Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 449399x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 mei 2013 om 21:53:
Vervolgens binnen 30 minuten al spacen: temperatuur ging ineens flink omhoog en mijn maag blies weer op wat weer afliep op kotsen.

Iemand anders hetzelfde probleem?
Met LSD krijg ik trouwens ook redelijk last van een opgeblazen gevoel maar is het niet storend.

Nee, met 2C-B heb ik doorgaans niet snel last van mijn maag of misselijkheid. Pas vanaf 35-40mg begin ik dat wat meer te merken, maar daar is altijd wel redelijk doorheen te komen. 2C-I vind ik daar persoonlijk wat vervelender in, daar kun je echt even een flink kwartiertje misselijk zijn. Maar het vaker ondergaan helpt wel om er mee om te leren gaan. :)

Een opgeblazen gevoel met LSD is nieuw voor mij, dat vind ik juist echt héél makkelijk op je lichaam. Je kan wel ineens het gevoel hebben alsof je arm aan je reet vast zit ofzo, maar dat is wat anders. :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 3 mei 2013 om 01:04:
Nee, met 2C-B heb ik doorgaans niet snel last van mijn maag of misselijkheid. Pas vanaf 35-40mg begin ik dat wat meer te merken, maar daar is altijd wel redelijk doorheen te komen.

Juist andersom bij mij. Met een lagere dosis (15-25mg) word ik misselijk en moet ik vaak kotsen. Ga ik richting de 30-40mg dan is er weinig aan de hand.
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 3 mei 2013 om 01:00:
Voor mij ligt een recreatieve dosis 2C-B toch wel rond de 40-45mg. Ik heb gemerkt dat ik er boven die grens niet zo veel meer uit haal en het vooral alleen maar chaotischer wordt, wat niet echt fijn is. Het chaotische neemt dan aanzienlijk meer toe ten opzichte van het visuele en recreatieve effect en dat is niet wat ik dan wil. ;)

Wat versta je onder het chaotische effect? De ene keer neem ik 20mg en de andere keer richting de 40mg. Ik merk hierbij niet echt iets van toenemende chaos in mn hoofd en/of omgeving. Vooral visueel is er dan gewoon veel meer te beleven.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JSKI op vrijdag 3 mei 2013 om 13:50:
Wat versta je onder het chaotische effect?

Het is een beetje lastig uit te leggen. Bij 2C-B voel ik me bijvoorbeeld wat houterig, terwijl het bij 2C-I wat vloeiender aanvoelt. En ook de waarneming van je omgeving voelt anders.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 3 mei 2013 om 14:31:
Het is een beetje lastig uit te leggen. Bij 2C-B voel ik me bijvoorbeeld wat houterig, terwijl het bij 2C-I wat vloeiender aanvoelt. En ook de waarneming van je omgeving voelt anders.

Nog geen ervaring met 2CI dus mogelijk dat ik het daarom nog niet 'snap'. Snap wel enigzins wat je bedoelt met het houterige bij 2CB.
Waarschuw beheerder
Ik heb nog niet echt ervaring met tripmiddelen,1 keer 2c-i op maar te lage dosering en 2C-C en 2C-D maar daar merkte ik niet echt veel van werd er wel enorm vrolijk van maar verders niks.Maar wil eigenlijk deze week een tripje gaan doen.
Ik heb de beschikking over 2C-I ,2C-E,2C-T7 en LSD , ik denk dat ik voor de 2C-i ga. Ik woon bij een groot natuurgebied(de biesbos) wat voor mij best wel bekend terrein is en waar ik me wel op mijn gemak voel. Kan ik dit doen of raden jullie mij dit af vanwege mijn weinige ervaring? Er zullen btw wel 2 vrienden van mij bij aanwezig zijn.

Ik hoop dat jullie je kennis en informatie met mij willen delen :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van C11H15NO2 op dinsdag 7 mei 2013 om 16:30:
Ik heb de beschikking over 2C-I ,2C-E,2C-T7 en LSD , ik denk dat ik voor de 2C-i ga. Ik woon bij een groot natuurgebied(de biesbos) wat voor mij best wel bekend terrein is en waar ik me wel op mijn gemak voel. Kan ik dit doen of raden jullie mij dit af vanwege mijn weinige ervaring? Er zullen btw wel 2 vrienden van mij bij aanwezig zijn.

