2C-T2
2C-T2
Ben ik dan de enige die deze verre van interessant vond
Ben ik dan de enige die deze verre van interessant vond?
Zelf zou ik dan liever een keer 2C-T-7 proberen, die was meen ik wel visueler toch?
Zit alleen nog te twijfelen tussen nasaal of oraal, aangezien ik volgens mij slechts 20mg heb liggen?
Dit is voor mij op een feest genoeg, in een thuissetting pak ik liever wat meer. 25-26 tot 30.
Zit alleen nog te twijfelen tussen nasaal of oraal, aangezien ik volgens mij slechts 20mg heb liggen?
Dit vind ik een (te) lage dosis voor oraal, maar een erg hoge dosis voor nasaal.
2C-T2 ook hoor, maar pakt wat wisselender uit tussen mensen onderling dan 2C-T7.
Dan zou ik dus 8 - 10 mg moeten nemen, iemand die daar ervaring mee heeft?
Heb het dan vooral over eerst xtc/m droppen en dan de 2c.
Eerste keer 2c-b op een festival, aanrader? Of is het zoiezo geen lekker spulletje voor op feestjes?
Eerste keer 2c-b op een festival, aanrader? Of is het zoiezo geen lekker spulletje voor op feestjes?
Je kan het ook pluggen, eventueel. Oplossen in zo'n 5ml lauw water en inspuiten maar.
Eerste keer 2c-b op een festival, aanrader?
Of is het zoiezo geen lekker spulletje voor op feestjes?
2C-B is leuk en kan zeker wel op een feestje gebruikt worden maar niet op elk feestje en niet iedereen zal het leuk vinden op een feestje.
Uitspraak van [B.O.T] Dooonop woensdag 23 mei 2012 om 13:13:
en tegen de darmwand
Ohja, da's wel essentieel toch?
sowieso (dat schrijf je zo ja)
sowieso (dat schrijf je zo ja)
Dat komt vanzelf wel er tegenaan lijkt mij?
Exact, niet ieder feest is perse (voor iedereen) geschikt. Een gigadruk festival en dan de mainstage/hardstyle stage vooraan willen bezoeken....mja t kan goed gaan, maar misschien niet echt de ideale setting. Kleiner en intiemer feestje is leuker imo.
2C-I
maar 2C-B daarmee nog niet ongeschikt
Recentelijk zelfs mensen met LSD tegengekomen op feesten dus alles 'kan' idd.
. Tenzij ik hem op tijd in neem.
Meenemen naar het feest en droppen als je naar huis gaatEn dat ie dan inslaat als je net thuis bent en alles daar ff op orde hebt
Das wel mooi qua timing.
Ik denk zelfs dat LSD in bepaalde kringen eerder een standaard op feesten is dan bijvoorbeeld M.
kan ik daarna lekker douchen met 2C-x op
En dan kan ik rond een uur of 5, 6 vast wel een keer naar mijn bed toe, hoop ik.
LSD bij had om te doen die dag. Grote, drukke openbare gelegenheden zou ik dan echt vermijden.
Hmm zou moeten kunnen lukken
Das wel een aanrader ja, kan ik uit een enkele ervaring uit putten
Waar had jij dat gedaan dan?
kan ik daarna lekker douchen met 2C-x
groot feest in een ijshockeystadion
Misschien een goed idee voor een volgende keer.
Is iets wat ik doe als ik last heb van een vervelende bodyload.
Bij de comming down is het ook heerlijk.
heb alleen geen weegschaal. heb nog wel caps met 20mg 2c-i liggen dus moet dat maar als voorbeeld gebruiken
beetje natte vinger werk
Oh in Praag..groot feest in een ijshockeystadion
heb alleen geen weegschaal. heb nog wel caps met 20mg 2c-i liggen dus moet dat maar als voorbeeld gebruiken
beetje natte vinger werk
Dat zou ik met 2C'tjes niet echt graag doen. Hier: http://www.dealextreme.com/p/digital-precision-scale-20g-max-0-001g-resolution-10515?item=2
9mg 2c-e nasaal genomen, eens maar nooit meer
Wat dan?
Wat dan?