Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 444251x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 21 mei 2012 om 00:07:
2C-T2

Ben ik dan de enige die deze verre van interessant vond? Wat vriendinnen van mij vonden het ook enorm visueel, leuker dan 2C-B zelfs. Overigens hebben ze deze variant ook nasaal geprobeerd en dat bleek flink brandend, hehe. En ze moesten beiden kotsen toen het op kwam zetten. 8)

Zelf zou ik dan liever een keer 2C-T-7 proberen, die was meen ik wel visueler toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 21 mei 2012 om 13:08:
Ben ik dan de enige die deze verre van interessant vond

ik vond er ook geen zak aan. T was net of je door vochtige ogen keek, meer niet. Hebben toen besloten om 2cb bij te snuiven en dat maakte het een heel stuk interessanter

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik dan de enige die deze verre van interessant vond?

Vrijdag ga ik de 2C-T-2 proberen :)
Zit alleen nog te twijfelen tussen nasaal of oraal, aangezien ik volgens mij slechts 20mg heb liggen?
Dit vind ik een (te) lage dosis voor oraal, maar een erg hoge dosis voor nasaal.

Wat vinden jullie een goede dosis om nasaal te nemen?
laatste aanpassing
donateur
Zelf zou ik dan liever een keer 2C-T-7 proberen, die was meen ik wel visueler toch?

2C-T2 ook hoor, maar pakt wat wisselender uit tussen mensen onderling dan 2C-T7. Met die laatste moet je wel wat beter oppassen met doseren en met wat je erbij gebruikt ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 mei 2012 om 13:15:
Zit alleen nog te twijfelen tussen nasaal of oraal, aangezien ik volgens mij slechts 20mg heb liggen?

Dit is voor mij op een feest genoeg, in een thuissetting pak ik liever wat meer. 25-26 tot 30.
Tja, altijd zorgen dat je genoeg hebt liggen he, 20mg is wat karig idd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 21 mei 2012 om 13:58:
Dit is voor mij op een feest genoeg, in een thuissetting pak ik liever wat meer. 25-26 tot 30.

Voor mij is het een thuis setting, op feestjes hoef ik niet te hallucineren.

Er is helaas vrij weinig te vinden over T2 op internet over een nasale dosis.
Wat ik wel vond was dit:

The oral 2C-T-2 took about 45-60 minutes to feel something, but about 2.5 hours to start peaking. It had a very serious body load and a really unique body high that I felt was uncomfortable.
Snorted 2C-T-2 takes about 10 minutes to reach an insanely visual trip but keeps building for about 1 hour and then has a very nice steady long plateau. It had much less adverse effects and the visual hallucinations were completely out of this world intense. What made it even stranger was how clear headed I remained and able to think rationally despite the intense hallucinations. Again, taking 10mgs this way was TOO MUCH.
It's a very strange drug and has a strong chemical feel to it. I did't like it.

[bron]http://www.bluelight.ru/vb/threads/95005-The-Big-and-Dandy-2C-T-2-Thread

Dan zou ik dus 8 - 10 mg moeten nemen, iemand die daar ervaring mee heeft?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 mei 2012 om 13:15:
Dit vind ik een (te) lage dosis voor oraal, maar een erg hoge dosis voor nasaal.

Je kan het ook pluggen, eventueel. Oplossen in zo'n 5ml lauw water en inspuiten maar. 8)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 21 mei 2012 om 13:58:
2C-T2 ook hoor, maar pakt wat wisselender uit tussen mensen onderling dan 2C-T7.

Oké, wat meer persoonsgebonden uitwerking dus. Mijn twee ervaringen met deze substantie waren niet echt bijzonder. Bij 32mg had ik visueel amper iets om naar te kijken, misschien had ik er ook teveel van verwacht. Wel kreeg alles een wat paars en gele gloed eroverheen. Daarnaast keerde ik erg in mezelf, werd heel stil. Niet echt moeten lachen om dingen die wel grappig waren. Veel nadenken over zaken. Ik vond het geen recreatieve drug om te nemen voor de visuals, maar het zou denk ik wel zijn nut kunnen hebben voor andere toepassingen. :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 mei 2012 om 14:47:
Dan zou ik dus 8 - 10 mg moeten nemen, iemand die daar ervaring mee heeft?

