Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 447859x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ray21 op zondag 12 oktober 2008 om 20:38:
zijn getest die blauwe mickey mouse 14 17 milligram 2cb

ben vandaag bij kentron geweest met blauwe mickey mouse, getest op een spreiding van 6 - 10 mg 2bc :S
Waarschuw beheerder
welke heb je de licht blauwe of de donker blauwe want zijn twee soorten van allebei 2cb
Waarschuw beheerder
Iemand idee hoelang 2cb (poeder) in capsules goed blijft,
opgeborgen in een zakje en op een donkere plek?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ben je lijp ofzo? op dinsdag 14 oktober 2008 om 20:22:
Iemand idee hoelang 2cb (poeder) in capsules goed blijft,
opgeborgen in een zakje en op een donkere plek?

Lang.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ray21 op dinsdag 14 oktober 2008 om 19:47:
welke heb je de licht blauwe of de donker blauwe want zijn twee soorten van allebei 2cb

ik denk de lichtblauwe, wel iets donkerder als de goede driehoeken
Waarschuw beheerder
donateur
kleur, en logo maken geen drol uit
Waarschuw beheerder
ik heb de donker blauwe zijn stukken donkerder als de driehoeken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 15 oktober 2008 om 00:37:

het geeft wel een indicatie van die wat nu rond gaan..!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 15:35:
het geeft wel een indicatie van die wat nu rond gaan..!

ik heb weleens lichtblauwe driehoek mitsu's gehad.. laten testen.
323mg.. bindmiddel, totaal geen mdma :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 14 oktober 2008 om 21:46:
Langer dan dat jij goed blijft uit een zakje op een donkere plek.

:lol:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 15:49:
323mg.. bindmiddel, totaal geen mdma

Daar ga je vast hard op ja :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ben je lijp ofzo? op woensdag 15 oktober 2008 om 23:30:
Uitspraak van [DH] Cassis [DH] op woensdag 15 oktober 2008 om 15:49:

Daar ga je vast hard op ja :O

dan kan je er ook wel stoer 57 van eten :xtc:

Waarschuw beheerder
't topic leeft nog :D

ik heb 't in 2005 gehad en was echt TE vet :yes:

zou 't nog wel ooit willen doen ma volgens mij is er hier in de omgeving niet echt meer aan te komen :(
Ma ga nog es goed rond vragen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 15:49:

ik begrijp je punt, en je hebt wel volkomen gelijk!

Wel weet ik jou te zeggen dat er nu veel gesproken wordt over de rode blanco's... die zouden goed moeten zijn. En de kans is groot dat als jij één koopt in limburg en één in groningen dat ze van dezelfde batch af komen! Waarom? Omdat ze NU geproduceerd zijn, NU worden gedistributeerd en dus ook NU geconsumeerd worden. Dit zal toch hetzelfde zijn met eigenlijk alle pillen!

Het geeft natuurlijk totaal geen zekerheid!! En zoals ik dus eerder zei!! Een goede indicatie van wat momenteel rond gaat :)

(voor zekerheid moet je ze natuurlijk testen! en dat doe ik ook altijd!,, (dat even terzijde :P)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op woensdag 15 oktober 2008 om 00:37:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 13:42:

Jij hebt niet goed gelezen ;)

Ik heb aangegeven dat je ze moet testen met zekerheid. Wel creeërt het een indruk!

Anders kijk je eens in dit topic: https://partyflock.nl/topic/877392:Wat_voor_Pillen_Zijn_dr_NU_bij_jullie_in_de_buurt Hoe daar gesproken wordt over de "rode blanco's" ;)

Nogmaals, een INDRUK, geen ZEKERHEID!

Als je dat ontkent... tjeh!
laatste aanpassing
donateur
Ik laat eigenlijk nooit wat testen :bloos:
maar ben van plan binnenkort wel even wat poedertjes te laten testen, helaas dure poedertjes (topictitel en aanverwanten), dus toch wel beetje zonde van dat wat je verliest :P (wel een paar keer 1 dosis)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 oktober 2008 om 14:52:
Nogmaals, een INDRUK, geen ZEKERHEID!

Als je dat ontkent... tjeh!

dat ontken ik niet, is natuurlijk ook weer 'regio' gebonden

Waarschuw beheerder
gister 30 mg genomen, geen kleurtje te bekennen.. met moeite wat patronen gezien, terwijl een vriend alle kleuren van de regenboog zag op 21 mg.. volgende keer maar 35 mg oid
donateur
Hmm toch wel redelijk wat individueel verschil. Bij een volgende keer 2CB denk ik ook aan 35 of 40mg ineens. En voor 2CI 25mg :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 17 oktober 2008 om 19:16:
35 of 40mg ineens

voor mij nu ...2CB..

het avondje is gekomen...zal ik maar zeggen....absoluut gaaf !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 23:41:
het avondje is gekomen...zal ik maar zeggen....absoluut gaaf !

enjoy :D

hier ook nog een berg 2cb liggen :D maar toch maar laten liggen :P tot een leuke gelegenheid!

