Partyflock
 
Forumonderwerp · 800487
­ Nederland
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
 
Uitspraak van Vievje87 op zaterdag 22 juni 2013 om 22:10:
In Rotterdam niet meer zo makkelijk te krijgen?


ik heb nog 9 blauwe hartjes
Assen is niet naast de deur:p
 
Uitspraak van Vievje87 op zaterdag 22 juni 2013 om 22:18:
Assen is niet naast de deur:p


true true ik bestel altijd alles op SR en word nog thuis bezorgd ook!
Haha ja maar die bezorgen niet binnen een uur:p
 
Uitspraak van Vievje87 op zaterdag 22 juni 2013 om 22:21:
Haha ja maar die bezorgen niet binnen een uur:p


ook weer raak :P gewoon loop deze week even een order plaatsen volgend weekend gas erop?:P
Uitspraak van Vievje87 op zaterdag 22 juni 2013 om 22:10:
In Rotterdam niet meer zo makkelijk te krijgen?


Was het dat wel dan?

Uitspraak van Vievje87 op zaterdag 22 juni 2013 om 22:21:
Haha ja maar die bezorgen niet binnen een uur:p


Sowieso is het altijd raadzaam je spullen ruim van te voren te regelen. ALs je het binnen een uur moet hebben..als het al lukt dan...moet je nog maar afvragen of je krijgt wat je moest krijgen..
 
Pff 1,5 pil gedropt beetje bier bier smaakt me niets eigelijk heldere kleuren niet echt hallucineren wel trager van besef hier en daar een vertroebelt beeld dat wel.
 
Verlies mijzelf nu echt heerlijke gevoelens de come up was meer dan ongemakkelijk maar nu voel ik me te chill hallo mooie wereld!
 
Geef mij maar 2-cb in plaats van alcohol ben veel chiller love is ook goed aanwezig trouwens ik heb inderdaad dw goede dosis gevonden waar je hem ook nog lekker omhoog krijgt tering vrijheid blijheid
Gisteren voor het eerste de lichtblauwe 3D hartjes gehad. Ik was met m'n vriendin en twee vrienden van ons.
Deze hartjes dus:

We namen 1 en een kwart pilletje (dus +/- 20 mg) mn vriendin 1.
Ik moet zeggen dat ik aardig m'n sokken uit getript ben, denk dat dit precies de goede dosering was, het was niet vervelend of overweldigend. Maar normaal functioneren of gesprekken aangaan was toch een uur vrij moeilijk. Alles was vrij moeilijk, heb twee uur op m'n rug in de tent gelegen en allerlei visuals gehad, gigantisch getript op de toilettas en tentdoek :p met je ogen dicht kwam ik bijna in een soort halfdroom.
Na twee uur trippen moest ik pissen, te wazig in zo'n plaskruis, het veranderde in een levend organisme waar je in moest pissen. Het gras golfde en ademde.
Toen kwamen de wazige gesprekken, lachkicks om niets, iets eten was een beleving.
Het was geen mystieke ervaring wat je wel eens hoort over LSD (nog nooit gehad, maar bovenaan mn lijstje) veel visuals en alles voelde fijn.
Na 4 uur begon het uit te werken, nog wel paar uurtjes zo'n fijn vaag gevoel, en helaas wat last van m'n maag. Later op de avond nog X gedaan, die viel prima, en nacht doorgehaald.
Volgende keer eens thuis met z'n tweeën proberen.
Ik had die ook, die van de foto paar dagen geleden maar dan buiten eerste keer. Geen visuals gehad van 1 pil. Volgende keer maar anderhalf proberen.
Op zich vond ik het wel lekker dat je zo helder na kan blijven denken. En ook vooral gelachen om van alles en nog wat.
laatste aanpassing
Ben van plan binnenkort voor het eerst 2-CB te doen. Heb nog nooit psychedelisch spul gedaan (op ballonnetjes na een paar snoepjes na dan maar dat telt niet). Van mdma/xtc ga ik eigenlijk altijd al wel dingen zien. Laatst nog in een grasveld dacht ik overal fitness aparatuur te zien. Waren mensen die zaten :') En dat was al na 200mg 4FA + halve rooie mortal kombat. Ben dus erg gevoelig voor hallucinaties.