Persoonlijk niet, twee vriendinnen van mij wel. Die hadden zo'n 6-8mg gesnoven. Een van hen reageerde er sterk op, kon het eerste half uur amper iets uitbrengen en moest communiceren met een pen en papier. De ander kon op zich wel lachen, was vooral misselijk maar kon het iig nog wel binnenhouden. Visueel vond ze het vetter dan 2C-B, wat ze later ooit eens geprobeerd had. Die ander wilde het na die ervaring iig niet meer doen.

Waarschuw beheerder
+1
Van het weekend voor t eerst 2ci-mdma genomen.
Eerst feestje geweest met wat pep.
Daarna wat g thuis. Toen 2ci mdma

Het was echt een geweldige ervaring!
Op begin wat minder ik kan niet zo goed tegen mdma dus werd gauw misselijk en maakte mezelf helema gek. Vriendin van mij merkte niks van jet.goedje (was een buisje 5ml).
We gingen in bed liggen,eenmaal in bed ging vriendin van mij slapen.
Lag ik daar... ik ging maar met mn dealer appen. Hij stelde me gerust en ik bgom geweldig re trippen. Mn kamer werd een sprookje
Zo mooi! Vriendin veranderde in een mooie prinses. Mn kamer wS heel mooi ove regenboogkleurtjes

Na 3 uur werd die.vriendin van mij wakker zij begon ook tw trippen
We.kregen.vaak een lachkik en inmiddels had ik uitgevonden hoe het goedje werkte

Zou het nog wel x willen ervarwn:)
Waarschuw beheerder
Zijn dr ook ervaringen met 2c-x icm xtc/m?
Heb het dan vooral over eerst xtc/m droppen en dan de 2c.
Heb niet specifieke 2c in mn hoofd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yozzman op maandag 21 mei 2012 om 21:49:
Heb het dan vooral over eerst xtc/m droppen en dan de 2c.

Heb het op Decibel 3 jaar geleden gedaan, maar dat was echt een clusterfuck wat drugs en doseringen betreft. 160mg MDMA en na een uurtje ofzo had ik 19mg 2C-I ingenomen, alsmede 130mg 4-FMP. Het enige dat ik nog weet is dat ik ineens helder werd na de MDMA, geen comedown had en besefte dat ik aan het trippen was, hehe. Het verloop ging iig erg smooth en de 2C-I ving echt de MDMA comedown heel goed op, dat was wel een pluspuntje. :)

Heb weleens 2C-I gecombineerd met methylone, dat was echt een magische space ervaring, heerlijk! :) Dat ga ik zeker nog eens uitproberen! Merkte wel dat de methylone eerder uitwerkte dan de piek van de 2C-I afnam, dus werd wel wat stiller toen de methylone uit werkte.
Waarschuw beheerder
+1
Zoow hee @Murk wat was dat een ervaring..
Zit er nu nog van na te genieten..
Vooral dat als ik in de spiegel keek en ik heel hard moest lachen ik in een
groen dik kaal mannetje veranderende...

Echt ik wist niet dat er zo iets bestond, vond het heel vet!

(het duurde wel gewoon 7 uur lang)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha echt he. Als ik er an terug denk moet ik echtlachen
Waarschuw beheerder
Eerste keer 2c-b op een festival, aanrader? Of is het zoiezo geen lekker spulletje voor op feestjes?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frankie.. op woensdag 23 mei 2012 om 07:34:
Eerste keer 2c-b op een festival, aanrader? Of is het zoiezo geen lekker spulletje voor op feestjes?

Eerste keer en ook een aantal keren daarna in een thuis setting zodat je weet wat te verwachten.
2C-B is leuk en kan zeker wel op een feestje gebruikt worden maar niet op elk feestje en niet iedereen zal het leuk vinden op een feestje.

Waarschuw beheerder
donateur

Heey Frankie, ik herkende je ff niet :P

Je hebt nog geen ervaring met trippende middelen, toch?
Dan zou ik de 1e keer gewoon in een thuis sfeer doen, zodat je te weten staat wat je ongeveer kan verwachten.

