Partyflock

Forumonderwerp · 800487
59 volgers · 443317x bekeken
Waarschuw beheerder
+13-6
Hey mense,hoe ist nou?
Ik heb laatst na 8 jr. weer 2cb genomen,en ik moet zeggen
errug vet!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mister-extreme op zaterdag 28 januari 2012 om 15:51:
Dat heb ik niet alleen bij 2c'tjes maar bij zo goed als alle tripmiddelen.
Niet altijd gelukkig en altijd zeer goed te bestrijden met een ibru

Heb ik ook regelmatig last van.

Komt misschien door het minder eten tenminste bij mij dan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2012 om 11:37:
Daarom ben ik altijd zo vermoeid als de 2C-B is uitgewerkt!

bij 2C-B valt dat nog mee

na een avondje 2C-E, 2C-T7 of 2C-P ben ik wel altijd erg vermoeid :P
Waarschuw beheerder
+2
binnekort toch maar is 2c-Proberen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 28 januari 2012 om 23:17:
Komt misschien door het minder eten tenminste bij mij dan.

wij hebben vaak juist een vreet kick tijdens zo'n tripavondje :P
Waarschuw beheerder
Wij willen binnenkort is 2c-b proberen, maar vroegen ons af hoeveel de beste dosis is om mee te beginnen? Ik heb de gele paddestoeltjes gehaald, maar vroeg me af hoeveel ik er nou in 1 keer moet nemen. Hoorde dat ze rond de 6mg lagen van degene waarvan ik het kocht. Moet ik er dan 2 tegelijk nemen of iets meer zelfs?

Thanks alvast voor de hulp ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Yozzman op vrijdag 27 januari 2012 om 10:59:
Was trouwens poeder?
Van mij was 1 1/4 verpulverde vlinder...

was pure 2cb ja
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
4fmp + 2ci + snoeiharde techno op awakenings! Wat een combinatie :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Binnenkort komen er voor mij gele paddenstoelen binnen, nu hoor ik dat deze rond de 5 mg bevatten. Zou ik dan deze 2 á 3 in een keer kunnen pakken voor een lichte dosis die lijkt op een XTC trip?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2012 om 20:07:
Binnenkort komen er voor mij gele paddenstoelen binnen,

Hier in de buurt nog niet tegen mogen komen :(
Waarschuw beheerder
Het viel mij toch een beetje tegen, heb niet echt lekker getript voor de 1e op 2c-b.
Al wel een aantal keer paddo's en truffels gedaan en dat beviel mij wel.
één keer gehad met truffels(bij mij thuis) dat ik eigenlijk niet begreep wat er allemaal gebeurde.
Minstens 30 keer die avond gezegd "ik snap er helemaal niks meer van". Helaas was dit keer met 2c-b ook het geval(weer bij mij thuis). Niet het chille space gevoel gehad met 2c-b bij mij thuis. Ik ga het gewoon nog een keer proberen maar dan bij een maat thuis, hopelijk voel ik me dan nog niet zo mindfucked zoals de eerste keer.

Uitspraak van Toxic_hotel op donderdag 26 januari 2012 om 21:56:
oranje blanco's aan 1 kant een breuk lijn.
zou +- 20 mg in zitten.

1tje van deze had ik genomen trouwens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Welke dosis 2cb pakken jullie gewoonlijk?

En het afwegen? Ik heb zo een van dealexteme (Die de meeste hier hebben) Maar als ik 15mg probeer af te wegen wijkt het toch nog wel eens af.. En als ik dat in capsules doe en daarna weeg (zit je rond de 150mg totaal) dan wijkt het nog af van 140-150 met 10 capsules. (10 gevuld met 15mg)
donateur
Uitspraak van Converse op vrijdag 3 februari 2012 om 13:51:
En het afwegen? Ik heb zo een van dealexteme (Die de meeste hier hebben) Maar als ik 15mg probeer af te wegen wijkt het toch nog wel eens af.. En als ik dat in capsules doe en daarna weeg (zit je rond de 150mg totaal) dan wijkt het nog af van 140-150 met 10 capsules. (10 gevuld met 15mg)

Wat is nou precies je vraag hierbij? :P

Uitspraak van Converse op vrijdag 3 februari 2012 om 13:51:
Welke dosis 2cb pakken jullie gewoonlijk?