Dus wat raden jullie aan? Pilletje? zo ja, welke? of poeder? zo ja, hoeveel?
Ben niet bang om controle te verliezen / bad te gaan. Ik flow altijd wel lekker mee haha
Uitspraak van Wulf op maandag 24 juni 2013 om 14:54:
Dus wat raden jullie aan? Pilletje? zo ja, welke? of poeder? zo ja, hoeveel?


Het liefst poeder, begin met iets van 18mg en doe het in een vertrouwde setting bij iemand thuis.
Uitspraak van Wulf op maandag 24 juni 2013 om 14:54:
Ben dus erg gevoelig voor hallucinaties.


Naar mijn ervaringen zijn deze hallucinaties alleen totaal niet te vergelijken met elkaar. Ik heb van de MDMA ook wel eens de gebruikelijke zonnebrillen en snorren gezien, pallets, opstapjes en stoeltjes.

Maar van elke 2-Ctje of andere psychedelica heb ik nog nooit op die manier dingen gezien die er niet waren. De hallucinaties zijn gewoon echt anders. Dus misschien wel handig om daar rekening mee te houden als je de 2C-B gaat proberen!
Uitspraak van Wulf op maandag 24 juni 2013 om 14:54:
al na 200mg 4FA


Al een serieuze dosis hoor!!! 80-140 mgr is echt MEER dan voldoende, zeker als je er nog een
Uitspraak van Wulf op maandag 24 juni 2013 om 14:54:
halve rooie mortal kombat
achteraan gooit.

Uitspraak van TrueGrit op maandag 24 juni 2013 om 14:59:
Het liefst poeder, begin met iets van 18mg en doe het in een vertrouwde setting bij iemand thuis.


Helemaal mee eens! (y)
Denk dat ik binnenkort 2cb weer es in de herkansing gooi voor op een feestje,

Vorige keer in combinatie met 4FA gebruikt. Rond de 170mg 4fa, na 5uur schat ik zo, een hele witte blanco erop.
Erg geschrokken van hoe de 4FA de 2cb als ware versterkte, erg overweldigend.

Dus voor deze keer denk ik om alleen 2cb te gebruiken, misschien met wat speed erbij om niet als een halve gare constant rond te lopen
laatste aanpassing
Uitspraak van itsmagic' op maandag 24 juni 2013 om 16:55:
4FA de 2cb als ware versterkte

Ik heb deze combinatie ook een keer uitgeprobeerd, maar bij mij was het juist de 2C-B die zwaar overheerste. Had wel zin om te bewegen, maar m'n lichaam wilde niet en voelde zwaar aan.

Uitspraak van itsmagic' op maandag 24 juni 2013 om 16:55:
met wat speed erbij

Zelf geen ervaring met combineren met speed. Maar van een maat vernomen dat speed soms juist ook voor het versterken van een 2C'tje kan zorgen. Weet niet of dit altijd zo is en bij ieder 2C'tje. Maar zou dit in ieder geval nog even nagaan. Anders werkt het nemen van speed juist averechts.
Uitspraak van Digitalism op maandag 24 juni 2013 om 17:00:
Ik heb deze combinatie ook een keer uitgeprobeerd, maar bij mij was het juist de 2C-B die zwaar overheerste. Had wel zin om te bewegen, maar m'n lichaam wilde niet en voelde zwaar aan.


Dat bedoel ik inderdaad, verwoord t wat dom :P
Had het idee dat dat door de 4f kwam, want normaal met die dosering 2cb was het niet zo heftig allemaal



Uitspraak van Digitalism op maandag 24 juni 2013 om 17:00:
Maar zou dit in ieder geval nog even nagaan. Anders werkt het nemen van speed juist averechts.


