Nou, het was in 1 woord geweldig! Wat een trip, heerlijk zeg
Dat was T-2, niet T-7
Sorry, vergeef me
Zelf laten testen? Mooi percentage iig.
Nee dat niet, je moet ook gelijk 100mg afstaan, best veel. Maar ik vertrouw degene waar we alles van krijgen wel, dus ik neem aan dat het waar is. En al was het wat minder, het was goed genoeg voor mij!
Een report schrijven kan denk ik niet echt, want naar mijn idee hebben we niet echt iets beleefd. De trip was gewoon heel chill, maar niet heel bijzonder. Maar bij deze mijn ervaringen:
20:00, iedereen is op de plek van bestemming. We zijn in totaal met zijn 8en, Ik, D mijn vriend, J, Jw, M, Mi, S en P. P en ik gaan aan de 2c-e, de rest aan de 2c-i. Ik ben de enige die P kent, hij is nieuw in de groep. Gelukkig valt hij goed in de groep en hangt er geen ongemakkelijke sfeer. We zijn bij J thuis op haar kamer, ze woont in een studentenhuis. S woont daar ook. De overige bewoners zijn niet thuis en komen ook niet meer thuis deze avond, dus we hebben het hele huis voor onszelf. Zo kunnen we dus ongestoord naar de keuken lopen of op het dakterras zitten zonder vreemde mensen tegen te komen.
21:00, Alles is afgewogen en iedereen heeft zn capsule ingenomen. J zou D zn haar nog knippen, ze is ook onze thuis kapper. Zij had haar capsule om 20:30 al, maar durfde het om 21.15 al niet meer aan om nog zijn haar te gaan knippen. Ze werd al misselijk en was bang dat ze zijn oor eraf zou knippen. Er stond een laptop met wat muziek aan, en we zaten rustig te kletsen en te wachten tot het zou gaan beginnen.
21:30, J en Mi beginnen te giebelen. Het is de eerste keer voor Mi (ook voor S), en ze vindt het erg spannend. Helaas is ze erg misselijk en ze is al een aantal keer naar de wc gerend, maar telkens kwam er niks uit. Langzaam krijgen ze wat visuals, Mi vindt het geweldig. Ze staart naar de vissenkom op de kamer, en snapt er niks meer van. Naar haar idee worden de vissen veel te groot voor de kom. Ook hoofden van worden groter en kleiner. Ze blijft lachen, naar de wc rennen en zich verbazen over wat ze allemaal ziet.
22.00-23.30, Ondertussen is het ook bij D, Jw en P gaan werken. De Loperamide werkt niet zoals gehoopt. Naast Mi, hebben ook J en D erg last van buikpijn. Bij D is alles er helaas ook weer uitgekomen. Hierna ging het gelijk een stuk beter

In de tussentijd hebben we gewoon zitten kletsen, vooral over drugs en muziek. Ook hebben we filmpjes op YouTube gekeken. Een van deze filmpjes is Stairways to Heaven - Led Zeppelin. Mi vindt het plaatje fascinerend. Als ze van te voren niet had geweten dat dit een plaatje was, dacht ze echt dat het een filmpje zou zijn. We hadden een hele lading aan snoep, fruit, chips, vla, ijsjes en drinken. Alles wordt open gemaakt en overal wordt van geproefd. P vind het in het begin nog moeilijk om de 2c-e een plekje te geven. De 2c-b en 2c-i ervaringen van hiervoor waren veel makkelijker te handelen voor hem. Hij noemt alles wazig en is wat rustig. Na een half uur is dit voorbij en zit hij te genieten van alles wat hij ziet en voelt. Dit geeft mij ook een fijn gevoel, ik heb hem uitgenodigd en zou me rot voelen als hij het niet tof zou vinden. Ik heb de hele tijd zitten lachen om alle uitspraken en reacties van de rest. J dacht op een gegeven moment nog dat er een spin op haar druiven zat en deze had opgegeten, wat tot een hilarisch moment voor de rest leidde.
23:30, Ineens voel ik het. Ik zie niks, maar voel het door mijn hele lichaam. Lichte krampen en een best heftige bodyload. Ik heb het niet gezien, maar weet zeker dat ik met een grote glimlach op mn gezicht gezeten heb. Ik snap nu heel goed wat P bedoelde met het wazige gevoel, het is inderdaad een beetje vreemd en onwennig. Ik geef me er helemaal aan over en weet dat het nu gaat beginnen, en daar heb ik zin in.
