60 volgers · 490542x bekeken
Laatst vrijdag 2 Blauwe 3D Hartjes gehad..
Om 22u onze eerste naar binnen gespeeld dan om 23u de 2de.
Moet wel zeggen dat de bodyload in het begin wel wat beu zat maar op den duur werd ik deze gewoon.. De ervaring was ook bijzonder goed
Tijdens het opkomen op het gemak binnen gebleven in de zetel en rond 00.30 zijn we gaan wandelen in het park.
Had al redelijk wat ervaring met 2C-B maar nooit in deze hoge dosissen en moet zeggen het is het zeker waard ook al begint het op sommige momenten wel wat chaotisch te worden!
Om 22u onze eerste naar binnen gespeeld dan om 23u de 2de.
Moet wel zeggen dat de bodyload in het begin wel wat beu zat maar op den duur werd ik deze gewoon.. De ervaring was ook bijzonder goed
Tijdens het opkomen op het gemak binnen gebleven in de zetel en rond 00.30 zijn we gaan wandelen in het park.
Had al redelijk wat ervaring met 2C-B maar nooit in deze hoge dosissen en moet zeggen het is het zeker waard ook al begint het op sommige momenten wel wat chaotisch te worden!
Vorige week donderdag 18mg 2cb genomen. Was echt een leuke trip, vooral heel heel HEEL héél heel HEEEEEEEEEEL veel gelachen. Wel opvallend deze keer dat het ontzettend zwaar op mijn lichaam aanvoelde, bij mijn medetrippers ook. Het voelde alsof mijn maag heel erg vol was, niet echt chill. Later, toen ik er wat meer in zat, werd het wel een stuk minder. Voelde een beetje als een spreekwoordelijke drempel. Maar de visuals waren leuk, heel lang naar de wereldkaart op mijn muur gekeken waarvan de kleuren echt supermooi naar voren kwamen. Ook veel bezig geweest op weavesilk.com, toffe site!
Volgende keer ga ik denk ik wel wat meer nemen, het was wel echt leuk maar had nog wel wat meer effect mogen hebben wat mij betreft.
Grappig moment: huisgenootje wilde mij water aangeven maar we zaten net wat te ver weg van elkaar, dus we strekten onze armen naar elkaar uit maar onze handen raakten net niet. 'Ik wacht tot mijn arm vanzelf langer wordt, jij ook?' Zat ik even heel intensief naar mijn arm te kijken. Huisgenoot: 'JIJ ZIET HEM ECHT LANGER WORDEN OF NIET?!?!?!?'
Volgende keer ga ik denk ik wel wat meer nemen, het was wel echt leuk maar had nog wel wat meer effect mogen hebben wat mij betreft.
Grappig moment: huisgenootje wilde mij water aangeven maar we zaten net wat te ver weg van elkaar, dus we strekten onze armen naar elkaar uit maar onze handen raakten net niet. 'Ik wacht tot mijn arm vanzelf langer wordt, jij ook?' Zat ik even heel intensief naar mijn arm te kijken. Huisgenoot: 'JIJ ZIET HEM ECHT LANGER WORDEN OF NIET?!?!?!?'
laatste aanpassing
Ik moet nog steeds 2C-E en 2C-T2 proberen.
Idem ligt ook al jaren in mijn kluis...
Nog mensen leuke trips meegemaakt onlangs? Aparte combi's gepakt bijv?
Tijdens een lsd trip een blauw hartje (2-cb) gepakt
laatste aanpassing
Misschien vanavond, maar kan niet binnen helaas.
Iemand ervaring met buiten? Aangezien het donker is zal er weinig te beleven zijn denk ik?
Ik heb wel 2 mensen een uur na de sterrenhemel zien kijken op 2c-b, die vermaakte zich prima, leek net vuurwerk zeiden ze
Tijdens een lsd trip een blauw hartje (2-cb) gepaktbeviel erg goed
genoten van prachtige gekleurde visuals
Laatst ook, ca. 3 uur na het nemen van een zegel, wat 2c-i (8mg) bijgepakt. Best wel een succes, werd wat meer waus en meer visuals. Ook bleven de effecten vanaf het begin tot T+5u toenemen, erg vet.
laatste aanpassing
2c-e is fucking baas
True
gisteravond was er een hele mooie volle maan, komt genoeg licht vanaf! ik denk dat het juist een mooie touch aan de trip zal geven (mits het helder is vanavond)
Maan inderdaad
TrueWel opletten met doseren... bij vrij hoge dosissen kan de bodyload pittig worden. Ik doe, als ik echt lekker hard wil trippen, vaak net wat minder 2C-E dan ik zou doen als ik 2C-E alleen zou doen, en er dan wat 2C-I bij om te trip intenser te maken
Daarmee loop ik minder snel tegen de bodyload aan.