Dat is ook wel een beetje de reden dat ik het hier post inderdaad, zou graag wat reacties krijgen op die combinatie
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Uitspraak van Cherrymountains op maandag 24 juni 2013 om 15:47:
Maar van elke 2-Ctje of andere psychedelica heb ik nog nooit op die manier dingen gezien die er niet waren. De hallucinaties zijn gewoon echt anders. Dus misschien wel handig om daar rekening mee te houden als je de 2C-B gaat proberen!


dat zijn ook geen hallicunaties maar visuals ;)

dat is een verschil :)
Wat is het verschil dan in wat je ziet?
Bij de één zie je dus snorretjes, stoeltjes, etc. Bij de andere hele voorstellingen waar je zelf onderdeel van bent?
Uitspraak van El Klaas op maandag 24 juni 2013 om 17:55:
Wat is het verschil dan in wat je ziet?
Bij de één zie je dus snorretjes, stoeltjes, etc. Bij de andere hele voorstellingen waar je zelf onderdeel van bent?


Hallucinaties is het dingen zien die er niet zijn, dus inderdaad snorretjes bijvoorbeeld

Visuals zijn meer kleuren/bewegingen,
Uitspraak van itsmagic' op maandag 24 juni 2013 om 18:00:
Hallucinaties is het dingen zien die er niet zijn


En als je dan nog weet dat de dingen die je ziet er eigenlijk niet zijn dan heten het eigenlijk pseudo-hallucinaties.
Indien je overtuigd zou zijn dat ze echt zijn (zoals bij psychiatrische stoornissen het geval is) dan heten het hallucinaties.
Ah ok. Allebei wel gehad. Hallucineren alleen met pillen: hele bomen in de discotheek gezien, en om 5u snachts aan het eind van de straat een optocht van mensen zien aankomen.. De visuals had ik vooral met paddo's tijdens een schooltoneelvoorstelling. Toen zag ik eigenlijk niets, maar na het roken van een dikke joint in een coffeeshop erna, zag ik één groot patronenfeest op de muur :D 2CB en andere designerdrugs nooit geprobeerd. Eerst even alle belangrijke dingen afmaken, dan wil ik zoiets wel overwegen.
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 24 juni 2013 om 18:17:
En als je dan nog weet dat de dingen die je ziet er eigenlijk niet zijn dan heten het eigenlijk pseudo-hallucinaties.
Indien je overtuigd zou zijn dat ze echt zijn (zoals bij psychiatrische stoornissen het geval is) dan heten het hallucinaties.


okay (Y)
Uitspraak van PluizeMuizert op maandag 24 juni 2013 om 17:49:
dat zijn ook geen hallicunaties maar visuals ;)


Ah, dankje! Dat is idd hét grote verschil, alleen kon ik er dus niet helemaal opkomen! Maar je hebt idd helemaal gelijk :P
Afgelopen weekend op Defqon heb ik voor 't eerst 2-CB gebruikt, en ben helemaal verkocht! Vrijdag en zaterdag zoveel XTC gebruikt dat bijpakken nouwelijks meer effect had, dus zondag nacht besloten 2CB te scoren. De nachtapotheker stond niet ver van onze tipi vandaan dus dat was wel lekker makkelijk! Hadden voor 20 euro 4 pillen van 12 mg gekocht, vrij duur maar goed, 't festival had toch al centen zat gekost!

M'n maat en ik (er bleef nog iemand nuchter) allebei 2 pillen genomen, en relaxed op ons veldbedje gaan liggen en een beetje naar de nok van de tipi gaan liggen staren. Na 30 a 40 minuten merkte ik dat de tipi langzaam begon te draaien. Niet veel later merkte m'n maat het ook op, dus het feestje kon beginnen. Wauw, die kleuren! Onze tipi stond naast zo'n lichtpaal met oranje folie ervoor, dus er hing een oranje gloed in de tent. Allebei hebben we stomverbaasd een half uur naar het tentdoek zitten staren en zitten genieten van alle vormen en wisselende kleuren (er hing zon disco-ledlamp in die tipi)

Moet wel zeggen dat iedereen echt fucking lelijk wordt! Gezichten blijven inzakken, uitrekken, verrimpelen en weet ik veel wat, kon me ook niet meer herinneren hoe m'n maat er nou gewoon uit zag, gewoon omdat ik in een minuut wel 100 verschillende versies van zijn kop heb gezien. Tijdens het rondje over de camping mezelf nog bekeken in de spiegel, al moest ik dat ook niet te lang doen want ik schrok echt van mezelf. Zo hebben we ongeveer 3,5 a 4 uur vol verbazing van alles liggen genieten, toen het langzaam weer licht werd en de trip afnam. Al trippend op de palen van de tipi (die maakten hele relaxte golfbewegingen) in slaap gevallen, en 4 uur later moesten we weer inpakken en wegwezen...