Waarschuw beheerder
Begrijp nu wat je bedoelt !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 23:41:
die hier nu in de tuin staan om met vogels te praten, en bij geen gehoor al mijn ramen gaan wassen

ben ook al tijdje bezig om 2cb te vinden, maar kom met de week dichterbij. Ben met die verhalen wel erg nieuwsgierig geworden. Wat is nu een goede dosis voor de eerste keer. Wil het wel gelijk goed doen, maar niet gelijk helemaal naar de kut. 20 gr??

en wat is het werkelijke verschil van 2cb tegenover 2ci? Qua werking bedoel ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QranQzinnig op zondag 19 oktober 2008 om 00:32:
ben ook al tijdje bezig om 2cb te vinden, maar kom met de week dichterbij. Ben met die verhalen wel erg nieuwsgierig geworden. Wat is nu een goede dosis voor de eerste keer. Wil het wel gelijk goed doen, maar niet gelijk helemaal naar de kut. 20 gr??

en wat is het werkelijke verschil van 2cb tegenover 2ci? Qua werking bedoel ik.

We zullen het sowieso op mg hebben? :P

20 is een leuk getal om te beginnen :)

2ci heb je nog iets minder van nodig als 2cb en het is een trip van 8-12 uur terwijl 2cb (afhankelijk van dosis) slechts een paar uur duurt
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 oktober 2008 om 23:50:
hier ook nog een berg 2cb liggen :D maar toch maar laten liggen :P tot een leuke gelegenheid!

Hier ook weer goed aan te komen.

Wat is nu een goede dosis voor de eerste keer. Wil het wel gelijk goed doen, maar niet gelijk helemaal naar de kut. 20 gr??

20 gram is een beetje teveel ;)
20mg is goed, als het puur is..labkwaliteit, 99+%. Anders (of sowieso?:P) is 25mg ook wel leuk om mee te beginnen.

2CI zelf opgehad afgelopen weekend, hebben vanaf dat we wat voelden nog 8 á 9 uur opgezetne, misschien niet de hele tijd nog wat gevoelt, maar het werkt zeker wel langer dan 2CB. ERg fijn en je hebt er wat minder van nodig inderdaad.

kortom bij gelijke dosis is 2CI heftiger en het werkt sowieso langer:P Verder hetzelfde :) Chemisch gezien oook bijna identieke stoffen..

Hmmm heb wel weer zin. Maar 2CT2 is het eerste wat heir op het programma staat :D :honger:
Waarschuw beheerder
donateur
is 2ci ook net zo prijzig als 2cb?

Waarschuw beheerder
2ct7 wil ik ook nog eens proberen :D

2ci is geloof ik nog iets prijziger
Waarschuw beheerder
2cb = dus als ik het een beetje snap :D
het een gevoel van X en een hallucinatie van paddo's ? of is het heel anders ?

Waarschuw beheerder
Vind het persoonlijk niet echt het gevoel van X, je zou kunenn zeggen dat het gevoel een beetje lijkt op x dan in mindere mate.
Hallucinaties zijn totaal anders als bij paddo's ;p denk eerder aan milde lsd visuals.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van henkiebreda op maandag 20 oktober 2008 om 16:10:
2cb = dus als ik het een beetje snap
het een gevoel van X en een hallucinatie van paddo's ? of is het heel anders ?

In zeer kleine dosissen wordt het vergeleken met de MDMA rush... ik vind het zelf minimaal en eigenlijk niet te vergelijken! Overigens wordt deze vergelijking gemaakt om het gevoel zo goed mogelijk te beschrijven maar tis een heel andere drugs en zodoende zal het gevoel niet hetzelfde zijn :)

Als jij 2cb gaat pakken met dit als verwachting zal er niks waar komen van die verwachting :)

Beste hoe ik het beschrijf is als je een tegelvloer hebt van natuursteen... je hebt overal even vierkanten tegels met een voeg erin... je natuurpatroon begint zodoende te bewegen, te draaien, te vervormen dat je voeg op een gegeven moment weg is! (je tegels vloeien in elkaar over) Dit is wat je ziet bij de opkomst cq kleine dosissen

Denkend aan bijvoorbeeld het soort patroon:
[img width=600 height=400]http://www.valktuinmaterialen.nl/images/content/producten/large/producten_natuursteen-tegels_0000.jpg[/img]

Hoe ver je kan gaan kwa hallucinaties? Hoe ver kan je fantaseren? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 17:36:
denk eerder aan milde lsd visuals.

