:
Mooie testuitslag, laat me ervaringen nog wel weten!

Tijdje geleden eentje weggebracht met hetzelfde resultaat, 18 met spreiding van 18-20.

On a sitenote, over spreiding gesproken, gister met onder andere een rood Nijntje naar t TC geweest. Werd (uiteraard) herkend en ook de test zei onmiddelijk 2-cb. Twijfelde ik ook niet aan maar was met name benieuwd naar de huidige spreiding en die was pittig. Gemiddeld 11 met een spreiding van 7-18. Liet al iets anders opsturen deze keer maar amders was het Nijntje meegegaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus met twee beginnen kan een trip van 14 of 36mg opleveren. (':

Waarschuw beheerder
+1
Met een gemiddelde van 11 zal die 18 een flinke uitschieter zijn vermoedt (!) ik maar 36 is dus mogelijk. Aardig verrassingseffect! ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2015 om 07:43:
Gemiddeld 11 met een spreiding van 7-18. Liet al iets anders opsturen deze keer maar amders was het Nijntje meegegaan

Ligt dat niet aan de eerste serie nijntjes die op 11 a 12 mg zaten? De batch wat later met enkel oranje zouden op 18mg gezeten hebben dat kan die spreiding verklaren aangezien het om een andere kleur ging maar 1zelfde logo/druk blijft.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2015 om 07:43:
Tijdje geleden eentje weggebracht met hetzelfde resultaat, 18 met spreiding van 18-20.

On a sitenote, over spreiding gesproken, gister met onder andere een rood Nijntje naar t TC geweest. Werd (uiteraard) herkend en ook de test zei onmiddelijk 2-cb. Twijfelde ik ook niet aan maar was met name benieuwd naar de huidige spreiding en die was pittig. Gemiddeld 11 met een spreiding van 7-18. Liet al iets anders opsturen deze keer maar amders was het Nijntje meegegaan

Dat is wel een grote spreiding ja.. heb je opeens 2x zoveel in je mik dat is ook niet echt dat je zegt een aangename verrassing. :') Achja de spreiding van dit (gele/groene) leeuwtje is iig goed! Wel grappig we kregen ze aangeboden als groene leeuwtjes maar ze zijn toch echt geel.
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Uitspraak van EuforieAddicted op vrijdag 6 november 2015 om 08:22:
De batch wat later met enkel oranje zouden op 18mg gezeten hebben dat kan die spreiding verklaren aangezien het om een andere kleur ging maar 1zelfde logo/druk blijft.

Oranje wordt wel onderscheiden van rood. Roodoranje en oranjerood (bij wijze van :P ) waarschijnlijk niet..

Had zelf onlangs ook nog zo'n rood nijntje gehad (had ze al eerder met de gele/groene), mogelijk van een nieuwe batch idd. Kwam mee met poeder 2C-B....als we het over doseren hebben trouwens..is dat natuurlijk de oplossing ;) (+ weegschaal).
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 6 november 2015 om 08:03:
Dus met twee beginnen kan een trip van 14 of 36mg opleveren. (':

Theoretisch gezien zou het nog meer (maar ook minder) kunnen zijn zelfs, omdat die spreiding wordt vastgesteld op basis van testresultaten. ;)
Waarschuw beheerder
UPDATE: de leeuwen waren zeker goed gedosseerd zoals aangegeven. Mooie ervaring gehad met 1 pil. Ik zou er persoonlijk geen 2 in mijn mik gaan gooien.

Visueel blijft 2C-B wat teleurstellend omdat ik het echt dieper zoek op dat gebied. Geeft 2C-E hier dan wel meer voldoening?