Hoogtepunten tijdens m'n trip:
- M'n handen: die krompen en zwollen op, eerst was het alleen zien en later voelde ik het ook, echt heel bizar.
- Met een slipper op het gras tikken: het gras was net water en er kwamen van die golf kringen
- Met tranen in m'n ogen naar een leeg pak DubbelFrisss zitten kijken. Mijn god wat was die mooi!
- Plassen! Ik voelde er niks van maar die straal! Wtf!!! Ik kon alle vormen maken die ik maar wilde!
- Zwaaien met m'n handen, die vloog wel 100 keer voorbij
- Spugen op de grond, die roggel zag je ook wel 40x vallen
- geobsedeerd door een sigaret, die voelde aan als een stuk ijzer die niet te slopen was
- vast nog wel meer, maar zou het eerlijk gezegd niet meer herinneren :)
Uitspraak van FRMWRK op woensdag 26 juni 2013 om 00:27:
Afgelopen weekend op Defqon heb ik voor 't eerst 2-CB gebruikt, en ben helemaal verkocht!


Mooi dat je je zo vermaakt hebt. :)
Dit recept (redelijke dosis na twee nachten X) zou bij velen alleen niet zo goed uitpakken! Je beschrijving is ook erg heftig vind ik.
Uitspraak van TrueGrit op woensdag 26 juni 2013 om 00:51:
Mooi dat je je zo vermaakt hebt. :)
Dit recept (redelijke dosis na twee nachten X) zou bij velen alleen niet zo goed uitpakken! Je beschrijving is ook erg heftig vind ik.


Ik zou het eerlijk gezegd niet weten wat een normale dosis is.. Heb maar geluisterd naar die vriend die er wel bekend mee was. Moet wel zeggen dat ik behoorlijk fors ben (1.93 en 120 kilo), misschien dat hij dat meegerekend heeft. Anyway, ik heb genoten van hoe het toen was, dus voor mij was er niks aan het handje ;)
Volgende keer ga ik wel buiten in een bos plassen, de schoonmaker zal niet blij met me zijn geweest.... ;)
Uitspraak van FRMWRK op woensdag 26 juni 2013 om 00:27:
Plassen! Ik voelde er niks van maar die straal! Wtf!!! Ik kon alle vormen maken die ik maar wilde!


:lol:
 
Uitspraak van Mr.Wr1TeR op zondag 23 juni 2013 om 23:37:
helaas wat last van m'n maag


dat had ik ook vreselijk de come up is heel erg ongemakkelijk enig idee hoe je de buikpijn verminderd? of heeft dat te maken met hard pressed pillen?
Uitspraak van FRMWRK op woensdag 26 juni 2013 om 00:27:
Hadden voor 20 euro 4 pillen van 12 mg gekocht, vrij duur maar goed,


Niks mis mee als je 4 tabletten in totaal hebt gekocht. Wees blij dat je het ergens kon krijgen ;)
Als je het vaker gaat nemen wordt de prijs wat belangrijker...maar zou dan ook wat meer stuks aankopen, dan krijg je vast een betere prijs. En anders op zoek naar een andere verkoper ;)


Uitspraak van FRMWRK op woensdag 26 juni 2013 om 00:27:
Afgelopen weekend op Defqon


Uitspraak van FRMWRK op woensdag 26 juni 2013 om 00:27:
Vrijdag en zaterdag


Uitspraak van FRMWRK op woensdag 26 juni 2013 om 00:27:
dus zondag nacht besloten 2CB te scoren. De nachtapotheker stond niet ver van onze tipi vandaan


Oh, was op Defqon zelf?> NOu wees blij dat ie op zondagnacht nog wat over had :loL:
Imo geen ruimte tot klagen over deze prijs!
Uitspraak van FRMWRK op woensdag 26 juni 2013 om 01:31:
Moet wel zeggen dat ik behoorlijk fors ben (1.93 en 120 kilo)


Maakt niet zo gek veel uit.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 26 juni 2013 om 17:53:
Oh, was op Defqon zelf?> NOu wees blij dat ie op zondagnacht nog wat over had :loL:
Imo geen ruimte tot klagen over deze prijs!