24:00, De visuals zijn sterker geworden. Op weg naar de wc loop ik langs Mi, dit op de grond zit voor het konijnenhok. Ik vroeg me af wat ze aan het doen was, maar toen ik het beestje zag begreep ik het. Zijn vacht was prachtig om te zien, het stro in zijn hok gaven bijzondere visuals. Het leek net alsof het beestje op een waterbed liep. Later komt S ook naar de gang en haalt het konijn uit zn hok. We zitten op de grond en laten het beestje heen en weer hobbelen. Aaien voelt heel bizar, het beestje zelf ziet er ook leuk ook. Dit is toch weer iets heel anders dan naar vreemde filpmjes op YouTube kijken. Op een gegeven moment wordt het beestje het zat, stoppen we 'm weer in zn hok en gaan terug de kamer in.
01:00, M en S voelen nog helemaal niks. Dit verbaast me, omdat de rest toch goed aan het trippen is en zij niet een lagere dosis dan de rest hebben gekregen. Ze besluiten om even een uurtje naar een soort van kroeg/club om de hoek te gaan. J maakt zich een beetje zorgen en is bang dat als ze binnen zijn het toch ineens inslaat. Ze verzekeren ons niet al te lang weg te blijven en niet te gaan drinken, en gaan uiteindelijk toch weg.
01:15, D, J, Jw, Mi P en ik zijn nog over. Ineens voelt de groep heel klein aan. We besluiten buiten even een rondje te gaan lopen. Het duurt even voordat iedereen zijn eigen jas heeft gevonden. J trekt haar jas tot 2x toe uit, ervan overtuigd dat het niet haar jas is. Ik zit met mijn jas aan op een stoel te wachten en bewonder het tafereel. Het ziet er vreemd uit hoe iedereen zn jas aantrekt. Mouwen vliegen heen en weer, jassen lijken veel te klein. In mijn hoofd lijkt dit allemaal niet meer te kloppen. Uiteindelijk is het gelukt en gaan we naar buiten. De frisse lucht voelt heerlijk aan. Terwijl we buiten lopen wil ik een sigaret aansteken, maar op het moment dat ik mijn mond doe verander ik van gedachten en steek 'm niet aan. De sigaret houd ik in mijn hand. Buiten lopen we richten een 'parkje'. Echt zo'n stukje groen midden in de stad, met wat stuiken bomen en bosjes. Normaal gesproken trip ik niet meer zo erg als we naar buiten gaan, maar nu wel. Alles is prachtig. Op de donkere muren van de huizen zie ik allerlei patronen die me erg doen denken aan de visuals die ik bij LSD ook had. In het parkje aangekomen vindt niemand het heel bijzonder daar. Jw staat een bord te lezen, en ik vraag me af hoe hij dit doet. De letters dansen over het bord naar mijn gevoel. Ik besef me ook dat het bord normaal gesproken waarschijnlijk niet groen en roze is. Ik loop wat verder naar een brug en blijf hier staan. Het uitzicht hier vind ik geweldig. Het water golft en het licht van de lantarenpalen geeft een bijzondere schittering. De takken van de bomen zien er raar uit, en het zijn er ook ongelofelijk veel. 5 min sta ik verwonderd te kijken naar eigenlijk niks, maar het is prachtig. De rest krijgt het koud en we besluiten terug te lopen. Op het paadje waarover we nu lopen lijkt het net of ik allemaal afdrukken van eendenpoten zie in het asfalt, heel bizar.