De keren dat ik 2C-B doe wil ik vaak kort, maar wat harder trippen, dus van vaak 30-38mg ongeveer :)
Ook wel eens wat minder, of nog wat meer (6) hoor :O
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan aan 25C-BNOMe zegels komen, ben zeker benieuwd of iemand hier er ervaring mee heeft? Wat ik heb gelezen is het een afgeleide van 2c-c die ongeveer 4-8 uur werkt en een makkelijke trip geeft zonder al teveel misselijkheid. Schijnt een zeer aangename trip te zijn. Ik krijg zegels van 420ug.
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik ook van plan, enige nadeel is 30 euro per stuk. Eens even kijken wanneer dat er in zit.;)
donateur
Pittige prijs wel dan ja.. mja, dan ieder voor zich betalen en precies aantal halen dat je nodig hebt voor aantal vrienden!
Waarschuw beheerder
donateur
Hier een zeer interessante bluelight thread er over:
www.bluelight.ru/vb/threads/518529-The-Big-and-Dandy-NBOMe-2C-C-(25C-NBOMe)-Thread-(New!)/page40

Edit: ik zie dat ik het verkeerd over had getypt, krijg je met telefoons. Lastig copy paste :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moet me eigen aanmelden zegt ie.

Maja ik zoek zelf wel. Google is my friend :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 4 februari 2012 om 00:25:
Moet me eigen aanmelden zegt ie

Huh vreemd, ik heb geen bluelight account en kan het wel gewoon zien. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op vrijdag 27 januari 2012 om 09:16:
t, voor de een kan dat bij 12mg al zijn en voor de ander pas bij 18-20mg.

idd :) sommigen voelen de 1e x bij 18mg nog nix :D

Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op vrijdag 3 februari 2012 om 19:13:
25C-BNOMe

Jahaa robin :P gaat m zeker worden :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb een stukje gelezen, klinkt wel super vet en mooi :D

Ik zeg Doen Robin en maak dan maar een mooi reportje voor ons. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op vrijdag 3 februari 2012 om 19:13:
25C-BNOMe

had 't zelf in een neus spray en deed 2-3 sprays per x, rond de 450 mics totaal
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 4 februari 2012 om 00:25:
Moet me eigen aanmelden zegt ie.

naar beneden scrollen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op vrijdag 3 februari 2012 om 22:34:
Ben ik ook van plan, enige nadeel is 30 euro per stuk. Eens even kijken wanneer dat er in zit.

Is veel te duur :) Ze zijn legaal dus bij RC vendors wel te vinden voor een euro of 5.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ken alleen geen vendors die dat spul verkopen, en die mijn vertrouwen hebben. Mijn dealer daarentegen heeft dat vertrouwen duidelijk gewonnen.
donateur
Uiteindelijk bepaald veel te duur in the end iemand zelf, bovengenoemde is natuurlijk goede reden. En ach, als je het één keer wilt proberen dan is dat geld op een mensenleven wel een keer te missen...voor de ervaring :)

Maar goed, opvallend prijsverschil dan idd.
(overigens logisch dat die vendors er zijn, daar zal diegene het immers ook wel (indirect) vandaan hebben ;p

slightly more OT: vanaaf 2C-I :) (+ 4-FMP)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Converse op zondag 5 februari 2012 om 15:36:
Hoe jullie afwegen? Omdat ik het dus toch niet echt precies krijg ;)

Vooral omdat 2CB poeder echt ongelooflijk plakkerig is, krijg het nauwelijks meer van m'n schaaltje af na het wegen!
Waarschuw beheerder
als ik aan de xtc ga en neem ongeveer 2/3 uur daarna 2cb, krijg ik dan de hallucinerende effecten dan ook? of heeft het dan geen zin?
donateur
Uitspraak van JSKI op woensdag 8 februari 2012 om 23:14:
krijg ik dan de hallucinerende effecten dan ook?

In principe wel, als je dosis daar tenminste toereikend voor is :)
Uitspraak van JSKI op woensdag 8 februari 2012 om 23:14:
of heeft het dan geen zin?

heeft zeker zin :lief:
Waarschuw beheerder
Heb wat lekkers gekregen van een kameraad maar ben benieuwd naar de mogelijke effecten...