Mijn idee ook, zeker omdat je het op het campingterrein zelf kocht bij iemand.

Uitspraak van TrueGrit op woensdag 26 juni 2013 om 00:51:
Je beschrijving is ook erg heftig vind ik.


Moet zeggen dat ik het ook vrij flink vind voor een eerste keer, 2 x 12 mg.
laatste aanpassing
 
Oh ja ik zou vertellen hoe het ging: heb 16 mg gedropt volgens de weegschaal. Ik voelde me errug lekker, lichte visuals maar niet heel erg. Beetje golven en de kleuren trokken me wat meer, kom genieten van de lasers zonder dat het teveel werd! Nog even een spacebril op gehad maar dat was niet zon succes. De pep heb ik niet nodig gehad, in het begin gewoon lekker genoten en later nog energie genoeg om het tot het eind goed vol te houden! Maar toch denk niet dat ik het vaker oo dit soort feesten doe, thuis/buiten vind ik het toch stukken leuker..
Uitspraak van FRMWRK op woensdag 26 juni 2013 om 00:27:
Zwaaien met m'n handen, die vloog wel 100 keer voorbij


Uitspraak van FRMWRK op woensdag 26 juni 2013 om 00:27:
Wtf!!! Ik kon alle vormen maken die ik maar wilde!


Uitspraak van FRMWRK op woensdag 26 juni 2013 om 00:27:
Met een slipper op het gras tikken: het gras was net water en er kwamen van die golf kringen


hahaha dit is allemaal zo herkenbaar! Ik wil blauw pissen hoppa hele plee blauw. vuurrode stralen. gekkigheid!
mijn tapijt is blauw en zie ik altijd als water als ik er met vingertoppen over heen frumel. en dat zwaaien, ja echt zo mooi
Ik had laatst een half blauw (outpressed) hartje op. Waren getest op 13mg 2cb dus verwachtte er niet al te veel van. Tot mijn verbazing gaf dit mij gewoon een trip zoals ik gewend ben met 20mg kristal van hoge puurheid. Het grappige is dat je 2cb aardig lijkt te kunnen sturen, als ik me er op focus, trip ik me uit mijn naad:P. Als ik mijn best doe, kan ik het ook wat verminderen. Al met al, is 2cb toch 1 van mijn all-time favourites van de tripstofjes:D! Niet al te heftig op de mind en mijn heer wat een visuals!
Nou het is geen 2cb geworden op het feestje, aangezien ik rijden moest, maar op de after was het feest.

Op het feestje aan de speed gezeten, en op de after een blauw hartje genomen. Was best heftig, weet niet of dit nou zozeer door de speed kwam, of door geen slaap en geen ontbijt nog, of combinatie, maar het ging weer mal. Maar voor op een after was het prima te doen, heb een hoop onzin uit lopen kramen :P

Vind altijd wel dat 2cb me iets te lang duurt, heb 't na een uurtje of 4 ofzo wel weer bekeken, maar 't gaat maar door en 't gaat maar door
2C-I heeft er weer een liefhebber bij. (:
Ik en een maatje overwegen om binnenkort naar pretpark Slagharen of Hellendoorn te gaan en dan 2cb te nemen. Mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik weet dat er wel eens mensen onder invloed (LSD dacht ik?) naar de Efteling zijn gegaan nml
Fuck ja! 2-CB in het Sprookjesbos!! Lijkt me echt ziek haha
Uitspraak van JSKI op dinsdag 2 juli 2013 om 14:19:
Mensen die hier ervaring mee hebben?

Nog niet, maar staat zeker op de planning.