Als ik jou was zou ik idd voor de 2c-i gaan, is toch een heel stuk milder als de andere tripmiddelen waar je het over hebt ;)
Aan welke dosering zit je zelf te denken?
Of de biesbos een goede locatie is voor jou kan je denk ik zelf het beste inschatten maar als je je daar op je gemak voelt lijkt t me een prima locatie :) Hebben je vrienden wel enige tripervaring? en gaan ze zelf ook trippen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Taraaa op dinsdag 7 mei 2013 om 16:44:
Aan welke dosering zit je zelf te denken?
Of de biesbos een goede locatie is voor jou kan je denk ik zelf het beste inschatten maar als je je daar op je gemak voelt lijkt t me een prima locatie :)

Denk 15-17 mg. Ik voel me daar wel op mijn gemak beetje in de natuur lekker aan het water bootjes kijken en zo :)

Hebben je vrienden wel enige tripervaring? en gaan ze zelf ook trippen?

Nee,heb geen vrienden die daar ervaring in hebben of daar echt interesse in hebben om dat te gaan doen. (ze hebben pas sinds kort xtc ontdekt en zijn daar voorlopig nog wel even zoet mee ;) )
Hun zullen die dag/avond/nacht een jointje roken en een drankje doen maar niet helemaal van de kaart gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wanneer je Xtc hebt genomen de laatste maand, ga je dit dan ook merken met 2-cb gebruik ? Of staat dit los van elkaar ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op vrijdag 3 mei 2013 om 13:50:
uist andersom bij mij. Met een lagere dosis (15-25mg) word ik misselijk en moet ik vaak kotsen. Ga ik richting de 30-40mg dan is er weinig aan de hand.

Dat moet ik dan ook eens proberen. Echter lijkt het me dan erger worden aangezien mijn lichaam bij de lagere dosis een afweerreactie gaf: te hoge temperatuur dat ik ging ijlen.

is 2c-i inderdaad milder? dan wil ik dat eens bemachtigen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C11H15NO2 op dinsdag 7 mei 2013 om 16:58:
aan het water bootjes kijken

Mijn ervaring is dat water juist saai is, met 2cb in ieder geval. Doordat een van de effecten het golven van de omgeving betreft is het water niks bijzonders, aangezien deze al golft.
Waarschuw beheerder
Denk 15-17 mg. Ik voel me daar wel op mijn gemak beetje in de natuur lekker aan het water bootjes kijken en zo :)

Deze dosis lijkt mij wel prima. 17 mg wellicht iets aan de hoge kant voor een eerste keer, maar als je het op 15 mg houdt verwacht ik qua dosering geen problemen. Bootjes kijken lijkt me persoonlijk niet zo'n interessante tijdsbesteding tijdens het trippen, maar natuurlijk heb je de natuur om je heen dus je hebt genoeg andere input als de bootjes tegenvallen. ;)

Hun zullen die dag/avond/nacht een jointje roken en een drankje doen maar niet helemaal van de kaart gaan.

Hmmm, mensen die blowen terwijl jij aan de 2C-I zit, dat is toch wat minder vrees ik. Hangt er wel vanaf hoe jullie vriendschap is en hoeveel ze blowen. Maar als ze daar echt high of stoned zitten dan zou het weleens slecht kunnen matchen met jouw eigen stemming.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 mei 2013 om 17:42:
Wanneer je Xtc hebt genomen de laatste maand, ga je dit dan ook merken met 2-cb gebruik ? Of staat dit los van elkaar ?

Dit staat in principe los van elkaar, met als uitzondering dat een eventuele 'dinsdagdip' of vergelijkbare negatieve gevoelens wel versterkt kunnen worden door de 2C-B. Maar als er meer dan een paar dagen tussen zit, zou je qua dip alweer hersteld moeten zijn. Dus dan vervalt die mogelijkheid in principe. (Y)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 mei 2013 om 18:18:
is 2c-i inderdaad milder?

2C-I is niet milder dan 2C-B. Het is wat minder chaotisch dan 2C-B, waardoor het wel geschikter kan zijn voor een beginner. Maar de werkingsduur is grofweg twee keer zo lang. Afhankelijk van de dosis kun je er ook best heftig op trippen, dus het is niet zo dat 2C-I een rustig ritje is in vergelijking met 2C-B.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 mei 2013 om 18:18:
Echter lijkt het me dan erger worden aangezien mijn lichaam bij de lagere dosis een afweerreactie gaf: te hoge temperatuur dat ik ging ijlen.

