Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 450620x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is de mood die het van zelf over je imponeert als je het op hebt, ik zat iig in een verduisterde woonkamer toen, had veel visuals en had enorm veel stof voor het stofje..waar ik slechts 9mg van op had en wat me (het werkt pas uren nadat je het inneemt) zoveel liet voelen wat alleen het dubbele aantal mg's aan 2C-E of nog meer mg's van een andere 2C je ook kan laten voelen. Op de een of andere manier straalt het wat uit naar je, in je..als het ware. Kan het niet anders om schrijven. Misschien speelt het feit dat je (als je je ingelezen hebt) weet dat je lang op de inslag moet wachten, wel mee.
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
+5
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 21 december 2013 om 19:48:
Misschien speelt het feit dat je (als je je ingelezen hebt) weet dat je lang op de inslag moet wachten, wel mee.

Hier gingen wij een beetje nat op.

Het was de tweede keer 2cp, eerste keer hadden we 12 a 14mg. Hele zware bodyload en heel lang visuals. tot 14 uur lang. (die keer waren we door t plantsoen gaan lopen waardoor we niet echt door hadden hoe lang duurder voordat het werkte.)

De nieuwe ervaring:

Vrijdag avond gingen we ongeveer 10 a 12 mg doen.(21:45) 1 andere persoon deed acid (LSD). na dik twee uur merkten we nog niets en hadden we t idee niet goed afgewogen te hebben. Ook maar gekozen voor een druppel acid (140ug om 0:15) De acid kwam redelijk snel op maar na een uurtje merkte ik dat het niet alleen acid was wat ik voelde. Hele dikke visuals begonnen mij over te nemen. Mn kameraad waar ik steeds naar keek veranderde van hemzelf in een surfer dude, in een krijger, in een super gespierde gast maar ook in een grauw lijk, een Alien en ga zo maar door. Zijn gezicht was af en toe opgedeeld in 2 of 4 symmetrische vlakken welke veel wisselden van zwart, wit en grijze tinten. Heel erg vet om te zien. Daarnaast zag ik soms geweldige objecten, niet helemaal als een hallucinatie maar meer als een closed eye viuals die ik waar kon nemen met mijn ogen open. Alsof de afbeelding in mijn hoofd afspeelde maar ik hem met mijn ogen voor me zag. Jammer genoeg ben ik niet zo goed met een kwast of fotoshop, want er zijn veel dikke beelden voorbij gekomen die ik graag zou willen delen. (Nog even wachten tot het mogelijk is om je visuele cortex te streamen! O wat zou dat vet zijn, en erg eng tegelijk ;)

Op momenten dat we diep aan het filosoferen waren over de mensheid en ons voorbestaan zag ik ook continu mooie organische tabellen met soort van informatie over onze gesprekken, alsof beide meningen werden omgesmolten tot een object en dan als een symbiose in een tabel werden geplaatst. Mn kameraad had een blauw vestje aan met een aantal gele accenten, deze accenten kopieerden zich als een fractal door de ruimte heen. Af en toe werd ik zo overvallen door de visuals dat ik bijna bang werd om er in te verdwalen. Heel soms werden deze beelden ook een beetje duister. Alsof er een portaal was naar een donkere wereld die mij zou kunnen overvallen maar deze beelden / gevoelens hielden over het algemeen niet heel lang aan.

Zo nu en dan dacht ik ohw nu wordt de trip minder sterk maar nog geen 5 minuten later kreeg ik weer een bak visuals over mee heen waar ik verbaast van kon worden. Het was wel te merken dat de acid ondertussen op zijn retour was wat de hele trip een stuk minder interessant maakte. tegen het einde van de nacht (8:00) waren de visuals nog volop aan. Minsten zo hard al dat in de piek van een andere middel zou zijn. En t bleef maar door gaan, echter voelde mijn geest praktisch weer nuchter worden. Het was visueel nog steeds leuk maar visuals zonder een mind trip wordt op een gegeven moment wel wat saai. tegen 11:00 zijn we gaan slapen wat wel redelijk wou lukken. om 14:00 had ik nog steeds lichtelijk viruals en zelfs tegen het avond uur zou ik kunnen zeggen dat het één en ander af en toe nog de neiging had om te bewegen.