Ik vindt het hele fenomeen van bodyload wel wat meevallen. Het is voor mij 'iets' waardoor ik weet van; Yes, it's coming! Ook gedurende de 2c-e trip verneem ik het wel wat maar vaak ben ik dan onder de in druk van alles wat er gebeurt dat ik er gewoon niet op let. Echter zal dit natuurlijk voor iedereen anders zijn.
Nog mensen leuke trips meegemaakt onlangs?
Volgens mij roep ik al ruim een jaar dat ik als de zomer weer begint eindelijk eens 2C-E ga uittesten. Is er vooralsnog niet van gekomen.
Volgens mij roep ik al ruim een jaar dat ik als de zomer weer begint eindelijk eens 2C-E ga uittesten. Is er vooralsnog niet van gekomen.
De zomer belooft altijd zooooveel. Volgende zomer dan maar weer
2C-B 's nachts buiten; genoeg te beleven inderdaad, was mooi helder, en de maan gaf ook aardig wat licht.
Mooiste 2C-B trip voor mij tot nu toe.
Sta je in gewoon in een weiland, zie je alsnog overal rode golven.
Een vlag waarvan de vouwen nog zichtbaar waren, die vouwen kregen echt mega gave fel groene kleur.
Oftwel; echt onwijs genoten, en voor herhaling vatbaar!
Mooiste 2C-B trip voor mij tot nu toe.
Sta je in gewoon in een weiland, zie je alsnog overal rode golven.
Een vlag waarvan de vouwen nog zichtbaar waren, die vouwen kregen echt mega gave fel groene kleur.
Oftwel; echt onwijs genoten, en voor herhaling vatbaar!
Klopt die nieuwe hartjes zijn groter en wat donkerder. Had eerst die lichtere maar die zijn nu vervangen door de nieuwere. Wel echt fijne dingen
Wat was je dosis?
Dit ongeveer;
T+0= 23:00 - 14mg
T+1 : 7mg
T+3 :7mg
T+3,5 : 7mg
T+4 : 7mg
Vierde keer 2C-B.
Ben dus aardige tijd bezig onder de pannen geweest, maar heb ook van elke seconde genoten.
Vanaf het begin dat de eerste er inkwam voelde alles eigenlijk heel goed aan, dus leek het mij wel een mooie kans om het wat hoger te zoeken.
Tabletjes gehad of poeder? Lijkt tabletjes zo te zien...?
Dat heb je goed gezien, waren inderdaad tabletten.
wil binnenkort een keer een 2c nemen, wat raden jullie aan met welke te beginnen?
2C-C
Werkt lekker kort, wat dromerig, en heeft niet het chaotische/golvende van 2C-B.
2C-C
Werkt lekker kort, wat dromerig, en heeft niet het chaotische/golvende van 2C-B.
Alleen doorgaans niet even makkelijk te krijgen als 2C-B. Je kunt het treffen natuurlijk, maar net zo goed ook niet..
dus ja..als 2C-B makkelijker te krijgen is, en je het een keer wilt proberen..dan gewoon dat doen en 2C-C on the longer plan schuiven.
Uiteindelijk is 2C-B wel the parent van de groep, daarmee wel logisch om daar eerst eens mee te beginnen.
De rest is in feite allemaal verbouwingen van
Nog andere blauwe hartjes, getest op 13mg 2cb
Heb vergelijkbare (of exact dezelfde zo je wilt), waarvan ik niet direct het verschil met deze zie zo op het oog.
Mijne werd herkend op 12mg
Had ze overgenomen als zijnde 10-12mg, so hey, not bad
laatste aanpassing
Waarom heb je zo gedoseerd als ik vragen mag?
Uh, ja... Beetje uitproberen, had normaal +-22mg.
Wou rustig aan opbouwen, dat doe ik met x ook het liefst en meteen kijken hoe een hogere dosis beviel.
Heb je nog tips dan? Houd wel van wat hogere dosis over het algemeen, had mijn dosis nog hoger gekund of zou dit wel de max zijn?
Heb je nog tips dan?