Ook nog niet gedaan..... ik moet nog zoveel leren ( en doen ;) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 01:07:
In zeer kleine dosissen wordt het vergeleken met de MDMA rush... ik vind het zelf minimaal en eigenlijk niet te vergelijken! Overigens wordt deze vergelijking gemaakt om het gevoel zo goed mogelijk te beschrijven maar tis een heel andere drugs en zodoende zal het gevoel niet hetzelfde zijn :)

Als jij 2cb gaat pakken met dit als verwachting zal er niks waar komen van die verwachting :)

Beste hoe ik het beschrijf is als je een tegelvloer hebt van natuursteen... je hebt overal even vierkanten tegels met een voeg erin... je natuurpatroon begint zodoende te bewegen, te draaien, te vervormen dat je voeg op een gegeven moment weg is! (je tegels vloeien in elkaar over) Dit is wat je ziet bij de opkomst cq kleine dosissen

is wel goed beschreven! ik herken dat met patronen wel ....als ik heftig aant space ben erop lijkt het alsof ik alles door een doorzichtig gordijn zie die wappert:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 oktober 2008 om 15:22:
2ct7 wil ik ook nog eens proberen :D

Binnen nu en een paar weken ga ik dat testen :9, report komt nog in een ander topic wat ik heb aangemaakt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 01:07:
In zeer kleine dosissen wordt het vergeleken met de MDMA rush...

tis wel duidelijk een chemische verwant van mdma.. kwa lichamelijk gevoel en dingen als kaakspanning etc. Gelukkig kan je prima eten met 2cb, alles smaakt zooo lekker en ik krijg er enorme vreetkicks van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 01:33:
tis wel duidelijk een chemische verwant van mdma.. kwa lichamelijk gevoel en dingen als kaakspanning etc. Gelukkig kan je prima eten met 2cb, alles smaakt zooo lekker en ik krijg er enorme vreetkicks van

Misschien is het een verwant van MDMA. Het werkt wel op een ander systeem!

MDMA werkt op je serotonine systeem. Bij 2cb weet ik het niet precies, wel dat het te maken heeft met je kleurprisma's in je ogen (zoek het maar eens na :))

Waarschuw beheerder
heb nu yingyang deze zouden ook 2cb bevatten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 11:19:
Misschien is het een verwant van MDMA. Het werkt wel op een ander systeem!

2C-B werkt op hetzelfde systeem als MDMA, alleen het is allemaal vrij ingewikkeld geregeld daar bovenin.
Het gaat om serotonine, vast een bekende naam.
Dit stofje heeft verschillende functies, afhankelijk van aan welk eiwit het bindt in je hersenen.

2C-B heeft een andere vorm als MDMA, maar lijkt er wel op (en op serotonine).
Daarom bindt het net wat sterker op bepaalde eiwitten, waarop MDMA bijna niet bindt (MDA weer sterker dan MDMA).
En andersom: MDMA bindt heel sterk op het eiwit dat serotonine 'opruimt' normaal.
Daarop heeft 2C-B veel minder invloed, dus het allesoverheersende euforische gevoel krijg je er niet van.

Ook zit er aan 2C-B een deel dat weer invloed heeft op een ander systeem, wat meer bij coke en speed geactiveerd wordt. (En ook door MDMA, als de serotonine op is, ongeveer 5 uur na inname...klinkt bekend!? ;))

Dit is niet echt de wetenschappelijk verantwoorde uitleg, maar vind het wel goed zo. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 oktober 2008 om 14:26:
heb nu yingyang deze zouden ook 2cb bevatten :)

enjoy :P
Waarschuw beheerder
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=12866

Ik houd me aanbevolen :D
donateur
Vannacht nog op op Armada Night. prachtige dingen gezien, was met vriendin vast de enige die dát op had. Prachtige kleuren, suflachen om het publiek (er gebeurde van alles, zo konden wij vanaf het balkon zien :D) kleine opstootjes, hitsige mensen, droog neuken, echt wtf :|
Daarnaast erg genoten van de muziek.. voor op trancy feestjes best goed te doen. Ongoing beats klappen dan echt lekker :)
Veel visuals, erg kleurrijk, patroontjes ook. Alleen verdomde moeilijk om je drinken af te rekenen met muntgeld :P

Machtig spul blijft het :)
Waarschuw beheerder
gelukkig is er weer een nieuw partij blauwe mickey mouse binnen gekomen
Waarschuw beheerder
ze zitten tussen de 8 en de 17 milligram
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ray21 op vrijdag 24 oktober 2008 om 18:38:
ze zitten tussen de 8 en de 17 milligram

krijg ze morgen of maandag binnen. maar test volgens mij contact spreek tussen de 7 en 10 mg.

tussen 8 en 17 is vrije ruime spreiding.

Ben benieuwd. nog nooit gedaan!

Waarschuw beheerder
heb ze hier ook gehad zijn super zelf getest op 12 milligram