2cp duurt lang! (inslag tijd, maar ook het effect) de visuals zijn erg dik en lijken zo lang door te gaan zonder af te zwakken dat je soms even achter je oren krabt of het wel daadwerkelijk ooit weer gaat afzakken. Deze keer had ik praktisch geen last van de body load, welke de vorige keer wel extreem heftig was. Wellicht heeft de LSD er voor gezorgd dat de bodyload werd opgeheven. De combinatie was erg heftig, absoluut niet aan te raden aan een beginner maar ik vond het wel echt een toegevoegde waarde voor mijn trip. Want visual overload is een stuk leuker als er ook een diepgang in de mind zit. Daar vond ik 2cp de vorige keer wat in te kort schieten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi verslag, goed verwoord. Zou zelf wel huiverig zijn voor de combi hehe..maar is jou wel toevertrouwd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 22 december 2013 om 23:15:
Mooi verslag, goed verwoord. Zou zelf wel huiverig zijn voor de combi hehe..maar is jou wel toevertrouwd

Thanks, ik zou het de meeste mensen ook eerder afraden dan aanraden ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 18 december 2013 om 19:27:
Zeker, daar zijn er zat van. Het is de meest verkochte zegelsoort zo ongeveer..met talloze onderschriften.

Bedoelde meer die zegels en dan met het specifieke onderschrift: 1906-1908.

Gister een nijntje en een blauw hartje geconsumeerd. Goed vermaakt:)

Waarschuw beheerder
Hier nu ook de witte nijntjes en kleine groene ptjes met 2cb erop gedrukt.
In deze dagen even proberen! :)
Waarschuw beheerder
Nog iemand opzoek naar een preciesie weegschaal 0.001gram nieuw?
Pb me even.
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met 2-ci in regio breda is t te vertrouwen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wierdolddutch op zaterdag 4 januari 2014 om 20:45:

Anders gewoon laten testen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wierdolddutch op zaterdag 4 januari 2014 om 20:45:

Gespot in regio breda? :o

Btw, zulk soort middelen altijd laten testen ;)
donateur
Laten testen kan zeker geen kwaad, maar als je 2C-I wordt aangeboden dan is het dat waarschijnlijk ook. Meeste mensen die dat aanbieden zijn zelf liefhebbers en er wordt niet veel mee gerommeld. Meestal is de prijs er ook naar, weet niet wat je betaald?

Waarschuw beheerder
+1
Kan ik hier vragen waar jullie je 2C-D vandaan halen? Of zijn dat soort vragen niet toegestaan volgens forum-regels?
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is 2cb zo slecht verkrijgbaar :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 januari 2014 om 22:16:
Kan ik hier vragen waar jullie je 2C-D vandaan halen?

Denk niet dat veel mensen het online scoren. Ik zou in ieder geval niet weten waar. Dus je moet maar duimen dat je binnenkort de juiste persoon tegenkomt. (:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 januari 2014 om 22:16:
2C-D

Is wel wat lastiger idd, maar moet wel te vinden zijn!

Uitspraak van Richard. op maandag 6 januari 2014 om 06:16:
2cb

Dit al helemaal!:p
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Richard. op maandag 6 januari 2014 om 06:16:
Waarom is 2cb zo slecht verkrijgbaar :/

Gewoon wat beter zoeken joh, ik ging in mn eigen
stad opzoek, wat rondgevraagd en heb zo genoeg kunnen vinden.

Ik heb ooit eenmaal 2C-B gebruikt (14mg) icm met 300 mg mdma en heb echt een vette ervaring er aan over gehouden. Helaas weet ik hier vrij weinig van omdat ik echt flink in de war was.

Ik denk er aan om binnenkort een keer een dosis van 25-30 mg in een keer naar binnen te werken, of zou het verstandiger zijn om eerst 15 mg en dan T+1:00 nogmaals 15 mg?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 13:22:
Ik denk er aan om binnenkort een keer een dosis van 25-30 mg in een keer naar binnen te werken, of zou het verstandiger zijn om eerst 15 mg en dan T+1:00 nogmaals 15 mg?

Bijnemen verlengt het effect, het zal niet hetzelfde effect worden als dat je in 1 x 30 mg dropt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 13:22:

Waarom gelijk naar die 25-30 milligram? Je hebt alleen nog maar ervaring met 14. Probeer eerst eens 20 milligram en dan zonder naar andere stofjes te grijpen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 6 januari 2014 om 14:28:
Waarom gelijk naar die 25-30 milligram? Je hebt alleen nog maar ervaring met 14. Probeer eerst eens 20 milligram en dan zonder naar andere stofjes te grijpen.