Is die hoge temperatuur ook vastgesteld met een thermometer? Was het trouwens in een thuis situatie, ergens buiten, of op een feest/festival? In principe gaan de meeste mensen 'ijlen' als ze trippen, alleen als je goed in je trip zit dan zie je het niet als ijlen. Of andersom: Niemand gaat ijlen tijdens het trippen, alleen als je in de war bent lijkt het zo. Het punt is: Het hoort erbij dat je soms onzinnige dingen zegt. Grote kans dat je jezelf zit aan te praten dat je aan het ijlen bent, net als die verhoogde temperatuur. Natuurlijk weet je dat nooit 100% zeker, wie weet had je inderdaad een ongewone reactie waardoor je lichte koorts kreeg. Daarom de vraag of het daadwerkelijk met een thermometer is vastgesteld. Anders is het vrij onbetrouwbaar, en zou ik je aanraden om het van je af te zetten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 8 mei 2013 om 00:01:
2C-I is niet milder dan 2C-B. Het is wat minder chaotisch dan 2C-B, waardoor het wel geschikter kan zijn voor een beginner. Maar de werkingsduur is grofweg twee keer zo lang. Afhankelijk van de dosis kun je er ook best heftig op trippen, dus het is niet zo dat 2C-I een rustig ritje is in vergelijking met 2C-B.

Ik denk dat hij tov andere stoffen bedoelde door de posts boven hem. Neemt overigens niet weg dat het handig is even aan te geven dat de duur langer is inderdaad.
Uitspraak van C11H15NO2 op dinsdag 7 mei 2013 om 16:30:
Ik heb de beschikking over 2C-I ,2C-E,2C-T7 en LSD , ik denk dat ik voor de 2C-i ga.

Als ik jou was zou ik idd voor de 2c-i gaan, is toch een heel stuk milder als de andere tripmiddelen waar je het over hebt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op woensdag 8 mei 2013 om 09:53:
Ik denk dat hij tov andere stoffen bedoelde door de posts boven hem.

Dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar het stukje dat hij quote gaat over 2C-B, dus het leek mij logisch dat hij hier specifiek vroeg naar 2C-I ten opzichte van 2C-B. In ieder geval is 2C-I wel duidelijk milder dan 2C-E en 2C-T-7, dus voor die twee stoffen klopt de uitspraak '2C-I is milder''. :)

Waarschuw beheerder
Is die hoge temperatuur ook vastgesteld met een thermometer? Was het trouwens in een thuis situatie, ergens buiten, of op een feest/festival? In principe gaan de meeste mensen 'ijlen' als ze trippen, alleen als je goed in je trip zit dan zie je het niet als ijlen. Of andersom: Niemand gaat ijlen tijdens het trippen, alleen als je in de war bent lijkt het zo. Het punt is: Het hoort erbij dat je soms onzinnige dingen zegt. Grote kans dat je jezelf zit aan te praten dat je aan het ijlen bent, net als die verhoogde temperatuur. Natuurlijk weet je dat nooit 100% zeker, wie weet had je inderdaad een ongewone reactie waardoor je lichte koorts kreeg. Daarom de vraag of het daadwerkelijk met een thermometer is vastgesteld. Anders is het vrij onbetrouwbaar, en zou ik je aanraden om het van je af te zetten.

Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 8 mei 2013 om 10:10:
Dat dacht ik in eerste instantie ook. Maar het stukje dat hij quote gaat over 2C-B, dus het leek mij logisch dat hij hier specifiek vroeg naar 2C-I ten opzichte van 2C-B. In ieder geval is 2C-I wel duidelijk milder dan 2C-E en 2C-T-7, dus voor die twee stoffen klopt de uitspraak '2C-I is milder''.

Bedoelde inderdaad tegenover 2cb.

Wat je zegt kan kloppen, maar ik was thuis en woon op mezelf, geen reden tot paniek. Ik ging met een goed gevoel aan de slag als het ware.
Ik kreeg binnen een half uur die koorts symptomen en het opgeblazen gevoel, wanneer ik alles er uit gegooid had was het over en heb ik er wel redelijk van kunnen genieten.

LSD vind ik toch een stuk fijner en mooier, afgezien de ongelofelijke mindfuck die je kan krijgen als je niet rationeel na kan denken.
Next stop; nn-DMT.