Zoals Mister-extreme al zegt vind niet iedereen het leuk om te trippen op een feestje, en het zou toch zonde zijn als dat je feestje verpest.
Waarschuw beheerder
wil het zeker nog een x op een festival proberens :yes:
Waarschuw beheerder
Tnx voor de reacties!

Heb wel ervaring met truffels als trippend middel:) Weet niet of het enigsinds te vergelijken is?

Verder genoeg ervaring met X en M..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op maandag 21 mei 2012 om 17:45:
Je kan het ook pluggen, eventueel. Oplossen in zo'n 5ml lauw water en inspuiten maar. 8)

Twee vinger knokkels diep en tegen de darmwand;)
Mischien handig eens een tutorial op flock te zetten....:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 mei 2012 om 13:13:
en tegen de darmwand;)

Ohja, da's wel essentieel toch? Sowieso met je reet omhoog blijven liggen en de aandrang om te schijten onderdrukken. 8)
donateur
Eerste keer 2c-b op een festival, aanrader?

Op een festival misschien niet direct de beste plaats voor de 1e keer.
Of is het zoiezo geen lekker spulletje voor op feestjes?

Dat wel :)
Uitspraak van mister-extreme op woensdag 23 mei 2012 om 08:09:
2C-B is leuk en kan zeker wel op een feestje gebruikt worden maar niet op elk feestje en niet iedereen zal het leuk vinden op een feestje.

Exact, niet ieder feest is perse (voor iedereen) geschikt. Een gigadruk festival en dan de mainstage/hardstyle stage vooraan willen bezoeken....mja t kan goed gaan, maar misschien niet echt de ideale setting. Kleiner en intiemer feestje is leuker imo.
En verder, ja voor sommige mensen is het sowieso (dat schrijf je zo ja) geen feestdrug. Dat kan.

Voor mij kan het dat iig wel zijn :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 23 mei 2012 om 13:28:
Uitspraak van [B.O.T] Dooon:xtc: op woensdag 23 mei 2012 om 13:13:
en tegen de darmwand;)

Ohja, da's wel essentieel toch?

Dat komt vanzelf wel er tegenaan lijkt mij? Het lijkt niet dat de vloeistof die je er in spuit ergens in het midden zal blijven zweven :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 23 mei 2012 om 14:01:
sowieso (dat schrijf je zo ja)

Alleen al dat is een plusje waard! _O_

Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 23 mei 2012 om 14:27:
Dat komt vanzelf wel er tegenaan lijkt mij?

Is dat niet waarom je moet blijven liggen? Geen idee namelijk, heb zelf ooit een keer op het punt gestaan om het te doen, maar vervolgens bedacht ik me toch maar. ;) Mijn ex heeft het een paar jaar geleden nog weleens geprobeerd, voornamelijk met 2C-I geloof ik.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 23 mei 2012 om 14:01:
Exact, niet ieder feest is perse (voor iedereen) geschikt. Een gigadruk festival en dan de mainstage/hardstyle stage vooraan willen bezoeken....mja t kan goed gaan, maar misschien niet echt de ideale setting. Kleiner en intiemer feestje is leuker imo.

Dan vind ik persoonlijk 2C-I geschikter voor een festival. 2C-B kan snel te chaotisch zijn, bij 2C-I voelt alles als een heerlijk rustige flow aan.
Waarschuw beheerder
+1-4
donateur
Dat vind ik persoonlijk ook, maar goed er werd gevraagd naar 2C-B dus daar antwoord ik op :) 2C-I imo dus ook geschikter, maar 2C-B daarmee nog niet ongeschikt ;)

Waarschuw beheerder
Zaterdag 2C-I op Harmony of hardcore :cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 23 mei 2012 om 18:58:
maar 2C-B daarmee nog niet ongeschikt ;)

Recentelijk zelfs mensen met LSD tegengekomen op feesten dus alles 'kan' idd. ;)

Zaterdag na Soenda afteren met een 2C'tje denk ik. Zal B of I worden, na een eerste kennismaking met 6-APB. Neig persoonlijk meer naar I, hoewel die dan weer misschien wat te lang duurt, aangezien ik ook nog wel wat wil slapen. Tenzij ik hem op tijd in neem. :9
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 24 mei 2012 om 00:23:
Recentelijk zelfs mensen met LSD tegengekomen op feesten dus alles 'kan' idd.