Aangezien ik mezelf goed genoeg ken en weet wat me te wachten staat tijdens die trip.
Tis eigenlijk iets wat ik wil doen ter voorbereiding van een latere LSD trip, leek me juist wel een goed idee om eerst een flinke trip op 2C-B te pakken en later pas LSD.

@Saxo
Oh dus het verlengt alleen.. denk dat ik dan maar in een keer 30mg ga pakken
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 15:52:
Aangezien ik mezelf goed genoeg ken en weet wat me te wachten staat tijdens die trip.
Tis eigenlijk iets wat ik wil doen ter voorbereiding van een latere LSD trip, leek me juist wel een goed idee om eerst een flinke trip op 2C-B te pakken en later pas LSD.

@Saxo

Lees je in voor je een bepaalde stof gaat gebruiken (y)
Zou eigenlijk logisch voor je moeten zijn.
Waarschuw beheerder
Doe ik altijd voordat ik iets naar binnenwerk, vertel degene die bij me zijn wat er allemaal kan gebeuren en weet altijd wel met kut situaties om te gaan.
Waarschuw beheerder

Hoe weet je dat dan? Je hebt maar een ervaring met 2C-B, met welke andere stofjes heb je ervaring?

leek me juist wel een goed idee om eerst een flinke trip op 2C-B te pakken en later pas LSD.

Je idee begrijp ik wel, maar je kunt toch meerdere malen 2C-B gebruiken voordat je aan de LSD gaat? Dan kun je eerst starten met een wat lichtere dosis.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 16:10:
Doe ik altijd voordat ik iets naar binnenwerk, vertel degene die bij me zijn wat er allemaal kan gebeuren en weet altijd wel met kut situaties om te gaan.

Als je dat had gedaan had je geweten dat een redose de trip voornamelijk verlengt en niet echt versterkt en dit dus al geweten:

@Saxo

Dus of je hebt je niet ingelezen of je hebt je niet goed ingelezen
Waarschuw beheerder
-3
@Digitalism
Heb ervaring met mdma/xtc, 2cb, truffels, codeine, speed, cannabis en alcohol..

Ik en anderen zeggen allemaal dat k t wel aan kan, krijg ook vaak opmerkingen van wauw je gaat altijd zooo lekker en je weet precies hoe je met alles om moet gaan, ook al ben je in de war.

Zolang je maar met zelfkennis en zelfvertrouwen een trip in gaat kan je het aan. Ik kies er niet zomaar voor om 30mg in een keer te nuttigen he..
Enjah, dat vaker gebruiken is t em juist, ik wil niet te vaak van dit soort stofjes snoepen.

@C11
Nee idd, daar wist ik vrih weinig over...
Vandaar mijn post in dit topic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 16:34:
Zolang je maar met zelfkennis en zelfvertrouwen een trip in gaat kan je het aan. Ik kies er niet zomaar voor om 30mg in een keer te nuttigen he

Naar mijn mening kun je dat nog niet zeggen als je alleen maar ervaring hebt met 2C-B en truffels. Hoe vaak heb je truffels gebruikt?

Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 16:34:
Enjah, dat vaker gebruiken is t em juist, ik wil niet te vaak van dit soort stofjes snoepen.

Waarom niet? In mijn ogen kun je beter wat vaker trippen dan grijpen naar de X/M of speed.
Waarschuw beheerder
-2
Eenmalig truffels, ik begrijp eigenlijk niet waarom 30mg pakken voor de 2e keer geen slim plan is?

Trippen doe je niet op een feestje, nja sommigen wel maar dat ljkt me dus niks..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 16:43:
Eenmalig truffels, ik begrijp eigenlijk niet waarom 30mg pakken voor de 2e keer geen slim plan is?

Omdat dat een flinke dosis is voor iemand die maar tweemaal eerder getript heeft. Dan moet je aardig sterk in je schoenen staan. Maar goed, jouw besluit staat al vast. Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Digitalism op maandag 6 januari 2014 om 16:47:
Omdat dat een flinke dosis is voor iemand die maar tweemaal eerder getript heeft. Dan moet je aardig sterk in je schoenen staan. Maar goed, jouw besluit staat al vast. Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden.

