Als je me nou eens een foto stuurt via n pb ofzo
Dan weet ik eindelijk hoe je eruit ziet
@ club r_AW als het goed is aan de 35mg 2c-c
heb dr wel zin an zeg maar
2CC op een feest? I
Jep, op 7th sunday ook 15 mg gehad en beviel prima. Nu een indoor locatie dus verwacht weer een mooi resultaat met iets meer visuals.
verder wel genoten hoor
hoe beviel het bij jou?
Ik denk dat de 4-FMP misschien de 2C-I wat onderdrukt heeft. Zelf heb ik heerlijk getript op 15 mg
Aphex Twinsuper vette set en tijdens de Acid/Disco/70's set van I-F waande we onszelf helemaal in een ouderwetse rollerdisco
![]()
slaat de 2c-i trouwens even snel in als een 2c-b ?
Hier mensen Pihkal gelezen? Ben ik nu aan het lezenSowieso ook vet dat er veel fenethylamines in staan met dosering en werking ed
Hier mensen Pihkal gelezen? Ben ik nu aan het lezen Sowieso ook vet dat er veel fenethylamines in staan met dosering en werking ed
Ongeveer wel jaSowieso kan er wel eens wat verschil zitten tussen wanneer je 2C-B de ene keer in slaat en wanneer de andere (alsin tijd na inname) zelfde voor 2C-I. Imo is er geen merkbaar verschil in tijdsduur tot wanneer het inslaat, rekeninghoudend met dat het sowieso wel eens wil wisselen dus
Ongeveer wel jaSowieso kan er wel eens wat verschil zitten tussen wanneer je 2C-B de ene keer in slaat en wanneer de andere (alsin tijd na inname) zelfde voor 2C-I. Imo is er geen merkbaar verschil in tijdsduur tot wanneer het inslaat, rekeninghoudend met dat het sowieso wel eens wil wisselen dus
Gelezen is een groot woord in deze, ik heb m thuis en kijk er wel eens in, je hebt natuurlijk een leesbaar deel en euh de recepten die wat minder leesbaar zijn tenzij je er kaas van gegeten hebt Maar ook 't leesbare deel heb ik me nog niet echt doorgeworsteld ofzo
Is dat boek moeilijk te verkrijgen? Heb er al van gehoord en lijkt me wel eens interessant om te lezen zeker als scheikundige in spe (niet dat ik ambities heb om een lab op te richten ofzo ).
EDIT: lol staat gewoon op amazon, vraag het wel aan mn moeder voor kerstmis
eel bestaat niet alleen uit recepten, maar ook uit ervaringen bij verschillende dosissen
Ook gewoon op bol.com
De 2cc was lekker @ r_AW.....
Is dat een beetje te doen, een 2c'tje op een industrial/DnB feestje?
DnB
Is dat een beetje te doen, een 2c'tje op een industrial/DnB feestje?
Wat ik nu ingedachten heb is eerst een cap 4fmp van 80-100mg en na een half uur een capsule van 15mg 2C-I.
dan weer 2c-e veel beter op is, gezien industrial en 2c-e allebei lekker duister zijn
Waarom toch altijd dat snuiven?
voel je je wel je hele trip kut van de zieke bodyload