Thanks for the info!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ovori op zaterdag 20 april 2013 om 00:11:
Heb maar meteen even een foto'tje gemaakt van de ruitjes

[albumelement=83466408]{element is niet toegankelijk}

Vraagje: ik heb begrepen dat deze 12 mg zijn, klopt dit?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wil misschien binnenkort 2C-C gaan proberen. Meen ergens gelezen te hebben dat het niet zo'n spectaculair 2C'tje is. Wat kan ik verwachten tijdens een trip? Zijn er wel visuals aanwezig? Wat is een 'normale' dosis?
Waarschuw beheerder
Jammer genoeg is 2c-b of een ander 2ctje hier nergens te vinden. Heb ooit een keer 5 2cb pillen te pakken kunnen krijgen met veel geluk. Maar niemand van onze vrienden kan het vinden. En we zoeken al een paar maanden. We gaan nu voor de 2de x aan de truffels omdat we 2cb niet kunnen vinden. Ook niet zo erg natuurlijk ;)

Zijn 2c's in het algemeen moeilijk te vinden? Of ligt dat puur aan mijn contacten? Want andere drugs kan ik wel gemakkelijk aankomen. (even voor de duidelijkheid, dit is geen oproep om te kopen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van strukel op woensdag 8 mei 2013 om 11:36:
Zijn 2c's in het algemeen moeilijk te vinden? Of ligt dat puur aan mijn contacten?

Bij mij in de omgeving duikt het steeds meer op. Eerst was er erg lastig aan te komen maar ongeveer het laatste half jaar tot jaar is het behoorlijk toegenomen.
Waarschuw beheerder
Waar is trouwens dat verhaaltje naar toe met het verschil tussen bijv LSD en Mescaline/2cb. Waarbij 2cb oppervlakkiger zou zijn?
Ik kan het nergens meer vinden of ik lees er overheen met mn hoofd.
Waarschuw beheerder
Deze dosis lijkt mij wel prima. 17 mg wellicht iets aan de hoge kant voor een eerste keer, maar als je het op 15 mg houdt verwacht ik qua dosering geen problemen

Ik heb 1 keer eerder 2C-I op 13-14 mg en dat deed eigenlijk niet echt iets, voelde me wel happy maar geen vervormingen en dat soort dingen dus vandaar die 15-17 mg.
Dus dan zal die 17 mg toch wel meevallen of anderschat ik het dan?

Bootjes kijken lijkt me persoonlijk niet zo'n interessante tijdsbesteding tijdens het trippen, maar natuurlijk heb je de natuur om je heen dus je hebt genoeg andere input als de bootjes tegenvallen. ;)

Als dat tegenvalt zal de natuur inderdaad vast genoeg andere dingen te bieden hebben om me uren te vermaken :)

Hmmm, mensen die blowen terwijl jij aan de 2C-I zit, dat is toch wat minder vrees ik. Hangt er wel vanaf hoe jullie vriendschap is en hoeveel ze blowen. Maar als ze daar echt high of stoned zitten dan zou het weleens slecht kunnen matchen met jouw eigen stemming.

Ik zal iets specifieker zijn: de ene is mijn vriendin en de andere is een goede vriendin van mij.
Ik vertrouw hun onvoorwaardelijk dus dat is niet zo'n probleem maar ik zal er wel rekening mee houden wat jij zegt dat hun dan waarschijnlijk een hele andere mindsetting hebben en dat dat dan minder relaxed voor mij kan zijn.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Digitalism op woensdag 8 mei 2013 om 11:15:
Ik wil misschien binnenkort 2C-C gaan proberen. Meen ergens gelezen te hebben dat het niet zo'n spectaculair 2C'tje is. Wat kan ik verwachten tijdens een trip? Zijn er wel visuals aanwezig? Wat is een 'normale' dosis?