Ook een keer gedaan ;) Niet zo bevallen toen. Maar goed, dat zegt niet dat het niet kan 8) :)
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 24 mei 2012 om 00:23:
. Tenzij ik hem op tijd in neem.

Meenemen naar het feest en droppen als je naar huis gaat :P En dat ie dan inslaat als je net thuis bent en alles daar ff op orde hebt :) Das wel mooi qua timing.
Waarschuw beheerder
Ik denk zelfs dat LSD in bepaalde kringen eerder een standaard op feesten is dan bijvoorbeeld M.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 24 mei 2012 om 02:32:
Meenemen naar het feest en droppen als je naar huis gaat :P En dat ie dan inslaat als je net thuis bent en alles daar ff op orde hebt :) Das wel mooi qua timing.

Ja precies, dat is wel het idee idd. Terugreis duurt ongeveer een uurtje, kan ik daarna lekker douchen met 2C-x op (L) En dan kan ik rond een uur of 5, 6 vast wel een keer naar mijn bed toe, hoop ik. :P

Uitspraak van Heartpressure op donderdag 24 mei 2012 om 09:56:
Ik denk zelfs dat LSD in bepaalde kringen eerder een standaard op feesten is dan bijvoorbeeld M.

Dat denk ik ook wel ja. Maar ik vond het nogal apart op een hardtechno feestje in de Westerunie. ;) Leek me toch enorm duister. Maar goed, die kerel was goed aanspreekbaar op dat moment dus denk dat ie niet al te veel gepakt zal hebben. Of hij piekte nog niet, of niet meer.

Maar ook op Koninginnedag in Eindhoven kwam ik op een feestje iemand tegen die LSD bij had om te doen die dag. Grote, drukke openbare gelegenheden zou ik dan echt vermijden.
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 24 mei 2012 om 12:23:
kan ik daarna lekker douchen met 2C-x op

Genieten :D
En dan kan ik rond een uur of 5, 6 vast wel een keer naar mijn bed toe, hoop ik.

Hmm zou moeten kunnen lukken :)
LSD bij had om te doen die dag. Grote, drukke openbare gelegenheden zou ik dan echt vermijden.

Das wel een aanrader ja, kan ik uit een enkele ervaring uit putten ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 24 mei 2012 om 22:36:
Hmm zou moeten kunnen lukken :)

Is afhankelijk van de 6-APB die ik neem overdag. Ik hoor twee verhalen. Mensen die prima kunnen slapen naderhand, en mensen die geen oog dicht doen tot 12 uur nadat het uitwerkt. Stiekem hoop ik dat het hierin wat meer met MDMA vergelijkbaar is, aangezien ik daarmee namelijk prima kan slapen op het moment dat het uitwerkt, haha. En dan ook echt meteen! :9

Denk dat ik beter 2C-B kan nemen naderhand, de werkingsduur daarvan is gewoon aanzienlijk korter. Voel er weinig voor om mijn ogen dicht te doen om te gaan slapen en vervolgens nog steeds allerlei CEV's te hebben. ;P

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op donderdag 24 mei 2012 om 22:36:
Das wel een aanrader ja, kan ik uit een enkele ervaring uit putten ;P

Ik voelde me na afloop van mijn eerste goede LSD trip al niet helemaal op mijn gemak toen ik in de bus moest stappen om naar het station te gaan. Waar had jij dat gedaan dan?
Waarschuw beheerder
kan ik daarna lekker douchen met 2C-x

Is iets wat ik doe als ik last heb van een vervelende bodyload.
Bij de comming down is het ook heerlijk.
Tussendoor heb ik dan nog niet geprobeerd.
Misschien een goed idee voor een volgende keer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 25 mei 2012 om 14:11:
groot feest in een ijshockeystadion

:|

Uitspraak van mister-extreme op vrijdag 25 mei 2012 om 16:23:
Misschien een goed idee voor een volgende keer.