Dat is het dus, ik sta extreem stevig in mn schoenen dus ik zie geen enkel probleem :p

Als ik t gedaan heb, laat ik t weten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 16:50:
extreem stevig

zou het toch opbouwen, trippen kan toch heftig zijn hoor. waarom niet eerst een "normale" dosis en als dat bevalt een maand of wat later de 30mg.
Ik ga lekker op 20-25 mg. maar zoek de grens zeker niet op, waarom zou ik ook :-P
Waarschuw beheerder
-2
Dat is t em juist, wil een keertje mn grens opzoeken en dan heb k er wel genoeg van gehad haha
Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 17:39:
Dat is t em juist, wil een keertje mn grens opzoeken en dan heb k er wel genoeg van gehad haha

Als je gewoon leuk wilt trippen zal ik gewoon per keer dat je tript 5 mg meer doen en zo langzaam opbouwen tot de 30mg. Dan kan je nog zo sterk in je schoenen staan, maar dat spul kan dat heel snel veranderen hoor ;) Zeker als je nog maar 2x tripmiddelen heb gebruikt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 16:43:

Omdat 30mg best een pittige dosis is. Ook al geef je aan dat je je grens op wilt zoeken, waarom moet dit gelijk de eerste keer? Je hebt eerder 2C-B gedaan, maar in een combo. Dus een echt goed beeld van de de 2C-B is heb je ook nog niet.

Mijn eerste keer 2C-B is niet zo heel lang geleden, ik had 25mg, en schrok best, het was heftiger en intenser dan verwacht. En dat terwijl ik volgens mij iets meer tripervaring heb dan jij: 2C-I, 2C-E, 2C-T-2, 4-aco-dipt, 4-aco-dmt, 5-meo-mipt, LSD, alles meerder malen. Ik had er niet aan moeten denken 30mg achter mn kiezen te hebben!

Ik zou je echt aanraden om te beginnen met 20mg. Als je dat alles mee viel, kan je een volgende keer meer nemen. Veel mensen hier met (redelijk tot veel) ervaring raden het af om die 30mg te nemen, en dat is niet zomaar. Maar je bent zelf vrij om te doen wat je wilt natuurlijk
Waarschuw beheerder
+3
Het is meestal pas de 3e of 4e keer trippen dat mensen fout gaan. Waarom? omdat ze denken ah joh ik ken het nu wel en dus de nieuwe trip onderschatten.

Zelf trip ik de laatste jaren op redelijk hoge doseringen of gewaagde combinaties. hiervoor is echter een heel traject van aftasten op lage doseringen aan vooraf gegaan. Ik denk dat ik nu redelijk zeker kan zeggen dat ik mezelf ken op een tripmiddel en een klein beetje weet wat ik kan verwachten maar dan alsnog zitten er soms trips tussen die behoorlijk op mn dak vallen.

Als beginner direct op 30mg trippen zou ik afraden. Natuurlijk hoeft het niet direct fout te gaan, maar waarom niet opbouwen? 20 -> 25 -> 30 mg? Zo leer je jezelf op de stof ook beter kennen en daarnaast leer je ook de verschillen in effecten tussen de doseringen kennen.
Waarschuw beheerder
Wat is t verschil tussen 2cb en 2ci ?
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Smikkelmikkel op maandag 6 januari 2014 om 17:39:
, wil een keertje mn grens opzoeken en dan heb k er wel genoeg van gehad haha

vreet dan meteen 50 mg op,
weet je ook zeker dat je nooit weer wilt
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van lollie (f) op woensdag 15 januari 2014 om 18:48:

2c-i is iets potenter. Wat inhoudt dat je minder nodig hebt voor een trip.
2c-i duurt langer. Als ik me niet vergis is het iets van 9 uur trippen.

Zelf vind ik 2c-i iets klinischer aanvoelen en zijn de visuals een beetje anders, waar 2cb bij mij vooral veel golvende bewegingen maakt is 2c-i wat meer alles uit elkaar rekkend en in elkaar drukkend

Beide stofjes kunnen een redelijke bodyload veroorzaken. Persoonlijk gelukkig niet heel veel last.
Waarschuw beheerder
Oke :D bedankt voor je duidelijke uitleg (y)
donateur
Uitspraak van SJ-O op woensdag 15 januari 2014 om 19:16:
2c-i duurt langer.

Klopt

. Als ik me niet vergis is het iets van 9 uur trippen.

6 á 8 uur doorgaans, 9 uur kan op zich wel, maar is wat aan de lange kant ervoor :)

Beide stofjes kunnen een redelijke bodyload veroorzaken. Persoonlijk gelukkig niet heel veel last.

