Weet iemand waar dat gewichtje voor is wat erbij zit?
Weet iemand waar dat gewichtje voor is wat erbij zit?
Iemand was me voor
2 lachgas patronen
ligt er maar net aan hoe moe en suf je bent en wat je hebt gedaan die dag (maar ook dat is mijn ervaring).
soms heb ik met 2cb echt zoiets van lekker ff rondje buiten lopen (en niet een klein rondje maar gewoon echt ff een flink uur wandelen) maar soms heb ik ook echt zoiets van gewoon liggen, relaxen en op je af laten komen
( of is dit onzin)
100-150 is normale prijs.
Capsules zijn al één jaar oud. Weet iemand of dat de kwaliteit daardoor afneemt?
was weer een keertje tijd
Ik heb op solar 2cb gehad die al best ouder was.. niet veel gemerkt maja dat was op de after op de camping.. na natuurlijk genoeg MDMA gehad te hebben wat ook op serotonine werkt. Had et wel gesnoven en best veel..
Oké thanks, weet iemand anders misschien nog een duidelijker antwoord te geven (em2c/kontra?) op de houdbaarheid van 2C-B ? Met bovenstaand antwoord en de onzinnige slowchat met inside jokes kom ik niet echt verder
houdbaarheid van 2C-B ?
(het ging om capsules toch?).
Deze keer niet zo nee...nja next time
Is dat niet net zoiets als een rondje fietsen op een camping aan de voet van de Alpe d'Huez, en dan op je lijstje zetten dat je op de Alpe d'Huez gefietst hebt?
Is dat niet net zoiets als een rondje fietsen op een camping aan de voet van de Alpe d'Huez, en dan op je lijstje zetten dat je op de Alpe d'Huez gefietst hebt?
Ik kan eventueel aan 2cb pilletjes komen, bestaat dat uberhaupt?
Wat is een normale prijs per eenheid dan en hoeveel zit er meestal in?
Ga het bos in met vrienden en mensen waarmee je het doet door de herfst kleuren zal je versteld staan ook al boeit mijzelf de natuur niet maar bij het trippen is het wonderbaarlijk
Is er behoefte aan veel sigaretten, eten, drinken of een piefje? Ook wel zo handig om me daarop voor te bereiden
Vandaag naar Glow geweest met 1,5 vlinder en 90mg 4-FMP. Hij kwam echt heerlijk subtiel op en het zag er echt spectaculair uit.
De kerk was echt bijzonder, het hele gebouw bewoog van de 2C-B met de lampen er op die het gevoel en visueel nog sterker maakte.
Enige nadeel was dat het halverwege uitwerkte en ik alleen op de afterglow van de 2C-B verder ben gegaan. Had nog graag onder de brug door gelopen tijdens mijn trip.
Al met al was het een mooie ervaring en zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar.
(Zie het report van SJ-O in het LSD topic voor meer info over Glow)