Ik ben zelf niet echt een ervaren tripper, dus iemand anders kan je beter advies geven. Wel kan ik iets zeggen over mijn eigen ervaringen. Zelf heb ik nu tussen de 5 en 10 keer 2C-B genuttigd. M'n hoogste dosis oraal was 25 milligram en nasaal 10 milligram. Mocht je het ooit gaan snuiven, houd er dan rekening mee dat het binnen een minuut werkt. Ook werkt het 2 tot 3 keer zo sterk als een orale dosis. Zelf vind ik het wel fijn om maar een dosis te nemen. Ik meen ooit gelezen te hebben dat bijnemen ook wat minder effectief is. Het is niet zo dat als je begint met 15 en dan tweemaal 7 bijneemt dat dat gelijk staat aan een startdosis van 29 milligram. Volgens mij heeft bijnemen vooral tot gevolg dat je de duur van de trip verlengt.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat bijnemen ook wat minder effectief is. Het is niet zo dat als je begint met 15 en dan tweemaal 7 bijneemt dat dat gelijk staat aan een startdosis van 29 milligram. Volgens mij heeft bijnemen vooral tot gevolg dat je de duur van de trip verlengt.
Dat zou best is kunnen ja, merkte dat het iets toenam, maar dat stond eigenlijk niet in verhouding tot de ingenomen dosis (Vergeleken met startdosis)
Wel heb ik er door steeds 7mg bij te pakken er erg lang van kunnen genieten, wat ook wel prettig is, aangezien ik altijd met me wauze kop flink eind omfietst. Gewoon...Omdat dat zo fucking chill is
Hier ook de 'blauwere' 3D hartjes gespot.
Die heb ik ook, kreeg ik samen met de witte.
Per 4 witte 1 blauwe, weet niet of er verschil in zit eigenlijk, blauwe nog niet genuttigd
laatste aanpassing
Danku voor de tipssss, zal is even kijken wat de mogelijkheden zijn.
Dat weet jij heel goed
Ik heb al erg veel ervaring met 2cb, zowel oraal als snuiven. Snuiven 15mg, oraal al 40mg gehad. Erg vet!
Bijpakken kan wel, doe ik vaak genoeg en je kan dan ook zeker weer 'harder' trippen. Meestal begin ik met een goede orale dosis van bijv 40mg, en dan 2-3 uur erna 25 bijpakken. 15 oraal en 10 snuiven. En dan soms 3 uur erna weer 10 snuiven. Al zijn dit wel hoeveelheden wat erg veel is voor de gemiddelde lezer hier op partyflock. Eerste keer 2cb was een jaar of 8 geleden. Doe het wel meerdere keren per jaar, dus veel ervaring mee.
Laatste tijd ook vaker de hartjes op een feestje, al drie feestjes 2x 1 hartje gehad. Verder niet veel anders erbij. Zeker goed alternatief.
Bijpakken kan wel, doe ik vaak genoeg en je kan dan ook zeker weer 'harder' trippen. Meestal begin ik met een goede orale dosis van bijv 40mg, en dan 2-3 uur erna 25 bijpakken. 15 oraal en 10 snuiven. En dan soms 3 uur erna weer 10 snuiven. Al zijn dit wel hoeveelheden wat erg veel is voor de gemiddelde lezer hier op partyflock. Eerste keer 2cb was een jaar of 8 geleden. Doe het wel meerdere keren per jaar, dus veel ervaring mee.
Laatste tijd ook vaker de hartjes op een feestje, al drie feestjes 2x 1 hartje gehad. Verder niet veel anders erbij. Zeker goed alternatief.
Ik heb al erg veel ervaring met 2cb
wel meerdere keren per jaar, dus veel ervaring mee.
Je ervaring al uitgebouwd met andere 2C'tjes intussen?
Heb ze op de festivals ook regelmatig gedaan ja. Hoewel 2 ineens zeker zou moeten kunnen, heb ik het meestal gewoon met 1 stuk, soms later nog een halve of een tweede gedaan. Maar meestal kwam ik goed uit met eentje.
Heb ze op de festivals ook regelmatig gedaan ja. Hoewel 2 ineens zeker zou moeten kunnen, heb ik het meestal gewoon met 1 stuk, soms later nog een halve of een tweede gedaan. Maar meestal kwam ik goed uit met eentje.
vind 2c-b te hangerig voor op een feest, liever 2C-I en een tripbril
vind 2c-b te hangerig voor op een feest, liever 2C-I en een tripbril
Heb ook liever 2C-I op een feest. Helaas is die bij mij nu, als enige gangbare 2C, nu op
Maar komt wel weer nieuwe aan aan de horizon geloof ik
Maar 2C-B pak ik ook nog wel eens op een feestje, met die tabletjes is dat wel heel makkelijk. En het duurt toch een stukje korter, dus voor een korter feest ook wel ideaal. Eerder na gehele afloop van de trip weer kunnen rijden bijv.
Maar qua uitwerking, ja zeker, 2C-I prevaleert!
Die komende week maar weer pakken dan