Mwah ik denk zelf dat hppd gewoon een heel stuk placebo is. Ik heb wel eens aan mensen die nog nooit gebruikt hebben gevraagd of ze ook bijvoorbeeld die 'ruis' in de lucht zagen, hadden ze allemaal ook.
Herkent iemand het bang zijn om te vergeten met ademen..? Of is dit gewoon een soort negatieve mindfuck van mezelf
Ik weet wel dat de combinatie met alcohol als je al flink aangeschoten bent dat de 2C-B dan een stuk harder aan komt dan verwacht.
Mwah ik denk zelf dat hppd gewoon een heel stuk placebo is. Ik heb wel eens aan mensen die nog nooit gebruikt hebben gevraagd of ze ook bijvoorbeeld die 'ruis' in de lucht zagen, hadden ze allemaal ook.
Ik weet wel dat de combinatie met alcohol als je al flink aangeschoten bent dat de 2C-B dan een stuk harder aan komt dan verwacht.
waarschijnlijk kunnen ze het onderscheid tussen 2C-T7 en 2C-T4 niet specifiek maken
Vorige week weer eens MDMA gedaan, ik besefte vrij snel waarom ik dat nooit meer wilde doen.
Pff elke slok vodka is weer een kickstarter
En je had weer eens gelijk
maar geen andere stoffen gevonden dus binnenkort maar eens een testertje maken hier mee.
Waarom vindt je MDMA zo vervelend dan?
Overigens herken ik het bovenstaande een beetje. Ik heb tot nu toe bij iedere 2C-variant altijd wel wat meer moeite gehad met ademhalen. Alsof mijn keel dicht zat ofzo, vaak focuste ik me er ook op dat ik bewust adem haalde. Nu ik er zo over nadenk, klinkt het wel een beetje als hetgeen wat jij beschrijft.
Voordat ik met drugs begon zag ik die ook altijd al in de lucht.
Vroeger dat ik dat dat bacterien ofzo waren
![[img width=342 height=371]http://2.bp.blogspot.com/_1I7KiCuAU4k/SQVqoynvQJI/AAAAAAAACLs/csfFdlJjMhQ/s400/pac-man_ghosts_blinky_inky.jpg[/img]](http://2.bp.blogspot.com/_1I7KiCuAU4k/SQVqoynvQJI/AAAAAAAACLs/csfFdlJjMhQ/s400/pac-man_ghosts_blinky_inky.jpg)
Hier ook ja, het begint te kriebelen! Ik wil variant -E onderhand weleens proberen. Moet alleen even een bereidwillige sitter vinden, haha.
Mijn probleem is niemand wilt sitten als ik de 2C-P ga proberen
Ikke he. Vond het enorm visueel hoor.
Duur tussen 9 en 15uur.
Hoe vond je hem in verhouding met 2C-E, was het een zware trip zeg maar? Of valt die over het algemeen toch vrij makkelijk?
Ikke he.
Ik vond 2C-E in vergelijking met 2C-B echt gewoon Zwart-Wit grof gezegd
Denk dat ik hem wel beter in een thuis setting kan proberen en niet op Soenda ofzo
Hoe bedoel je dat? Ik ben namelijk echt zeer nieuwsgierig wat me te wachten staat binnenkort, haha. Denk dat ik hem wel beter in een thuis setting kan proberen en niet op Soenda ofzo.
donkere trip.
Maak niet de fout om te hoog te beginnen met deze want ik ken er 3 voorbeelden van.
Maar, heeft het iets moois of dat ook niet? Kun je genieten van het schouwspel aan visuals of is daar geen sprake van?
Maar, heeft het iets moois of dat ook niet? Kun je genieten van het schouwspel aan visuals of is daar geen sprake van?
Wij hadden 25mg gepakt, met nog altijd onzekerheid of mijn weegschaal niet per ongeluk op een verkeerde stand stond ingesteld. Dit was s'ochtends namelijk wel het geval maar we weten niet bij het afwegen van welke stof dit gebeurt was.Maar als je onder/rond de 20mg blijf zal er niet veel aan de hand zijn.
Ook niet echt een vrolijke, fijne locatie natuurlijk.
Hoeveel hadden jullie genomen? Ik ben van plan 20mg te pakken.
Ja het was zeker wel een goede trip, maar door de hoge dosis begon ik mezelf echt kapot te maken met mijn eigen gedachten.
Echt wel chill om te trippen hoor
ik had 12,5/13 nasaal
Ik heb ook 60mg 2C-B aangekund
dus 20mg 2C-E moet lukken en handelbaar zijn
Alleen de misselijkheid is een puntje
Heb je daar een report van?
Ik heb ook 60mg 2C-B aangekund
4-FMP er bij pakken helpt daar een heel stuk tegen. Ik vind zelf de trips ook fijner dan.
4-FMP houdt je helderder
4-FMP er bij pakken helpt daar een heel stuk tegen.
Dat doe ik sowieso niet snel gelukkig, dus dat zal wel loslopen. Heb er weer even wat reports op nageslagen en ik denk dat ik eerlijk gezegd wel goed zit. Ik heb ook 60mg 2C-B aangekund, wat nog een stapje boven de 'zogenoemde' sterke dosering ligt, dus 20mg 2C-E moet lukken en handelbaar zijn. Vanaf daar zien we wel verder.
Alleen de misselijkheid is een puntje, maar las een tip van iemand over het eten van een paar stukjes gekonfijte gember net na inname. Dat helpt blijkbaar heel erg goed tegen de misselijkheid. En anders op aanraden van !¤ eM 2C³ ¤! maar eens langs de apotheek voor wat domperidon. Volgens mij gaf je mij die tip ruim 2 jaar geleden al?
met 2C-E, was het een zware trip zeg maar? Of valt die over het algemeen toch vrij makkelijk?
dus 20mg 2C-E moet lukken en handelbaar zijn.
2C-E is best een zware en donkere trip. Maak niet de fout om te hoog te beginnen met deze want ik ken er 3 voorbeelden van.
Is wel net aan handelbaar ja
domperidom is echt goed spul tegen misselijkheid van 2c-x , kan ik beamen
Ik zou niet zeggen per definitie heel zwaar, maar het is wel een beste trip, dus ik zou het ook niet wegmoffelen onder dat het wel makkelijk valt. Tja wat is zwaar natuurlijk, maar ga er maar vanuit dat het dat wel enigszins is. DIep, duister, donker, hard, lang!
Okee, duidelijk. Dan word het bij 2C-P dus wel rustig doseren de eerste keer. Denk rond de 8mg dan. Nu nog een datum vinden