02:00 We zijn weer binnen, en gaan weer rustig zitten. Op dit moment besef ik dat ik eigenlijk nog steeds meer begin te trippen. De visuals blijven toenemen. Terwijl ik relaxt naar de muur aan het staren ben wil ik mijn sigaret, die ik nog steeds beet heb, weer aansteken. Maar alleen de gedachte eraan maakt me misselijk, dus ik doe het niet. Omdat het wel erg fijn voelt om iets beet te hebben stop ik hem nog steeds niet terug. M en S komen 10min na ons ook weer binnen. M heeft het idee dat ze toch wat begint te voelen. Iedereen zit rustig verder te praten en ik zonder me een beetje af. Deze visuals zijn zo ongelofelijk mooi. En nog beter, ik zie ze overal. Het doe me het meeste denken aan van die poppetjes die ook op lsd zegels staan. En een soort van olifanten. Ik kan het niet thuis brengen, maar het komt me ook weer heel erg bekend voor. Ik besluit mijn ogen dicht te doen, en de CEV's overvallen me. De muziek sleurt me mee in een achtbaan van mijn eigen visuals. Ik zweef door kleuren en patronen heen. Vaag hoor ik iedereen wel praten, maar verstaan doe ik ze niet. Hoe lang ik met mijn ogen dicht gezeten heb weet ik niet. Toen ik ze open deed hoorde ik wel iemand zeggen: "He, daar is ze weer". Nog even heb ik zitten bijkomen van dit moment. Nog nooit heb ik zulke CEV's gehad, wow, want ontzettend gaaf zeg! Mijn tijdsbesef is helemaal weg, ineens is het een uur later.
03:00, Op weg naar de wc blijf ik in de deuropening van de keuken staan. De keukenvloer trekt mijn aandacht. Ook hier zie ik een paradijs van kleuren en patronen verschijnen. Verwondert om deze mooie vertoning blijf ik even staan. Dan besluit ik een stoel te pakken zodat ik gewoon rustig kan zitten en genieten. Even later komt Mi bij me zitten om te vragen of alles nog wel oke met me gaat. In eerste instantie snap ik niet waar deze vraag vandaan komt en dit ziet ze aan me want ze zegt "Ja, je zit hier zo alleen." Ik zeg dat alles super gaat en dat ik gewoon van de vloer aan het genieten ben. Ze werpt ook een blik op de vloer en snapt me meteen. Samen hebben we hier een tijdje gezeten en niks tegen elkaar gezegd, totdat haar vriend appt dat hij uit de kroeg even langs wilt komen.
03:30, De vriend van Mi staat voor de deur. Niemand heeft er eigenlijk zin in dat hij binnenkomt omdat hij dronken is. Mi gaat toch even naar de deur toe omdat hij ook wilt weten of alles nog goed met haar gaat aangezien het haar 1e keer is. Ondertussen zijn S, M, J en Jw ook in de keuken bij mij komen zitten. Tussen Mi en haar vriend loopt het een beetje uit de hand en er komt ruzie. Nadat hij heel even binnen is geweest en nog wat gedoe aan de deur gaat hij gelukkig toch weg. Dit geeft een beetje een domper op de avond. Daarna praten we nog over de mening van mensen over alcohol en drugs en dat drugs in vergelijking met alcohol helemaal zo slecht niet is.
04:00, M is toch nog wat gaan voelen. Ze gaat met S, Mi, M en J naar de kamer van J. P, D, Jw en ik blijven in de keuken zitten. We zitten relaxt te kletsen tot een uurtje of 5. Alles begint een beetje uit te werken. Ook merk ik dat ik moe word. Eindelijk steek ik mn sigaret aan, wat me eigenlijk helemaal niet zo blij maakt. Dit is een bevestiging dat de trip echt op zn einde raakt.
05:00,Jw en P roken een jointje in de keuken, maar hier heb ik totaal geen behoefte aan dus sla dit af. S was van plan naar bed te gaan maar komt na een paar minuten verwonderd terug de keuken in. Op de wc zag ze de tegels wat bewegen. Ik besluit met haar naar de kamer van J te gaan om dit aan de rest te vertellen. Iedereen is verbaast, niemand had verwacht dat er nog iets zou gebeuren. D, Jw en P komen ook weer naar deze kamer. Bij S gebeurt er verder niet zoveel en ze besluit om half 6 toch maar te gaan slapen. Bij M is er nog wel iets aan visuals gekomen, maar heel erg licht. Ik opper om naar huis te gaan, maar D en P hebben hier nog niet zoveel zin in en dus blijven we zitten.
06:00, De avond is nu echt op zn einde gekomen en D, P en ik gaan naar huis. Gelukkig zijn de visuals zo goed als over, want de slaapzak van P zou anders nog een feest geweest zijn. Niet veel later val ik in slaap.
De avond was an sich niet heel erg bijzonder, maar de visuals die ik heb gehad waren echt onbeschrijfelijk. Nog nooit heb ik er zo van kunnen genieten als nu. 2c-e is zeker voor herhaling vatbaar voor mij
edit: typfoutjes