Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 14:21:
En jij reed? 
nope, een maatje reed terug omdat hij geen redose had genomen en ik wel. we zijn daar ongeveer van 00:00 geweest tot 8 uur s' morgens dus dat ging prima. ik bedoelde meer dat ik een soort van emotieloos was geworden toen de 2cc redose uitwerkte en het begon een beetje saaitjes te worden tegen de ochtend.. en uiteindelijk had ik de eekhoorns ook niet voor niets meegenomen, maar van die 40 mg werd ik weer wat happier zeg maar.

dat emotieloze gevoel heb ik eigenlijk nooit eerder zo ervaren met 2x maar ik miste deze keer duidelijk de geestelijke ervaring die imo toch wel een beetje bij trippen hoort.. heel verhaal op jouw quote, maar ook deels een verslagje van mijn gevoel.
Wees maar blij, is namelijk niet voor niets dat ze zijn afgesloten. 
als je alleen maar rechtsaf gaat..

nee, maar zou er sowieso wel een klein kijkje genomen hebben maar niet te ver.
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 oktober 2011 om 18:10:
politieachtervolging alles
Hou ons niet in spanning. 
politieachtervolging is r overdreven, maar toen ik de berg opreed en voorbij het woongebied kwam reed ik een parkeerplaats op, en direct komt de politie naast me staan.. (spullen waren allemaal netjes opgeborgen

) 'ja, dit is natuurgebied, je mag hier alleen tijdens het daglicht zijn'. nou, ik rijd van die berg af en zag niemand in m'n spiegel dus meteen de eerste de beste zijstraat rechts genomen en daar staan scouten tot die gasten voorbij kwamen. na ongeveer 15 minuten reden ze ook langs. toen hadden we die 2ci al genomen en besloten om lekker warm in de auto te blijven zitten tot de effecten opkwamen. konden we gelijk zien of de coppers nog kwamen controleren, maar dat was niet het geval
wel een topnacht gehad daar, overal obstakels die er niet waren, dat wetende gewoon doorlopen en alsnog bijna op je bek gaan

en natuurlijk weer de nodige kleurtjes.. je had daar in het donker een mooi overzicht over maastricht, dat is me toch wel het meest bijgebleven, al die lichten en gebouwen.. naar de sterren kijken blijft ook leuk, helemaal als je totaal in het donker staat. ik zag er meer dan normaal iig en ze draaiden ook wel lekker, hehe.
maar toch miste ik het mentale aspect wat er bij trippen imo gewoon bijhoort. dus daarom was die eekhoorn nog wel leuk, ff een moodchanger. maar heb dat ook wel weer gezien nu, wilde alleen maar op bed liggen en scheelkijken
over een maandje of wat 2e keer alice.. 100ug heb ik al besloten voor mezelf.