Hier idem gelukkig :)
Waarschuw beheerder
Zelf vind ik 2c-i iets klinischer aanvoelen en zijn de visuals een beetje anders, waar 2cb bij mij vooral veel golvende bewegingen maakt is 2c-i wat meer alles uit elkaar rekkend en in elkaar drukkend

Wat bedoel je met klinischer? In de zin van dat het chemisch aanvoelt? Dat vind ik bij 2c-i namelijk een stuk heftiger als bij 2c-b. Daarnaast ervaar ik bij 2c-i ook veel sneller een heftige bodyload dan bij 2c-b. al is dit allemaal natuurlijk weer zo subjectief als maar kan en hoor ik ook het tegenovergestelde.
Waarschuw beheerder
Wat betalen jullie nou gemiddeld per 2cb pil? Ga vrijdag weer nieuwe halen en betaal voor 20 stuks 50 euro
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hamkaastosti op woensdag 15 januari 2014 om 22:02:
Wat betalen jullie nou gemiddeld per 2cb pil? Ga vrijdag weer nieuwe halen en betaal voor 20 stuks 50 euro

Dat is een mooie prijs. Heb een keer 2cb aangeschaft en dat waren er 20 voor 100 euro maar dat ging allemaal via via en was voor het eerst dat t op me pad kwam dus vond ik het best.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 15 januari 2014 om 20:19:
6 á 8 uur doorgaans, 9 uur kan op zich wel, maar is wat aan de lange kant ervoor :)

Kan me herinneren dat ik een keer 24-27mg op awekenings had gedaan voor 0:00 uur en rond 9 uur in de trein terug nog visuals had. Vandaar de schatting. reken op een uur inwerktijd dan zit je idd op 8 uur trip.

Uitspraak van Dennuzzz op woensdag 15 januari 2014 om 21:22:
Wat bedoel je met klinischer? In de zin van dat het chemisch aanvoelt? Dat vind ik bij 2c-i namelijk een stuk heftiger als bij 2c-b.

Klopt dat gevoel een beetje, vooral de eerste keer merkte ik dat verschil heel erg.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Hamkaastosti op woensdag 15 januari 2014 om 22:02:

Op zich een prima prijs hoor voor 20. Het kan zowel goedkoper indien een vriend of iemand erg dicht bij de bron als nog een aantal tientjes duurder voor dat geheel.
A de prijs voor een biertje op een evenement zou ik niet klagen gezien de ervaring die er gedurende een aantal uur tegenover staat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 16 januari 2014 om 00:57:
Op zich een prima prijs hoor voor 20. Het kan zowel goedkoper indien een vriend of iemand erg dicht bij de bron als nog een aantal tientjes duurder voor dat geheel.
A de prijs voor een biertje op een evenement zou ik niet klagen gezien de ervaring die er gedurende een aantal uur tegenover staat.

Ja precies dat is inderdaad wel zo. Heb ook wel eens 4 per stuk betaald maar heb nu een contact die er schijnbaar simpel aan kan komen terwijl niemand in de buurt er aan kan komen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja de prijs zal ook wel variëren door de inhoud 8,12,16mg maar voor de 12mgers die rond gaan is 4 per stuk een normale prijs denk ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lollie (f) op woensdag 15 januari 2014 om 18:48:

Ik heb nog maar vrij weinig ervaring met 2C-B, wel genoeg met 2C-I. Ik vond de 2C-I veel blijer en constanter, de 2C-B heftiger, vooral omdat het erg golft en het me in vlagen nogal overviel.

Uitspraak van SJ-O op woensdag 15 januari 2014 om 23:04:
Kan me herinneren dat ik een keer 24-27mg op awekenings had gedaan voor 0:00 uur en rond 9 uur in de trein terug nog visuals had. Vandaar de schatting. reken op een uur inwerktijd dan zit je idd op 8 uur trip.

Dat is ook wel een goede dosis. Ik zit meestal tussen de 20mg -25mg, na een uur of 4 neemt het af en raak in in een lichte afterflow. Zeker niet nuchter, maar de visuals nemen sterk af.

Het echte verschil kan je pas goed beseffen als je beide stofjes geprobeerd hebt, het liefst meerdere malen. Anders blijft het (naar mijn idee) toch altijd lastig uit te leggen.
Waarschuw beheerder
Rode pil met als opdruk "1A" heb ik hier liggen.
Werd me verteld dat t zo'n 14mg bevatte, iemand die dat kan bevestigen?