Zeker wel leuk hoor.
Die verhalen dat het niet zo visueel is begrijp ik niet helemaal, 32-34mg is voor mij altijd behoorlijk visueel :)
Een rustig, dromerig 2C-tje waar het vaak fijn is op de bank te liggen en met fijne muziek op de achtergrond CEVs te checken.
Lijkt wel op 2C-B qua gevoel, alleen is de werkingsduur 1-2uur korter, het verloop constanter en de visuals zijn gewoon anders.
Weinig bodyload!
Normale dosis is vanaf ca. 28mg
Waarschuw beheerder
Kijk, met zo'n antwoord kan ik wat. Thanks, man!
Waarschuw beheerder
Straks misschien 2C-B, maar ik ben wel alleen. Is dat aan te raden of is dat niet relaxed? Ik zat te denken aan 28mg en dan gewoon lekker wat mooie muziekjes op, misschien zelf wat muziek maken... Gaat dat laatste uberhaupt nog onder invloed van 2C-B? Kan natuurlijk vrij chaotisch zijn. Hmm. Twijfels, twijfels...
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 8 mei 2013 om 11:15:

een lekkere bankhang 2c :)

mellow, kalm maar zeker wel visueel.... pak zelf meestal tegen de 40mg wel.
voor een eerste keer vind ik rond de 28/30mg wel te doen hoor (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op donderdag 9 mei 2013 om 20:57:
Straks misschien 2C-B, maar ik ben wel alleen. Is dat aan te raden of is dat niet relaxed

Ik heb mijn eerste keer alleen gedaan. Als het een vertrouwde omgeving is kan het best.
Persoonlijk vind ik in me eentje drugs altijd chill; ik hoef dan geen rekening te houden met anderen.
Overigens was mijn dosis niet zo hoog als die van jou (18mg begin en na 1,5 uur nog 6mg).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op donderdag 9 mei 2013 om 20:57:
Straks misschien 2C-B, maar ik ben wel alleen. Is dat aan te raden of is dat niet relaxed? Ik zat te denken aan 28mg

Laatst ook eens alleen gedaan, met 30mg (hoge dosis voor mij).
Was inderdaad vrij chaotisch, maar op zich prima te doen. Ook totaal niet erg om alleen te zijn ofzo :)
Zou wel iets van een leuke film oid om te kijken achter de hand houden, vind ik als ik alleen trip extra toevoeging hebben.

Hier heb je anders mn youtube playlist :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op donderdag 9 mei 2013 om 21:55:
Hier heb je anders mn youtube playlist

Komt redelijk overeen met mijn playlist :lol:
Overigens vind ik 2cb soms in mn eentje fijner omdat ik dan lekker kan doen wat ik wil. Dat is eigenlijk alleen maar met mn ogen dicht muziek luisteren. Als je het met meerdere mensen doet heb je die kans vaak niet omdat er gepraat en gelachen wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TrueGrit op donderdag 9 mei 2013 om 21:55:
Hier heb je anders mn youtube playlist

Zitten lekkere nummers bij. Toch maak ik liever m'n eigen playlists of zet ik een CD op.

Ik heb trouwens maar besloten geen 2C-B te nemen, ik ben al vanaf 5 uur op dus lekker vroeg naar bed en misschien morgen overdag dan maar, is waarschijnlijk ook leuker.
Waarschuw beheerder
+3-1
Kon het niet laten. 20mg achter de kiezen.

Vanaf kwart voor 1 tot 2u ongeveer volledig weggespaced op muziek
De meest willekeurige CEV's gebaseerd op dagelijkse gedachten,

Maar het moment een gedachte krijgt van het hoogtepunt is voorbij, teleurstelling :nocheer:

01:59u
laat maar, volgens mij komt het hoogtepunt nu zo pas. Kolere.
Ik denk dat ik even ga pissen en snel terug de muziek aan zetten want we zijn er nog lang niet volgens mij.

02:00u
Of we zijn er toch wel, wtf, ik snap er echt niks meer van nu. Dan is het voorbij, dan weer niet

02:18u
Alsof ik mn space heb uitgespeeld. Op de muziek zie ik allemaal high vifes en komt de gedachte verder dan dit kan het niet. Alsof ik het maximale heb bereik met dit goedje. Het continu opbouwen heeft zn eindstation bereikt. Verder dan dit kan het niet.
Ik baal, want ik merk dat ik nog lang niet uitgespaced ben maar ik ben teleurgesteld dat mijn reis niet verder kan.
Alsof ik bij de poort geweigerd ben, zo voelt het op dit moment. Misschien is 2cb toch wel een beperkt psychedelica

02:23u
Misschien handig om te vermelden,
Tijd van inname was 23:45u

02:24u
Jezus man, ik space nog lekker, de effecten zijn zeer sterk aanwezig maar de gedachte wat er net is gebeurd bederft het een beetje.
Ik kan wel leuk weer met mijn ogen dicht muziek gaan luisteren maar ik weet nu toch waar het stopt schijnbaar.