Persoonlijk zou mijn voorkeur trouwens naar 2C-I gaan. Denk dat ik zelf 2C-B slecht zou trekken in een drukke omgeving. Al hangt het er uiteraard ook vanaf welke dosis je neemt.
Uitspraak van JSKI op dinsdag 2 juli 2013 om 14:19:
naar pretpark Slagharen of Hellendoorn te gaan en dan 2cb te nemen. Mensen die hier ervaring mee hebben?
Ik weet dat er wel eens mensen onder invloed (LSD dacht ik?) naar de Efteling zijn gegaan nml


Met 2C-B wel in de Efteling. Chill :)

Uitspraak van FRMWRK op dinsdag 2 juli 2013 om 14:31:
2-CB in het Sprookjesbos!! Lijkt me echt ziek haha


Hehe ja is vet, je komt er niet meer uit. La Via VOlta krijgt ook een andere wending dan :P
Uitspraak van JSKI op dinsdag 2 juli 2013 om 14:19:
Mensen die hier ervaring mee hebben?


Alleen met 2C-I. Was heel erg tof! Natuurlijk het sprookjesbos, maar ook alle andere dingen. Achtbanen geven ook een hele andere kick. Echt een aanrader dus! Ik zou alleen wel echt een rustige dag uitkiezen. Lang wachten is natuurlijk nooit leuk, maar trippend vond ik het extra vervelend. Daarnaast vond ik de wachtrijen het moeilijkste, dingen als "Woooow, kijk die muur!" en "Zullen ze doorhebben dat we trippen" kwamen nogal eens voorbij. Maarja, volgens mij zijn de meeste mensen zo druk met zichzelf bezig dat ze het 9 van de 10x niet eens door hebben dat je zoiets zegt. :p
 
Ik ben ook een enorme fan van 2-cb maar in thuis sfeeren is het wel veel prettiger denk ik dan op 1 feest zit nu ook weer erop te spacen geeft me zoon goed gevoel altijd.
Uitspraak van JSKI op dinsdag 2 juli 2013 om 14:19:
Ik weet dat er wel eens mensen onder invloed (LSD dacht ik?) naar de Efteling zijn gegaan nml


that was me :P Zeker een geslaagde dag geweest! dus denk dat het met 2c-b ook leuk kan worden hoor :)
Zaterdag bij Pitch maar weer eens 2C-I, is een jaar geleden alweer. Neem iets van 12mg denk ik.
Wat is de reden dat veel mensen toch tijdens het hallucineren trapjes, bankjes en opstapjes zien?
Uitspraak van TrueGrit op vrijdag 5 juli 2013 om 17:18:
Zaterdag bij Pitch maar weer eens 2C-I, is een jaar geleden alweer. Neem iets van 12mg denk ik.


LIjkt me wat krap, maar voor een festival...ach..je kunt het zeker proberen...is er nog iets achter de hand als het onverhoopt toch niet zo heel veel doet?
 
Uitspraak van Strangelove op zaterdag 6 juli 2013 om 02:09:
Wat is de reden dat veel mensen toch tijdens het hallucineren trapjes, bankjes en opstapjes zien?


Dat zijn MD(M)A hallucinaties, geen 2C-X ;)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juli 2013 om 13:41:
Dat zijn MD(M)A hallucinaties, geen 2C-X ;)


Ja, er is inderdaad een significant verschil.

Plus dat MD(M)A hallucinaties duiden op hersenschade, toch?

Heb een aantal keer 2cb gedaan, was altijd heel leuk. Laatste keer wel erg intens, heel de kamer leek te golven.

Helaas is het nu schaars geworden. Net zoals keta. Vervelend dat juist die dingen die wat chiller zijn, zo lastig te krijgen zijn.
Heb geen zin om elke keer aan de pep, x of sos te gaan als ik wat leuks wil doen.

Hoe is de combi van keta en 2cb trouwens? iemand geprobeerd?
Ongeveer 7% van de mdma die je neemt wordt in je lichaam omgezet in mda. Mda geeft meer hallucinaties dan mdma. Heeft volgens mij niet zoveel te maken met hersenschade. Of de hallucinaties moeten pas optreden bij een bepaalde hoeveelheid mda, dus ook mdma, wat misschien redelijk hoog ligt en dan gewoon schadelijk is door te hoge dosis mdma. En 2cb schaars? Geen last van.