Hoe zit het met de negatieve effecten van 2ct2 en 2tc7?
Ik heb van sommige mensen gehoord dat je maag en darmen er goed van slag van kunnen raken. Gebeurd dit vaak? Is het echt zo erg? Kun je er iets tegen doen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iemand enig.idee hoeveel.erin een gele vlinder xit?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2012 om 13:43:
das best een pittige niet?
ik vond 7 wel relax eigenlijk. via de neus he.

Heb een keer met wat maten ongeveer 17 mg via de neus gedaan, iedereen behalve ik voor t eerst 2cb :lol:

Was echt de beste ervaring ooit! Inslag was idd kut maar daar help je elkaar doorheen

Daarna gingen schilderijen over de hele muur, de ambilight tv verlichtte de hele kamer, noem maar op :D ook overal zag ik figuren vliegen, heel vet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vorig weekend voor het eerst 2cb gedaan :D en ik moet zeggen; errug vet!!! Wat een geweldige ervaring.
Had ze al een half jaar op de plank liggen, maar was er altijd een beetje huiverig voor omdat ik al 8 jaar niks trippends meer had genomen.
Ik was bang voor mind-fucks en eventuele bad trips, maar man man :P Wat zat ik ernaast...

1 vlindertje naar binnen en binnen 3 kwartier begon alles een beetje tot leven te komen. Kleuren waren intenser, alles begon te golven en te draaien :D Echt machtig mooi!
De hele avond op m'n bank gelegen, beetje psy-trance op en heb m'n ogen uitgekeken. De tv die van dun naar breed ging, af en toe wegzakte in m'n tv-kast, m'n grijze muur was ineens parelmoer met veranderende kleuren, golvende gordijnen, een draaiende tafel, laminaat kronkelde en zag eruit als olie op water etc :D het hield niet op.

Mijn vriendin vond het iets minder leuk, ze had 0 visuals en moest veel overgeven toen het begon te werken :S Dus die neemt er volgende keer gewoon 2.
Kortom; Ik heb er weer een favoriet bij :) Volgende keer 1,5 of 2.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nielsch_86 op donderdag 9 februari 2012 om 12:50:
Dus die neemt er volgende keer gewoon 2.

Daar zal de misselijkheid echt niet minder van worden... En vooral met 2C-* is het verschil van 1 naar 2 gigantisch

Waarschuw beheerder
Is het mogelijk dat je van 2cb een soort permanente misselijkheid kan krijgen?
Een vriend van me is al een maand of 8 ziek sinds het gebruik van 2CB, dit was een capsule van 25mg en later nog 7mg bijgepakt, dit dus 8 maand terug en tot de dag van vandaag nog steeds vaak misselijk.

Komt de hele tijd in vlagen aanzetten, is dit bij meer mensen bekend en is er iets tegen te doen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2012 om 14:05:
Een vriend van me is al een maand of 8 ziek sinds het gebruik van 2CB, dit was een capsule van 25mg en later nog 7mg bijgepakt, dit dus 8 maand terug en tot de dag van vandaag nog steeds vaak misselijk

Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, ik zou aanraden om ermee naar een arts te gaan. In feite is 2C-B binnen een aantal dagen uit je systeem gefilterd en zou het dus nooit zo lang kunnen aanhouden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op donderdag 9 februari 2012 om 14:19:
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, ik zou aanraden om ermee naar een arts te gaan. In feite is 2C-B binnen een aantal dagen uit je systeem gefilterd en zou het dus nooit zo lang kunnen aanhouden.

Lichamelijk is er niets gevonden bij hem, alleen pfeiffer toentertijd, daardoor ook een iets verdikte lever en een niersteen.
Dit is inmiddels allemaal weer goed, buikoverzichten etc, alles is goed...

Maar toch is hij nog misselijk...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 februari 2012 om 14:36:
Maar toch is hij nog misselijk...

kan ie wel koken?
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 9 februari 2012 om 11:27:
emand enig.idee hoeveel.erin een gele vlinder xit?

WAs het niet een mg of 10-12 in die dingen?
Waarschuw beheerder
10-12mg idd (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 8 februari 2012 om 23:59:
n principe wel, als je dosis daar tenminste toereikend voor is

1 a 2 gele vlinders, vorige keer met 1 vlinder al redelijk hallucineren..
thnx!