02:28u
Oke, nu kan ik wel genieten. Ik zie op whatsapp de meest absurde berichten voorbij komen van 3 maatjes, die bij een van hun ook aan de 2cb zitten schijnbaar.
Een fragment:
Iedereen is welkom
Maar neem godverdomme drank mee
Is er een kaakchirurg?
Ik heb een boormachine en ligt op de telefoon
Kijk oma dan, wij maar poetsen

02:32u
Ach, tot zo ver, 2cb is toch maar een beperkt psychedelica. Jezus christus, kan die gedachte niet gewoon even oprotten en me laten genieten van het goedje?

02:34u
Aangezien de space niet meer van binnen komt zoeken we het maar extern. Hallo borrelnootjes.

02:35u
Overigens heb ik ontdekt dat 2cb zich echt op meerdere vlakken kan uiten. Ogen open visueel, ogen dicht visueel, qua smaak, qua gedachten
02:36u
Ja wtf lul ik nou, tuurlijk kan dat. Het is een drug. Misschien moet ik wel gewoon kappen met dit, dit slaat echt nergens meer op.

02:55u
Appelmoes (Y)
Overigens komt nu een beetje het besef wat een absurde avond het weer is geweest. De hele avond alleen maar op de bank gelegen.
Wat wel apart was, meestal lig ik met mn benen over elkaar. Tijdens de space ervaarde ik dat soms als blokkerend, haalde mn benen dan van elkaar en kon mn reis dan vervolgen. Op bepaalde momenten leek ik ook door de muziek even niet te kunnen ademen (adembenemend?).
Uiteindelijk wel een vette avond gehad maar ook ontdekt tot waar je kunt gaan met dit goedje.
Voor de rest komt deze ervaring in dat opzich ook niet helemaal onverwacht. Gezien ik de laatste dagen heel erg bezig ben geweest met LSD en DMT. Inlezen, vragen stellen, tripreports lezen.

03:02u
Godverdomme, nu heb ik onverwachts toch een soort tripreport geschreven. Ik mocht van mezelf een keer geen tripreport schrijven omdat ik dat al zo vaak doe :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 11 mei 2013 om 01:59:
Kon het niet laten. 20mg achter de kiezen.

Heel goede illustratie van het golvende/chaotische effect van 2C-B dit report! Voordeel van live opschrijven I guess :)

Uitspraak van JSKI op zaterdag 11 mei 2013 om 01:59:
Jezus christus, kan die gedachte niet gewoon even oprotten en me laten genieten van het goedje?

Lijkt me niet echt de juiste mindset om van negatieve gedachten af te komen :p
Waarschuw beheerder
+4
2x per week aan de drugs gaan en teleurgesteld zijn dat het allemaal niet meer zo impressive is...

Moraal van het verhaal: nog vaker drugs nemen in veel grotere hoeveelheden. Misschien dat dat helpt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op zaterdag 11 mei 2013 om 12:25:
2x per week aan de drugs gaan en teleurgesteld zijn dat het allemaal niet meer zo impressive is...

Ik snap je punt. Had het ook beter niet kunnen doen, bier (N)
Overigens moet ik mijn hele gedachte gang nu een beetje aanpassen, nu ik er nuchter op terug kijk. Heb me heus wel vermaakt, en het was ook zeker wel indrukwekkend.
Uitspraak van TrueGrit op zaterdag 11 mei 2013 om 11:17:
Heel goede illustratie van het golvende/chaotische effect van 2C-B dit report!

Dat was behoorlijk aanwezig deze keer ja.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JSKI op zaterdag 11 mei 2013 om 14:03:
Had het ook beter niet kunnen doen, bier (N)

Vervelend als je daar last van hebt. Hoe wil je dergelijke situaties in de toekomst voorkomen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zaterdag 11 mei 2013 om 15:33:
Vervelend als je daar last van hebt. Hoe wil je dergelijke situaties in de toekomst voorkomen?