Voor mij is het bijna een standaard iets geworden om te doen tijdens een trip, heerlijk! (L)

Uitspraak van mister-extreme op vrijdag 25 mei 2012 om 16:23:
Is iets wat ik doe als ik last heb van een vervelende bodyload.
Bij de comming down is het ook heerlijk.

Zijn ook goede tips ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op woensdag 23 mei 2012 om 12:20:
wil het zeker nog een x op een festival proberens

Doe jij dat ook haha:P dacht dat jij aan het minderen was met alle shit of is dat al weer voorbij?
Waarschuw beheerder
weer 2c-i binnen :)

heb alleen geen weegschaal. heb nog wel caps met 20mg 2c-i liggen dus moet dat maar als voorbeeld gebruiken :$
beetje natte vinger werk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toxic_hotel op zaterdag 2 juni 2012 om 19:29:
heb alleen geen weegschaal. heb nog wel caps met 20mg 2c-i liggen dus moet dat maar als voorbeeld gebruiken
beetje natte vinger werk

Koop dan gewoon een precisieweegschaal voor 30 eutjes, beter dan dat je straks te veel gepakt hebt (of te weinig en je zit te wachten wanneer het zal beginnen)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toxic_hotel op zaterdag 2 juni 2012 om 19:29:
heb alleen geen weegschaal. heb nog wel caps met 20mg 2c-i liggen dus moet dat maar als voorbeeld gebruiken :$
beetje natte vinger werk

Dat zou ik met 2C'tjes niet echt graag doen. Hier: http://www.dealextreme.com/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515?item=2

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op zaterdag 2 juni 2012 om 21:25:
Dat zou ik met 2C'tjes niet echt graag doen. Hier: http://www.dealextreme.com/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515?item=2

Dat dus (Y)
En als je geen zin hebt om 2 - 3 weken te wachten kun je er 1tje bij een nederlandse webshop bestellen voor 30 incl. verzendkosten
Waarschuw beheerder
donateur
Heb de mijne al ruim 2,5 jaar en hij werkt nog steeds prima. Op dezelfde set batterijen notabene. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand ervaring met het roken van een jointje tijdens een 2C-* trip?

Heeft het effect op de trip, en zo ja in wat voor zin? (positief of negatief?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
9mg 2c-e nasaal genomen, eens maar nooit meer :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, paar keer gedaan tijdens een 2C-I trip. Het versterkte de visuals nogal, vooral het ademen van oppervlakten werd sterker. Maar ik werd er ook wat meer paranoïde van. Had het idee dat mensen de hele tijd naar me aan het kijken waren of over me aan het praten waren. Best kut.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 3 juni 2012 om 03:16:
Wat dan?

Het brand als een gek :/
Nu snap ik ook waarom sommige mensen zeggen dat je graag met je hoofd tegen de muur slaat om maar andere pijn te voelen :rot:

Direct na inname begon ik spontaan te huilen, en moest ik constant m'n neus blijven snuiten.
1 voordeel, het begint ook bijna direct te werken.
Eerst werd ik duizelig/draaierig en had ik moeite om overeind te blijven staan en diepte inschatten was vrij lastig.

Dat bleef en al snel kwam het trippen er bij.
Alles draaide en bewoog, en toen ik naar buiten keek zag ik allemaal gekke patronen op het grasveld.
Ook leek het net alsof de zon aan het opkomen was (tussen half 12 en 12 uur 's nachts).

Toen besloten om de tv maar eens aan te zetten, alleen was er vrij weinig nuttigs op tv.
Maar toch was het een leuk gezicht, aangezien iedereen er erg raar uit zag (vervormd).

6 uurtjes later was het trippen totaal over, maar lag ik nog wel goed wakker.
Dus besloten om maar eens te proberen of melatonine werkt, dus daar 10mg van genomen en even later sliep ik als een roos (kleine 7 uur geslapen)
Waarschuw beheerder
@ [B.O.T]Deluuusiion
<3
Waarschuw beheerder
zometeen 2 gele paddestoeltjes tegelijk nemen, kijken of ik het deze x wel weer bruut vind, heb er vertrouwen in :D