Nou bij mij werkt het op de volgende manier. Als het er is moet het op, is het er niet is het prima. Feit is dat ik de laatste tijd een voorraadje heb ontwikkeld omdat ik dacht dat ik dit stadium voorbij was. Blijkt dus niet zo te zijn.
Waarschuw beheerder
+1
Afgelopen woensdag 16 mg 2c-i genomen op PRSPCT. Heerlijke (diepe) reis door de muziek gemaakt (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cas2009 op woensdag 8 mei 2013 om 11:03:

Iemand die al weet hoeveel er in die gespikkelde hartjes zit?

Uitspraak van cas2009 op woensdag 8 mei 2013 om 11:03:
Uitspraak van ovori op zaterdag 20 april 2013 om 00:11:Heb maar meteen even een foto'tje gemaakt van de ruitjes

[albumelement=83466408]{element is niet toegankelijk}

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [Sander] op maandag 13 mei 2013 om 22:57:
Iemand die al weet hoeveel er in die gespikkelde hartjes zit?

16 of 18 mg dacht ik ;)
Waarschuw beheerder
-2
Hee weet iemand hoeveel
Er in die blauwe hartjes zit erop gedrukt niet erin
Dacht 10 maar hoorde via iemand anders 12/14 ofzo ??
Weet iemand hhier het ?
donateur
10-12
Eigen gebruik meld dat ze idd niet zo sterk zijn.
That said 10-12 is voor mij iig te weinig. Anderhalf zou de trick wrsch wel bij me doen. Maar zal volgende keer wrsch weer gewoon vertrouwd poeder nemen in een capsule.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1 doet voor mijn ook niet had laatst 2 van deze tegelijk smaakte wel goed :p ma wou het ff checken omdat aankomen weekend maatje van me voor eerst ga doen ;)

Waarschuw beheerder
Heb laatste zaterdag 1 van die 3D hartjes genuttigd op een feestje, maar spijtig genoeg kwamen de visuals niet zo hard op als ik had gewild.. Nu ben ik wel nog aan het twijfelen of ik nu zaterdag op een feestje er 1.5 of 2 neem
donateur
Zou anderhalf doen. Meestal doet een paar mg meer het wel. En die paar mg meer zal wel in een halfje zitten. Tenzij die 3D harten erg laag gedoseerd zijn (4mg) maar dat hoef ik niet te verwachten neem ik aan..want dan zou een helemaal niks doen.
Waarschuw beheerder
Is het slim om dit voor de eerste keer op een festival te doen of eerst in een relaxere omgeving. Heb nog helemaal geen ervaring met trip middelen.
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van [Sander] op dinsdag 14 mei 2013 om 20:16:
Heb nog helemaal geen ervaring met trip middelen.

In dat geval zou ik het sowieso niet op een festival doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 14 mei 2013 om 20:49:
In dat geval zou ik het sowieso niet op een festival doen.

Ja dacht miss kan het omdat heb gelezen dat het niet zo hevig is als je normaal doet. Hou er niet van om thuis te gebruiken dus dan blijf ik er maar van af haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Sander] op dinsdag 14 mei 2013 om 21:34:
Ja dacht miss kan het omdat heb gelezen dat het niet zo hevig is als je normaal doet. Hou er niet van om thuis te gebruiken dus dan blijf ik er maar van af haha

dan helemaal niet doen (Y)

trip middelen kun je beter eerst kijken wat het met jou doet. een drukke omgeving kan je namelijk ook vies tegenvallen ;)

Waarschuw beheerder
Binnenkort in thuissetting 2-cb proberen. Al bekend met truffels en wat hallucineren tijdens Xtc.

Wil het combineren met xtc. Wat zijn ongeveer de verhouding qua mg's nemen, wat wordt over het algemeen eerst genomen en neem je dan het volgende goedje kort erna of pas na enkele uren.

Graag wat info verder.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Sander] op maandag 13 mei 2013 om 22:57:

de ruitjes

Ik heb ze afgelopen week geprobeerd, uiteindelijk 3 en eigenlijk geen enkel effect.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 14 mei 2013 om 20:04:
erg laag gedoseerd zijn (4mg)

Ben bang dat ik met dit soort te maken heb:(
Zijn er verschillende batchen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 mei 2013 om 00:37:
Wil het combineren met xtc. Wat zijn ongeveer de verhouding qua mg's nemen, wat wordt over het algemeen eerst genomen en neem je dan het volgende goedje kort erna of pas na enkele uren.

Als je eerst xtc neemt dan gaat dat ten koste van het effect van de 2cb bij mij. Ik zou de XTC op zn vroegst 2u na inname 2cb nemen.